THL: Suomessa on todettu 842 uutta koronatartuntaa!!!
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mitä sitten? Se on vaan tartunta ja 99,9% ihmisistä sairastaa muutaman päivän ja paranee täysin.
Sun harhoissa ehkä lukemat on tuollaiset. 10-15% sairastuneista tarvitsee sairaala/tehohoitoa jossain vaiheessa.
Uusin muunnos ei näy edes tarkimmissa testeissä. Sitä jo ranskassa.
Pääsiäispupu heittää hyppimästä Hesassa. 🐇
Mulla lippu yöjunaan Hgistä kiohti pohjoista. Oon perustanut jo 2 kertaa. En mene turistirysiin.
Eihän tää oo mitää. Rajat ja baarit auki ja lasten täytyy saada harrastaa, kun se on niin ihanaa. Tartunnat aivan selvässä laskussa ja tauti ihan hetken päästä voitettu. Tunnelissa ihan kauhiast valoo.
Onnittelut Uusimaa. Tulette saamaan ulkonaliikkumiskiellon ennen pääsiäistä. Lapin reissut voitte jo unohtaa.
Uskaltaako mennä hammaslääkäriin, kohta aika . En meni muuten mutta takahampaasta palanen lähtenyt, ei särkyä.
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut Uusimaa. Tulette saamaan ulkonaliikkumiskiellon ennen pääsiäistä. Lapin reissut voitte jo unohtaa.
Jolloin se on myöhäistä. Kielto pitäisi asettaa NYT!
Mites nyt niin? Eikös maskien pitänyt suojata? Niin se vaan kummasti nousee tartuntaluvut, mitä enemmän maskeja käytetään. Aivan niin kuin muissakin maissa.
Onko niin että ei pääse junaan. Täytyy VRltä kysyä , eihän sitten junatkaan kulje jos ulkonaliikkumiskielto.
Kyllä köyhälläkin suu napsaa koronalle, mitäs keskiluokkaiset siihen sanotte? Kyyneleet lasten poskilla jo kun tartuntalukuja katselee
Olin eilen metrossa, itsellä FFP2 ja oli muutamia joilla ei maskia.
Sopii yrittää junaan. VR starttaa ehkä jostain Pohjanmaalta pohjoiseen.
Paljon on tuossa muuntoviruksia ?
Vierailija kirjoitti:
Ette tasan tule Lappiin.
2 x vuodessa käyn, mulla on JUURET siellä ja tukevat onkin.
Huomenna ekan kerran yli 900