Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset "harmittomat" tavat ihmisissä ärsyttää eniten?

Helposti ärsytettävä
13.03.2021 |

Onko muilla tätä ongelmaa että on allergisoitunu tietyille asioille toisten ihmisten toiminnassa niin pahasti, että saman tien nousee verenpaine 200 % kun joku tekee x? Esim. kun joku huokailee ääneen, ei siis vain hengitä vaan huokaa niin että äänihuulista lähtee ääntä tai muuten "ynisee" ääneen vaikka syödessä tai asentoa vaihtaessa niin täällä räjähtää pää saman tien.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä alakertansa kopeloiminen housujen sisäpuolelta eikä tietenkään pestä käsiäkään tapahtuman jälkeen... Ällöttävää ja ärsyttävää.

Vierailija
102/110 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikattaminen. Naiset, opetelkaa nauramaan oikein. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiskuttaminen ja mussuttelu julkisissa. Ihan kuin olisi välillä aikuiselokuvien äänistudiossa.

Vierailija
104/110 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää ihmiset jotka eivät osaa käyttää veistä ja haarukkaa. Haarukkaa pidetään väärässä kädessä ja sillä kauhotaan ruokaa suuhun kuin lusikalla.

Mulla ainakin on tähän hyvin yksinkertainen syy: vasen käteni on hermovian takia paljon heikompi kuin oikea, tuskin pystyn pitämään siinä haarukkaa. Sen vuoksi käytän sitä mahdollisimman vähän, aterian aluksi yritän veitsellä halkoa kaiken minkä voi, jotta voin sitten syödä haarukalla oikeakätisesti.

Sille ei sitten voi mitään, että se saattaa jotain tuijottelijoita ärsyttää.

Mulla on vasen kyynärpää murtunut eikä taivu normaalisti, ja jos yritän syödä haarukka vasurissa, joudun kallistamaan päätä luonnottomasti saadakseni haarukan suuhun, tai sitten tiputtelen ruokaa ympäriinsä. Varmaan sekin ärsyttäisi katselijoita, joten syön mieluummin oikealla.

Maiskuttajat, purkan mässyttäjät, väärällä puolella kävelijät ja lässyttäjät on näköjään jo mainittu. Sekin ärsyttää kun jotkut (useammin naiset) istuu jalka toisen päällä ja pyörittelee nilkkaa. Vaikea keskittyä keskustelemaan tai kuuntelemaan, kun vaikka yrittää katsella muualle, se nilkka heiluu koko ajan silmäkulmassa kuin tuulimylly.

Vierailija
105/110 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalan naputtaminen ja itsensä vatkaaminen julkisessa kulkuvälineessä vastamelukuurit korvissa ja ray-banit+lippis päässä. Vammaista!

Vierailija
106/110 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri hieroo sormellaan peräreikäänsä ja täysin yllättäen aina onnistuu haistattamaan sen mulla. Ja tätä samaa muka hauskaa on jatkunu jo vuosia vuosia...En jaksa enää sanoa mitään, kun ei mee perille.

Miten sivistymätöntä, voiko olla tottakaan. Mulle jos joku edes yhden kerran tekisi noin niin olisi entinen kaveri.

Vierailija
107/110 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusen lorina, tömistely (kerrostalojen ongelma), ja jos joku tuijottaa kuin muuli. Saa lähes raivon partaalle.

Vierailija
108/110 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en voi ollenkaan käsittää, mitä ketään liikuttaa se, kummassa kädessä veistä ja haarukkaa pitää. Siis ihan oikeasti? Siitä ei tule edes mitään ääntä, hajua tms häiritsevää, miksi se siis kiusaa niin paljon?

Eli okei, merkitsemättömistä pikkuasioista niuhotus ärsyttää minua.

Pakko muuten myöntää, että itse taas kutsun lapsiani rakkaiksi, vaikka tilanne ei olisikaan niin hellittelevä. esim "rakas, nyt meillä pitäis mennä". Toisaalta ymmärrän jos se käy jonkun korviin, mutta toisaalta mun mielestä hellittelysanoja ei tarvi pihistellä. Mä näen asian niin et musta on vain hyvä, että lapsi tietäisi olevansa tärkeä myös silloin, vaikka turhauttaisikin.

Vierailija
109/110 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen huutoitku, antaa heti vaikutelman, että lapsen tasolle on jääty joo.

Vierailija
110/110 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten ihmisten asioiden vatvojat. Kuoliko sejase seitsemän vuotta sitten sydänkohtaukseen, viinaan, johtuiko se erosta, oliko se ex-puolison vika vai mistä on kyse. Ja sitten siitä jankataan ja jankataan. Ja kun monologin kuuntelija ei muista koskaan tavanneensakaan puheen ollutta henkilöä, ja silti ikään kuin pakotetaan osallistumaan vatvomiseen. "Jaa-a, tokko se Kari-Tuomon ex-vaimo Kaarina-Terttu sitä kuolemaa varsinaisesti aiheutti, jos tosiaan eivät missään tekemisissä olleet 10 vuoteen ennen kuolemaa..."

"No kyllä se voi aiheuttaa, monestihan sitä jätetty osapuoli kuolee ihan suruun ja ikävään, niinhän sit sanotaan että koirakin kuolee suruun kun isännästä aika jättää blaablaablaa..."

MIKSI??? Mitä väliä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi