Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi laihduttaa, mutta sitten koko perhe saisi kärsiä, ja mies ei suostu.

Vierailija
15.03.2021 |

Ei kuulemma aio lopettaa pitsaperjataita tai sipsien syömistä.

Yritin tehdä ruuaksi kasvissosekeittoa ja raejuustoa, mutta mies kitisi että haluaa oikeaa ruokaa.
En ala vieressä katsomaan, kun muut nauttii elämästä.

Mies tätä laihtumistani toivoo, en minä. Eikö hänen pitäisi tukea. Ylipainoa mulla joku 30-35kg, miehellä 10kg.

Kommentit (414)

Vierailija
41/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä laihduta vaan sano sille miehelle ettei käy. 

Olen sanonut. Silti vinkuu ja valittaa. Seksiä kyllä on melkein päivittäin.

Se varmaan häpeää minua. Ei suostu ottamaan mukaan uusiin harrastus juttuihin. Kesällä kuulin jälkikäteen, että heillä oli ollut tyttökavereita/vaimoja vastaan jalkapallopeli. Mies oli ollut siellä, MUTTA mua ei oltu pyydetty. Ap

Vierailija
42/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama ongelma. Mies raahaa kotiin herkkuja joista suurinta osaa en pysty vastustamaan. Pystyn itse olemaan ostamatta herkkuja mutta jos niitä on saatavilla niin en voi itselleni mitään. :D

Olen pyytänyt ostamaan herkkuja joista en tykkää, esim. tavallisia sipsejä, vohvelikeksejä, kirpeitä karkkeja jne. Mutta usein kaapit pursuaa kaikenlaista hyvää mässättävää. 

Teen terveellistä ruokaa mutta jälkkäriksi menee päivittäin jotain epäterveellistä. Ongelmani ei ole ylipaino vaan se, että haluaisin vähän kiinteytyä. 61kg--->55kg. Ja ei tietenkään ole terveellistä syödä karkkia/suklaata tms. joka päivä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä voi määrätä miestäsi syömään kevyesti. Ei koko perheen tarvitse eikä pidä olla mukana yhden ihmisen mielenmukaisessa ruokavaliossa.

Kyllä ahdistaisi jos joku perheenjäsen ryhtyisi säätämään minunkin syömisiäni tai muuta elämää kuvailemaasi tyyliin.

Vierailija
44/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän laihdutus tarkoita sitä, etteikö voisi pitää pitsaperjantaita. Normaalikokoisessa pitsassa on noin 900-1000 kaloria. Jos syöt dieetillä 1500 kaloria päivässä niin pitsan lisäksi saat syödä jotain muutakin.

Vierailija
45/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisekseen, voit kyllä laihduttaessakin syödä palan pizzaa kerran viikossa. Mutta vain yhden pienen palan ahtamisen sijaan. Syö jotain muuta alkuruoaksi niin ei tule ahdettua.

Ja oikeesti jos tyyliin kuukauden verran pystyt pitämään niukahkoa terveellistä syömistä tai vaikka pätkäpaastoa 16:8 niin ei välttämättä tee edes mieli sitä pizzaa. Mutta siihen tilaan pääseminen vaatii ensin sen, että menet epämukavuusalueelle.

Vierailija
46/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tämä "Niinan elämää" -palstatrolli, kirjoitustyyli on erittäin tunnistettava.

Vierailija
47/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukea voi kyllä monilla muillakin tavoilla, kuin alkaaitsekin laihdutuskuurille.

Kokoperheen ei tarvitse, eikä kuulu kärsiä siksi, että sinä olet syöttöporsas.

Miksi sitä pitsaa ei voi syödä jossain muualla, kuin vaimon silmien alla, jos sitä kerran pitää saada syödä. Miksi pitää kiusata, kun tietää, että toisella on vaikeaa?

Vierailija
48/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, oletko idiootti, ei sun tarvi niitä pitsoja syödä vaikka muut syö.

Vierailija
49/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Anna perheen mutustella pizzaa ja makeisia.Ota itseäsi tukasta kiinni ja syö soppaa pari viikkoa , kyllä kilot karisee. Eikä itse asiassa muuta kuin salaattia ja hedelmiä 18.00 jälkeen. 

Salaaatti ja hedelmät ennen klo 18, sen jälkeen ei mitään. Ei yötä varten tarvitse tankata

Vierailija
50/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te naisette onnistutte lihoamaan? Olen mieslapsi ja elän pitsalla, energiajuotavilla ja kekseillä. Painoni pysyy 75-77 kg alueella ja en harrasta liikuntaa.

Sulla on se vartalotyyppi, joka pysyy hoikkana (rinmpula toki, ei miehekäs), mutta alkaa noin 45-vuotiaana kerryttää keskivartaloa. Kropasta tulee siis sellainen tikkujalat ja kädet, mutta tasapaksu keskivartalo. Pöhöttynyt naama. Ja verisuonet toki tukossa.

Vierailija
51/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukea voi kyllä monilla muillakin tavoilla, kuin alkaaitsekin laihdutuskuurille.

Miksi sitä pitsaa ei voi syödä jossain muualla, kuin vaimon silmien alla, jos sitä kerran pitää saada syödä. Miksi pitää kiusata, kun tietää, että toisella on vaikeaa?

Muuttaessani ruokavaliota terveellisemmäksi ei tullut mieleen että puoliso ei saisi enää syödä vaikka pitsaa samassa huoneessa. Miksi hänen olisi pitänyt kärsiä minun takiani? 

Vierailija
52/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota se mielenlujuuden kasvattamisharjoituksena. Anna miehen syödä vaikka kolme pizzaa, katsot vain tyynesti vieressä ja olet ylpeä itsestäsi kun et sorru.

En halua alkaa laihduttamaan! Enkä tosiaan katso vieressä kun muut nauttii pitsasta! Lue avaus tarkemmin.

Ap

Älä sit ala.

Pitääkö vaan erota?

En jaksa tuollaista mies lasta, joka valittaa, mutta itse ei voi uhrautua syömään kevyesti.

Olen sanonut jo silloin, kun ylipainoa oli 25kg, että jos ei kerran kelpaa, niin tiedät missä on ulkoovi. Painoa tuli 10kg lisää, edelleen valittaa. Varmaan läheisriippuvainen, kun ei lähde.

Ap

Onko sulla jotain vaikeuksia ymmärtää että mies voi ihan ite kokata mitä se syö sillä aikaa kun sä keskityt syömään kuten itsellesi on parasta. Kyllä se parisuhde loppuu kun sä hoikistut ja joku mukava mies sut nappaa.

Jos itse päättäisin tuollaisen jutun aloittaa mä viis veisaisin mitä muut vieressä mussuttaa. Mulla ois tietty päämäärä enkä antaisi muiden estää mua saavuttamasta sitä. Sä et ole sun mies. Sä olet sä. Älä anna perheen vaikuttaa tuohon ÄLÄKÄ KÄYTÄ SITÄ TEKOSYYNÄ.

Mun päämäärä on elää onnellisena. Niin kuin tähänkin asti. Elämästä ja hyvästä ruuasta nauttien.

En pidä nälän tunteesta.

Ap

Eli sä vaan halusit huomiota etkä aio laihduttaa. Jos ruoan tilalla lukis vaikka alkoholi niin kaikki kutsuis sua juopoksi. Sama ongelma, eri aine. Aina löytyy tekosyy.Aina voi syyttää muita vaikka pitäis katsoa peiliin ja todeta että itse on se ongelma.

Höpö höpö, kukaan ei ole riehunut veitsellä ja tappanut, siksi, että on syönyt liikaa.

Kukaan ei ole ajanut autolla ihmisen päälle siksi että on lihava.

Alkoholismia ei voi verrata.

Ap

Vierailija
53/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän ikäinen olet? Jos "päämääränä on elää onnellisesti", niin suosittelisin jättämään edes pari siivua pois siitä pitsasta, nimittäin ylipainoista vaanii ikävät terveyshuolet paljon nuorempana kuin muilla. Voin sanoa että elämä sairaana ei ole sitä "onnellista elämää", vaan kaikki on tuskaisaa.

Enkä nyt sanoisi että kumppanisi olisi p*ska, koska on jaksanut katsella sinua kuitenkin jo pitkään, vaikka ei ilmeisesti enää viehäty. Ehkä hänelle on muut syyt olla yhdessä painavampia. Varmasti hän on myös huolissasi terveydestäsi, olethan ilmeiseti äitikin? On vaikea sanoa kiukuttelevalle ja negatiiviselle ihmiselle välittävänsä, ja monia ihmisiä vihastuttaa tyypit jotka eivät tajua sitä huolta mitä läheisilleen aiheuttavat.

Vierailija
54/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te naisette onnistutte lihoamaan? Olen mieslapsi ja elän pitsalla, energiajuotavilla ja kekseillä. Painoni pysyy 75-77 kg alueella ja en harrasta liikuntaa.

Noin se mullakin oli ennen 25 ikävuotta. Sitten alkoi paino nousta.

Jaa, olen 33 vuotias joten ikäkorttia et voi käyttää.

Olen 55-vuotias ja todella voin ikäkorttia käyttää. Paitsi että lihoisin ruokavaliollasi, todennäköisesti minulla olisi diabetes II.

Vierailija
55/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP kuulostaa ammattivalittajalta. [/quote

Mun mielestä tää kuulostaa snadisti myös ns, savulohihullulta.

Vierailija
56/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä ei todellakaan kukaan mene pitsalle yksin. Ap

Vierailija
57/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ehdotan seuraavaa. Teet perheelle normiruuan. Otat itse siitä pienen annoksen ja runsas kasvislisä sinulle. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
58/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko muka ainoa, jonka mielestä perhe voisi tukea terveellisissä elämäntavoissa ja laihdutusprosessissa sen sijaan, että vaaditaan yhtä perheenjäsentä häpeämään ja katselemaan vierestä kun muut syövät pitsaa? 

Joku oli täällä verrannut jo alkoholinkäyttöön tilannetta, ja kyllä minusta olisi ihan yhtä käsittämätöntä, että perhe tukisi raittiiksi pyrkivää alkoholiongelmaista kokoontumalla samaan tilaan ryypiskelemään.

Toki ihmisten energiantarpeet eroavat, mutta eikö tuollaisessa tilanteessa voisi ihan tosissaan sopia, että syödään koko perhe hetken aikaa kevyitä ja terveellisiä ruokia ja keittoja, nälkäisemmät ja ei-diettaavat voivat sitten popsia leipää ja muuta lisäksi, ja jos niitä herkkuja on saatava muiden kuin sen laihduttajan, niin voisi vaikka sopia, että isä vie lapset ihan pitsalle silloin tällöin. 

Etenkin tuossa tilanteessa kun mies on itsekin ylipainoinen, ja vieläpä se joka vaatii ap:ta laihtumaan (!). Ihan käsittämätöntä kyykyttämistä.

Vierailija
59/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihduttaisin ja muuttaisin koko perheen ruokavaliota lapsien takia, en miehen. Millaisen esimerkin he saavat ruuasta, nautinnosta ja hyvästä elämästä? Tai parisuhteesta?

Elämästä nauttiminen ei ole sama kuin epäterveellinen ruoka tai liikasyönti. Kuten se ei ole jatkuva kännääminenkään. Alkoholivertaus on oikeastaan osuva. Addiktio mikä addiktio.

Toki oletan tämän olen trollaus.

Vierailija
60/414 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähän ikäinen olet? Jos "päämääränä on elää onnellisesti", niin suosittelisin jättämään edes pari siivua pois siitä pitsasta, nimittäin ylipainoista vaanii ikävät terveyshuolet paljon nuorempana kuin muilla. Voin sanoa että elämä sairaana ei ole sitä "onnellista elämää", vaan kaikki on tuskaisaa.

Enkä nyt sanoisi että kumppanisi olisi p*ska, koska on jaksanut katsella sinua kuitenkin jo pitkään, vaikka ei ilmeisesti enää viehäty. Ehkä hänelle on muut syyt olla yhdessä painavampia. Varmasti hän on myös huolissasi terveydestäsi, olethan ilmeiseti äitikin? On vaikea sanoa kiukuttelevalle ja negatiiviselle ihmiselle välittävänsä, ja monia ihmisiä vihastuttaa tyypit jotka eivät tajua sitä huolta mitä läheisilleen aiheuttavat.

Olen jo 37v.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä