Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi laihduttaa, mutta sitten koko perhe saisi kärsiä, ja mies ei suostu.

Vierailija
15.03.2021 |

Ei kuulemma aio lopettaa pitsaperjataita tai sipsien syömistä.

Yritin tehdä ruuaksi kasvissosekeittoa ja raejuustoa, mutta mies kitisi että haluaa oikeaa ruokaa.
En ala vieressä katsomaan, kun muut nauttii elämästä.

Mies tätä laihtumistani toivoo, en minä. Eikö hänen pitäisi tukea. Ylipainoa mulla joku 30-35kg, miehellä 10kg.

Kommentit (414)

Vierailija
401/414 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko pääsiäinen syöty huh huh! Kerran vaan tullut nälkä. Milloin sitä pääsee ruotuun? Ap

Vierailija
402/414 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö, en edes halua laihtua, kysyin, mitä teen tuon miehen kanssa?

Voin siis laihduttaa, jos koko perhe syö niitä dieetti ruokia. Mutta siihen en ala, että itse kärsin nälkää ja syön kevyesti, kun muut nauttii hyvästä ruuasta ja täydestä vatsasta.

Ap

No nyt en taas ymmärrä. Se, joka perheessä kokkaa, päättää mitä syödään. Jos haluaa syödä jotain muuta, mitä on laitettu, tekee sen itse. Mikä tässä on ongelma, kun sinä ilmeisesti olet se ruuanlaittaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/414 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyllä aika karmea emäntä tämä. Jos olet ap paikalla, niin kerro hieman että miten menee? Mikä painohomma nykyään?

Vierailija
404/414 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli kyllä aika karmea emäntä tämä. Jos olet ap paikalla, niin kerro hieman että miten menee? Mikä painohomma nykyään?

Nousee koko ajan kai. En ole aikoihin käynyt puntarilla.

Motivaatio nolla, kun haluaisin vain kuolla.

Pitäisi olla mielenterveys kunnossa, että jaksaisi aloittaa via dolorosan

Ap

Vierailija
405/414 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaa. Et edes oikeasti itse halua laihtua.

Vierailija
406/414 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin että ihminen kaiken simma. Tai jotain sinnepäin. Ap:n ylipaino, huonovointisuus, ei-laihtuminen, jne jne. You name it.

Kaikki nivoutuu yhteen. Ihan kaikki.

Mistä sitä sitten aloittais?

Vierailija
407/414 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli miehesi toivoo sinun laihtuvan, silloin eletään sinun ehdoilla. Mikäli ei sovi, mies joko katsoo sinua sellaisenaan tai kokeilee onneaan hakemalla itselleen sopivan naisen. Tosiasiassa pitää miehen korvien välissä olla jotain pahasti pielessä, ku edes tuollaisia toiveita esittää.

Vierailija
408/414 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota se mielenlujuuden kasvattamisharjoituksena. Anna miehen syödä vaikka kolme pizzaa, katsot vain tyynesti vieressä ja olet ylpeä itsestäsi kun et sorru.

Ei onnistu, haluan itsekin nauttia ainutkertaisesta elämästä. Ap

Vierailija
409/414 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen se 35kg ylipainoa.

Vierailija
410/414 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän koko perheen pitää kärsiä kun nainen on turvonnut muodottomaksi. Lapsille varsikin on koskettava pitämällä heidät nälässä kun äiti ei omista itsekuria vaan moskaa on pakko tunkea kurkkuun jos muutkin syö

Vierailija
411/414 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te naisette onnistutte lihoamaan? Olen mieslapsi ja elän pitsalla, energiajuotavilla ja kekseillä. Painoni pysyy 75-77 kg alueella ja en harrasta liikuntaa.

Noin se mullakin oli ennen 25 ikävuotta. Sitten alkoi paino nousta.

Jaa, olen 33 vuotias joten ikäkorttia et voi käyttää.

Jossain vaiheessa sinunkin vartalo voi päättää toisin.

Hah, mä oon 41v ja en ole lihonut vieläkään ja syön ihan mitä sattuu.

Vierailija
412/414 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua, mutta ei sun tarvitse laihduttaa miehesi vuoksi. Jos laihdutat, laihdutat itsesi vuoksi. Ei mulle tuota mitään ongelmaa tehdä itselleni sellaista ruokaa, jota haluan syödä, ja muille perheenjäsenille tilata vaikka pizzaa. Tavallista kotiruokaa teen kaikille ja omalle lautaselleni otan enemmän salaattia ja vähemmän pääruokaa. Hyvin olen laihtunut tälläkin tavalla eikä kukaan perheenjäsenistä ole kärsinyt asiasta. 

Minä kärsin, jos muut syö vieressä pitsaa. Koko perhe kärsii, jos ruokana on gofatgo ruokia. Mies ei halua kärsiä, minä en halua kärsiä. Ei ulospääsyä.

Ap

Niin, kysymys on vain siitä, haluatko ihan oikeasti laihtua vai et. Todennäköisesti et vaan ainoastaan miehesi haluaa sun laihtuvan. Mä tilasin just teinille Woltin kautta hampurilaisaterian, itse syön eilen tekemääni kirjolohikiusausta ja salaattia. En kärsi, vaikka kohta asunnossa tuoksuukin ihana roskaruoka, koska motivaationi laihtua on suurempi kuin hinkuni syödä lounaaksi hampurilainen ja ranskiksia. Olisin tosin voinut tilata itsellenikin sellaisen aterian, mutta sitten olisin vaan syönyt siitä 1/3 lounaaksi, 1/3 päivälliseksi ja 1/3 iltapalaksi. 

Hyvä toimii teillä. Meillä kukaan ei syö pitsaa jos minä en saa.

Olet itsekäs ja omahyväinen sonta läjä tai no tuolla ylipainolla oikea kasa.

Vierailija
413/414 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kai sä ap ymmärrät, että lihava saa syödä yli 2000 kcal ihan normaalia ruokaa, ja silti laihtuu?

Vierailija
414/414 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koko perheen pitää muuttaa ruokailutottumuksia? Eikös se ole sinun projekti?

Minä syön samoja ruokia kuin muutkin perheen jäsenet. Joskus teen itselleni eri ruokaa. Karkit ja suklaan olen jättänyt pois. Sipsejä saatan syödä joskus. Se on itsestä kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan