Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30-vuotias nainen. Minulle on elämäni aikana tehty neljä aloitetta (tai "aloitetta")

Vierailija
14.03.2021 |

Olen lukenut varsin monta keskustelua siitä, kuinka naisille tehdään jatkuvasti aloitteita, ja lihavilla ja rumillakin naisilla on normaalin näköisiä ja normaalipainoisia miehiä vaikka kuinka. Teksteistä tulee sellainen olo, että niihin oikeasti uskotaan, ja lietsotaan itseä hirveään vihaan ja katkeruuteen.

Koen olevani ihan tavallinen nainen. Lihava joo, mutta sellaisella tällä hetkellä hyväksytymmällä päärynämallisella tavalla. Ja sitä paitsi pojat netissä lupaavat, että lihavillekin on tarjontaa vaikka ja kuinka. Pystyn laskemaan yhden käden sormilla ne kerrat, kun joku on tehnyt mitään aloitteeksi tulkittavaa suuntaani:

1. Vuonna 2010. Ensimmäinen opiskelijavuosi, olin ison kaupungin baarissa ekaa kertaa ja joku itseäni ainakin 10 vuotta vanhempi ulkomaalainen mies tuli tanssilattialla hieromaan reittä. En kyllä itse laske niinkään aloitteeksi, vaan ahdisteluksi.

2. Vuonna 2010 (selvästi hyvä vuosi mulle). Olin kaverin luona toisessa kaupungissa. Bussipysäkillä afrikkalainen mies alkoi kommentoida kroppaani ja olisi ollut halukas tutustumaan.

3. Vuonna 2011. Kävelin kauppakeskuksessa, kun jostain hypähti eteeni mies sanomaan moi. Hämmentyneenä pysähdyin, jolloin kutsui kahville. Ei esitellyt itseään, ei sanonut mitään muuta kuin kahvikutsun. Saattoi toki olla joku uskovainenkin sieluni pelastusta suunnittelemassa.

4. Vuonna 2014. Olin lähdössä maauimalasta, kun mies otti pyörällä kiinni metsätiellä (mikä säikäytti hitosti). Oli ihan kohtelias ja esitteli itsensä. Samalla kertoi tietävänsä, missä olen töissä ja missä opiskelijaruokalassa käyn. Hiukan creepy, mutta olisi voinut olla ihan kiva tyyppi, ellei tien päässä oltaisi lähdetty eri suuntiin.

Kommentit (149)

Vierailija
41/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tehty pyöreät 0 aloitetta. Lähimpänä sellaista on ollut se kun joskus juuri täysi-ikäistyneenä oltiin kaveriporukalla baarissa ja joku tuntematon mies tönäisi minua vahingossa, tarjosi drinkin korvaukseksi ja lähti samantien omien kavereidensa kanssa pois.

Olen ihan normaali 26v nainen. En ole ikinä ollut ylipainoinenkaan. Aloitteita olen tehnyt kyllä itse ahkerasti, mutta ne ei ole ikinä johtaneet mihinkään. Viimeisin vaikutti lupaavalta, mutta kyseinen mies paljasti parin viikon juttelun jälkeen olleensa mukava minulle vain koska meillä on yhteisiä tuttuja.

Jep. Mulla on tasan yksi kaveri jolle tehdään jatkuvasti aloitteita. Hän on 178/56 ja työskentelee mallina. Me tavikset saamme olla koko elämämme rauhassa.

Huomaat että hoikka kaveri saa aloitteita ja silti et itse ole hoikka?

Vierailija
42/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko se mukaan, jos joku tulee kadulla kysymään annanko?

Kukaan ei ole koskaan kysynyt treffeille. Sokkotreffeillä vastapuoli pakeni kauhusta vapisten paikalta.

Usein olen kuullut olevani kaunis, mutta olen kuulemma myös vaikeasti lähestyttävä. Eli ei kaikkia naisia lähestytä, ei vaikka miehet niin luulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätkö sellaista elämää kuin haluat ja olet

edes jollain tasolla onnellinen itsesi kanssa? Se on kai kiinnostavampaa, kuin päinvastainen miehillekin.

Vierailija
44/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sinussa on pahasti vialla tai sitten et edes käy vauvapalstalta ulkona. Jopa Vauhtimursukin saa aloitteita niin ei pitäisi sinulle olla mitään ongelmaa jos et puhu paskaa.

Vierailija
45/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko naisilla näin suuria puutteita oma-aloitteisuudessa että ollaan mielummin vuosikymmeniä yksin kuin että mentäisiin itse puhumaan miehille ja tarjoamaan puhelinnumeroa tai että läheteltäisiin viestejä nettideiteissä.

Naisilla ei ole käsitystäkään minkälaista on olla mies pariutumismarkkinoilla.

Helposti tulee nettideiteissä läheteltyä satoja, ehkä tuhansia viestejä naisille niin että 99% niistä ei mene mihinkään.

On meitä naisia jotka olemme koko aikuisikämme olleet aktiivisia emmekä silti löydä puolisoa.

Ja olet myös hoikka?

En usko hetkeäkään, että jos nainen on hoikka ja tekee suoria aloitteita miehille (joista ei voi erehtyä) että hän voisi jäädä ilman puolisoa.

Olen. Suurimmillani olen ollut 164/62. Elän melko liikunnallisesti, syön terveellisesti. Käytän mekkoja, on pitkät hiukset ja olen tyyliltäni naisellinen.

Usko pois. Tämä on elämääni.

Minkälaisia aloitteita olet tehnyt ja minkä tasoisille miehille?

Vierailija
46/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku läski kitisee siitä kun hänelle ei ole tehty tarpeeksi aloitteita. Ei mitään nähtävää.

Ei kyse ole lainkaan siitä, että mulle pitäisi tehdä aloitteita enemmän. Nuo tähänastisetkin ovat olleet enemmän tai vähemmän ahdistavia kokemuksia. Mutta kun tälläkin palstalla aika lailla luvataan, että miehiä tulee tyrkylle ovista ja ikkunoista, ja sen perusteella haukutaan naisia ylimielisiksi, nirsoiksi ja ollaan kateellisia, niin vähän ihmetyttää tämä oma todellinen tilanne :D

Ap

Sano nyt ihan suoraan kuinka monta näitä aloitteita tai "aloitteita" on tehty? Tuossa myöhemmin kommentoit sillä tavalla että olisikin enemmän kuin 4 kpl.

Taidat olla joku trolli kylläkin.

Ei ole ollut enempää aloitteita kuin nuo 4. Seksuaalista ahdistelua on ollut noiden lisäksi. Ja se on ihan eri asia kuin aloite tutustumiseen.

Ap

MInusta sinä odotat liikaa jonkinlaista dramaattista avaussiirtoa, jonka pitäisi johtaa seurusteluun. Onko sinulla opiskelu- tai työkavereita tai naapureita, joiden kanssa voisit olla tekemisissä? Monesti vanhojen tuttujen kautta löytyy myös uusia tuttavuuksia. Ei pidä näyttää liian epätoivoiselta seuranhakijalta, sillä sekin voi olla aika rasittavalta ominaisuudelta.

Vierailija
47/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistän paremmaksi, 46v. nainen, tehty vain yksi aloite, ja sekin oli sellainen tyyppi, joka yrittää iskeä kaikkea mikä liikkuu. Mutta eui tuo kyllä haittaakaan, viihdyn parhaiten yksin.

Täällä toinen 40+, mua on ahdisteltu nuorena ja nättinä neljästi, joista 3 ulkkareita; yhtään oikeaa aloitetta en ole saanut koskaan :D

Vierailija
48/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nuo on jo aika suoria, mutta varmasti on satoja tunnusteluja, joita et ole joko huomannut tai olet antanut torjuvaa signaalia. 

Siis juuri tämä ajattelumalli ärsyttää. Kun sanoo, että ei, minulle ei ole tehty satoja aloitteita edes nuoruuden kukkeudessa, niin sitä ei uskota. Sen sijaan minun ollut pakko saada hirveä kasa jotain SALAISIA ja huomaamattomia aloitteita. Ei voida ymmärtää, että tavallisen tallaajan elämä ei ole samanlaista kuin instan kuumilla naisilla.

Ap

Vierailija
49/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että naisten suurin ongelma on passiivisuus.

Loogisesti ajateltuna jos on liian ujo tekemään suoria aloitteita miehille oikeassa elämässä niin sitten rekisteröidytään nettideitteihin ja tehdään siellä suoria aloitteita miehille.

Miehet tykkää aloitteellisista (hoikista) naisista.

Vierailija
50/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista joku bussipysäkillä tehty random lähestyminen tuntuu ällöltä, ei romanttiselta.

Sulla on kumma käsitys aloitteiden teosta.

Sun pitää itse hakeutua miesten kanssa juttusille töissä, baareissa, netissä, missä nyt pyöritkään. Sitten jos olette molemmat sinkkuja ja miestä kiinnostaa, hän voi ehdottaa jotain. Tehdä aloitteen.

Niin se ei toimi, että joku ihana mies tulee kysymään sua ensisanoikseen treffeille.

MIKSI tällä palstalla sitten hoetaan tauotta, että JOKAINEN NAINEN saa jatkuvasti aloitteita komeilta miehiltä!!??

Vierailija
51/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naisilla näin suuria puutteita oma-aloitteisuudessa että ollaan mielummin vuosikymmeniä yksin kuin että mentäisiin itse puhumaan miehille ja tarjoamaan puhelinnumeroa tai että läheteltäisiin viestejä nettideiteissä.

Naisilla ei ole käsitystäkään minkälaista on olla mies pariutumismarkkinoilla.

Helposti tulee nettideiteissä läheteltyä satoja, ehkä tuhansia viestejä naisille niin että 99% niistä ei mene mihinkään.

Ketjun aihehan on siis juuri se, ettei tavisnaisilla käy flaksi yhtään paremmin kuin miehilläkään.

Vierailija
52/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nuo on jo aika suoria, mutta varmasti on satoja tunnusteluja, joita et ole joko huomannut tai olet antanut torjuvaa signaalia. 

Siis juuri tämä ajattelumalli ärsyttää. Kun sanoo, että ei, minulle ei ole tehty satoja aloitteita edes nuoruuden kukkeudessa, niin sitä ei uskota. Sen sijaan minun ollut pakko saada hirveä kasa jotain SALAISIA ja huomaamattomia aloitteita. Ei voida ymmärtää, että tavallisen tallaajan elämä ei ole samanlaista kuin instan kuumilla naisilla.

Ap

Olen se joka aiemmin kirjoitti saaneena sekä opinnoissa että työelämässä paljon aloitteita. Mutta joo kai ne on suurin osa ollut alussa tällaisia salaisia aloitteita eli ei ole suoraan kukaan tullut kysymään vaikka treffeille. Vaan on vaan alettu hakeutua useammin juttusille ihan arkiasioista puhuen. Ja sitten se että homma etenisi siitä on vaatinut myös minulta jonkinlaista eleiden, äänensävyn yms vastausta että minäkin nautin hänen seurastaan. Hyvin harva esim koulussa tai töissä tekee suoraa aloitetta ellei ole saanut naiselta selkeää palautetta että tämä voisi olla kiinnostunut. Eli pientä flirttiä vaatii naisenkin osalta.

Vierailija
53/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia vihaavat reppanat taas alapeukuttelevat oikein urakalla kun naiset kertovat OIKEITA kokemuksia OIKEASTA elämästä. :) Suomessa ei ole ikinä ollut mitään isku-kulttuuria, ei täällä normaalisti kukaan tule iskemään kaduilla jne. En tiedä mistä nämä olmit ovat saaneet päähänsä että suomessa naisia palvotaan niin kuin jossain jenkeissä. 

Kumma että ulkomaalaisille miehille(kyllä, sisältää myös muut pohjoismaat) ei ole mitään ongelmaa hakeutua naisten seuraan ja tehdä aloite. Kyllä se suomi-miehessä taitaa olla vähän..

En ymmärrä u leja, useimmat ovat olleet valittamassa vuosia, ehkä vuosikymmenen netissä kuinka perseestä naiset ovat. Ja yhtään aloitetta tai edes kontaktia ei naisiin ole tehty. Miten te kuvittelette että kukaan haluaa teitä kun ette edes tee asian eteen mitään? Mulkoillaan vaan ehkä jostain nurkasta luihun näköisenä ja kirotaan mielessä kun naiset eivät rynni syliin. 

Vierailija
54/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Toho "ongelmaa" o hyvi yksinkertainen ratkaisu. :) Tee ite se alote.

Aloittaja unohti mainita montako aloitetta hän on itse tehnyt samana aikana. Yksi hyvä tapa treenata miten lähestyä tuntemattomia ihmisia on se että juttelee muidenkin kuin potentiaalisten seurustelukumppanien kanssa kuten vanhojen mummojen kanssa kaupan kahvitarjouksesta tai koiraa ulkoiluttavan pariskunnan kanssa. Silloin osaa helpommin jutella niitä näitä jonkun mielenkiintoisen tapauksen kanssa ilman että se vaikuttaa iskemiseltä.

Ei tässä keskustelussa ole kyse siitä, olenko minä tehnyt aloitteita ja onnistaisiko minua, jos menisin läheiseen räkälään kysymään seksiseuraa. Varmasti onnistaisi. Palstalla kuitenkin luvataan, että _minulle_ tehdään aloitteita. Että naisena voin vain odottaa, kun miehet kilvoittelevat minusta, suunnilleen. Ja ihmeen moni mies tuntuu täällä uskovan siihen, että asia on juuri niin.

