Nykyään vanhojapiikoja, anteeksi, vastentahtoisia sinkkuja on enemmän kuin koskaan ennen vaikka on kaikenmaailman deittisevellukset. Vielä 70-luvullakin ruminkin yleensä pääsi naimisiin.
Sekä miehet että naist nirsoilee: Liian lihava, rumat hampaat, omistaa koiran/kissan/undulaatin, on kasvissyöjä/ei ole kasvissyöjä..
Kommentit (561)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairasta tehdä jotain feikkiprofiileja. Kun tutustuin mieheeni, olin yhteydessä useamman miehen kanssa (en treffaillut enkä harrastanut seksiä, mutta viestiteltiin ja oltiin yhteydessä). Kuukaudessa nuo kaikki muut jäivät luonnostaan pois, kun aloin rakastua. Ihan älytöntä tuomita ihmistä tutustumishetken tilanteen mukaan.
Tee testi. Luo itsellesi profiili jonnekin miehenä ja kerro sitten kaikille naisille, jotka haluavat tutustua, että sinulla on monta muutakin rautaa tulessa. Tule sitten kertomaan, kuinka innokkaina naiset jatkoivat tutustumista.
Minusta se olisi ollut todella epäkohteliasta naisia kohtaan pitää monta samaan aikaan ja valita sitten muka paras.
Siinä vaiheessa kun vasta kirjoitellaan eikä olla tavattu, olisi omituista valita yksi, jonka sitten menee tapaamaan. Sitten toki, kun tapaa livenä, huomaa jokaisen kohdalla, että kolahtaako vai ei - yleensä kai, jos jonkun kanssa kolahtaa, muut eivät enää kiinnosta. Joten jos joku tapailee useaa samaan aikaan eikä osaa päättää, kertoo se vain siitä, ettei oikeasti ole kiinnostunut yhdestäkään. Joten kyllä viestittelyvaiheessa voi kirjoitella useamman kanssa.
Minulle se ei käynyt. Ajattelin, että on loukkaavaa naisia kohtaan jakaa itsestään kaikkea mahdollista ja usein herättää turhia toiveita heissä ja lopulta sitten hylätä heidät sen vuoksi, kun joku olikin paperilla kiinnostavampi. Oli siis reilumpaa jutella vain yhden kanssa kerrallaan ja kyllä sen aika äkkiä huomaa, luistaako juttu vai ei. Netin kautta kun tutustuu, niin persoonaan tutustuminen on kaiken a ja o. En minä ainakaan edes kykene muistamaan jos heitän läppää vaikka viiden naisen kanssa, että mitä kukin on kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset jotka nirsoilee ihan typeristä syistä ovat joko sitoutumiskammoisia, tai niin haluttuja että heillä on varaa vaatia vaikka kuu taivaalta.
Kaikki eivät kuitenkaan ole sinkkuja näistä syistä vaan siksi ettei kukaan vaan kiinnostu itsestä. Ei kaikki ihmiset ole haluttuja, se on ikävä tosiasia. Eikä nykyaikana mennä yhteen taloudellisen pärjäämisen takia, joten olisi oltava haluttu. Jos ei kukaan sinua halua, jäät yksin.
Haluamisella tarkoitan nimenomaan parisuhdetta.Tai sitten on sinkku, koska nyt vaan sattuu olemaan. Kuinka usein muuten kuulet muilta sanavalintoja että Tiina pariutui koska on niin läheisriippuvainen tai eivät vaadi juuri muuta kuin hengittämisen, koska ovat niin huonotasoisia?
Ihminen voi olla yksin myös siksi, että ei ole löytänyt sopivaa kumppania eikä siksi ettei "joku" häntä haluaisi. Ei suhteeseen kannata mennä sen takia, että joku sattuu haluamaan. Onko täällä ihan järjetöntä porukkaa?
Mun lähipiiri koostuu 23-30 -vuotiaista naisista ja kyllä täällä on useampi, joka kuin paniikissa etsii kumppania baareista, töistä, Tinderistä ja sitten itse saa kaverina kuunnella niitä itkuisia ääniviestejä, kun yksikään sen hetkisestä neljästä miehestä ei ollutkaan täydellinen. Jäädään yksin kun ei sitä unelmaprinssiä olekaan olemassa.
Jos itse sen suhteen haluaa niin pitäisikö ne omat kriteerinsä tarkistaa edes silloin tällöin? On täysin absurdia, että esim. 25-vuotiaalta miesehdokkaalta vaaditaan korkeaa älyä, suuria säästöjä, neitsyyttä, blondeja hiuksia, tietynlaista tatuointia, sentilleen oikeaa pituutta ja vielä oikeaa horoskooppia, jotta hän voisi kelvata.
Sinulla on joko omituisia kavereita tai sitten sinä et kuuntele aidosti, mitä sinun kaverisi kertovat. Itse olen nelikymppinen eikä kaveripiirissäni ole koskaan ollut naisia, jotka paniikissa etsivät kumppania liian korkeilla kriteereillä. Yleensä se itkut ovat johtuneet vain oikeasti k*sipäisistä miehistä eikä siitä, että täydellistä ei mistään löydy. Nuorena on kuitenkin ihan normaalia, että perhettä ei perusteta sen ensimmäisen vastaantulijan kanssa, joten pakosti siinä tulee niitä pettymyksiä ja itkujakin.
Viimeksi eilen 24-vuotias kaverini valitti treffien jälkeen sitä kun mies on muuten ihana mutta väärässä ammatissa niin eihän siitä mitään tule. Ei kuulemma ikinä ehdi perustaa perhettä tällä vauhdilla ja minä saisin seurustelevana olla onnellinen kun en joudu viettämään koko loppuelämääni yksin.
En itsekään ole ensimmäistä vastaantulijaa ottanut, mutta olen aina tutustunut kumppani( ja myös kaveri)ehdokkaisiin ennakkoluulottomasti. Mielestäni ammatti esimerkiksi ei kerro mitään toisen sopivuudesta itselle, kun itsekin humanistina seurustelen metallityöntekijän kanssa.
Riippuu varmaankin hieman myös, mikä tämä väärä ammatti sitten oli. Itse ajattelisin "vääriksi ammateiksi" esimerkiksi rekkamiehen tai maanviljelijän. Mutta sepäs ei johdukaan statuksesta tai tulotasosta vaan yksinkertaisesti siitä, että rekkamies olisi todella paljon pois kotoa ja maanviljelijän työ on kokonainen elämäntapa. Tai vegaanille luonnollisesti joku teurastaja voi olla hieman erikoinen puolisovalinta.
Jos taas kaverillasi on kyse pelkästään siitä, että haluaa kalsarikirurgin tai lentäjäpalomiehen eikä esimerkiksi insinööri käy, edelleen sanon, että sinulla on omituisia kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairasta tehdä jotain feikkiprofiileja. Kun tutustuin mieheeni, olin yhteydessä useamman miehen kanssa (en treffaillut enkä harrastanut seksiä, mutta viestiteltiin ja oltiin yhteydessä). Kuukaudessa nuo kaikki muut jäivät luonnostaan pois, kun aloin rakastua. Ihan älytöntä tuomita ihmistä tutustumishetken tilanteen mukaan.
Tee testi. Luo itsellesi profiili jonnekin miehenä ja kerro sitten kaikille naisille, jotka haluavat tutustua, että sinulla on monta muutakin rautaa tulessa. Tule sitten kertomaan, kuinka innokkaina naiset jatkoivat tutustumista.
Minusta se olisi ollut todella epäkohteliasta naisia kohtaan pitää monta samaan aikaan ja valita sitten muka paras.
Siinä vaiheessa kun vasta kirjoitellaan eikä olla tavattu, olisi omituista valita yksi, jonka sitten menee tapaamaan. Sitten toki, kun tapaa livenä, huomaa jokaisen kohdalla, että kolahtaako vai ei - yleensä kai, jos jonkun kanssa kolahtaa, muut eivät enää kiinnosta. Joten jos joku tapailee useaa samaan aikaan eikä osaa päättää, kertoo se vain siitä, ettei oikeasti ole kiinnostunut yhdestäkään. Joten kyllä viestittelyvaiheessa voi kirjoitella useamman kanssa.
Minulle se ei käynyt. Ajattelin, että on loukkaavaa naisia kohtaan jakaa itsestään kaikkea mahdollista ja usein herättää turhia toiveita heissä ja lopulta sitten hylätä heidät sen vuoksi, kun joku olikin paperilla kiinnostavampi. Oli siis reilumpaa jutella vain yhden kanssa kerrallaan ja kyllä sen aika äkkiä huomaa, luistaako juttu vai ei. Netin kautta kun tutustuu, niin persoonaan tutustuminen on kaiken a ja o. En minä ainakaan edes kykene muistamaan jos heitän läppää vaikka viiden naisen kanssa, että mitä kukin on kertonut.
Sinulle se varmaan on sitten parempi noin. Minä ainakin muistan ihmiset, joiden kanssa kommunikoin, heidän ominaispiirteensä jne. Töissäkin asiakkaat, vaikeaksi menisi, jos en muistaisi heitä ja mitä kenenkin kanssa on puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten onnellisia nämä nykyajan velat ovatkaan (katsoo 20-40-v naisten terapialukuja).
Terapiaan hakeudutaan entistä helpommin, varsinkin nuoret naiset.
Sanopas muuta. Kun katsoo vanhoja hääkuvia 50~. 60- ja 70-luvuilta, on käsittämätöntä kuinka rumat ja eläintä muistuttavat otukset pääsivät naimisiin ja lisääntymään.
Hääkuvissa ollaan myös melko vakavan, ei niinkään onnellisen tai rakastuneen näköisiä, siis niissä mustavalkoisissa.
Nyt toteutan tasa-arvoa ja menen siivoamaan. Sitten lupasin antaa kauniille ja nuorelle aasialaiselle vaimolleni hieronnan ennen saunaa. Pitäkää hauskaa.
Minä olen "vanhapiika" omasta halusta. Olen aseksuaali ja todennäköisesti myös aromantikko, koska en ole koskaan tuntenut seksuaalisia saatikka romanttisia tunteita ketään kohtaan. Ainoat kerrat kun iski äkillinen läheisyydenkaipuu sattui kun olin useamman promillen humalassa. Että joo. Nimenomaan miehet kyllä voivat esteettisesti olla todellä viehättäviä, mutta en heidän kanssaan koskaan sänkyyn halua hypätä. Onneksi olen täysin tyytyväinen omaan seuraani enkä koe oloani lainkaan yksinäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset jotka nirsoilee ihan typeristä syistä ovat joko sitoutumiskammoisia, tai niin haluttuja että heillä on varaa vaatia vaikka kuu taivaalta.
Kaikki eivät kuitenkaan ole sinkkuja näistä syistä vaan siksi ettei kukaan vaan kiinnostu itsestä. Ei kaikki ihmiset ole haluttuja, se on ikävä tosiasia. Eikä nykyaikana mennä yhteen taloudellisen pärjäämisen takia, joten olisi oltava haluttu. Jos ei kukaan sinua halua, jäät yksin.
Haluamisella tarkoitan nimenomaan parisuhdetta.Tai sitten on sinkku, koska nyt vaan sattuu olemaan. Kuinka usein muuten kuulet muilta sanavalintoja että Tiina pariutui koska on niin läheisriippuvainen tai eivät vaadi juuri muuta kuin hengittämisen, koska ovat niin huonotasoisia?
Ihminen voi olla yksin myös siksi, että ei ole löytänyt sopivaa kumppania eikä siksi ettei "joku" häntä haluaisi. Ei suhteeseen kannata mennä sen takia, että joku sattuu haluamaan. Onko täällä ihan järjetöntä porukkaa?
Mun lähipiiri koostuu 23-30 -vuotiaista naisista ja kyllä täällä on useampi, joka kuin paniikissa etsii kumppania baareista, töistä, Tinderistä ja sitten itse saa kaverina kuunnella niitä itkuisia ääniviestejä, kun yksikään sen hetkisestä neljästä miehestä ei ollutkaan täydellinen. Jäädään yksin kun ei sitä unelmaprinssiä olekaan olemassa.
Jos itse sen suhteen haluaa niin pitäisikö ne omat kriteerinsä tarkistaa edes silloin tällöin? On täysin absurdia, että esim. 25-vuotiaalta miesehdokkaalta vaaditaan korkeaa älyä, suuria säästöjä, neitsyyttä, blondeja hiuksia, tietynlaista tatuointia, sentilleen oikeaa pituutta ja vielä oikeaa horoskooppia, jotta hän voisi kelvata.
Sinulla on joko omituisia kavereita tai sitten sinä et kuuntele aidosti, mitä sinun kaverisi kertovat. Itse olen nelikymppinen eikä kaveripiirissäni ole koskaan ollut naisia, jotka paniikissa etsivät kumppania liian korkeilla kriteereillä. Yleensä se itkut ovat johtuneet vain oikeasti k*sipäisistä miehistä eikä siitä, että täydellistä ei mistään löydy. Nuorena on kuitenkin ihan normaalia, että perhettä ei perusteta sen ensimmäisen vastaantulijan kanssa, joten pakosti siinä tulee niitä pettymyksiä ja itkujakin.
Viimeksi eilen 24-vuotias kaverini valitti treffien jälkeen sitä kun mies on muuten ihana mutta väärässä ammatissa niin eihän siitä mitään tule. Ei kuulemma ikinä ehdi perustaa perhettä tällä vauhdilla ja minä saisin seurustelevana olla onnellinen kun en joudu viettämään koko loppuelämääni yksin.
En itsekään ole ensimmäistä vastaantulijaa ottanut, mutta olen aina tutustunut kumppani( ja myös kaveri)ehdokkaisiin ennakkoluulottomasti. Mielestäni ammatti esimerkiksi ei kerro mitään toisen sopivuudesta itselle, kun itsekin humanistina seurustelen metallityöntekijän kanssa.
Naisille tuo miehen status tuntuu olevan hirveän iso juttu. Treffeillä naiset kysyvät aina ammatin ja se ei ole mitään small talkia kuten itsekin kerroit vaan sen perusteella tehdään päätös siitä että pääseekö jatkoon. Naiset kuulostavat välillä olevan melkeinpä järkyttyneitä tai masentuneita kun kuulevat ammattini.
No kyllä minusta olisi hiton omituista, jos aloittaisin parisuhteen ihmisen kanssa, jonka ammattia en edes tiedä tai että joku haluaisi minun kanssani parisuhteen, vaikka häntä ei edes kiinnosta mitä teen työkseni. Ei se ole mikään ratkaiseva tekijä suhteen kannalta, mutta en koe tuntevani ihmistä parisuhteeseen asti tarpeeksi, ellei hän kerro minulle edes ammattiaan.
Mikä sinun ammattisi sitten on, jos naiset ihan siitä järkyttyvät? Joko olet joku palkka m r haa tai gi go lo ja tai sitten olet treffaillut jotain amandaharkimoita. Itse en keksi kyllä kovinkaan montaa ammattia, jotka ihan järkyttäisivät. Edellinen avopuolisoni oli autonkorjaaja ja nykyinen miesystäväni on kokki. Mutta minä en olekaan mikään instabeibe vaan ihan tavis.
Melkein jokaisella deittipalstalla olevalla naisella on jotain mentaalipuolen ongelmia ja siitä syystä he ovat sinkkuja.
Maailman vanhin nainen (en muista nimeä, kotoisin Latinalaisesta Amerikasta) sanoi taannoin, että hänen pitkän ikänsä salaisuus on se, että on pysynyt kaukana miehistä. Uskon tämän pitävän paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma naisilla: miehet eivät ole heille tarpeeksi hyviä.
Joko vaatimustaso on noussut tai sitten miehet ovat taantuneet.
Veikkaan ensimmäistä, eikä siinä mitään pahaa ole. Turha vain valittaa ettei miehet ole riittävän hyviä
Ainakin oma isäni jäisi ikisinkuksi ja lapsettomaksi nykyaikana, on jäänyt ns mieslapsen tasolle henkisesti, itsekeskeinen ja vastuuton luonne eikä ole koskaan osannut esim. siivota. Nykynaiset harvemmin enää jaksaa puolisoaan passata kuin pikkulasta.
Samasta syystä naisia on jäänyt miehettömiksi yhä enemmän. Siksi minäkin etsin vaimoni aasiasta, koska siellä on naisellisia naisia, jotka osaavat laittaa hyvää ruokaa, sekä pitää miehen, itsensä ja kodin kunnossa. Suomalaisista naisista vain harvat kykenevät samaan.
