Ystävä meinasi saada hepulin kun olin kurkkaamassa hänen vaatekaappiinsa
Oltiin lähdössä viettämään iltaa muutaman kaverin kanssa. Menin ensin tämä kaverin kämpille kun asuu matkan varrella, mihin oltiin menossa. Hän sitten vielä laittaitui ja kävi vessassa, jonka aika katselin vähän paikkoja (olen toki aiemminkin olluyt hänen luonaan). Olin sitten avaamassa yhtä vaatekaappia hänen makuuhuoneessaan, kun hän tuli vessasta juuri. Sai melkein sydärin ja huusi "ÄLÄ KATO SINNE, MITÄ SÄ TEET" tms. :D
Mitä niin salaista siellä mahtoi olla. Nyt jäi oikein mietityttämään. 😲
Kommentit (186)
Mun mies sanoi äidilleen, että meillä on kaapeissa ovet siksi, että niiden takana on sellaista jonka tarkoitus ei ole olla näkyvillä. Anopilla oli ensin alkuun paha tapa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on käytöstavat. Siksi olikin järkytys, kun eräs eksä penkoi henkilökohtaiset paperini jne. Todella ahdistavaa ja loukkaavaa.
Kerran olen penkonut, nykyisin jo ex tavarat, koska piti ottaa selvää minkä psykopaatin kanssa elän. Ihminen kun tuntui valehtelevan kaikesta. Jospa sinunkin tapauksessa oli kyse tästä?
Toisten kaappeihin ei kurkistella. Minun kaappiin ovat järjestyksessä. Voin vaikka tänään kuolla ja jäämistöni on moitteeton. Aina kun lähden matkalle, siivoan huoneistoni ja ajattelen oikeasti niin, että minun henkilökohtainen omaisuuteni mahtuu kahteen jätesäkkiin.
Voin paljastaa: siellä oli ruumis.
Treffasin pari kertaa psykiatrista sairaanhoitajaa. Sen kerran kun kävi kotonani niin tonki vessan kaappini. Kuulin kun availi ja sulki kaapit. Ei siellä kyllä mitään ihmeellistä ollut, mutta todella törkeää käytöstä.
Mielenkiinto meni koko ukkoon kun muistutti pakkoliikkeineen hoidokkeitaan.
Kenenkään kaappeja ei mennä tonkimaan ilman lupaa, muista se ap!
Ymmärän täysi häntä:Jokaisen koti ja kaapit ovat hänen omansa ja henkilökohtaisia asioita,mitä niisäkaapeissa onkin .Oma kotini kaapeihini saa mennä jääkaapia myöten aikuiset lapseni heidän puolisot ja lapsen lapseni,kumpaneineen.Muilla ei asiaa,on loukaavaa.Napautan heti asiasta.Itse en ole niin utelias että menisin muiden kaapin ovia aukaisee tai jääkapille.On vastavaa tapahtunut ystävän ja ystävän kanssa useinkin,kun nuskinut kaapejana aina.Joten lähti kuin anniki- tähti elämästäni 2018.Oli arvostelija tyyppi.Rakasti viinipunaiset värit ja sitä hänellä vaateissa,luulen kotinsakin.Viitasi miksi et käytä viininpunaista väriä,arvostellen kotini ja vaateiteni värit .Ei koskan kutsunut kylään,vaikka asui 10-minututin kävely matkan päässä,Syy aikamies pojat asu koti.Luokseni on kiva tulla,kun asun yksin.noin 15 vuotta sitä teki,kun todella kypsyin, koti osaan yksinkin olla.Uusille tulokaille ei asiaa edes kahville kotini.Yritti yksi.Oli menetänyt kuolemalle ystävän,kuten m inä henkilön jota autoin vapaaehtoisesti.Hän selitti : Voisin tulla luoksesi joka päivä kello 14.kahville,kävin niin aina ystäväni luona,mutta hän kuoli.Tein stopin heti ! Kaapeista aikanaan oli tosi loukaavaa siskoltani.Asuin iso asunto yksin 1999/. 2000 .Talo peruskorjauksen alaisena.Minulla 2 kissa siloin ja olimme se remonti melu,pöly.Wc-suihkut pihalla parakissa.Silloin ei viellä vaihto asuntoja.Olin poikki puhki .Joten kysyin siskoltani saanko 1 ainut päivä tulla kotiisi kissojen kanssa? kissat häkiin Metro/pussi.Kissan hiekat repuun ja kissan astiat mukaan.EN OLE UTELIAS EN MENE TOISTEN KAAPEILLE! Siskoni vastassa pysäkillä,mentiin heille, heidän 1 ylimäräinen huone työhuone/viera huone majoitutiin.Siskon lähti kaupaan, minä nukuin uni velka.Kaikki ok.Palasi kaupalta jne,Hänen miehensä vei sitten minut ja kissat ilta takasi kotiini autolaan. Oliko sama ilta vai .Seuraava päivä siskoni soitaa: Hänen kultainen kaulakoru kadonut,jossa on upotettu isämme kranatin sirpale. Olin tietysti ? Aikuinen tyttäreni meni sitä etsii sieltä asunosta.Ei löytynyt.Selän takana huhut tuli pöytiini,olen sen varastannut.Loukaavaa kapeihin en mene.Kunnes Jumalan kiitos:Heille tuli vastaava remontti tosin paljon paljon myöhemmin ja maineenikin pilattu. He saivat väistö asunnon.Laatikoihin tavarat ja sieltä liinavaateitensa kätköistä.LÖYSI KULTAISEN KAULA KORUNSA,JOSSA ISÄ VAINAJAN KRANTTI SIRPALE OLI UPOTETTU. Kertoiko asian muille myös? On loukaavaa mennä toisten kaapeihin.Myös loukaava syytää syytöntä käynyt kaapeissa,vienyt jotain.Tai yleensä puhua perätöntä toisista ihmisistä asia kuin asia. ( ps.anteeksi jos kirjotus virheet ole luki häiriöinen en näe ne itse.tiedän sekin ärsytää)
Lasten kavereissa on muutama "kolaaja", joille ei ole asetettu rajoja. Ensimmäiseksi vierailuilla aukeavat lipaston laatikot ja kaapin ovet. Pakko on myös kurkistella suljettujen ovien taakse vaatehuoneisiin ja komeroihin.
Pääsääntö on se, että se mikä on kiinni, pysyy kiinni, poikkeuksena luonnollisesti vessan ovi. Onneksi omat lapseni eivät ole nuuskijoita. Aikuisilta en hyväksyisi tuollaista ollenkaan, ja muiden lapsille kerron kyllä, mikä on okei ja mikä ei. Jonkun täytyy kertoa säännöt, jos lasten vanhemmat eivät ole sitä tehneet.
Aloitus toki sepitettä, ei kukaan voi olla tuollainen junttiääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muiden ihmisten kaappien penkojat ovat vastenmielistä porukkaa 🤢🤮
Väitätkö tosissasi, ettet ole koskaan kurkannut vieraana ollessasi kylpyhuoneen kaappiin? Sieltä löytyy vaikka mitä aarteita.. MT-lääkkeitä, aikuisten leluja jne. Mitä ei osaisi odottaa.
En minä ainakaan haluaisi tietää toisesta mitä seksileluja tämä mahdollisesti käyttää. Enkä sen enempää lääkityksistäkään, ellei toinen halua sairauksistaan itse kertoa.
Mun vaatekaappi saattaa olla sekaisin, vaikka muu asunto on siivottu tip top vierailijan tulon vuoksi. Kaapissa saattaa myös näkyä jotkut kamalat rispaantuneet mummokalsarit, jotka pitäisi heittää pois, mutta kun ne on hyvät kuukautisten aikaan käytettäviksi.
Vierailijan ei myöskään tarvitse nähdä vaatteitteni kokomerkintöjä.
Ja vaikka olisi kuinka luonnollista, että (sinkku)naisella on dildoja kaapissa, en halua, että vierailija tietää niistä.
Ihan sama ovatko kaapit siistit tai ei. Onko siellä dildot rivissä tai ei. Toisten kaappeihin ei mennä kurkkimaan! Jo lasten pitäisi ymmärtää tällainen perusasia.
Miksi ihmeessä urkit toisten kaappeja.Minä en ainakaan kurki.Huono tapa.Sulla ei ole MITÄÄN asiaa toisten kaapeille.Eikä kyllä kellään muullakaan.
Aloittajan kanssa en olisi ystävä. Inhoan tuonkaltaisia utelijoita. Ystävän kanssa ei tarvitse kaikkea jakaa.
Pitää olla kyllä tyhmä, jos luulee oikeudekseen mennä toisten kaapeille luvatta.
Nykyajan ihmisillä ei ole enää minkään sortin käytöstapoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on käytöstavat. Siksi olikin järkytys, kun eräs eksä penkoi henkilökohtaiset paperini jne. Todella ahdistavaa ja loukkaavaa.
Kerran olen penkonut, nykyisin jo ex tavarat, koska piti ottaa selvää minkä psykopaatin kanssa elän. Ihminen kun tuntui valehtelevan kaikesta. Jospa sinunkin tapauksessa oli kyse tästä?
En ole tuo jolle vastasit, mutta minullakin ex penkoi tavarani.
Syynä oli sairaalloinen mustasukkaisuus ja todisteita pettämisestä etsittiin vimmalla vaikka sukkalaatikosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tapauksessa se penkova eksä kyllä oli se psykopaatti.
No mitä ihmettä sä menet penkomaan toisen yksityisiä kaappeja? Ei kuulu sulle pätkän vertaa mitä siellä kaapissa on. Eikö äitis opettanut käytöstapoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä. Luonnehäiriöinen eksä oli täysin vakuuttunut siitä, että petän ja valehtelen ja penkoi kaiken, jotta löytäisi todisteet, joita ei löytynyt. Silti minulla on oikeus yksityisyyteen eikä hänellä ole oikeutta lukea kalenteriani, viestejäni, tutkia laatikoitani jne.
Ap on rajaton moukka.