Ap

Vierailija
55/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo hoikkuusjuttu nyt on?

Tällä hetkellä on suosiossa hieman pyöreämmät naiset selvästikin. 

Vierailija
56/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä! Toihan on jo paljon.

Vierailija
57/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että naisten suurin ongelma on passiivisuus.

Loogisesti ajateltuna jos on liian ujo tekemään suoria aloitteita miehille oikeassa elämässä niin sitten rekisteröidytään nettideitteihin ja tehdään siellä suoria aloitteita miehille.

Miehet tykkää aloitteellisista (hoikista) naisista.

Ne komeat miehet kiinnostuvat sitten, kun itse ensin vaivihkaa mutta häpeilemättä katselee ja nauttii näkymästä. Ei ole itse naisena tarvinnut tehdä muuta, niin tulee huomiota.

Vierailija
58/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Toho "ongelmaa" o hyvi yksinkertainen ratkaisu. :) Tee ite se alote.

Aloittaja unohti mainita montako aloitetta hän on itse tehnyt samana aikana. Yksi hyvä tapa treenata miten lähestyä tuntemattomia ihmisia on se että juttelee muidenkin kuin potentiaalisten seurustelukumppanien kanssa kuten vanhojen mummojen kanssa kaupan kahvitarjouksesta tai koiraa ulkoiluttavan pariskunnan kanssa. Silloin osaa helpommin jutella niitä näitä jonkun mielenkiintoisen tapauksen kanssa ilman että se vaikuttaa iskemiseltä.

Ei tässä keskustelussa ole kyse siitä, olenko minä tehnyt aloitteita ja onnistaisiko minua, jos menisin läheiseen räkälään kysymään seksiseuraa. Varmasti onnistaisi. Palstalla kuitenkin luvataan, että _minulle_ tehdään aloitteita. Että naisena voin vain odottaa, kun miehet kilvoittelevat minusta, suunnilleen. Ja ihmeen moni mies tuntuu täällä uskovan siihen, että asia on juuri niin.

Ap

"Palstalla luvataan" 😂 Anteeksi mutta.

Vierailija
59/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku läski kitisee siitä kun hänelle ei ole tehty tarpeeksi aloitteita. Ei mitään nähtävää.

Ei kyse ole lainkaan siitä, että mulle pitäisi tehdä aloitteita enemmän. Nuo tähänastisetkin ovat olleet enemmän tai vähemmän ahdistavia kokemuksia. Mutta kun tälläkin palstalla aika lailla luvataan, että miehiä tulee tyrkylle ovista ja ikkunoista, ja sen perusteella haukutaan naisia ylimielisiksi, nirsoiksi ja ollaan kateellisia, niin vähän ihmetyttää tämä oma todellinen tilanne :D

Ap

Sano nyt ihan suoraan kuinka monta näitä aloitteita tai "aloitteita" on tehty? Tuossa myöhemmin kommentoit sillä tavalla että olisikin enemmän kuin 4 kpl.

Taidat olla joku trolli kylläkin.

Ei ole ollut enempää aloitteita kuin nuo 4. Seksuaalista ahdistelua on ollut noiden lisäksi. Ja se on ihan eri asia kuin aloite tutustumiseen.

Ap

MInusta sinä odotat liikaa jonkinlaista dramaattista avaussiirtoa, jonka pitäisi johtaa seurusteluun. Onko sinulla opiskelu- tai työkavereita tai naapureita, joiden kanssa voisit olla tekemisissä? Monesti vanhojen tuttujen kautta löytyy myös uusia tuttavuuksia. Ei pidä näyttää liian epätoivoiselta seuranhakijalta, sillä sekin voi olla aika rasittavalta ominaisuudelta.

Tämä juuri. Olen aloittanut useita suhteita, mutta ei monikaan - paitsi yksi ulkomailla - ole alkanut suorasukaisesta pokaamisesta. Ihmisiin tutustutaan pikkuhiljaa töissä, harrastuksissa, missä vain. Jos ei osaa yhtään flirttailua, tilanne on kyllä varmaan hankala.

Vierailija
60/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo hoikkuusjuttu nyt on?

Tällä hetkellä on suosiossa hieman pyöreämmät naiset selvästikin. 

Kattoneet liikaa ig:een ruipeloita ransuja kumipalloineen ja luulevat että oikeat naiselliset kurvit ovat kuvottavaa läskiä :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme