Voiko pahan virtsankarkailun kanssa mennä julkiseen saunaan?
Itsellä selkävamma ja ei pysty pahemmin pidättelemään pissaa, joten on ollut käytössä vaipat. Ennen onnettomuutta kävin aktiivisesti saunomassa esim. uimahalleissa / Kuusijärvellä, mutta en ole viitsinyt onnettomuuden jälkeen.
Haluaisin taas ruveta käymään mutta vähän mietityttää onnistuuko se.
Kommentit (14)
Käytä paksua, imukykyistä laudeliinaa.
Näkyy inkontinenssiin tarkoitettuja uimapukujakin olevan. Eli sellainen sitten! Ja merkki uimapukuun, että saa pitää päällä saunassa.
Onkohan noi siis sellaisia jotka ei päästä nestettä läpi?
Harkitsin jotain suojista uimahousujen alle, jos en käy muuta kuin saunomassa, niin varmaan pitäisi suojata tarpeeksi.
Oon menny. Kukaan huomaa jätänkö jälkeeni vesijäljen vai pissajäljen lauteille. Tuskin kukaan olettaa olevan pissaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon menny. Kukaan huomaa jätänkö jälkeeni vesijäljen vai pissajäljen lauteille. Tuskin kukaan olettaa olevan pissaa.
Itsellä siis vaan voi tulla aika paljon kerralla, joten en itse voi oikein noin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan noi siis sellaisia jotka ei päästä nestettä läpi?
Harkitsin jotain suojista uimahousujen alle, jos en käy muuta kuin saunomassa, niin varmaan pitäisi suojata tarpeeksi.
Selvinnee sivuilta tuotetiedoista tai ota yhteyttä jälleenmyyjään kysyäksesi asiaa.
Tietysti, jos on jo vaippoja niin voi ihan hyvin sujauttaa vaipan uimapuvun alle kun menet saunaan.
Toinen vaihtoehto että laitat vaipan ja vedät pyyhkeen ympärille, jos ei uimapukuja saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, jos on jo vaippoja niin voi ihan hyvin sujauttaa vaipan uimapuvun alle kun menet saunaan.
Toinen vaihtoehto että laitat vaipan ja vedät pyyhkeen ympärille, jos ei uimapukuja saunaan.
Mene suoraan vaan vaipoissa lauteille istumaan, osoitat dominanssia.
Kiukaalle voi kusta, heittäähän muutkin sinne vettä.