Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vikaa on naisessa, joka on periaatteessa ihan keskivertotasoa äkkikatsomalta?

Vierailija
09.03.2021 |

Jos olen siististi meikattu ja suihkunraikas, näytän todennäköisesti suunnilleen keskiverrolta tietääkseni (tosin hitusen keskivertoa huonommalta ehkä). Olen hoikka ja ihan sopusuhtainen, kasvonpiirteeni hieman lipsuvat siitä perusstandardista. Pukeudin hyvin tavallisesti ja neutraalisti sekä peittävästi.

Suomessahan keho on suuren osan vuodesta peitetty ja jos hiuksetkin ovat hyväkuntoiset ja luonnolliset, niin ongelma rajautuukin kasvoihin ja kasvonpiirteisiin. Ihokin on ihan ok ja hampaat valkoiset, silmät ihan ok. Ei ole tatuointeja tai lävistyksiä. Periaatteessa piirteet ovat ihan suomalaista standardia, tosin poikkeavat hieman keskiverrosta.

Mikä kasvoissani siis aiheuttaa sen, että seurustelukumppanin saaminen on käytännössä täysin mahdotonta?

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskinkertaisuus on itseasiassa naiselle aika paha. Koitat todennäköisesti kilpailla niistä about top 20% miehistä mutta ne menee top 20% naisille. Olet varmaankin kuitenkin sen verran nätti tai korkeasti koulutettu ettei ns. "huonommat miehet" viitsi edes kokeilla kepillä jäätä.

Tämä voi pitää hyvinkin paikkaansa. Lopputulema on se, ettei kukaan ole tullut juttelemaan tai pyytämään treffeille a) Suomessa ja b) selvin päin about viimeisimmän seitsemän vuoden aikana.

Hiprakkaisia/humalaisia kiinnostuneita tai huutelijoita on joskus ollut tai sitten ulkomailla matkalla jotkut tulleet pyytämään treffeille ihan kadullakin. Mutta eivät hekään mitään unelmien Prinssi Uljaita olleet (ihan sellainen asiallinen ja siisti olemus olisi riittänyt Prinssi Uljaaksi minulle ja koko ajan rimani laskee, kun aikaa kuluu...). Jos olisin ollut heistä kiinnostunut, olisin vaikka voinutkin mennä treffeille.

T. Ap

Vierailija
42/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti edellistä 50 kertaa, kun olet lähestynyt miestä ja saanut pakit. Keksitkö näille lähestymisille yhteisiä tekijöitä?

Olen lähestynyt miestä kolme kertaa elämässäni. Yhden kerran sain pakit ja se mies oli parisuhteessa elävä proffani yliopistossa. Harmitti silti. Ei naisten tehtävä ole lähestyä miehiä.

Odottelen aloitteita miesten puolelta, mutta uskoisin, että ne minua paremman näköiset saavat sellaisia jatkuvasti. En ole itse saanut vuosikausiin lainkaan aloitteita ja ulkonäköni on oltava se pääasiallinen syy.

T. Ap

How is that working for you?

-Dr. Phil

Uskoisin, että miehet itse tietävät, mitä haluavat, joten eivät he aloitteita tarvitse naisilta. Jos olisin mies, niin tietenkin tekisin aloitteita, mutta naisena se on vain paha turn-off. En halua myöskään miestä, joka on liian passiivinen ja aloitekyvytön. Mielestäni miehen tulee muutenkin päättää asioista, johtaa suhdetta (ja mahdollista avioliittoa) ja olla se parisuhteen moottori. Nainen sitten seurailee ja peesailee miestä sekä on sellainen kiltti ja nöyrä "alamainen".

T. Ap

Asia kunnossa sitten. Iloisia aikoja odottaessa!

Noin niin kuin oikeasti järkevä ihminen saattaisi tuumailla, että aiempi toimintatapa ei ole tuottanut toivottavaa tulosta, joten kannattaa kokeilla muuttaa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi nyt varmaankaan parisuhteessa, jos en olisi suoraan sanonut nykyiselle miehelleni, että nyt lähdetään panemaan. Olimme kaveripohjalta toisiamme tavanneet jonkin aikaa. Homma oli sitten sillä selvä ja tässä ollaan onnellisesti hytkytetty menemään muutama vuosi. Eli se, että naisen pitää olla aloitteeton ja odottaa, että mies tulee hakemaan ei pidä paikkaansa. Jos haluat jotakin niin ota se. Ei asiat toivomalla syliin tipahda.

Vierailija
44/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti edellistä 50 kertaa, kun olet lähestynyt miestä ja saanut pakit. Keksitkö näille lähestymisille yhteisiä tekijöitä?

Olen lähestynyt miestä kolme kertaa elämässäni. Yhden kerran sain pakit ja se mies oli parisuhteessa elävä proffani yliopistossa. Harmitti silti. Ei naisten tehtävä ole lähestyä miehiä.

Odottelen aloitteita miesten puolelta, mutta uskoisin, että ne minua paremman näköiset saavat sellaisia jatkuvasti. En ole itse saanut vuosikausiin lainkaan aloitteita ja ulkonäköni on oltava se pääasiallinen syy.

T. Ap

-Dr. Phil

Uskoisin, että miehet itse tietävät, mitä haluavat, joten eivät he aloitteita tarvitse naisilta. Jos olisin mies, niin tietenkin tekisin aloitteita, mutta naisena se on vain paha turn-off. En halua myöskään miestä, joka on liian passiivinen ja aloitekyvytön. Mielestäni miehen tulee muutenkin päättää asioista, johtaa suhdetta (ja mahdollista avioliittoa) ja olla se parisuhteen moottori. Nainen sitten seurailee ja peesailee miestä sekä on sellainen kiltti ja nöyrä "alamainen".

T. Ap

Jos nyt kerran välttämättä haluat puhua miehistä homogeenisena joukkona, niin sanottakoon, että eihän ne miehet monesti tiedä tai tajua muuta kuin sen, että naista olisi kiva saada.

Miehet on yleisesti ottaen valmiita harrastamaan seksiä hyvin monien ja monenlaisten naisten kanssa, mutta huonoja erottamaan sitä, kuka naisista on oikeasti kiinnostunut.

Tunnen läheisesti monia miehiä, jotka toivovat parisuhdetta, mutta ovat täysin sokeita naisten osoittamalle kiinnostukselle. Kun niille sitten sanoo, että huomasitko miten tuo katsoi sua kuola valuen, eihän ne oo mitään huomannu...

Vierailija
45/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sosiaalinen? Paljon tapaat uusia ihmisiä (miehiä) vuodessa? Käytätkö deittisovelluksia ja millaisia kokemuksia niistä on?

Ok, vaatauksia tässä:

-en ole kovin sosiaalinen, vaan kotona viihtyvä (tosin muuten liikunnallinen) introvertti

-en tapaa uusia ihmisiä juurikaan (missä edes tapaisin?)

-en käytä deittisovelluksia; en ole koskaan edes kokeillut niitä

T. Ap

Ja johtopäätöksesi tästä oli että vian pitää olla kasvoissasi?

Kyllä. Sillä tarpeeksi kiinnostunut mies tekisi aloitteen arjessa, pyytäisi treffeille ja jaksaisi sitkeästi viedä agendaansa pariutumisesta eteenpäin, vaikka aluksi olisinkin vähän kaino ja jopa vastahankainen.

T. Ap

Vierailija
46/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sosiaalinen? Paljon tapaat uusia ihmisiä (miehiä) vuodessa? Käytätkö deittisovelluksia ja millaisia kokemuksia niistä on?

Ok, vaatauksia tässä:

-en ole kovin sosiaalinen, vaan kotona viihtyvä (tosin muuten liikunnallinen) introvertti

T. Ap

Kyllä. Sillä tarpeeksi kiinnostunut mies tekisi aloitteen arjessa, pyytäisi treffeille ja jaksaisi sitkeästi viedä agendaansa pariutumisesta eteenpäin, vaikka aluksi olisinkin vähän kaino ja jopa vastahankainen.

T. Ap

No ei todellakaan tekisi. Jos nainen ei osoita mitään kiinnostusta niin 9/10 miehestä toteaa, että "okei tämä ei selvästi ole kiinnostunut. En tuhlaa aikaani". Se yksi mies on sitten pakkomielteinen creepy, joka ei tuollaisesta lannistu. Sellaisen kanssa ei kukaan pysty suhteeseen. En käsitä mistä olet saanut tuollaisen käsityksen.

Vierailija
47/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on siinä ettet tapaa uusia ihmisiä. Ihan keskiverto ulkonäkö kelpaa suurelle osalle miehistä.

Unohda koko tämä ajatus ettei nainen saisi tehdä aloitetta.

Jos et ole erityisen hyvännäköinen, miehet todennäköisesti tekevät aloitteen vasta kun ovat hieman tutustuneet sinuun. Tätä ei tapahdu jos et koskaan tapaa uusia ihmisiä. Poikkeuksena Tinder ym. alustat missä keskustelun aloittaminen on jo aloite sinänsä, mutta niistähän sinua ei löydy.

