THL: Suomessa on todettu 842 uutta koronatartuntaa!!!
Kommentit (85)
ALERTE Pakollinen testaus rajoilla otetaan käyttöön.
Missä kaikki hysteerikot, kun tää ei vaan pysy etusivulla???
Me kuollaan kaikki,
Kylmäkontit täyttyy,
Odottakaa kaksi viikkoa,
Käyttäkää sitä maskia prkl...
Vierailija kirjoitti:
Ja testattujen määrä? Tarvitaan suhde testaukseen, että tämä luku kertoo mitään.
Lisäksi olisi hyvä erittely saada eri testeistä ja millä suhteella niistä tulee postitiivinen / negatiivinen.
Mutta ei.. kömpelö plussaluku vain annetaan.
Löytyy thl:n sivuilta varmaan🤷♀️. Oma shp jossa tartunnat ennätyskorkealla on 4,6% testeistä positiivisia. (löytyy oman shp:n sivuilta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen metrossa, itsellä FFP2 ja oli muutamia joilla ei maskia.
Mä käytän FPP-3 + kirurginmaski vielä päällä.
Minulla on syvänmeren sukelluspuku, happinaamari ja oma kuljetetteva happisäiliö, jossa on puhdasta happea pieneltä puhtaalta alueelta Alpeilta. Hieman raskasta liikkua puku päällä ja naamarikin painaa jonkin verran, mutta mitä sitä ei tekisi turvallisuutensa puolesta.
Kyllä, juuri näin toimii Vastuullinen kansalainen- hienoa, kyllä sanna kiittää! Itselläni on jo mainitsemiesi lisäksi päähäni kieputettuna rulla foliota ja lapseni olen kietonut elmukelmuun. Päiväkodissa hiukan aluksi ihmeteltiin, mutta toki hekin Vastuullisina aikuisina ymmärsivät yskän ja ovat sittemmin suositelleet tätä samaa käytäntöä kaikille perheille. Kyllä se on upea tunne, kun huomaa voivansa vaikuttaa ympäröivän yhteisön elämään omilla valinnoillaan-jatketaan samaan malliin,toverit! Ei vaan, mutta täytyykin tästä lähteä jatkamaan bunkkerinkaivuu hommia, jälleen oli kiva saada voimaantumista palstalta taisteluun Yhteisen Hyvän Puolesta :)
Miten tää oli valunut jo sivulle 6? Kyllähän nyt huutomerkein varustettu yli 800 tartunnan lukema pitää olla etusivulla koko ajan. Pitäkää nyt hysteerikot huoli, ettei pääse valumaan ynnä muiden aloitusten joukkoon.