Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä meinasi saada hepulin kun olin kurkkaamassa hänen vaatekaappiinsa

Vierailija
13.03.2021 |

Oltiin lähdössä viettämään iltaa muutaman kaverin kanssa. Menin ensin tämä kaverin kämpille kun asuu matkan varrella, mihin oltiin menossa. Hän sitten vielä laittaitui ja kävi vessassa, jonka aika katselin vähän paikkoja (olen toki aiemminkin olluyt hänen luonaan). Olin sitten avaamassa yhtä vaatekaappia hänen makuuhuoneessaan, kun hän tuli vessasta juuri. Sai melkein sydärin ja huusi "ÄLÄ KATO SINNE, MITÄ SÄ TEET" tms. :D

Mitä niin salaista siellä mahtoi olla. Nyt jäi oikein mietityttämään. 😲

Kommentit (186)

Vierailija
81/186 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei edes ole mitään, on vaan muutama hylly vähän turhan täynnä tai vaatepino vinossa eikä silti yhdelläkään ystävälläni ole asiaa katsoa minun vaatekaappiini. Ihan yhtä itsestäänselvää on se, että kun olen ystäväni kotona lapsenvahtina, en ala lapsen nukkuessa tonkia paikkoja vaan rajat ovat selvät, että voin availla tarvittavia keittiönkaappeja tai muuta tarpeellista, mutta mitään nuuskintaratsiaa ei suoriteta. 

Siivooja saa katsoa kaappeihini ovia puhdistaessaan, koska sille on syy. Jos hänkään turhaan availisi ovia tai laatikoita, saisi lähteä ja ottaisin toisen tilalle. 

Kunnioitan toisten yksityisyyttä ja olen myös tarkka omastani. 

Vierailija
82/186 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tätä varten pitäisi hankkia kaappiin joku kamala irtopää.

Ei vaan sireenihälytin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/186 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaapissa on meidän seksivaate- ja -lelu- repertuaari. Nätisti ripustettuna ja esillä, helppo valikoida. Meistä on hauskaa käyttää mielikuvitusta kaksin.

Jos olisit sinne kurkkinut, olisi tullut aika nolo ylläri. Ja ehkä viimeinen käynti meillä.

Vierailija
84/186 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskijalle on siis ok nolata toinen saadakseen omat tarpeensa tyydytettyä?

Vierailija
85/186 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tätä varten pitäisi hankkia kaappiin joku kamala irtopää.

Kyllä, sellainen joka vielä pompsahtaa vieterin päässä. Lisäksi räjäyttäisi kilon verran konfettisadetta ympäri huonetta. Kaiken kruunaisi kamera, joka tallentaisi hetken.

Vierailija
86/186 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oli kaappi sekasin

Vierailija
87/186 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on juntti moukka.

Eräällä on ystävälläni on hassu tarve "auttaa" minua siivoamaan kahvimaidon jääkaappiin. Ehkä häntä kiinnostaa sen sisältö. Samoin roskakaappini tuntuu kiehtovan häntä. Nyppii kynsiään ja kiikuttaa kynnenpaloja jatkuvasti roskikseen. Kertoo enemmän hänestä kuin minusta.

Vierailija
88/186 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kerran ollut tilanne, että jouduin jättämään vara-avaimeni äidilleni, kun jouduin sairaalaan.

No, poissa ollessani oli äitini tutkinut KOKO kämpän, erityisesti makkarin ynnä muut "kiinnostavat" paikat tutkittiin huolella!!!

Ja kaikista "löydöistä" puhuttiin perheen kesken ja oikein v*ttuiltiin minulle - se oli viimeinen kerta kun avain jää äidille tai edes kenellekään sisaruksista ja vaikutti erityisesti minun ja äitini väleihin.

Ja ei, kyse ei ole siitä että ihminen olisi törppö tms vaan omassa kodissaan hyvinkin tarkka mihin kaapeille saa mennä..

Eli mahdatko ymmärtää ap, että ne kaapit ovat olemassa siksi että kyseessä on henkilökohtainen tila johon ei mennä?

Ts sinne kaappiin laitetaan se, mihin vieraiden ei ole lupa mennä ilman lupaa?

Jos ei tätä ymmärrä, niin onhan se ok että tulen kylään ihan koska haluan, kun sitä vähiten odotat?

Tutkin joka hemmetin kaapin ja sun puhelimen?

Kaikki viestit ja kaappien paperitkin luen?

Ja ainiin, kyllähän sun lompakostakin saa kysymättä ottaa rahaa?

Oisi tarvetta näes, mutta se varmaan on ok ap?

Ja autoasi saa varmaan tuntematon ihminen (eli minä) lainata kysymättä, jos vaan pengon auton avaimen esiin?

Ja tottakai on myös ok, että kerron eteenpäin kaiken infon mitä "löydän" sinusta tutkimalla kaappisi?

Joko ap alat tajuta??

Vierailija
89/186 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunki akalla on hepuli tai joku sen kaltainen sukupuolitauti

Vierailija
90/186 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on lähtenyt sukulaisuus suhteita jäähylle, kun kaappeja/taloani tutkittiin täysin rajatta. Tuo on ap noloa käytöstä, mennä tutkiman toisten kaappeja. Ei kuulu pätkääkään sinulle mitä niissä on.

Miksi ihmeessä kuvittelet jonkun tavaran olevan kaapista, jos se oisi tarkoitettu vieraiden näkyville? Niiiiiin, Huoh..

Vierailija
91/186 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellänikin lähipiirissä näitä, jotka eivät kunnioita mitään rajoja. Nykyään sitten ihmetellään, miksi meillä esim makkarin ovessa on lukko = no ihan siksi, että sinne ei kuka tahansa mene kaappeja penkomaan.

Jos tästä sanoo, niin suututaan sillä eihän nyt kukaan heistä ole tarkoittanut. Joo, eipä, minun ja mieheni täytyy laittaa kaikki henk. koht. tavarat ja paperit aina makkariin heti, sillä jos miehen perhettä tulee kylään niin kaikki paikat nuuskitaan.

Ei osata hävetä edes, pikemminkin suututaan aina siitä että "niin, teillähän on lukko makkarin ovessa, kyllä outoa on!"

Vattu, että kypsyttää sekä minua että miestä, häpeä ap jos osaat.

Vierailija
92/186 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen niin, että esillä olevat tavarat ovat sellaisia, jotka saa nähdä. Pöydillä olevat, avoimissa kirjahyllyissä tai lasiovellisissa kaapeissa. Suljettuja kaappeja ei kuulu aukoa ilman lupaa. Poikkeus voi olla se, jos jonkin yllättävän tilanteen takia tarvitsee nopeasti jotain tavaraa, niin on ymmärrettävää silloin avata kaapin ovi ja katsoa josko tarvittava tulisi vastaan. Ap ei puhunut tällaisesta tilanteesta, vaan ajan kuluttamisesta. Siihen luulisi löytyvän katseltavaa esillä olevistakin tavaroista.

Vierailija
93/186 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan alle 10v iässä penkoneeni joskus isoveljieni huoneita. Olivat syystäkin raivoissaan.

Aikuisenakin olen toki käynyt veljien jääkaapilla/ruokakaupoilla ym kun olen vahtinut lapsia. Lehtiä ja kirjoja olen lukenut jos ovat olleet olohuoneessa pöydällä/hyllyllä tarjolla. Lasten vaatekaappeja olen ja lasten huoneita olen kyllä siivonnut lasten kanssa yhdessä. Mutta mihinkään muuhun en ole kuokkinut eikä minua edes kiinnosta. Eli vain se mitä tarvitaan kun lasta hoitaa tai laittaa vaikka ruokaa.

Ystävillä olen käynyt lomareissun aikaan kastelemassa kukkia tai toiselle taluttamassa koiraa. Koiralle ohjeistettiin ottamaan herkkuja tietystä keittiön kaapista. Sekin tuntui itsestä vähän tunkeilevalta kun otin sieltä kaapista niitä herkkuja vaikka oli ihan pyydetty tekemään näin.

Kenenkään kylppärin kaappeihin ym en ole koskaan mennyt kurkkimaan. Minusta sen parempi mitä vähemmän "salaisia" asioita tiedän. Jopa minulle kerrotut salaisuudet pyrin aktiivisesti unohtamaan. Onneksi on huono muisti.

En keksi yhtään ainutta syytä miksi menisin kurkkimaan kaverin vaatekaappiin luvatta?

Vierailija
94/186 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun mies siellä lymysi.

Niin lymyskii. Ja se on kurkkijalle ihan oikein

Vierailija
95/186 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika omalaatuinen naispuolinen tuttava. Tuli sitten meille kylään kerran ja alkoi muitta mutkitta mm availla makuuhuoneen yöpöydän laatikoita. Vaimollani oli asiaan hiukan sanomista. Ei siinä, käsiraudat, suristimet, nahkakahleet, ruoskat ym pikku tilpehöörit olivat jo aikaa olleet lasten takia lukitussa työkalulaatikossa. Että mitään ei ns löytynyt. Mutta vaimoni aika lailla järkyttyi. "Miten joku voi tuolla tavalla alkaa penkomaan laatikoita?".

Vierailija
96/186 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joki oikeasti näin röyhkeä?

Ovet on olemassa juuri sitä varten, että ne viestivät siitä, ettei tänne ole talonväeltä kysymättä asiaa.

Minun vaatekaapissani ei ole muuta salattavaa kuin sotku josta en halua kenenkään tietävän (pidän kotini siistinä ja organisoituna mutta vaatekaappi aika ajoin räjähtää). Onneksi meillä ei ole vieraat nuohonneet kaappeja, miehelle olen kyllä joskus sähissyt kun on jättänut sotkuisen kaapin oven auki...

Vierailija
97/186 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on rajaton paskiainen.

Vierailija
98/186 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavoin rajat ylittävistä paljastuu ajan myötä yleensä muutakin huonoa käytöstä.

Vierailija
99/186 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap'tä ei varmaan haittaa kun anoppi, jos sellainen joskus kuvioon ilmestyy, penkoo kaikki komerot ym. Voitte vaikka yhdessä penkoa läpi kaikki , kirjautukaa myös verkkopankkiisi niin ei jää näin digiaikana mitään pimentoon.

Voit tehdä tämän jo nyt "ystäviesi" kanssa .

Vierailija
100/186 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi miettiä omalle kohdalleen mikä on ok toisten tehdä sinun luonasi? Ei ole tullut vielä kylässä tarvetta "huvikseen" katsoa kenenkään kaappeja, jonkun lasin ottainen juomiseen tai vessapaperirullan etsimen tms on eri..

Jos jotain pakosta "tarvitsee" kylässä, niin kysytään ihan kohteliaasti talo vältä onko heillä sitä/voiko jotain saada. Ei kaappeja aleta penkomaan ja etsimään toisten tavaroita, saati että uteliaisuuden vuoksi nuuskitaan!