Miksi sinä aikuisena miehenä et osaa pitää itse itsestäsi huolta? Taidat olla saamaton nahjus, joka ei kelpaa suomalaiselle naiselle - ei ihme, että olet hakenut kotiorjan Aasiasta!
Tuo vaimonsa neitsyyttä joka ketjuun hehkuttanut mies voisi kysyä vaimoltaan, miltä hänestä tuntuu noin henkilökohtaisen asian levittäminen netissä. Tuskin tykkää.
Olen nelikymppinen vanhapiika ja tyytyväinen elämääni. En halua riippakiveä elämääni ja niiksi lasken sekä miehen että erityisesti lapset. Rakastan itsenäisyyttä, omaa aikaa ja matkailua ja tykkään itse päättää menemiseni ja tulemiseni. Miksi ihmeessä ottaisin miehen? En keksi yhtäkään syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille tuo miehen status tuntuu olevan hirveän iso juttu. Treffeillä naiset kysyvät aina ammatin ja se ei ole mitään small talkia kuten itsekin kerroit vaan sen perusteella tehdään päätös siitä että pääseekö jatkoon. Naiset kuulostavat välillä olevan melkeinpä järkyttyneitä tai masentuneita kun kuulevat ammattini.
No kyllä minusta olisi hiton omituista, jos aloittaisin parisuhteen ihmisen kanssa, jonka ammattia en edes tiedä tai että joku haluaisi minun kanssani parisuhteen, vaikka häntä ei edes kiinnosta mitä teen työkseni. Ei se ole mikään ratkaiseva tekijä suhteen kannalta, mutta en koe tuntevani ihmistä parisuhteeseen asti tarpeeksi, ellei hän kerro minulle edes ammattiaan.
Mikä sinun ammattisi sitten on, jos naiset ihan siitä järkyttyvät? Joko olet joku palkka m r haa tai gi go lo ja tai sitten olet treffaillut jotain amandaharkimoita. Itse en keksi kyllä kovinkaan montaa ammattia, jotka ihan järkyttäisivät. Edellinen avopuolisoni oli autonkorjaaja ja nykyinen miesystäväni on kokki. Mutta minä en olekaan mikään instabeibe vaan ihan tavis.
Minuakin kiinnostaa, mikä ammatti saa naiset jopa masentumaan, kuten hän tuolla aiemmin kertoi. Ja toisaalta kiinnostaisi, että mitä sitten saa kysyä toiselta hänen asioistaan ja elämästään, jos edes ammattia ei saa kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Sanopas muuta. Kun katsoo vanhoja hääkuvia 50~. 60- ja 70-luvuilta, on käsittämätöntä kuinka rumat ja eläintä muistuttavat otukset pääsivät naimisiin ja lisääntymään.
Entisaikaan harvemmin mietittiin tunnepuolen juttuja. Meidän suvussa sattui kumminkin vahinko aatelisen jäätyä kiinni talonpojan kanssa. Siihen maailman aikaan se oli skandaali ja suku jakautui kahtia. Jäi eliitti suku sekä tämä nykyinen haara. Olen käynyt tuon elite puolen sukujuhlissa, koska nykyään asia ei tunnu enää niin isolta. Hekin vahvisti ettei suvussa voinut miettiä ketään tavallista puoliso ennen kuin vasta 90-luvulla milloin eräs sukulainen jyrähti että nyt saa riittää.
Siitä asti heidänkin haaraan sai eksyä muutkin. Onhan totta kai muissa suvuissa voinut mennä aikaisemminkin naimisiin ulkopuolisten kaa. Olivat jonkun vanhan tädin takia ns. fossiileja :p
Ihan hyvä, että nykyään ei ole pakko mennä avioon ja kärvistellä siellä hellan vieressä. Tässä kun miettii, niin enhän minäkään voi tarjota naiselle muuta kuin läheisyyttä, ystävyyttä ja yleistä yhdessä tekemistä. Vähän kummastuttaa puheet miehistä jotka hakevat kodinkonetta naisesta. Minä mieluummin olisin vaikka suhteessa, jossa asutaan erillään. Säilyy se yhdessä vietettävä aika erikoisempana.
Olen kuitenkin päättänyt, että on parempi olla hakematta parisuhdetta johtuen luonteestani. Epäilen, että en kuitenkaan panostaisi ajallisesti tarpeeksi suhteeseen. Jostain kun innostun, niin siihen saattaa upota ihan kaikki vapaa-aika, jota töiden ulkopuolella sattuu olemaan. Toki jos joku sattuu joskus kohdalle ja kolahtaa kunnolla, niin mikä ettei. Onhan tässä kylläkin jo 30 vuotta oltu rauhassa ja aika varmasti ollaan jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Melkein jokaisella deittipalstalla olevalla naisella on jotain mentaalipuolen ongelmia ja siitä syystä he ovat sinkkuja.
Jopas jotakin! Yleistit juuri ostovaimotkin mt-ongelmaiseksi. Ai, ai 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivän ongelma on juurikin nettideittailu ja hypergamia.
Naisilla on hirveästi vaihtoehtoja, mutta kukaan ei ole tarpeeksi hyvä. Nykyään todella moni on ns. alpha widow, koska joku reilusti parempitasoinen mies on joskus käyttänyt naista irtoseksiin ja sen jälkeen naisella on "kipinää" ja "kemiaa" vain tuon tasoisten miesten kanssa joiden kanssa ei oma taso riitä parisuhteeseen asti.
Kaikille omantasoisille miehille nainen antaa "ei kipinää" pakit. Ja seuraavaksi valitaan taas olla álfan kullíkarusellissa samalla ulisten että "miksi miehet eivät halua sitoutua :("
Mulle on käynyt vähän näin. Nuorena yöelämässä pyöriessä toki vietit veti niiden komeiden alfojen perään. En silloin vakavia suhteita miettinytkään vaan seikkailua ja yhden yön kuumaa huumaa. Vähän sitäkin että kaverit kadehtii jos saan sen muidenkin ihaileman kuumiksen.
No, opintojen jälkeen ja työelämän alettua ei enää yöelämä ja yhden yön jutut kiinnostaneet. Halusin parisuhteen jossa myöhemmin voisi tulla lapsiakin. Mutta miesmakuni oli edelleen ne itsevarmat, menevät, komeat alfamiehet. Eihän niistä suhteista onnellisia tullut. Kaverini joskus huomauttikin siitä että etsin miehiä jotka ei ole alunperinkään yhtään isämatskua, että miksen katselisi niitä kilttejä taviksia välillä. Mutta kun en vaan pysty tuntemaan niitä kohtaan mitään seksuaalista vetovoimaa.
Minulle on miehenä käynyt aivan samoin. Koko elämän ajan kun on tottunut siihen, että naiset ovat olleet kauniita ja seksikkäitä, niin ei mitenkään pystynyt venymään siihen, että ottaisi jonkun tavallisen pottunokan vaimokseen. Oli viisaampi hakea hottisvaimo aasiasta. Ei näytä rupsahtavankaan kuten suomalaiset naiset, vaikka on jo pari lastakin meille tehnyt.
Tämä on se sama tyyppi joka jokaiseen keskusteluun tuo "aasialaisen vaimon" mukaan. Kummallista kun tyyppi palstailee aamusta iltaan ja vielä ehtii muka jotain tuotivaimoa jyystää ja on lapsiakin. Oikea satusetä. Harhoissa elävä peräkammarinpoika on todenn'äköisempi.
Joo, on sama neitsyt jonne, neitsyt-, tuontivaimo-, aasialais"neitsyt"vaimohullu, hevostallimies...
Tästä tyypistä oli keskustelu jossain ketjussa tässä just ja jollain oli tietoa tyypin taustoista, mutta tyyppi varmaan ilmiantoi ne viestit. Nyt on keksinyt esiintyä perheenisänä. Sama kura lentää joka keskusteluissa. :D
Sinällään on, että nykyään myös usealla naisella on yhtä kuluttava työ kuin miehellä, eikä se välttämättä näy aina palkkalaskelmalla. Suojatyöpaikat on karsittu pois ja harva tekee osa-aikaista työtä. Meillä minulla on kuormittavampi työ kuin miehellä.