Minkälaiset "harmittomat" tavat ihmisissä ärsyttää eniten?
Onko muilla tätä ongelmaa että on allergisoitunu tietyille asioille toisten ihmisten toiminnassa niin pahasti, että saman tien nousee verenpaine 200 % kun joku tekee x? Esim. kun joku huokailee ääneen, ei siis vain hengitä vaan huokaa niin että äänihuulista lähtee ääntä tai muuten "ynisee" ääneen vaikka syödessä tai asentoa vaihtaessa niin täällä räjähtää pää saman tien.
Kommentit (110)
Jos juo kahvia äänekkäästi ryystämällä
Yksi fb-kaveri toivottaa fb:ssä ihmisille hyvää syntymispäivää.
Se kun ihmiset ei sovi tai ehdota mitään konkreettista
Semmonen tyhmä etunimien hokeminen!!!! Saatana että menee hermo. Silleen joo ok, olet ylempänä kuin minä, hieno juttu. Ei sovi suomenkieleen.
Kun naputtelee lasiaan tai mitä tahansa tuollaista levotonta naputusta. Kun vaihtaa asentoa koko ajan tai höpöttää liikaa leffaa katsellessa.
Yleinen tyhmyys ärsytti ennen erakoitumista.
Huutoaivastelu. Tosin ei ole enää mikään harmiton tämä tapa...
Nenän koskettelu ja "pyyhkiminen" käteen, ihmiset tekee tota tosi paljon. Katsokaa vaikka jotain tosi-tv-ohjelmia.. Tällä hetkellä tosin ei ole ollenkaan harmitonta toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Semmonen tyhmä etunimien hokeminen!!!! Saatana että menee hermo. Silleen joo ok, olet ylempänä kuin minä, hieno juttu. Ei sovi suomenkieleen.
En ymmärrä tätä, voiko joku selittää?
En kestä ollenkaan jos joku mässyttää syödessä.
Täällä myös syömisäänet, meillä tekee koko muu perhe ja mä kiristelen hampaita. Välillä on pakko sanoa, että voisivatko syödä ryystämättä ja mässyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä, voiko joku selittää?
Hei Liisa, mitä kuuluu? Mulla olis nyt hieno tarjous sulle Liisa!
Se kun aikuiset ihmiset lässyttävät vauvalle ja vielä enemmän jos koiralle tai muulle elukalle.
Kun avaan kerrostalon pahvinkeräysastian ja näen siellä littaamattomia laatikoita tukkimassa säiliötä. Viimeksi tempaisin kokonaisen laatikon ulos, runttasin jalalla pohjan auki ja heitin littanana takaisin muristen ääneen laiskoille ja välinpitämättömille naapureille.
Itsestään selviestä asioista keskusteleminen, tätä on mielestäni noin 95% kaikesta keskustelusta.
Kyllä on, pelkkä kenkien askellus tekee nostaa jo verenpaineen ylös.