Omistatko Bitcoineja?
Kuinka moni täällä omistaa Bitcoineja?
Tuntuu että Bitcoin omistajat ovat enimäkseen miehiä. Olisi kiva tietää löytyykö myös naisia ja mitä aiotte tehdä niillä?
Itse olen Bitcoin nörtti ollut viiden vuoden ajan ja kun satasen raja paukkuu niin sitten lopetan työt ja rupean elämään omilla ehdoilla.
Kommentit (48)
Minullakin on vajaa bitcoin. Lähdin mukaan liian myöhään, koska aiemmin tuntui, että se osto-myynti-ja talletusteknologia oli niin hankalaa ja epävarmaa. Nythän ostaminen helpottunut huomattavasti, ja parempi olla mukana myöhään kuin ei milloinkaan. Nämäkin ajat voivat olla niitä, kun jälkikäteen surraan "miksi en lähtenyt jo silloin". Pikkuhijaa kun kerryttää, ei ahista, kun välillä hinta laskee (kuten nyt)
Ja muista kryptoista löytyy se seuraava supernousija, joten niitä kannattaa pitää silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä omistan, peräti 2 kp.
On kiva kun on omaisuutta mutta ikävää olla työtön nyt =(
Jos omistaisin 10 kpl voisin elää niillä loppuelämän mutta kun aloitin oston niin myöhään. Serkullani on kuulemma lähes sata kappaletta ja asustelee ulkomailla.10 voi riittää, jos arvo kehittyy hyvin mutta näistä pitää maksaa veroakin. Dollariarvoin voi kertoa aika tasan 0.6:lla, niin saa sen mikä jää käteen eli 32k euroa tällä hetkellä bitcoinin arvo, jos on halvalla ostanut. 320k saa kämpän mutta ei sillä elä.
Luuletko että hinta pysyy samana koko ajan...?
Jos omistaisit 10 BTC niin sitten myisit yhden vaikka joka vuosi, ja neljän vuoden päästä arvo on luultavastii sadoissa tuhansissa, kahdeksan vuoden päästä voi olla lähempänä miljoona. Jos elää kuin keskiverto kansalainen niin varmasti riittäisi loppuelämän ja päälle.
Omistan Etheriä. Sen verran olen myynyt, että olen jo kymmenkertaisesti voitolla sijoitukseen nähden. Mutta jos nyt voisin palata ajassa taaksepäin, en olisi koskaan louhinut kryptoja, koska pidän niitä epäeettisinä keinotteluvälineinä, jotka eivät instrumentteina tuota maailmaan mitään hyvää. Hyödyllisyysargumentiksi ei käy se, että voi vaurastua, koska jokaisessa transaktiossa joku toinen henkilö häviää täsmälleen vastaavan summan rahaa.
NiceHash - Leading Cryptocurrency Platform for Mining and Trading.
Registeröitykää ja ottakaa koneen näytönohjain louhinta käyttöön, sivuilla tarkat ohjeet asentamiseen.
Palvelu on ilmainen bitcoin maineri.
https://www.nicehash.com/?refby=20e1c4ee-4978-4f40-890d-7510b5c5dd07
Free $4 bonus! 160 GH/s bonus
Cloud mining platform for DOGE, TRX, LTC and BNB
The advanced RyzEx cloud mining platform uses modern technologies and the latest blockchain algorithms to mine cryptocurrencies in the shortest possible time, which allows users to receive up to 5% profit per day.
Varma maksu, olen itse ottanut Litecoinia päivittäin lompakkoon.
Vai 150 bitcoinia
1Pj8Gh2RYLQPe64NaNdhY3sXd5i2TPZpaY
Pistä tonne yksi tai en usko... ei varmaan ole
Ei ole yhtään eikä tule varmaan koskaan olemaankaan.
En viitsi perehtyä moiseen enkä perehtymättä osta mitään. Raha ei ole niin tärkeää.
Ostin sijoitus salkkuuni vuonna 2012 kaverini painostamana 150 bitcoinia n. 1000 eurolla ja ne ovat minulla vieläkin.
Kaverini jotka tietävät niistä yllyttävät minua myymään ne nyt mutta odottelen vielä sitä rakettimaista hinnan nousua niille mikä on kaikkien ennusteiden mukaan vielä tulossa.