Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi laihduttaa, mutta sitten koko perhe saisi kärsiä, ja mies ei suostu.

Vierailija
15.03.2021 |

Ei kuulemma aio lopettaa pitsaperjataita tai sipsien syömistä.

Yritin tehdä ruuaksi kasvissosekeittoa ja raejuustoa, mutta mies kitisi että haluaa oikeaa ruokaa.
En ala vieressä katsomaan, kun muut nauttii elämästä.

Mies tätä laihtumistani toivoo, en minä. Eikö hänen pitäisi tukea. Ylipainoa mulla joku 30-35kg, miehellä 10kg.

Kommentit (414)

Vierailija
21/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö, en edes halua laihtua, kysyin, mitä teen tuon miehen kanssa?

Voin siis laihduttaa, jos koko perhe syö niitä dieetti ruokia. Mutta siihen en ala, että itse kärsin nälkää ja syön kevyesti, kun muut nauttii hyvästä ruuasta ja täydestä vatsasta.

Ap

Ööööö .. ööö.. öööööööööööööööööö

Varmaan lemppaat miehen pihalle ja syytät jotain muuta ihmistä tai lapsuuttas läskeistäsi. Niinhän se yleensä menee.

Vierailija
22/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Unohdit lopusta sen vakiokysymyksen, ”onko muilla vastaavia kokemuksia” tai jotain sinnepäin.

Tää on mun elämää. Kaksinaamaisen miehen kanssa. Ap

:'D niin perusprovo. Ei mitään vastuuta itsellä omasta elämästä, kaikki toisen syytä/vastuulla. No, ei tää ollut kovin uskottava alun alkaenkaan.

En halua alkaa laihduttamaan. Voin sen tehdä, jos muutkin sitoutuu, varsinkin mies, joka sitä haluaa. . Mutta ITSE en koe tarvetta laihtua. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota se mielenlujuuden kasvattamisharjoituksena. Anna miehen syödä vaikka kolme pizzaa, katsot vain tyynesti vieressä ja olet ylpeä itsestäsi kun et sorru.

En halua alkaa laihduttamaan! Enkä tosiaan katso vieressä kun muut nauttii pitsasta! Lue avaus tarkemmin.

Ap

No älä sit laihduta. Teetkö asiasta itelles ongelman ihan vaan koska joku ongelma nyt pitää saada aikaan?

Vierailija
24/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin, tee terveellistä, täyttävää ruokaa niin ei tarvitse nälästä kärsiä. Netti on pullollaan appejä, jotka tekevät ruokasuunnitelmat puolestasi.

Toisekseen, voit kyllä laihduttaessakin syödä palan pizzaa kerran viikossa. Mutta vain yhden pienen palan ahtamisen sijaan. Syö jotain muuta alkuruoaksi niin ei tule ahdettua.

Vierailija
25/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voit kyllä syödä pitsaa, mutta syö 1/2 siitä määrästä kuin ennen. Lisäksi teet pitsastasi omatekoisen kotzonen: eli päälle salaattia, punasipulia ja hieman öljykastiketta! Sun oitsas on tällöin parempaa ku miehen 😊

Vierailija
26/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP kuulostaa ammattivalittajalta. 

Ainoa valittaja meillä on tuo mies. Ap

Joo, siltä tosiaan vaikuttaa. Not.

Vierailija
27/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain karppaajan pitsaa itsellesi. Ehkä mieskin siitä innostuu. 

Vierailija
28/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota se mielenlujuuden kasvattamisharjoituksena. Anna miehen syödä vaikka kolme pizzaa, katsot vain tyynesti vieressä ja olet ylpeä itsestäsi kun et sorru.

En halua alkaa laihduttamaan! Enkä tosiaan katso vieressä kun muut nauttii pitsasta! Lue avaus tarkemmin.

Ap

Älä sit ala.

Pitääkö vaan erota?

En jaksa tuollaista mies lasta, joka valittaa, mutta itse ei voi uhrautua syömään kevyesti.

Olen sanonut jo silloin, kun ylipainoa oli 25kg, että jos ei kerran kelpaa, niin tiedät missä on ulkoovi. Painoa tuli 10kg lisää, edelleen valittaa. Varmaan läheisriippuvainen, kun ei lähde.

Ap

Vierailija
29/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän perheen tartte kärsiä jos sä laihdutat. Teet vaan itelles eri ruoat ja siirryt käyttämään pienempää lautasta. Mies tyytyköön yhden hengen sipsipussiin.

Säästyneet ruokarahat siirrät eri tilille odottamaan pienempien vaatekokojen hankkimista.

Ap,lopeta puhuminen ja aloita tekeminen.

Vierailija
30/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkin, tee terveellistä, täyttävää ruokaa niin ei tarvitse nälästä kärsiä. Netti on pullollaan appejä, jotka tekevät ruokasuunnitelmat puolestasi.

Toisekseen, voit kyllä laihduttaessakin syödä palan pizzaa kerran viikossa. Mutta vain yhden pienen palan ahtamisen sijaan. Syö jotain muuta alkuruoaksi niin ei tule ahdettua.

Ai muut saa oman kokonaisen pitsan ja mun pitäis tyytyä palaan?

