Pitäisi laihduttaa, mutta sitten koko perhe saisi kärsiä, ja mies ei suostu.
Ei kuulemma aio lopettaa pitsaperjataita tai sipsien syömistä.
Yritin tehdä ruuaksi kasvissosekeittoa ja raejuustoa, mutta mies kitisi että haluaa oikeaa ruokaa.
En ala vieressä katsomaan, kun muut nauttii elämästä.
Mies tätä laihtumistani toivoo, en minä. Eikö hänen pitäisi tukea. Ylipainoa mulla joku 30-35kg, miehellä 10kg.
Kommentit (414)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö, en edes halua laihtua, kysyin, mitä teen tuon miehen kanssa?
Voin siis laihduttaa, jos koko perhe syö niitä dieetti ruokia. Mutta siihen en ala, että itse kärsin nälkää ja syön kevyesti, kun muut nauttii hyvästä ruuasta ja täydestä vatsasta.
ApYour pain, your gain. Tai tässä tapauksessa siis weight loss.
On useita tapoja laihduttaa ja ehkä paras on, että pätkäpaastoat, pienennän annoksia. Teet kevyttä ruokaa, vaikkei muut haluaisikaan ja urheilet enemmän. Terveellinen ruoka ei ole diettiruokaa vaan terveellistä ruokaa ja se olisi kyllä teidän koko perheelle hyväksi vaikka muut haluaisivatkin syödä epäterveellisesti.
Pitsaperjantaina voit syödä vain sen pitsan et muuta tai vähemmän sitä ja sipsejä ei ole pakko syödä megapussin verran.En halua kevyttä ruokaa, enkä halua urheilla. En halua laihtua. Haluan uuden miehen joka hyväksyy minut tällaisena. Ap
Jos sulla on yli 30 kg ylipainoa, niin lääkäri voi jossain vaiheessa patistaa laihduttamaan korkean verenpaineen, kolesterolin tai verensokerin takia. Ainakin sitten kun ikää alkaa tulla 40-50v. Jos haluaa kutakuinkin terveenä ilman lääkityksiä elää, niin painoa olisi hyvä saada alemmas ihan oman hyvinvoinnin takia.
Olisiko mies huolissaan sinun hyvinvoinnista? Itsekin joskus tuollaista ylipainoa kantaneena ajattelen nyt noin jälkikäteen (siis kun nyt olen kutakuinkin normipainossa), että miten mies on kehdannut edes liikkua minun kanssa ihmisten ilmoilla. Kauhistuttaa, kun katson vanhoja valokuvia. Jos painoa alkaa vuosien varrella tulla aivan tolkuttomasti lisää, niin kyllähän puoliso voi asiaan kantaa ottaa. Johan iso ylipaino vaikuttaa kaikenlaiseen jaksamiseen perhe-elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin siis laihduttaa, jos koko perhe syö niitä dieetti ruokia. Mutta siihen en ala, että itse kärsin nälkää ja syön kevyesti, kun muut nauttii hyvästä ruuasta ja täydestä vatsasta.
On useita tapoja laihduttaa ja ehkä paras on, että pätkäpaastoat, pienennän annoksia. Teet kevyttä ruokaa, vaikkei muut haluaisikaan ja urheilet enemmän. Terveellinen ruoka ei ole diettiruokaa vaan terveellistä ruokaa ja se olisi kyllä teidän koko perheelle hyväksi vaikka muut haluaisivatkin syödä epäterveellisesti.
Pitsaperjantaina voit syödä vain sen pitsan et muuta tai vähemmän sitä ja sipsejä ei ole pakko syödä megapussin verran.En halua kevyttä ruokaa, enkä halua urheilla. En halua laihtua. Haluan uuden miehen joka hyväksyy minut tällaisena. Ap
Jos sulla on yli 30 kg ylipainoa, niin lääkäri voi jossain vaiheessa patistaa laihduttamaan korkean verenpaineen, kolesterolin tai verensokerin takia. Ainakin sitten kun ikää alkaa tulla 40-50v. Jos haluaa kutakuinkin terveenä ilman lääkityksiä elää, niin painoa olisi hyvä saada alemmas ihan oman hyvinvoinnin takia.
Siinäkö patistelkoot. Olen yrittänyt satoja kertoja. Helpompaa hyväksyä, että paino vaan nousee.
Tietysti se on helpompaa. Tosin ei ole vaikeaa olla pätkäpaastolla ja laihtua 3 kiloa kuukaudessa. Kokeile edes.
Mitä helvettiä nyt taas. :D Voit syödä vaikka pelkästään sipsejä ja jätskiä ja silti laihtua, kunhan vain pienennät annoskokoa riittävästi. Ihmeellistä uhriutumista.
EI mun perhe ole kärsinyt mitenkään mun laihdutuksesta, laitan enemmän kasvislisukkeita tarjolle ja ne kelpaavat kaikille, plus koostan oman ateriani niin että kalorimäärä sopii laihduttajan ruokavalioon.
Meillä on edelleen pizzaa kerran kuussa, tacoja joka torstai ja paljon pastaruokia ja curryja joista pidetään koko perhe. Sunnuntaiaamuisin edellen joko amerikkalaisia pannukakkuja tai croissantteja.
Mun on tarkoitus laihduttaa sellaisella ruokavaliolla jolla voin ongelmitta elää lopun ikääni, ei mitään kikkailuja tai ketoilua tai muuta rajoittavaa.
Pizzaan valitsen kasvistäytteen ja muut päivän ateriat suunnittelen kevyiksi. Tacoihin on jokaisen helppo kasata mieleisensä täytteet yms. Ei se mitään rakettitiedettä ole, matematiikkaa vaan.
-25kg kuudessa kuukaudessa, vielä 5 kiloa ihannepainoon.
Ei kuulemma aio lopettaa pitsaperjataita tai sipsien syömistä.
Yritin tehdä ruuaksi kasvissosekeittoa ja raejuustoa, mutta mies kitisi että haluaa oikeaa ruokaa.
En ala vieressä katsomaan, kun muut nauttii elämästä.Mies tätä laihtumistani toivoo, en minä. Eikö hänen pitäisi tukea. Ylipainoa mulla joku 30-35kg, miehellä 10kg
Sulla on kummallinen käsitys laihdutusruuasta, pitsa ei ole mitään oikeaa ruokaa. En ole koskaan tehnyt kasvissosekeittoa, vaikka syön puoli kiloa kasviksia joka päivä. Kokeile karppausta, meillä mies ei narise, kun saa kunnon ruokaa, jota kaikki voivat syödä. Vhh:lla saa syödä kunnolla ja Diabeteskin pysyy kaukana.
https://www.diabetes.co.uk/diet/low-carb-high-fat-diet.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän puolison jättämistä vääränä. Toisekseen, tuskinpa kovin hyvää miestä voisit saada, jos se näkyy jo kauas, ettet ole pitänyt terveydestäsi huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat diebetes-valtimotukokset.
Jotkut vaan kuvittelee että ulkonäkö on ainoa ongelma lihavuudessa.
Ensimmäiseksi prioriteetiksi oma terveys.
Toiseksi puoliso, joka tukee päätöksissä eikä aseta ehtoja suuntaan tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän puolison jättämistä vääränä. Toisekseen, tuskinpa kovin hyvää miestä voisit saada, jos se näkyy jo kauas, ettet ole pitänyt terveydestäsi huolta.
Pierce Brosnanillakin lihava vaimo :) mulla kauniit kasvot
Ap
Huijaatkohan sinä AP nyt meidän lisäksi itseäsi? Ensin jankkaat, ettet edes halua laihtua ja sitten toteat, että olet yrittänyt satoja kertoja laihtua. Ison kilomäärän laihduttaminen ja kilojen pois pysyminen vaatii elämäntapojen ja asenteiden muutoksen. Ja mikä tärkeintä, sen että on itselle ja muillekin rehellinen. Onko se miehen syy, että olet yrittänyt satoja kertoja laihduttaa, mutta et ole onnistunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Unohdit lopusta sen vakiokysymyksen, ”onko muilla vastaavia kokemuksia” tai jotain sinnepäin.
Tää on mun elämää. Kaksinaamaisen miehen kanssa. Ap
Jätä se miessika ja syö pizzaa joka aterialla ja suklaata jälkkäriksi.
Olet sen arvoinen.
Ansaitset parempaa sillä kaikki oikeat miehet tietävät että
naisessa pitää olla mistä pitää kiinni.
No voi kai sen pizzaperjantain pitää, kerran viikossa voi syödä lihottavaakin. Ota sitten pienempi määrä pizzaa.
Raejuusto ei useimmille maistu, sillä ei ainakaan kannata aloittaa. Tee joku ruokaisa salaatti, jossa on kanaa ja kasviksia. Kasvissosekeiton kanssa voisi olla vaikka pala ruisleipää ja margariinia. Yritä tarjota jotain millä lähtee nälkä ja maistuu hyvältä. Netti on pullollaan terveellisiä ohjeita kalorimäärineen.
Miksi koko perheen pitäisi kärsiä jos sinä olet selkärangaton läski?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Unohdit lopusta sen vakiokysymyksen, ”onko muilla vastaavia kokemuksia” tai jotain sinnepäin.
Tää on mun elämää. Kaksinaamaisen miehen kanssa. Ap
Jätä se miessika ja syö pizzaa joka aterialla ja suklaata jälkkäriksi.
Olet sen arvoinen.
Ansaitset parempaa sillä kaikki oikeat miehet tietävät että
naisessa pitää olla mistä pitää kiinni.
No ei se niin kauhean hyvä ole jos on niin paljon kiinniotettavaa ettei ihmisen kädet enää riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai lihavilla naisillako on automaattisesti "huono" mies, koska "hyvät" suostuvat olemaan vain hoikkien kanssa? Minulla on ainakin juuri itselleni sopiva, hieno mies. Ei rakkaus aina katso kiloja.
Ei laihduttaessa tarvitse kärsiä nälkää ja vatsan voi kyllä syödä täyteen hyvää ruokaa, ei kylläkään pitsoja tai rasvaisia/makeita herkkuja. Ihan tavallista kotiruokaa voi syödä ja reilusti salaatteja/kasviksia. Turha leivän puputus pois. Terveisin 25kg alle vuodessa ilman nälkää laihduttanut.