Onko tämä ihan tervettä (naisen mustasukkaisuus, onko sairasta?)
Parisuhteessani toistuu vähän väliä seuraavat asiat.
1) Katson TV:stä jotain amerikkalaista rikossarjaa. Sarjassa on rannalla kuvattu kohtaus, jossa näkyy parin minuutin ajan bikinipukuisia naisia. Naiseni alkaa huutamaan minulle, niin kuin a) olisi minun vikani, että sarjaan on tällainen kohtaus tehty, b) niin kuin katsoisin sarjaa vain näiden bikiniotosten takia, c) niin kuin bikinikohtauksen katsomisessa olisi jotain väärää tai peräti epänormaalia.
2) Luen Iltasanomia tai Iltalehteä sähköisessä muodossa. Kun sitä selaan, ennemmin tai myöhemmin tulee joku juttu jostain insta- julkkiksesta, ex-missistä tms, jossa on joku lievästi paljastava kuva. Heti alkaa sättiminen, niin kuin a) olisi minun vikani, että lehdessä on tällainen juttu, b) niin kuin katsoisin lehteä vain näiden paljastavien kuvien takia, c) niin kuin ko lehtijutun katsomisessa olisi jotain väärää tai peräti epänormaalia.
3) Sama, mutta jostain nykyään-niin-ärsyttävän-yleisestä, iltapäivälehdessä olevasta seksiin liittyvästä jutusta ("pahimmat seksimokat jne jne")
4) Sama, jos tv:ssä / lehdessä / missä tahansa näkyy mainos, jossa vähäpukeisiä naisia.
Ja niin edelleen. Seuraus - en näytä mitään tietokone- tai kännykkäruutujani hänelle, koska en halua ottaa sitä p@skaa vastaan. Seuraus - hän valittaa miten meillä ei ole avoimuutta, ja epäilee minua vaikka mistä. Täysin ilman syytä.
Onko tämä nyt ihan tervettä ja normaalia, mikä häntä vaivaa ja voiko siitä koskaan parantua?
Kun luet sen aloituksen niin huomaat, että että selaushistoriassa ei ole "kuvia muista naisista". Ja kysymys tosiaan kuuluu, että mitä helvettiä se kenellekään kuuluu mitä toisen ihmisen selaushistoriassa on.