Kun näit ensi kertaa miehesi peniksen ajattelitko heti miltä tuo valtava halko tuntuisi sisälläsi?
Kommentit (14)
Ajattelin, että miksihän noin kivalla miehellä on tuollainen pikkupojan pippeli. Kyllä sillä on toimeen tultu ja kaksi upeaa lasta alulle laitettu.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että miksihän noin kivalla miehellä on tuollainen pikkupojan pippeli. Kyllä sillä on toimeen tultu ja kaksi upeaa lasta alulle laitettu.
Periytyyköhän se pienipippelisyys?
Vierailija kirjoitti:
Nauru siinä pääsi!
Kieltämättä aika hassun näkönen kyllä on. Ihan kuin joku olmi aukoisi suutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauru siinä pääsi!
Kieltämättä aika hassun näkönen kyllä on. Ihan kuin joku olmi aukoisi suutaan.
Ei mikään olmi, vaan pikkupojan pili harvalla karvoituksella! Väkisin hymyilyttää.
Nämä vaimothan on olleet selvästi pelkästään rahan perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periytyy äidin kautta, ei isän
Vierailija kirjoitti:
Pärskähdin hersyvään nauruun.
Sama täällä. Nauru sai jopa Meriläisen Rosan naurun kuulostamaan kiherrykseltä
Ajattelin että ohoh. Mittailin sitä mun kädelläni ja sehän on nyrkistä kyynärpäähän ihan samaa kokoa.
Siis kun mieheni panee minua mahtivehjeellään, niin se on täysin sama kuin minunkokoiseni nainen fistaisi minua ja työntäisi kätensä kyynärpäätä myöden sisääni.
Kyllähän se vaatii lämmittelyä ja liukuvoidetta, mutta kyllä se kanssa sitten tuntuu hyvältä.
Ajattelin ensikeralla kun pitelin sitä kahdella kädellä kiinni ja terska jäi vielä yli ja sormet ei yltäny kunnolla ympäri, että miten tuo sopii minuun sisään. Mutta hyvinhän se sinne meni ja hyvää kyytiä antoikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periytyy äidin kautta, ei isän
Onneksi!
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko edes kun on sisällä?
Nauru siinä pääsi!