Hah Hah :'D ei todellakaan

Ap

Vierailija
31/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei selkeestikään halua laihtua. Eipä sille sit mitään voi. Syyt kyllä aina löytyy, miksi ei ole mahdollista edes yrittää.

No niinhän ap kirjoitti ettei halua laihtua.

Esim.minä en myöskään halua laihtua, mutta tottakai se olisi mahdollista laihtua jos haluaisin!

Vierailija
32/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä sit ala.

Pitääkö vaan erota?

En jaksa tuollaista mies lasta, joka valittaa, mutta itse ei voi uhrautua syömään kevyesti.

Olen sanonut jo silloin, kun ylipainoa oli 25kg, että jos ei kerran kelpaa, niin tiedät missä on ulkoovi. Painoa tuli 10kg lisää, edelleen valittaa. Varmaan läheisriippuvainen, kun ei lähde.

Ap

Onko sulla jotain vaikeuksia ymmärtää että mies voi ihan ite kokata mitä se syö sillä aikaa kun sä keskityt syömään kuten itsellesi on parasta. Kyllä se parisuhde loppuu kun sä hoikistut ja joku mukava mies sut nappaa.

Jos itse päättäisin tuollaisen jutun aloittaa mä viis veisaisin mitä muut vieressä mussuttaa. Mulla ois tietty päämäärä enkä antaisi muiden estää mua saavuttamasta sitä. Sä et ole sun mies. Sä olet sä. Älä anna perheen vaikuttaa tuohon ÄLÄKÄ KÄYTÄ SITÄ TEKOSYYNÄ.

Vierailija
33/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän perheen tartte kärsiä jos sä laihdutat. Teet vaan itelles eri ruoat ja siirryt käyttämään pienempää lautasta. Mies tyytyköön yhden hengen sipsipussiin.

Säästyneet ruokarahat siirrät eri tilille odottamaan pienempien vaatekokojen hankkimista.

Ap,lopeta puhuminen ja aloita tekeminen.

En halua alkaa laihduttamaan. Mies haluaa, että laihdutan.

En halua syödä vähän ja kevyesti. Haluan syödä paljon ja maukkaasti. Elämä on lyhyt ja haluan nauttia siitä.

Ongelma on pas ka mies. Ap

Vierailija
34/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pitääkö teidän syödä just samaa ruokaa?

Tee itsellesi pizzapohja vaikka kukkakaalista niin on terveellisempää ja silti saa herkutella. 

Vierailija
35/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuule pösilö. Se kokonainen pizzahan on se syy miks sä olet läski. Jos oisit tyytynyt vaan palaan sulla ei ois paino-ongelmaa. Vaihda pizzan tilalle mikä tahansa muu rasvainen herkku jota olet naamaasi mättänyt.

Vierailija
36/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä laihduta vaan sano sille miehelle ettei käy. 

Vierailija
37/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä sit ala.

Pitääkö vaan erota?

Ap

Onko sulla jotain vaikeuksia ymmärtää että mies voi ihan ite kokata mitä se syö sillä aikaa kun sä keskityt syömään kuten itsellesi on parasta. Kyllä se parisuhde loppuu kun sä hoikistut ja joku mukava mies sut nappaa.

Jos itse päättäisin tuollaisen jutun aloittaa mä viis veisaisin mitä muut vieressä mussuttaa. Mulla ois tietty päämäärä enkä antaisi muiden estää mua saavuttamasta sitä. Sä et ole sun mies. Sä olet sä. Älä anna perheen vaikuttaa tuohon ÄLÄKÄ KÄYTÄ SITÄ TEKOSYYNÄ.

Mun päämäärä on elää onnellisena. Niin kuin tähänkin asti. Elämästä ja hyvästä ruuasta nauttien.

En pidä nälän tunteesta.

Ap

Vierailija
38/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Unohdit lopusta sen vakiokysymyksen, ”onko muilla vastaavia kokemuksia” tai jotain sinnepäin.

Tää on mun elämää. Kaksinaamaisen miehen kanssa. Ap

Selisewalivalivalitekosyytekosyy.

ihan itse sä olet noi kilot naamaasi mättänyt. Ei nainen voi syödä saman kokoisia annoksia kuin mies.

Vierailija
39/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä sit ala.

Pitääkö vaan erota?

Ap

Mun päämäärä on elää onnellisena. Niin kuin tähänkin asti. Elämästä ja hyvästä ruuasta nauttien.

En pidä nälän tunteesta.

Ap

Eli sä vaan halusit huomiota etkä aio laihduttaa. Jos ruoan tilalla lukis vaikka alkoholi niin kaikki kutsuis sua juopoksi. Sama ongelma, eri aine. Aina löytyy tekosyy.Aina voi syyttää muita vaikka pitäis katsoa peiliin ja todeta että itse on se ongelma.

Vierailija
40/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittämäsi syy ei ole pätevä estämään painonpudotusaikeesi. Se on pelkkä tekosyy.

Anna miehen syödä mitä syö, mutta sinun pitää laittaa itsellesi sellaiset ruoat, joilla aiot laihtua.

Aiotko siis jättää laihduttamatta, koska miestä ei miellytä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme