Ystävä meinasi saada hepulin kun olin kurkkaamassa hänen vaatekaappiinsa
Oltiin lähdössä viettämään iltaa muutaman kaverin kanssa. Menin ensin tämä kaverin kämpille kun asuu matkan varrella, mihin oltiin menossa. Hän sitten vielä laittaitui ja kävi vessassa, jonka aika katselin vähän paikkoja (olen toki aiemminkin olluyt hänen luonaan). Olin sitten avaamassa yhtä vaatekaappia hänen makuuhuoneessaan, kun hän tuli vessasta juuri. Sai melkein sydärin ja huusi "ÄLÄ KATO SINNE, MITÄ SÄ TEET" tms. :D
Mitä niin salaista siellä mahtoi olla. Nyt jäi oikein mietityttämään. 😲
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan tän on taas (toivottavasti) provo olla, mutta...
Tykkäisitkö ite, että sun kaappeihin kurkittais ilman lupaa? Ite en tykkäis, vaikka mitään salattavaa siä ei oiskaan. Lentäisit ulos mun asunnosta etkä enää olisi tervetullut kotiini.
Ei haittaisi. Ei mulla ole mitään salattavaa.
Muiden ihmisten kaappien penkojat ovat vastenmielistä porukkaa 🤢🤮
Ystävän pitäisi olla sellainen johon voi luottaa. Suhun ei selkeästi voi. Miksi ihmeessä menet toisen kaapille??? Ei kannata ihmetellä jos ystävä viilenee tai välttelee.
Kaappi on yksityinen paikka, yksityisyyden mekka ja viimeinen saareke. Saattoi järkyttyä että sinä voisit olla "urkkija", joka katkaisee yksityisyyden suojan sinetin, tunkeutuu yksityisalueelle. Voi olla että joillakin ihmisillä on joku salaisuus kaapissa (kaikilla ei ole), mutta silloin sinun pitäisi toimia kuin agentti käsinein ja yön pimeydessä. Mutta miksipä kukaan katsoisi ystävän kaappiin.
Inhoan nuuskijoita. Aikuinen tyttäreni ollut sellainen jo lapsesta asti ja tekee sitä edelleen. Inhottavaa urkkimista availla muitten kaappeja ja laatikoita 😒
Jo lapsille opetetaan, että kylässä ei mennä kaapeille kurkkimaan.
Kuinka sairas on ihminen, joka yrittää urkkia toisen kaapeilla sillä aikaa kun toinen on suihkussa? o_O
Vierailija kirjoitti:
Inhoan nuuskijoita. Aikuinen tyttäreni ollut sellainen jo lapsesta asti ja tekee sitä edelleen. Inhottavaa urkkimista availla muitten kaappeja ja laatikoita 😒
No lapset tutkivat kyllä kaapit luonnostaan, eivät ajattele että siellä on mitään salaista. Aikuinen vähän eri asia, voi sanoa mihin ei saa mennä tai lukot.
Mikähän minun kommenteissa häiritsee kun eivät näy ennenkuin tarkastuksen jälkeen.Onko teillä samalla lailla ?
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö tosissasi, ettet ole koskaan kurkannut vieraana ollessasi kylpyhuoneen kaappiin? Sieltä löytyy vaikka mitä aarteita.. MT-lääkkeitä, aikuisten leluja jne. Mitä ei osaisi odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö tosissasi, ettet ole koskaan kurkannut vieraana ollessasi kylpyhuoneen kaappiin? Sieltä löytyy vaikka mitä aarteita.. MT-lääkkeitä, aikuisten leluja jne. Mitä ei osaisi odottaa.
Aarteita???? Etkö ymmärrä kuinka ällöttävä ihminen olet? Toivottavasti muutkaan eivät sitten anna sulle yksityisyyttä missään asiassa!
Mä olin saada sydärin kun kerran psyk.osastolla löysin kerran mieshoitajan tutkimassa kaappiani.
Huoneessani ei tosiaan pitänyt olla ketään kun sinne menin ja säikähdin tuota miestä niin paljon etten saanut sanaakaan suustani.
Ei siellä kaapissa mitään salaista ollut, mutta ei tuo ei ollut kyllä ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aarteita???? Etkö ymmärrä kuinka ällöttävä ihminen olet? Toivottavasti muutkaan eivät sitten anna sulle yksityisyyttä missään asiassa!
Mitä piilottelet? EI kai ketään muuten kiinnostaisi...
Oliko siellä kiljupönttö? Sehän olisi hienostelijan mielestä hyvin noloa.
Olisit entinen ystävä mulle tuon tempun jälkeen.
No ainakin minulla vaatekaappi on ihan sekainen. Vaatteet eivät ole siisteissä viikatuissa pinoissa, vaan sikin sokin ja niiden välissä voi olla esim. kosteusvoidetuubeja, deodorantti yms. sälää. En todellakaan halua kenenkään avaavan kaappejani. Ylähyllyltä voi pudota huiveja ja kaulaliinoja.
Minulla on käytöstavat. Siksi olikin järkytys, kun eräs eksä penkoi henkilökohtaiset paperini jne. Todella ahdistavaa ja loukkaavaa.
Pakkohan tän on taas (toivottavasti) provo olla, mutta...
Tykkäisitkö ite, että sun kaappeihin kurkittais ilman lupaa? Ite en tykkäis, vaikka mitään salattavaa siä ei oiskaan. Lentäisit ulos mun asunnosta etkä enää olisi tervetullut kotiini.