Ystävä meinasi saada hepulin kun olin kurkkaamassa hänen vaatekaappiinsa
Oltiin lähdössä viettämään iltaa muutaman kaverin kanssa. Menin ensin tämä kaverin kämpille kun asuu matkan varrella, mihin oltiin menossa. Hän sitten vielä laittaitui ja kävi vessassa, jonka aika katselin vähän paikkoja (olen toki aiemminkin olluyt hänen luonaan). Olin sitten avaamassa yhtä vaatekaappia hänen makuuhuoneessaan, kun hän tuli vessasta juuri. Sai melkein sydärin ja huusi "ÄLÄ KATO SINNE, MITÄ SÄ TEET" tms. :D
Mitä niin salaista siellä mahtoi olla. Nyt jäi oikein mietityttämään. 😲
Kommentit (186)
Jos meillä joku alkaisi kaappeja tutkimaan, niin asiaa kylään ei enää oisi. Kerrohan ap, että menikö ystävyys suhde poikki? Ja mitä/miksi edes kaapille menit?
Ihan vain uteliaisuuttani kysyn: Miksi menit makuuhuoneeseen? Se on asukkaan yksityinen tila. Sinne ei mennä, ellei erikseen siitä sovita.
Mitä ajattelit etsiä sieltä kaapista, jota olit avaamassa? Oliko tärkeääkin?
Juuri tuosta syystä en ole antanut avaintamme appivanhemmille vaikka vaimon mielestä pitäisi antaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain uteliaisuuttani kysyn: Miksi menit makuuhuoneeseen? Se on asukkaan yksityinen tila. Sinne ei mennä, ellei erikseen siitä sovita.
Mitä ajattelit etsiä sieltä kaapista, jota olit avaamassa? Oliko tärkeääkin?
Vastausta odotan minäkin, ap ei ole sitä antanut!
Veikkaan, että syynä siis jonkinlainen rajattomuus/moukkamaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muiden ihmisten kaappien penkojat ovat vastenmielistä porukkaa 🤢🤮
Väitätkö tosissasi, ettet ole koskaan kurkannut vieraana ollessasi kylpyhuoneen kaappiin? Sieltä löytyy vaikka mitä aarteita.. MT-lääkkeitä, aikuisten leluja jne. Mitä ei osaisi odottaa.
Hyi h*mmetti mikä tapa ajatella!! Vai että oikein "aarteita" yyyh!!!! Saatko jotain mielihyvää siitä, että nolaat toisen/aiheutat ahdistusta kuten moni on kertonut tuon kaappien penkomisen aiheuttavan?? Ja juoruiletko eteenpäin? Varmaan omassa kodissasi kuitenkin et hyväksyisi moista toimintaa vierailta? Häpeä!
Nuorena olin kerran äitini kanssa menossa hakemaan erään sukulaisen kotoa hänelle sairaalaan tavaroita. Heti kun pääsimme sukulaisen kotiin alkoi äitini innoissaan penkomaan kaappeja, yrittäen saada minutkin mukaan.
Jäi vähän inha olo ja mietin heti onko äiti aikoinaan ratsannut minunkin tavaroitani samalla tavalla:( Ei kovin mairittelevaa kuvaa anna kenestäkään moinen tutkiminen.