Pitäisi laihduttaa, mutta sitten koko perhe saisi kärsiä, ja mies ei suostu.
Ei kuulemma aio lopettaa pitsaperjataita tai sipsien syömistä.
Yritin tehdä ruuaksi kasvissosekeittoa ja raejuustoa, mutta mies kitisi että haluaa oikeaa ruokaa.
En ala vieressä katsomaan, kun muut nauttii elämästä.
Mies tätä laihtumistani toivoo, en minä. Eikö hänen pitäisi tukea. Ylipainoa mulla joku 30-35kg, miehellä 10kg.
Kommentit (414)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukea voi kyllä monilla muillakin tavoilla, kuin alkaaitsekin laihdutuskuurille.
Kokoperheen ei tarvitse, eikä kuulu kärsiä siksi, että sinä olet syöttöporsas.
Miksi sitä pitsaa ei voi syödä jossain muualla, kuin vaimon silmien alla, jos sitä kerran pitää saada syödä. Miksi pitää kiusata, kun tietää, että toisella on vaikeaa?
No meillä ei todellakaan kukaan mene
pitsalle yksin. Ap
Miksi?
Jaksan aina ihmetellä miten ihmiset osaa tehdä laihduttamisesta niin maan vaikeaa!
Ei sinun tarvi syödä mitään laihdutuspupuruokia! Voit laittaa koko perheelle ihan normaalia ruokaa ja syödä sitä samaa ruokaa itsekin ja silti laihtua! Riittää, että syöt sitä vähän vähemmän.
Maailman yksinkertaisin asia: jos syöt vähemmän kaloreita kuin kulutat, laihdut. Voit syödä vaikka pelkkää pitsaa ja sipsejä ja silti laihtua, kunhan ne kalorit pysyy alle kulutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ehdotan seuraavaa. Teet perheelle normiruuan. Otat itse siitä pienen annoksen ja runsas kasvislisä sinulle. Ongelma ratkaistu.
En halua syödä vähän, haluan syödä saman verran kuin mies. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olenko muka ainoa, jonka mielestä perhe voisi tukea terveellisissä elämäntavoissa ja laihdutusprosessissa sen sijaan, että vaaditaan yhtä perheenjäsentä häpeämään ja katselemaan vierestä kun muut syövät pitsaa?
Joku oli täällä verrannut jo alkoholinkäyttöön tilannetta, ja kyllä minusta olisi ihan yhtä käsittämätöntä, että perhe tukisi raittiiksi pyrkivää alkoholiongelmaista kokoontumalla samaan tilaan ryypiskelemään.
Toki ihmisten energiantarpeet eroavat, mutta eikö tuollaisessa tilanteessa voisi ihan tosissaan sopia, että syödään koko perhe hetken aikaa kevyitä ja terveellisiä ruokia ja keittoja, nälkäisemmät ja ei-diettaavat voivat sitten popsia leipää ja muuta lisäksi, ja jos niitä herkkuja on saatava muiden kuin sen laihduttajan, niin voisi vaikka sopia, että isä vie lapset ihan pitsalle silloin tällöin.
Etenkin tuossa tilanteessa kun mies on itsekin ylipainoinen, ja vieläpä se joka vaatii ap:ta laihtumaan (!). Ihan käsittämätöntä kyykyttämistä.
Niinpä!
Vihdoin joku fiksu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukea voi kyllä monilla muillakin tavoilla, kuin alkaaitsekin laihdutuskuurille.
Kokoperheen ei tarvitse, eikä kuulu kärsiä siksi, että sinä olet syöttöporsas.
Miksi sitä pitsaa ei voi syödä jossain muualla, kuin vaimon silmien alla, jos sitä kerran pitää saada syödä. Miksi pitää kiusata, kun tietää, että toisella on vaikeaa?
No meillä ei todellakaan kukaan mene
pitsalle yksin. ApMiksi?
Jos minä en saa, niin sitten ei kukaan muukaan. Siksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jaksan aina ihmetellä miten ihmiset osaa tehdä laihduttamisesta niin maan vaikeaa!
Ei sinun tarvi syödä mitään laihdutuspupuruokia! Voit laittaa koko perheelle ihan normaalia ruokaa ja syödä sitä samaa ruokaa itsekin ja silti laihtua! Riittää, että syöt sitä vähän vähemmän.
Maailman yksinkertaisin asia: jos syöt vähemmän kaloreita kuin kulutat, laihdut. Voit syödä vaikka pelkkää pitsaa ja sipsejä ja silti laihtua, kunhan ne kalorit pysyy alle kulutuksen.
En halua laihduttaa, koska en halua syödä vähän.
En koe tarvetta laihtua, en jaksa kärsiä nälkää ja pieniä annoksia.
Mies sitä haluaa, en minä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ehdotan seuraavaa. Teet perheelle normiruuan. Otat itse siitä pienen annoksen ja runsas kasvislisä sinulle. Ongelma ratkaistu.
No ei ole mikään ihme että olet läski :D sori mutta miehet tarvii enemmän kaloreita kuin naiset koska ne on pidempiä ja niillä on enemmän lihasta kehossa. Eli joko syöt vähemmän kuin mies tai sitten hyväksyt että tulet pysymään läskinä. Ei ole mitään muuta vaihtoehtoa.
Omituinen aloitus. Siinäkös lihot sitten vain jos et halua keventää. Mutta perhettä turha syyttää omasta ylipainostasi.
Hikoiletko ummehtuneen hajuista lasrdihikeä? Jos näin on niin syytä on vaihtaa pizza avocadoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ensinnäkin, tee terveellistä, täyttävää ruokaa niin ei tarvitse nälästä kärsiä. Netti on pullollaan appejä, jotka tekevät ruokasuunnitelmat puolestasi.
Toisekseen, voit kyllä laihduttaessakin syödä palan pizzaa kerran viikossa. Mutta vain yhden pienen palan ahtamisen sijaan. Syö jotain muuta alkuruoaksi niin ei tule ahdettua.
Ai muut saa oman kokonaisen pitsan ja mun pitäis tyytyä palaan?
Hah Hah :'D ei todellakaan
Ap
Jos syö joka kerta ison pitsan yhdellä kertaa, niin ei ihme jos kiloja kertyy. Mun tuntemat normaalipainonaiset syö kerralla maksimissaan puolikkaan pitsan. Ei mitään älyä tuollaisessa ahtamisessa. Sin pitää kelsiä elämääsi jotain kiinnostavampaa kiin syöminen, niin jopas laihdut. Ala vaikka golfaamaan 3–4 krt viikossa, alat laihtumaan ja samalla hivenen annoskokoja pienemmäksi. Alkaa sun sohvaperunaa ottaan pattiin 😂
Vaikutat aika ärsyttävältä. Laihdutat ja katsot peiliin vasta sitten kun miehesi sut jättää.
Vaaka ei valehtele, ihmiset valehtelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole mikään ihme että olet läski :D sori mutta miehet tarvii enemmän kaloreita kuin naiset koska ne on pidempiä ja niillä on enemmän lihasta kehossa. Eli joko syöt vähemmän kuin mies tai sitten hyväksyt että tulet pysymään läskinä. Ei ole mitään muuta vaihtoehtoa.
Tiedän että pysyn lihavana ja se on mulle ok. Varmaan tulen lihomaan entisestään, mutta se on minun valinta:maukas ruoka isoina annoksina.
Tänään otan avioeron puheeksi.
Ap
No ei jäänyt ainakaan salaisuudeksi miksi ap on läski. Eikä voi edes laihduttaa ilman että "koko perhe syö jotain ällöttävää pupun ruokaa". Tuommoisella asenteella olisi varmaan itse ensimmäisenä hakemassa huoltoasemalta karkkipatukkaa ja viineriä salassa perheeltä kun kyllähän sitä jotain pientä hyvää pitää saada kun on niin kovasti laihduttanut.
Vierailija kirjoitti:
No ei jäänyt ainakaan salaisuudeksi miksi ap on läski. Eikä voi edes laihduttaa ilman että "koko perhe syö jotain ällöttävää pupun ruokaa". Tuommoisella asenteella olisi varmaan itse ensimmäisenä hakemassa huoltoasemalta karkkipatukkaa ja viineriä salassa perheeltä kun kyllähän sitä jotain pientä hyvää pitää saada kun on niin kovasti laihduttanut.
Osu ja uppos! :'D
Joskus 2016 laihdutin miehen edessä, oikeasti söin aamulla suklaalevyn ja illalla toisen.
Mutta imetin samalla, niin himo oli kova.
Ap
Ei se ole niin vaikeaa ap. Pizzapäivänä laitat salaatin, täytät sillä lautasen ja otat 1-2 palaa pizzaa. Sipsien kanssa tarjoat myös dippivihanneksia, ja katsot että käsi käy vain satunnaisesti sipisikulholla. Karkkien rinnalla tarjoat hedelmäpaloja ja marjoja.
Kasviskeiton sijaan alat tehdä teidän normaaleja ruokia kasvispitoisemmin ja enemmän kasvislisukkeita.
Aamupala yleensä syödään jokaisen mieltymysten mukaan, valitse silloin terveellinen, mutta ravitseva kokonaisuus. Omia suosikkeja on kaurapuuro siemenillä, raejuustolla ja marjoilla tai kaksi keitettyä kanamunaa, täysjyväleipää ja reilusti kasviksia.
Jos syöt lounaan työpäivän aikana, voit myös tehdä omia valintoja. Pidä hiilihydraatit kohtuudessa ja syö paljon kasviksia ja hyviä proteiineja. Jos iltasyöminen uhkaa mennä kohtuuttomuuteen, syö pieni välipala työpäivän aikana tai heti sen jälkeen.
Tässä kohtaa oletkin jo ollut hereillä 10-12 tuntia. Väitätkö nyt oikeasti, että seuraavat 4-6 tuntia perheesi seurassa ovat syy ylipainoosi?
Käy paskalla vähintään kolme kertaa päivässä niin laihdut helposti kilon viikossa. Tämä on monen Hollywood kaunottaren salaisuus.
Kyllä alkaa ne kasviskeitot maistua muun perheen vetäessä pitsaa, kun huomaat miten paljon parempi olo (ja loppupäivä) tulee terveellisestä (kasvis)ruoasta rasvaiseen ruokaan verrattuna.
Ongelma tuossa ei ole suinkaan se, että kuka laihduttaa. Jokainen valitsee itse haluaako laihduttaa vai ei. Mutta silmään pisti tuo, että aikuinen ihminen kitisee ruuasta. Pitäisi olla itsestään selvää, että ruuan laittaja päättää mitä laittaa ja muut syövät mukisematta. Jos ei kelpaa niin pitää kokata itse.
Sanot sille ukolles että jos haluaa sun laihtuvan niin se on sitten niin että kaikki syövät kevyemmin, et vain sinä.
Ymmärrän että syöminen on tosi kivaa ja tykkään itsekin nautiskella. Olen yrittäny löytää nautintoja terveellisistä asioista, mutta makunsa kullakin tietysti.