Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä mielellä kissasi on tänään ja mitä puuhaillut?

Vierailija
17.03.2021 |

Kertokaa piristäviä kissajuttuja!

Kommentit (1040)

Vierailija
901/1040 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhin lattiat ja siitäpä kissa riemastui ja homma meni jahtaamiseksi. Nyt nukkuu mun mahan päällä ja selvästi ärsyyntyy, jos liikahdan. 

Vierailija
902/1040 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kolme niin nätisti nukkuivat vieressä että ei olisi raaskinut töihin lähteä. Tulivat nautiskelemaan vessan lattialämmityksestä kun olin aamupesulla. Nyt nuo kävivät tervehtimässä kun tulin kotiin ja laittoivat astianpesukoneen mun kanssa päälle, yksi kerjää rapsutuksia, yksi pötköttelee pöydällä ja yksi höpsöttelee omiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1040 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli pitkästä aikaa rinnalle pötköttelemään aamulla. Väsähti siihen niin että onnistuin lopulta hivuttautumaan alta pois ja vanha poika jatkaa unia mun paikalla. Herätessään varmasti ihmettelee mitä tapahtui.

Vierailija
904/1040 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli yöllä ripinyt pienen taulun riippumaan kiinnityslangasta, onneksi lanka kesti eikä ollut pudonnut. Kun menin katsomaan tuhotekoaan, niin alkoi kova ääninen selitys etten minä mitää ole tehnyt , se on itsestään mennyt. Sitä kesti monta minuuttia ja tekosyitä kyllä löytyi.Eihän sille nyt vihainen voinut olla kun niin hellyttävästi selitti asian oikean kulun.Sitten tyytyväisenä itseensä selkä köyryssä pitkä häntä iloisesti rullalla hymyillen kujeili siinä kun uudelleen taulun ripustin.Kirjaston ikkuna pestiin yhdessä.

Vierailija
905/1040 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mukavalla viiliksellä oli Topi. makas tuolla sängyssä päiväpeiton alla vartin yli neljään, lähti pihalle kun minä tulin ulkoota. Äsken vilkasin ulos, Topilla kurre suussa, vissiin kiipesi talon vintille syömään kurrelta pään kun ei näy enää pihassa.

Vierailija
906/1040 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla klo 5.30 "mitä sä täällä sohvalla istut?" "En saa nukuttua." "Mä tuun viekkuun pitää seuraa. Ei tarvii kuin vähän paijata. *kehräystä*

Klo 7.00 "syönkö nää bambut vai annatko ruoka?" "JÄTÄ NE KASVIT RAUHAAN!"

Klo 7.10 "annatko ruokaa vai yrjöönkö matolle" *yrjöömisen ääntä* Pitkällisen etsimisen jälkeen "Mihin helvettiin sä oksensit?"

"Seuraan sua koko ajan kunnes annat ruokaa". "No okei"

Pitkin päivää "onks sulla jotain hyvää?" "Anna mullekin kinkkuu" "Toitko kaupasta jotain hyvää"

Klo 15.45 "Voitko antaa niitä muroja, nyt ois muroaika!"

jne. 

Vierailija
907/1040 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi kissani kiipesi vaatekaapin hyllyillä, otin pois ja laitoin vaatekaapin liukuovet kiinni. Pian tuli toinen kissani, avasi liukuoven tälle nuoremmalle, ja sehän hyppäsi heti tyytyväisenä hyllylle taas. Näyttävät olevan siis hyvällä tuulella.

Vierailija
908/1040 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Rakas kissaneitoseni täyttää tänään 16.5 vuotta eli kai 82 ihmisen ikävuotta vastaavan iän.

Hän on kiltti, kaunis, ihana ja kultainen paras kaverini kuten kaikkina muinakin päivinä.

Paljon onnea teille ja iloisia kissan päiviä neitoselle. Hiukan myöhässä  huomasin tämän.

Kissat on kyllä hyviä ja rakkaita seuralaisia.

Vierailija
909/1040 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 wrote:

Oksensi keskelle valkoista mattoa. Laminaatti ei kelpaa alustaksi 😾

Tämä on niin tuttua, alustan on aina oltava ihmisen kannalta epäsopiva.

Vierailija
910/1040 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että meinaa kohta oksentaa eilen ulkona syömät heinät sohvalle, sen verran silmät pyöreenä tuijjottelee.

Vierailija
911/1040 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murjottaa, kun ei ole enää linnunpoikasia, mitä tappaa! Alkukesästä saatiin seurata jännää näytelmää, kun Miisu teurasti yksi kerrallaan telkkäemon pöntöstä ulos houkuttelemat poikaset. Siihen jäi äiti yksin ihmettelemään kun vaivalla kasvatettu pesue revittiin elävältä kappaleiksi sen silmien edessä.

On ne vaan niin vekkuleita nuo meidät pikku missimirrit!

Vierailija
912/1040 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkoili menemään kylmässä ja aurinkoisessa säässä. Hyvä että perässä pysyin. Onneks on 8 metrin talutin. On ollut villinä pakkaspäivinä. Toki hyvä pitääkin itsensä liikkeessä. Nyt meni omaan laatikkoonsa ja katselee ulos. Kohta nukahtaa. Aiemmin kiehnäsi jaloissa ja leikittiin. 

Vierailija
913/1040 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytti mun sanaristikon sillä aikaa, kun nukuin. :(

Tästä puhutaan vielä. Ja paremmat pelikortit panen lukkojen taa.

Vierailija
914/1040 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kissallani on v...käyrä korkealla. Asun kivasti kolmen huushollin triangelissa. On pieni kerrostalohuoneisto joka on virallinen koti, sitten on iso vapaa-ajan talo ja miesystäväni talo, joka myös on tilava ja siellähän on useampi rapsuttaja,lapset ja kaikkea kivaa.

Olemme nyt olleet kaksi yötä kaupungissa ja näyttää että mielensäpahoittaja on jo niin kypsä, että tänään painumme väljemmille vesille. Uskomattoman hyvin näkee kissasta missä pitäisi hänen mielestään olla. 

Vierailija
915/1040 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman suretti lähteä aamulla töihin, kun molemmat jäi vähän pettyneinä katselemaan, kun vedin takkia päälle. Lupasin tulla ajoissa suorinta reittiä takaisin kotiin. Vielä kun malttaisivat yhden päivän, niin sitten on taas viikonloppu ja löysemmät ruoka-ajat.

Vierailija
916/1040 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurannut syyslomalla olevaa tyttöstä, loikoilun tyttösen pyörätuolissa. Leikkinyt pienellä jalkapallolla, kuljetellaan tassuillan sitä kuin mikäkin ammattiurheilija.

Leikkinyt onkivapa linnullaan ja syönyt.

Vierailija
917/1040 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeissään talitinttejä katso ikkunan takaa, puoliso laittoi pähkinäpötkön ikkunan vuorilautaan kannakkeella kiinni jotta kisukainen saa lähietäisyydeltä seurata niitä. Haukkuu niitä kuin koira, hau-hau, pieni ja terävä haukunta ilmoittaa aina, koska tintit on paikalla.Sylissä köllöttää ennen päiväleikkejä. On pallohullu kissa, vain määrätynlaiset pikkupallot kelpaa, onneksi sai kissanristiäislahjaksi niitä 30 kpl. Käytössä on vain 10 niistä ja muita lisänä.

Innolla pelaa sitä 'autorataa', menee joskun puolisen tuntiakin.

Vierailija
918/1040 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Täytti mun sanaristikon sillä aikaa, kun nukuin. :(

Tästä puhutaan vielä. Ja paremmat pelikortit panen lukkojen taa.

Meillä toinen sankari yrittää päivisin opetella neulomaan. Jos jätän kutimet vahingossa pöydälle, niin kyllä ne siitä päivän aikana napataan ja kuljetellaan lankakerää ympäri huushollia :-D

Tästä on meillä kyllä keskusteltu, mutta minkäs teet, jos ei voi mitenkään olla koskematta. Se on se kotoilulehtien mainitsema neuloosi, mikä on tarttunut kissoihinkin.

Vierailija
919/1040 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas kissamme kuoli kesäkuussa 19 v. iässä. Ihanat muistot jäivät 

Vierailija
920/1040 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissat ovat hyvällä mielellä. Tai no toinen on. Toinen toki loukkaantui kun en antanut tuoda rotanraatoa sisälle. Toki tyytyi jättämään saaliinsa portaille kun lupasin makkaraa ja jauhelihaa. Nyt on tyytyväisenä nukkunut jalkojeni päällä melkein 2h.

Toinen kissani on turhan energinen nyt. Tekee kaikkea minkä tietää kielletyksi. Kiipesi seinällä kiinni olevan telkkarin päälle, tiputti "vahingossa" kirja hyllynpäältä pentikin porot. Ny kivat jäljet lattiassa. Silppusi wc ja talouspaperirullat. Tuli alakertaan mun sukka suussa. Matot on aseteltu kissan toimesta uudelleen ja paremmin lattialle. Tiputti puolison työpöydältä oppilaiden kokeet lattialle ja meinasi kusta niiden päälle. Kaikki tämä koska yksi lapsistamme ei ole kotona

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän