Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30-vuotias nainen. Minulle on elämäni aikana tehty neljä aloitetta (tai "aloitetta")

Vierailija
14.03.2021 |

Olen lukenut varsin monta keskustelua siitä, kuinka naisille tehdään jatkuvasti aloitteita, ja lihavilla ja rumillakin naisilla on normaalin näköisiä ja normaalipainoisia miehiä vaikka kuinka. Teksteistä tulee sellainen olo, että niihin oikeasti uskotaan, ja lietsotaan itseä hirveään vihaan ja katkeruuteen.

Koen olevani ihan tavallinen nainen. Lihava joo, mutta sellaisella tällä hetkellä hyväksytymmällä päärynämallisella tavalla. Ja sitä paitsi pojat netissä lupaavat, että lihavillekin on tarjontaa vaikka ja kuinka. Pystyn laskemaan yhden käden sormilla ne kerrat, kun joku on tehnyt mitään aloitteeksi tulkittavaa suuntaani:

1. Vuonna 2010. Ensimmäinen opiskelijavuosi, olin ison kaupungin baarissa ekaa kertaa ja joku itseäni ainakin 10 vuotta vanhempi ulkomaalainen mies tuli tanssilattialla hieromaan reittä. En kyllä itse laske niinkään aloitteeksi, vaan ahdisteluksi.

2. Vuonna 2010 (selvästi hyvä vuosi mulle). Olin kaverin luona toisessa kaupungissa. Bussipysäkillä afrikkalainen mies alkoi kommentoida kroppaani ja olisi ollut halukas tutustumaan.

3. Vuonna 2011. Kävelin kauppakeskuksessa, kun jostain hypähti eteeni mies sanomaan moi. Hämmentyneenä pysähdyin, jolloin kutsui kahville. Ei esitellyt itseään, ei sanonut mitään muuta kuin kahvikutsun. Saattoi toki olla joku uskovainenkin sieluni pelastusta suunnittelemassa.

4. Vuonna 2014. Olin lähdössä maauimalasta, kun mies otti pyörällä kiinni metsätiellä (mikä säikäytti hitosti). Oli ihan kohtelias ja esitteli itsensä. Samalla kertoi tietävänsä, missä olen töissä ja missä opiskelijaruokalassa käyn. Hiukan creepy, mutta olisi voinut olla ihan kiva tyyppi, ellei tien päässä oltaisi lähdetty eri suuntiin.

Kommentit (149)

Vierailija
121/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä joku sex appeal -kysymys enemmän kuin ulkonäkökysymys?

Vierailija
122/149 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mullekkaan kukaan, itte oon ne tehnyt, ei se haittaa, oishan se imartelevaa jos toisinpäin, mutta harva hyvä mies uskaltaa.

T. 27v 182cm nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/149 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
124/149 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttu, että kun sitten kaupungilla näkee pareja, niissä on hyvin monennäköisiä ihmisiä.

Vierailija
125/149 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
126/149 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano että tämä osuisi AP:hen, mutta jos mietin itse minkälaista ihmistä voisin lähestyä tai en lähestyisi: 

- en lähestyisi perusnegatiivista ihmistä, en vaikka olisi nättikin. 

- en lähestyisi ihmistä joka haisisi joko lialle tai voimakkaalle parfyymille

- en lähestyisi ihmistä, joka katseellaan torjuu minut, jos astu askeleen häntä kohti. 

- en lähestyisi myöskään ihmistä, joka puhuu/nauraa liioitellun kovaääneisesti 

- en lähestyisi ihmistä, joka pilkkaa muita 

- lähestyisin ihmistä, joka hymyilee (ei oikeasti ole mitään merkitystä ulkonäöllä, jos vaan hymyilee)

- lähestyn mielellään ihmistä, joka ei teeskentele

- lähestyn mielelläni ihmistä, joka uskaltaa olla oma itsensä oli sitten ujo tai sosiaalinen

Olen nainen joka tykkää molemmista sukupuolista. 

Vierailija
127/149 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia vihaavat reppanat taas alapeukuttelevat oikein urakalla kun naiset kertovat OIKEITA kokemuksia OIKEASTA elämästä. :) Suomessa ei ole ikinä ollut mitään isku-kulttuuria, ei täällä normaalisti kukaan tule iskemään kaduilla jne. En tiedä mistä nämä olmit ovat saaneet päähänsä että suomessa naisia palvotaan niin kuin jossain jenkeissä. 

Kumma että ulkomaalaisille miehille(kyllä, sisältää myös muut pohjoismaat) ei ole mitään ongelmaa hakeutua naisten seuraan ja tehdä aloite. Kyllä se suomi-miehessä taitaa olla vähän..

En ymmärrä u leja, useimmat ovat olleet valittamassa vuosia, ehkä vuosikymmenen netissä kuinka perseestä naiset ovat. Ja yhtään aloitetta tai edes kontaktia ei naisiin ole tehty. Miten te kuvittelette että kukaan haluaa teitä kun ette edes tee asian eteen mitään? Mulkoillaan vaan ehkä jostain nurkasta luihun näköisenä ja kirotaan mielessä kun naiset eivät rynni syliin. [/Tää on kyllä ihan totta! Hyvin kuvailtu😀

Vierailija
128/149 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enole läski mutta en mikään kaunotarkaan. Silti ehdotuksia tulee lähes joka kerta kun lähtee ulos kavereiden kanssa.

Vierailija
129/149 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vknkit: kannatta pitää pitkää tukkaa ja olla ilman lävistyksiä.

Lisäksi kannattaa hymyillä paljon.

Vierailija
130/149 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea ketjua, mutta tässä Ap:lle vanha sääntö, jonka ainakin minä edelleen opetan pojilleni: mies ei tee aloitetta vaan nainen tekee.

Juuri tänään oksetti katsoa maajussille morsian -ohjelmaa, jossa yksi mies rupesi jo toisilla treffeillä vonkaamaan pusua. Ei! Nainen on se, joka tekee aloitteen.

Vierailija
131/149 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
132/149 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole laiha ja minulle on tehty lukematon määrä aloitteita.

Vierailija
133/149 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 46v ja kaksi kertaa on mulle tehty aloite.

Ekalla kerralla olin 21v ja päädyttiin seurustelemaan mutta se päättyi puolen vuoden jälkeen, kun mies ei ollut valmis vielä viemään minua kotiinsa eikä mihinkään intiimiin.

Tokalla kerralla olin 22v ja päädyttiin naimisiin ja saatiin lapsia. Nyt eroamassa. Mies pettää koko ajan, sillä on alkoholiongelma ja jotain mt-ongelmaa. Veikkaan että bipo, mutta ei suostu lääkäriin.

Minä olen hoikka, blondi, isorintainen , meikkaan, akateeminen toimistotyöläinen, urheilullinen , en ryypiskele, en polta, ei mt-ongelmia, tykkään matkustaa (korona-ajan ulkopuolella), mökkeilen, laskettelen, lenkkeilen, olen 100% uskollinen. Kokemukseni mukaan tällaiselle ei ole kysyntää. Onneksi viihdyn yksinkin.

Vierailija
134/149 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nuo on jo aika suoria, mutta varmasti on satoja tunnusteluja, joita et ole joko huomannut tai olet antanut torjuvaa signaalia. 

Siis juuri tämä ajattelumalli ärsyttää. Kun sanoo, että ei, minulle ei ole tehty satoja aloitteita edes nuoruuden kukkeudessa, niin sitä ei uskota. Sen sijaan minun ollut pakko saada hirveä kasa jotain SALAISIA ja huomaamattomia aloitteita. Ei voida ymmärtää, että tavallisen tallaajan elämä ei ole samanlaista kuin instan kuumilla naisilla.

Ap

Instan kuumilla naisilla 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 voi v...u!! PHOTOSHOP😑😑😑😑😑😑 Oletko sellaisesta kuullut 😑😑

Vierailija
135/149 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämä joku sex appeal -kysymys enemmän kuin ulkonäkökysymys?

Ihan suomea voi kirjoittaa suomenkielisellä palstalla 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤦🏼‍♀️

Vierailija
136/149 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samanlaisia kokemuksia. Tosiasia nyt on se, että oikeasti naisia ei lähestytä niinkuin jotkut miehet tuntuvat luulevan. En minä tunne yhtään naista, joka paistattelisi jossain päivittäisessä tai edes viikottaisessa huomion paisteessa. Ihan saa suurin osa varmaan suht rauhassa pääasiassa olla.

Kyllä toisia naisia lähestytään ja paljon. Tietenkin kun mies ymmärtää, että juuri se nainen josta hän on kiinnostunut on lukemattoman muunkin miehen kohteena hän ajattelee, että kaikkien naisten kohdalla on niin. Näitä lähestymisiä on vaikka minkälaisia. Ihan vaan, että isketään silmää, tullaan puhumaan, haetaan tanssimaan ja pyydetään jatkoille. Soitetaan tai lähetetään viesti. Tullaan bussissa istumaan viereen ja aletaan juttelemaan. Juhlissa flirttaillaan ja pyydetään numeroa, lähetetään kukkia ja joskus sanotaan ihan suoraan vaikka metrossa tai kadulla esimerkiksi vappuna tai uutena vuotena, minua on jopa useat opiskelu/koulukaveritkin iskeneet jne.

Ymmärrän kyllä ettei näin ole kaikille. Ystävistäni on näitä joita ei koskaan huomioida ja näitä joita on kosittu jo useamman kerran ja joille tulee kukkalähetyksiä useamman kerran vuodessa.

Sanonta "kun saat yhden, saat kaikki" pitää paikkansa. Mutta omasta maineesta pitää pitää hyvää huolta, jos meinaa että muesmenestys jatkuu.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤦🏼‍♀️ Helpon näköisiä lähestytään helposti, huoh.

Vierailija
137/149 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää tehdä aloitteita, koska ne eivät johda mihinkään. Olen itse elämäni aikana saanut vain 2 aloitetta.

M46

Vierailija
138/149 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki nämä seurusteluhommat pitäisi lopettaa. Maailmaan ei tarvita enää yhtään ihmistä. Ihminen on toiminnallaan aiheuttanut niin suurta tuhoa tälle planeetalle.

139/149 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on lähestytty liikaakin kun olin nuorempi. Haittana oli se, että lähestyjät olivat niitä dominoivia mahtipalloja, ikävystyttäviä alfauroksia, enkä halunnut sellaista. Lopulta, kun oikeanlaista kivaa empaattista miestä ei löytynyt seulomalla halukkaista, pistin ilmoituksen nettiin (tämä oli ajalla ennen tinderiä) ja kerroin mitä etsin ja että haluaisin nyt eka tutustua vaikka terassilla ja katotaan sitten. Tapailin sitten hakuuni vastaajia ja vasta 23. mies oli etsimäni kiva, älykäs normaali mies, jonka kanssa lopulta avioiduin. Parin etsiminen oli silloin ja on edelleen hirveän haastavaa - luultavasti nykyisin hankalampaa, kuin koskaan. Jos nainen on hyvän näköinen niin tyrkylle tulevat testosteronia uhkuvat Urho Pulleat ja Mahti Parhaat estävät Hra Kiva Keskustelukumppania ja Mr Ujo Empaatikkoa lähestymästä. Jos taas ulkonäkö on tavallisempi niin etsiminen on toisella tavoin haaste. Tykätkää itsestänne ja tehkää kivoja asioita, ihmiset viihtyvät onnellisten seurassa. Ja ottakaa ohjat omiin käsiinne.

140/149 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30-vuotias ruma mies, minua ei olla koskaan lähestytty, en uskalla itse lähestyä ja tulen kuolemaan yksin.

Miltä näyttää ruma mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme