THL: Suomessa on todettu 842 uutta koronatartuntaa!!!
Kommentit (85)
Nyt heti Uusimaa ja Varsinais-Suomi kiinni ja ulkonaliikkumiskielto niihin maakuntiin!
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen metrossa, itsellä FFP2 ja oli muutamia joilla ei maskia.
Ja se on sinun asia miten?
Joidenkin elämänsisältö kasvoi näköjään juuri 842 pisteen verran..
No nyt on hysteerikoilla aihetta juhlaan. Noin paljon! Oh hoh, kyllä nyt lähtee! Tästä se alkaa! Uusimaa kiinni! Hesalaiset! Joko huomenna tonni! Pöksyt märkinä odotellaan.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonaliikkumiskieltoa pukkaa pk-seudulle
Turussa on suurempi ilmaantuvuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette tasan tule Lappiin.
2 x vuodessa käyn, mulla on JUURET siellä ja tukevat onkin.
Markku Broas saattaa määrätä uusimaalaiset kotona tehtävään juurihoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonaliikkumiskieltoa pukkaa pk-seudulle
Mitä sekään auttaa? Koronan torjunta Suomessa on yhtä roiskimista vähän sinne tänne. Yhtenäinen suunnitelma ja linja puuttuu täysin.
Ei taida tulla normaali kesä tänäkään vuonna.
Miksi näistä päivittäisistä luvuista kohkataan? Tartunnat tulevat kasvamaan kesään asti koko ajan. Parin viikon päästä on 1000 tartuntaa, toukokuussa 2000. Näin se vain menee. Sitten kun rokotukset on kunnossa niin voidaan lopettaa tartuntamääristä välittäminen. Eli joskus syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän FPP-3 + kirurginmaski vielä päällä.
Maskipakkoja tulee ja tartuntamäärät vaan kasvavat. Selvä yhteys tuossa on.
Päin vittuahan tämä tilanne on hoidettu.
Festareille ja isoille yleisötapahtumille voi jo sanoa hyvästit mutta kyllä uskon, että kausivaihtelu + enenevä rokotustahti tulee auttamaan jo paljon
Vierailija kirjoitti:
Miksi näistä päivittäisistä luvuista kohkataan? Tartunnat tulevat kasvamaan kesään asti koko ajan. Parin viikon päästä on 1000 tartuntaa, toukokuussa 2000. Näin se vain menee. Sitten kun rokotukset on kunnossa niin voidaan lopettaa tartuntamääristä välittäminen. Eli joskus syksyllä.
Tuskin silloinkaan. Epäilen että AZ vedetään vielä markkinoilta. Sitten ollaan taas pississä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän FPP-3 + kirurginmaski vielä päällä.
Minulla on syvänmeren sukelluspuku, happinaamari ja oma kuljetetteva happisäiliö, jossa on puhdasta happea pieneltä puhtaalta alueelta Alpeilta. Hieman raskasta liikkua puku päällä ja naamarikin painaa jonkin verran, mutta mitä sitä ei tekisi turvallisuutensa puolesta.
Miten tämä voi olla mahdollista?!? Museot ja teatterit olleet kiinni marraskuun lopusta asti ja maskeja on käytetty!
En yhtään ihmettele lukuja. Eilen illalla oli taas pieni lähikauppani tupaten täynnä kokonaisia lapsiperheitä rattaineen. Missä hemmetissä ihmiset oikein ramppaa?
Se olisi aika tukahduttaa. Heti eikä sitten vasta kun tarpeeksi hekumoissaan hallitus kuolemista jotka aiheuttanut.
https://vapaaksikoronasta.fi/
Koronalle ja jatkuville rajoituksille on vaihtoehto: tukahduttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin silloinkaan. Epäilen että AZ vedetään vielä markkinoilta. Sitten ollaan taas pississä.
Sitten menee hetki kauemmin. Ei muuta. Rajoituksilla ei enää tartuntalukuja saada kuin tasaantumaan. Osa ihmisistä ja varsinkin tietyistä ihmisryhmistä ei niistä enää välitä, joten vaikka suljetaan kaikki julkinen tila niin tartuntamäärät eivät silti oleellisesti laske. Jokaisen pitää nyt vain odotella rokotevuoroaan ja sen jälkeen 4 kk niin pääsee takaisin normaalielämään.
Sairaat saa kiksejä päivittäisistä määristä. Ei voi ymmärtää. Ihan kuin oikein odottaisitte isoja lukuja. Mitä teidän päässä liikkuu? Pissiä? Ai niin, Helsingissä asuvilla on täysi oikeus liikkua missä päin Suomea tahansa. Ja he eivät ole edelleenkään hesalaisia.