Mikä ihme tämä "pick me girl" termi on? Alkanut näkyä somessa
"A pick me is a woman that is willing to do anything for male approval. She will embarrass or throw other women under the bus to achieve this goal.
Pick me: If a man cheats on you, it's probably because you your fault. Be feminine! Make him food! "
Huh mitä pa*kapuhetta. Kuulostaa feministien keksimältä termiltä. Eli jos nainen sanoo, että hän tykkää laittaa ruokaa, siivota, pitää huolta miehestä, niin silloin on "pick me girl".
Kommentit (109)
Eikö mies voi pitää huolta kodista, lapsista ja vaimosta ja vaimo on työelämässä?
Tarkoittaa epätoivoista "ota mut, valitse mut" -tyyppiä. Ei mitään rajoja, toiveita tai vaatimuksia miehille. Suostuu kaikkeen, on kynnysmatto, reppana, yleensä haukkuu muita naisia. Luulee, että kaikkeen suostuminen on siisti juttu ja että sillä saa miehen kiinnostumaan ja rakastumaan, vaikka todellisuudessa sillä tavalla menettää kaikkien miesten kunnioituksen ja joutuu vain kusetetuksi.
Olet ymmärtänyt käsitteen aika kapeakatseisesti, olet ottanut nokkiisi vain sen osan, joka ilmeisesti koskee sinua. Noh, tyypillisempi pick me girl on kyllä ns. hyvä jätkä, joka roikkuu kundiporukoissa ja yrittää olla jätkempi kuin jätkät itse, ja joka katsoo muita naisia nokanvartta pitkin ja muistaa toitottaa kovaan ääneen, kuinka tulee niin paljon paremmin miesten kanssa toimeen, kun ne on niin rehtejä, rehellisempiä ja eivät koskaan juoruile (tirsk, tässä pettää aina mun pokka) ja muuta vastaavaa soopaa. Tällaisen naisen koko olemus huokuu sellaista pick me, please, pick me, boys, kun mä en oo se teidän niin kovasti halveksima bimbotytsä tai prsettä heiluttava pissis, vaan melkein yhtä hyvä kun muut jätkät, pick me, pick meeeeee...
Ja taitaa ne pojat kuitenkin mieluummin valita sen pärzettä pyörittävän pissiksen tai sit sen tavis-ellun, joka ei änge miesten seuraan, eikä halveksi omaa sukupuoltaan.
Nainen, joka haluaa miellyttää miehiä. Miesten näkökulmasta se "oikea nainen"
Sellainen joka maksaa mielellään treffeillä puolet tai jopa tarjoaa miehelle kaiken, koska ihqu tasa-arvo (joka hyödyttää vain miehiä)! Antaa itseään hyväksikäyttää kaikin tavoin, koska ei ole niin kuin muut naiset. Ei tunnista/tiedä omaa arvoaan. Ei uskalla vaatia miehiltä mitään.
Tavis elluksi muuttuneena odotan et joku ottais. Oli pick me girl mikä tahansa sitten,
Jos mies pettää, se on naisen vika. 😂
Mitä ihmettä.
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärtänyt käsitteen aika kapeakatseisesti, olet ottanut nokkiisi vain sen osan, joka ilmeisesti koskee sinua. Noh, tyypillisempi pick me girl on kyllä ns. hyvä jätkä, joka roikkuu kundiporukoissa ja yrittää olla jätkempi kuin jätkät itse, ja joka katsoo muita naisia nokanvartta pitkin ja muistaa toitottaa kovaan ääneen, kuinka tulee niin paljon paremmin miesten kanssa toimeen, kun ne on niin rehtejä, rehellisempiä ja eivät koskaan juoruile (tirsk, tässä pettää aina mun pokka) ja muuta vastaavaa soopaa. Tällaisen naisen koko olemus huokuu sellaista pick me, please, pick me, boys, kun mä en oo se teidän niin kovasti halveksima bimbotytsä tai prsettä heiluttava pissis, vaan melkein yhtä hyvä kun muut jätkät, pick me, pick meeeeee...
Ja taitaa ne pojat kuitenkin mieluummin valita sen pärzettä pyörittävän pissiksen tai sit sen tavis-ellun, joka ei änge miesten seuraan, eikä halveksi omaa sukupuoltaan.
Erittäin osuva kuvaus. Pickmeisha on tosin hauskempi muunnostermi tälle.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka maksaa mielellään treffeillä puolet tai jopa tarjoaa miehelle kaiken, koska ihqu tasa-arvo (joka hyödyttää vain miehiä)! Antaa itseään hyväksikäyttää kaikin tavoin, koska ei ole niin kuin muut naiset. Ei tunnista/tiedä omaa arvoaan. Ei uskalla vaatia miehiltä mitään.
Minä maksan puolet, enkä vaadi mitään erityistä (materialistista) koska se on tasa-arvoista.
Mutta vaadin tasavertaista kohtelua ja perus- kunnioitusta. Tämä onkin miehelleni itsestäänselvää.
Jos haluaa saada kunnioitusta, täytyy antaa kunnioitusta.
Ei parisuhde ole mikään peli, jossa pelätään antaa itsestään yhtään mitään.
Sehän ei ole mitään uutta, että on naisia jotka vihaavat ja halveksivat omaa sukupuoltaan. Eikä se ole edes mikään erityisen ihmeteltävä ilmiö, on tavallista, että sorretussa asemassa olevan ihmisryhmän jäsenistä osa alkaa mielistellä sortajaa vaikka oman viiteryhmänsä jäseniä polkemalla. Sortaja tietysti tekee kaikkensa tähän yllyttääkseen.
Mä taidan olla sitten sellainen "reject me girl", vaikka tosin... tuollainen ollakseen pitäisi ensin käydä miesten kanssa johonkin kanssakäymiseen, jotta voivat torjua. Ehkä olenkin sellainen "don't even notice me girl". Ja olen tätä oikein mielelläni.
eli naiset maalittamassa toisia naisia
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä maksan puolet, enkä vaadi mitään erityistä (materialistista) koska se on tasa-arvoista.
Mutta vaadin tasavertaista kohtelua ja perus- kunnioitusta. Tämä onkin miehelleni itsestäänselvää.
Jos haluaa saada kunnioitusta, täytyy antaa kunnioitusta.Ei parisuhde ole mikään peli, jossa pelätään antaa itsestään yhtään mitään.
Jos edes tietäisit, mitä pickmeisha tarkoittaa, siihen kun kuuluu juurikin tuo, että suostuu tasa-arvon nimissä maksamaan puolet.
https://www.tiktok.com/@iimmii_/video/6885918817415892226?sender_device…
Ylipäänsä Tiktokissa on hauskoja videoita tästä ilmiöstä, #pickmegirl
Ota asioista selvää! kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa saada kunnioitusta, täytyy antaa kunnioitusta.Ei parisuhde ole mikään peli, jossa pelätään antaa itsestään yhtään mitään.
Jos edes tietäisit, mitä pickmeisha tarkoittaa, siihen kun kuuluu juurikin tuo, että suostuu tasa-arvon nimissä maksamaan puolet.
Ei todellakaan kuulu. Pick me girl antaa miehen maksaa ja antaa pimppaa maksuksi, kuten tapoihin kuuluu ja kuten mies odottaa. Naiset alkoivat maksaa nimenomaan siksi, että seksiä ei sovi odottaa.
"Be a 50/50 lady they said".
Tämä bannattu video selittää aika hyvin, millaista on olla pick me girl.
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kuulu. Pick me girl antaa miehen maksaa ja antaa pimppaa maksuksi, kuten tapoihin kuuluu ja kuten mies odottaa. Naiset alkoivat maksaa nimenomaan siksi, että seksiä ei sovi odottaa.
Ei vaan pickmeisha maksaa puolet ja antaa silti pimperoa. Maksaa miehelle, että saa tulla miehen panemaksi.
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuu kyllpä kuulostaa kamalalta!
Mitäs sinä teet? Leikit prinsessaa ja vaikeasti saatavaa. Voiko sinut ostaa? Mikä on hintasi?
Ei minua vaan voi ostaa.
?
Yhtä lailla mies voi pitää huolta naisesta, esim. taloudellisesti.