Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30-vuotias nainen. Minulle on elämäni aikana tehty neljä aloitetta (tai "aloitetta")

Vierailija
14.03.2021 |

Olen lukenut varsin monta keskustelua siitä, kuinka naisille tehdään jatkuvasti aloitteita, ja lihavilla ja rumillakin naisilla on normaalin näköisiä ja normaalipainoisia miehiä vaikka kuinka. Teksteistä tulee sellainen olo, että niihin oikeasti uskotaan, ja lietsotaan itseä hirveään vihaan ja katkeruuteen.

Koen olevani ihan tavallinen nainen. Lihava joo, mutta sellaisella tällä hetkellä hyväksytymmällä päärynämallisella tavalla. Ja sitä paitsi pojat netissä lupaavat, että lihavillekin on tarjontaa vaikka ja kuinka. Pystyn laskemaan yhden käden sormilla ne kerrat, kun joku on tehnyt mitään aloitteeksi tulkittavaa suuntaani:

1. Vuonna 2010. Ensimmäinen opiskelijavuosi, olin ison kaupungin baarissa ekaa kertaa ja joku itseäni ainakin 10 vuotta vanhempi ulkomaalainen mies tuli tanssilattialla hieromaan reittä. En kyllä itse laske niinkään aloitteeksi, vaan ahdisteluksi.

2. Vuonna 2010 (selvästi hyvä vuosi mulle). Olin kaverin luona toisessa kaupungissa. Bussipysäkillä afrikkalainen mies alkoi kommentoida kroppaani ja olisi ollut halukas tutustumaan.

3. Vuonna 2011. Kävelin kauppakeskuksessa, kun jostain hypähti eteeni mies sanomaan moi. Hämmentyneenä pysähdyin, jolloin kutsui kahville. Ei esitellyt itseään, ei sanonut mitään muuta kuin kahvikutsun. Saattoi toki olla joku uskovainenkin sieluni pelastusta suunnittelemassa.

4. Vuonna 2014. Olin lähdössä maauimalasta, kun mies otti pyörällä kiinni metsätiellä (mikä säikäytti hitosti). Oli ihan kohtelias ja esitteli itsensä. Samalla kertoi tietävänsä, missä olen töissä ja missä opiskelijaruokalassa käyn. Hiukan creepy, mutta olisi voinut olla ihan kiva tyyppi, ellei tien päässä oltaisi lähdetty eri suuntiin.

Kommentit (149)

Vierailija
81/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmeisesti kovinkin kaunis nainen, koska minulle on tehty jopa 8 aloitetta. Näistä kuusi 50+ v. ikämiehiltä minun ollessa 12-21 ja kaksi yliopisto-opiskelijakavereilta miesvaltaiselle alalle opiskellessa. Tissien puristelun, rasvaisten vitsien jne verbaalisen onanoimisen suhteen olen kyllä mennyt laskuissa sekaisin :)

Vierailija
82/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ajattelevat, että ei ole mitään mahdollisuutta nykyaikaina iskeä suomalaista naista heidän nirsouden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti yksikään mies ketjussa ei halunnut ymmärtää aloituksen pointtia. Ei kyse ole siitä, että ap haluaisi valittaa saamiensa aloitteiden vähyyttä, vaan siitä, että ei tavalliset naiset jatkuvasti miehiltä huomiota saa, vaikka tältä palstalta usein sellaista saaķin lukea.

En ymmärrä miksi tästä pitää alkaa vastaan vänkäämään ja kiukuttelemaan. Miksi miehille on niin vaikea hyväksyä sitä tosiasiaa, että rauhassa saa suurin osa naisistakin olla, jos saa suurin osa miehistäkin. Kumpikaan sukupuoli ei ole tässä asiassa pelkästään sukupuolensa tähden etuoikeutettu.

Onpa jännää kun heti tuli tämmöinen ketju eteen. 😆

https://www.vauva.fi/keskustelu/4085000/naiset-ei-helvetti-ette-kai-te-…

Haloo? Menkäähän nyt tuohon ketjuun selittelemään kuinka suurin osa saa olla rauhassa. Vai oletteko siellä nyt aivan päinvastaista selittämässä koska se olisi sen hetken ja ketjun agendan vastaista muuten?

Vierailija
84/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti yksikään mies ketjussa ei halunnut ymmärtää aloituksen pointtia. Ei kyse ole siitä, että ap haluaisi valittaa saamiensa aloitteiden vähyyttä, vaan siitä, että ei tavalliset naiset jatkuvasti miehiltä huomiota saa, vaikka tältä palstalta usein sellaista saaķin lukea.

En ymmärrä miksi tästä pitää alkaa vastaan vänkäämään ja kiukuttelemaan. Miksi miehille on niin vaikea hyväksyä sitä tosiasiaa, että rauhassa saa suurin osa naisistakin olla, jos saa suurin osa miehistäkin. Kumpikaan sukupuoli ei ole tässä asiassa pelkästään sukupuolensa tähden etuoikeutettu.

Haloo? Menkäähän nyt tuohon ketjuun selittelemään kuinka suurin osa saa olla rauhassa. Vai oletteko siellä nyt aivan päinvastaista selittämässä koska se olisi sen hetken ja ketjun agendan vastaista muuten?

Aloitteet ja ahdistelu on eri asia. Vain ahdistelija ei ymmärrä eroa. En laske aloitteeksi vaikka sitä, kun viisikymppinen setä kommentoi tissejäni ja lipoi huuliaan, kun olin 12-vuotias. Mutta se sai minut kyllä karttamaan setiä ja varomaan yksin kulkiessani.

Ap

Vierailija
85/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ajattelevat, että ei ole mitään mahdollisuutta nykyaikaina iskeä suomalaista naista heidän nirsouden takia.

Tässä ollaan lähellä totuutta.

Miksi tehdä aloite kun tiedossa on suorat pakit 99% todennäköisyydellä.

Itse ainakin olen jo nettideiteistä oppinut sen, että en kelpaa niille joita voisin haluta.

Vierailija
86/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitteet ja ahdistelu on eri asia. Vain ahdistelija ei ymmärrä eroa. En laske aloitteeksi vaikka sitä, kun viisikymppinen setä kommentoi tissejäni ja lipoi huuliaan, kun olin 12-vuotias. Mutta se sai minut kyllä karttamaan setiä ja varomaan yksin kulkiessani.

Ap

En minä ole mistään aloitteista tai ahdistelusta edes puhunutkaan, eikä kyllä myöskään henkilö jolle minä vastasin.

Sinullakin siirtyy nuo sinun maalitolpat jatkuvasti.

Vierailija
87/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa muistaa noin yksityiskohtaisesti nuo aloitteet.. Ei niistä itsellänikään sadan kohdan listaa tule, mutta en osaisi yhtään niistä noin yksityiskohtaisesti kuvailla.

Vierailija
88/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En minä ole mistään aloitteista tai ahdistelusta edes puhunutkaan, eikä kyllä myöskään henkilö jolle minä vastasin.

Sinullakin siirtyy nuo sinun maalitolpat jatkuvasti.

Linkkaamasi keskustelu käsittelee sitä, että naiset saavat osakseen seksuaalista ahdistelua ja väkivaltaa, ja sen pelko ajaa toimimaan tavoilla, jotka pitävät turvassa. Se taas ei ole mitenkään ristassa tämän keskustelun kanssa. Kertoo paljon ihmisestä, jos nainen ei hänen mielestään voi olla saamatta aloitteita, koska hei raiskaajia ja ahdistelijoita on liikkeellä kuitenkin.

Ap

Vierailija
89/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ote miesten vastauksista: "MINÄ haluan, en saa"

"Naiset on nirsoja"

Meneekö yksi yhteen?

Vierailija
90/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap haluaa siis litteävatsaisen karjalanpiirakoita leipovan NHL-tähden

Millä perusteella? Koska noiden neljän aloitteen jälkeen en ole naimisissa yhdenkään kanssa? Aika kaukana nhl-tähden vaatimisesta se, että ei lämpeä kun reittä hinkutetaan yllättäen.

Ap

Vierailija
91/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa muistaa noin yksityiskohtaisesti nuo aloitteet.. Ei niistä itsellänikään sadan kohdan listaa tule, mutta en osaisi yhtään niistä noin yksityiskohtaisesti kuvailla.

Nuo ovat kaikki tilanteita, joissa olen säikähtänyt ja yllättynyt aika lailla. Sellaiset jäävät ainakin itselle mieleen. 

Ap

Vierailija
92/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap haluaa siis litteävatsaisen karjalanpiirakoita leipovan NHL-tähden

Ok

Vierailija
93/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sinussa on pahasti vialla tai sitten et edes käy vauvapalstalta ulkona. Jopa Vauhtimursukin saa aloitteita niin ei pitäisi sinulle olla mitään ongelmaa jos et puhu paskaa.

Mikäs sitten olisi sellainen pahasti vialla oleva asia, joka selittäisi tilanteen? Itse en keksi mitään tuon mainitun lihavuuden lisäksi. Ulkonakin käyn tasaiseen tahtiin :D

Ap

Yritän saada ääntäni kuuluviin, mutta et vastaa 😁 Jankutan yhä, että et ehkä osaa flirttailla ja siksi miehet ympärilläsi eivät tajua lähteä viemään juttua kanssasi eteenpäin?

Kaikki ei osaa saatika ymmärrä flirttiä

Vierailija
94/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä nättejä blondeja voidaan pyytää treffeille matalalla kynyksellä mut normaalikokoisia tummia naisia ei niin helposti. Suomalaiset eivät lähesty baarien ulkopuolella juuri ketään. Oli ulkonäkö mikä hyvänsä.

Vierailija
95/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondi 150 cm nätti niin kiinnostaa ja uskaltaa lähestyä.

Vierailija
96/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä blondeja miehet eivät edes vihaa.

Vierailija
97/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieniä nättejä blondeja voidaan pyytää treffeille matalalla kynyksellä mut normaalikokoisia tummia naisia ei niin helposti. Suomalaiset eivät lähesty baarien ulkopuolella juuri ketään. Oli ulkonäkö mikä hyvänsä.

Mielellään tulevat humalassa heittämään huulta.

Vierailija
98/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 32 v ruma ja tissitön nainen. Lähestymisyrityksiä miehiltä 0.

Vierailija
99/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut että kukaan mies inhoaisi pientä vaaleaa naista. He sanovat että miehet yrittävät korkeintaan jutella. Olisi mielenkiintoista kokea elää viikko pienenä naisena. Varmaan rentoa elämää.

Vierailija
100/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan helpoin ulkomuoto elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä