Mikä ihme tämä "pick me girl" termi on? Alkanut näkyä somessa
"A pick me is a woman that is willing to do anything for male approval. She will embarrass or throw other women under the bus to achieve this goal.
Pick me: If a man cheats on you, it's probably because you your fault. Be feminine! Make him food! "
Huh mitä pa*kapuhetta. Kuulostaa feministien keksimältä termiltä. Eli jos nainen sanoo, että hän tykkää laittaa ruokaa, siivota, pitää huolta miehestä, niin silloin on "pick me girl".
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota asioista selvää! kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka maksaa mielellään treffeillä puolet tai jopa tarjoaa miehelle kaiken, koska ihqu tasa-arvo (joka hyödyttää vain miehiä)! Antaa itseään hyväksikäyttää kaikin tavoin, koska ei ole niin kuin muut naiset. Ei tunnista/tiedä omaa arvoaan. Ei uskalla vaatia miehiltä mitään.
Minä maksan puolet, enkä vaadi mitään erityistä (materialistista) koska se on tasa-arvoista.
Mutta vaadin tasavertaista kohtelua ja perus- kunnioitusta. Tämä onkin miehelleni itsestäänselvää.
Jos haluaa saada kunnioitusta, täytyy antaa kunnioitusta.Ei parisuhde ole mikään peli, jossa pelätään antaa itsestään yhtään mitään.
Jos edes tietäisit, mitä pickmeisha tarkoittaa, siihen kun kuuluu juurikin tuo, että suostuu tasa-arvon nimissä maksamaan puolet.
Ei todellakaan kuulu. Pick me girl antaa miehen maksaa ja antaa pimppaa maksuksi, kuten tapoihin kuuluu ja kuten mies odottaa. Naiset alkoivat maksaa nimenomaan siksi, että seksiä ei sovi odottaa.
Ei vaan pickmeisha maksaa puolet ja antaa silti pimperoa. Maksaa miehelle, että saa tulla miehen panemaksi.
Aito kunnioitus on arvokkaampaa kun mikään mainitsemasi.
Lakukissa kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka maksaa mielellään treffeillä puolet tai jopa tarjoaa miehelle kaiken, koska ihqu tasa-arvo (joka hyödyttää vain miehiä)! Antaa itseään hyväksikäyttää kaikin tavoin, koska ei ole niin kuin muut naiset. Ei tunnista/tiedä omaa arvoaan. Ei uskalla vaatia miehiltä mitään.
Minä maksan puolet, enkä vaadi mitään erityistä (materialistista) koska se on tasa-arvoista.
Mutta vaadin tasavertaista kohtelua ja perus- kunnioitusta. Tämä onkin miehelleni itsestäänselvää.
Jos haluaa saada kunnioitusta, täytyy antaa kunnioitusta.Ei parisuhde ole mikään peli, jossa pelätään antaa itsestään yhtään mitään.
Jos edes tietäisit, mitä pickmeisha tarkoittaa, siihen kun kuuluu juurikin tuo, että suostuu tasa-arvon nimissä maksamaan puolet.
Uuu kyllpä kuulostaa kamalalta!
Mitäs sinä teet? Leikit prinsessaa ja vaikeasti saatavaa. Voiko sinut ostaa? Mikä on hintasi?
Ei minua vaan voi ostaa.
Hävettäisi kyllä olla tuollainen epätoivoinen pick me girl. Maksaa nyt siitä, että tulee miehen panemaksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kuulu. Pick me girl antaa miehen maksaa ja antaa pimppaa maksuksi, kuten tapoihin kuuluu ja kuten mies odottaa. Naiset alkoivat maksaa nimenomaan siksi, että seksiä ei sovi odottaa.
Hah, et tosiaankaan tiedä. :D Kannattaisi lukea Redditissä FDS:ää.
Pickmeisha antaa piniä, muttei hyödy siitä mitenkään. Maksaa myös kaiken 50/50.
Tai sinun kannattaisi jättää lukematta moista likakaivoa. Sehän on jokaisen oma päätös sitten haluaako seksiä vai ei. Sinä nyt kumminkin sotket maksun RAVINTOLALLE, maksuksi miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärtänyt käsitteen aika kapeakatseisesti, olet ottanut nokkiisi vain sen osan, joka ilmeisesti koskee sinua. Noh, tyypillisempi pick me girl on kyllä ns. hyvä jätkä, joka roikkuu kundiporukoissa ja yrittää olla jätkempi kuin jätkät itse, ja joka katsoo muita naisia nokanvartta pitkin ja muistaa toitottaa kovaan ääneen, kuinka tulee niin paljon paremmin miesten kanssa toimeen, kun ne on niin rehtejä, rehellisempiä ja eivät koskaan juoruile (tirsk, tässä pettää aina mun pokka) ja muuta vastaavaa soopaa. Tällaisen naisen koko olemus huokuu sellaista pick me, please, pick me, boys, kun mä en oo se teidän niin kovasti halveksima bimbotytsä tai prsettä heiluttava pissis, vaan melkein yhtä hyvä kun muut jätkät, pick me, pick meeeeee...
Ja taitaa ne pojat kuitenkin mieluummin valita sen pärzettä pyörittävän pissiksen tai sit sen tavis-ellun, joka ei änge miesten seuraan, eikä halveksi omaa sukupuoltaan.
Juuri näin. Pick me girl -tyypin perusjuttuja on selittää, kuinka hän tulee miesten kanssa toimeen niin paljon paremmin kuin naisten, eikä naisten kanssa tule toimeen oikeastaan ollenkaan. Keskustelupalstoilla näitä näkyy, kun he eivät yleensä kehtaa julistaa asiaa naisille eivätkä miehillekään, mutta anonyymeinä mielellään.
Minulla oli opiskelukaverina varakkaampi pick me girl, joka osti moottoripyörän ja työntyi sen kanssa kotikaupunkinsa moottoripyöräkerhoon (tämä oli 80-luvun kiltteinä aikoina), ei ymmärtänyt moottoripyöristä mitään, mutta tykkäsi istua sellaisen päällä ja heilutella blondattuja hiuksiaan. Hän kävi muutaman kerran ajeluillakin, mutta ei lähes anorektikkona pystynyt polkaisemaan pyöräänsä itse käyntiin. Mutta juttua riitti ihan siitä lähtien, että hänen eriparisukkansa olivat persoonalliset ja nahkapukua oli niin vaikea löytää, kun painoi vain 45 kiloa. Harrastus sitten jäi pois, mutta jutut eivät.
Miespuolinen pick me girl muuten näkyy olevan "simp".
Mitä on tämä pillun antaminen, josta tässä ketjussa puhutaan?
Nyt lähti lakukissalle taas kahvittelut laukalle...
Hu#rat... 😂
Vierailija kirjoitti:
Hu#rat... 😂
Kylläpä sinä osaat hienosti tuoda omat mielipiteesi julki ja perustella. Kuinkas vanha olet, varmasti alakoulussa vielä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tämä pillun antaminen, josta tässä ketjussa puhutaan?
Mistäs mies maksaa oman puoliskonsa ja mitä antaa? 😂
Kumpikin siis maksaa ja antaa. Eli kuinka se nainen nyt nimenomaan antaa jotain enemmän?
Pikkuprinsessojen leikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Sheralla on hauskimmat videot aiheesta YT:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hu#rat... 😂Kylläpä sinä osaat hienosti tuoda omat mielipiteesi julki ja perustella. Kuinkas vanha olet, varmasti alakoulussa vielä?
😂 Olen 27 enkä ole haukkunut ketään huo taksi kahvitarjoilun vastaanottamisen perusteella. Ei kai monikaan nainen niin halvalla ala seksiä myymään jos mukana ei ole suurempia tunteita?
Vierailija kirjoitti:
Hu#rat... 😂
Vaatii mieheltä maksun palveluksistaan...? Mikä se on?
Mulla on vaan miespuolisia kavereita...Naiset on liikaa draamaa ;)
Tykkään muuten kattoa lätkää, ja juon kaljaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vaan miespuolisia kavereita...Naiset on liikaa draamaa ;)
Tykkään muuten kattoa lätkää, ja juon kaljaa. :D
Jooh, naiset haluaa aina vain puhua keittiössä jostain Temppareista ja siitä kuka tuttu on saanut viimeksi vauvan ja meikeistä... Miehet on niin paljon rennompia ja niiden jutut kivempia. Ei mua vain kiinnosta YHTÄÄN mitkään tommoset höpöjutut.
Oli muuten hauskaa, kun mulla oli hiljattain synttärit, niin mun poikaystävä sanoi että saan lahjaksi loput sen kaljoista ja sit jälkkäriksi seksiä... :D Just hyvä! Tilattiin vielä pizzaa, mä tietty maksoin, kun poikaystävällä ei ollut tilipäivä.
No mä olen sitten varmaan tollanen. Tykkään kokata, siivota, paapoa miestä. Hän puolestaan hoitaa huushollin talouden, korjailee terassia jne.
Vierailija kirjoitti:
No mä olen sitten varmaan tollanen. Tykkään kokata, siivota, paapoa miestä. Hän puolestaan hoitaa huushollin talouden, korjailee terassia jne.
Sinkut kissa/koiranaiset alapeukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan olla sitten sellainen "reject me girl", vaikka tosin... tuollainen ollakseen pitäisi ensin käydä miesten kanssa johonkin kanssakäymiseen, jotta voivat torjua. Ehkä olenkin sellainen "don't even notice me girl". Ja olen tätä oikein mielelläni.
Kannattais seukata joskus muiden kuin päihdeongelmaisten miesten kans nii voisit tavata, oikeita, miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun sä et nyt tajunnut mikä on epätoivoinen pick me girl joka ei arvosta itseään eikä muita naisia yhtään.
Sinä tykkäät perinteisen feminiinisistä asioista kai, ymmärrät arvosi ja tietty joku sinut on valinnut jos ei ole kummempaa luonnevikaa...
Jos olisit pick me girl, niin kokisit nuo sun hommiksesi koska ne on vain sinulle tärkeitä. Ei miehen tarvitse kun ne ei ole miehelle niin tärkeitä asioita. Talous menisi tietysti tasan 50/50, yhteiset menot siis, terassin korjaatte yhdessä tai jos ette niin korvaat miehelle hänen näkemänsä vaivan tottakai, jotta "50/50"... Ja pick me girlinä haukut tietty vähintään huoriksi sellaisia naisia kuin alunperin kuvailit itseäsi, joiden miehet korjaa terasseja kun sinä paapot. (Enkä nyt sano että lakukissa on "pmg" kun en heidän muusta elämästään tiedä ja tuskinpa on, huo rittelu nyt vain vähän särki korvaa)
pick me girl siis hoitaa naisen roolinsa mallikkaasti ja katsoo sen kuuluvan hänelle koska hän on suhteessa ainoa joka gives a shit... suhteen mies toki hyötyy todellisuudessa tästä ja paljon. Ja tasa-arvon nimissä pmg ei odota mieheltä mitään erityistä vaan ihan "50/50" koska pmg pärjää, hän on huippusaalis, hänet kannattaa valita, hän on parempi kuin muut naiset (ei arvosta naisia yleisesti).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun sä et nyt tajunnut mikä on epätoivoinen pick me girl joka ei arvosta itseään eikä muita naisia yhtään.
Sinä tykkäät perinteisen feminiinisistä asioista kai, ymmärrät arvosi ja tietty joku sinut on valinnut jos ei ole kummempaa luonnevikaa...
Jos olisit pick me girl, niin kokisit nuo sun hommiksesi koska ne on vain sinulle tärkeitä. Ei miehen tarvitse kun ne ei ole miehelle niin tärkeitä asioita. Talous menisi tietysti tasan 50/50, yhteiset menot siis, terassin korjaatte yhdessä tai jos ette niin korvaat miehelle hänen näkemänsä vaivan tottakai, jotta "50/50"... Ja pick me girlinä haukut tietty vähintään huoriksi sellaisia naisia kuin alunperin kuvailit itseäsi, joiden miehet korjaa terasseja kun sinä paapot. (Enkä nyt sano että lakukissa on "pmg" kun en heidän muusta elämästään tiedä ja tuskinpa on, huo rittelu nyt vain vähän särki korvaa)
pick me girl siis hoitaa naisen roolinsa mallikkaasti ja katsoo sen kuuluvan hänelle koska hän on suhteessa ainoa joka gives a shit... suhteen mies toki hyötyy todellisuudessa tästä ja paljon. Ja tasa-arvon nimissä pmg ei odota mieheltä mitään erityistä vaan ihan "50/50" koska pmg pärjää, hän on huippusaalis, hänet kannattaa valita, hän on parempi kuin muut naiset (ei arvosta naisia yleisesti).
kuulostat katkeralta...mun mielestä on kiva hoitaa emännän tonttia parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko mennä ulisijan trollaukseen?