Vierailija
48/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

-Dr. Phil

T. Ap

Jos nyt kerran välttämättä haluat puhua miehistä homogeenisena joukkona, niin sanottakoon, että eihän ne miehet monesti tiedä tai tajua muuta kuin sen, että naista olisi kiva saada.

Miehet on yleisesti ottaen valmiita harrastamaan seksiä hyvin monien ja monenlaisten naisten kanssa, mutta huonoja erottamaan sitä, kuka naisista on oikeasti kiinnostunut.

Tunnen läheisesti monia miehiä, jotka toivovat parisuhdetta, mutta ovat täysin sokeita naisten osoittamalle kiinnostukselle. Kun niille sitten sanoo, että huomasitko miten tuo katsoi sua kuola valuen, eihän ne oo mitään huomannu...

Naiset yliarvioivat myös hyvin usein toisen naisen kiinnostuksen johonkin kaverimieheen. Olen kuullut tuota hölynpölyä monta kertaa. Joku uskomattoman kaunis nainen "on selvästi kiinnostunut", eikä varmasti ole. Minusta ei kukaan kaunis nainen ole ollut kiinnostunut, eikä tule todennäköisesti olemaan.

Vierailija
49/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, vaatauksia tässä:

T. Ap

T. Ap

Sulla on ihme käsitykset miehistä. Luulet, että kunnon miehen tunnistaa siitä, että se tulee iskemään sua ja jatkaa, vaikka olisit vastahankainen? Kelpaako sinulle siis vain sinua alistava mies vai mitä ihmettä?

Minulla on dominoiva ja äärimmäisen itsenäinen mies, joka ei tee MITÄÄN, mikä sotii häntä itseään vastaan. Silti minä olin se, joka teki aloitteen. Hän on herrasmies, joka fantasioi kyllä minusta, muttei halunnut tavallaan särkeä sitä fantasiaa. Kun sitten lähestyin, hän ei enää voinut vastustaa vetovoimaani.

Sanoisinkin, että parhaita miehiä on ne, jotka arvostaa naista ja naisen tahtoa sen verran, että antaa myös niille painoarvon, eikä vaan jyrää niitä.

Vierailija
50/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, vaatauksia tässä:

T. Ap

T. Ap

No ei todellakaan tekisi. Jos nainen ei osoita mitään kiinnostusta niin 9/10 miehestä toteaa, että "okei tämä ei selvästi ole kiinnostunut. En tuhlaa aikaani". Se yksi mies on sitten pakkomielteinen creepy, joka ei tuollaisesta lannistu. Sellaisen kanssa ei kukaan pysty suhteeseen. En käsitä mistä olet saanut tuollaisen käsityksen.

Siitä, että Ap on selvästi trollaava mies.

Vierailija
51/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, vaatauksia tässä:

T. Ap

T. Ap

sitten vaan kauneusleikkaukseen tai iloista sinkkuelämää.

Vierailija
52/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin mahdotonta?

Mene ulos, kysy 50 ensimmäiseltä vastaantulevalta mieheltä puhelinnumeroa ja olet hyvin varmasti jo ensi viikonloppuna parisuhteessa miehen kanssa.

Ei naisen tehtävä ole tehdä aloitteita. Siis missään nimessä. Nainen tekee itsestään halvan tyrkyn ja vaikuttaa epätoivoiselta, jos tekee aloitteita. Eivät miehet halua "helppoa" naista. Olen lukenut parisuhde- ja deittioppaita teini-iästä lähtien, joten tiedän nämä asiat yleisellä tasolla.

T. Ap

Eikö niissä lukemissasi oppaissa ole kerrottu, että vaikkei aloitteen teko (muka) ole suotavaa, sinun täytyy silti viestiä miehille, että olet tavallaan markkinoilla? Jos kuljet ympäriinsä naama norsunvitulla, ei sinua kukaan lähesty.

Jos tahdot jättää lähestymisen miehille, sinun on vaikutettava helposti lähestyttävältä, viehättävältä, miellyttävältä ihmiseltä. Sinun on osoitettava miehille, että pidät miehistä ja olet valmis ottamaan myönteisesti vastaan lähestymisyritykset.

Kukaan mies ei lähesty naista, joka vaikuttaa kylmältä ja luotaantyöntävältä, miltä sinä ihan ilmaisutyylisi perusteella vaikutat. En ole ikinä ennen törmännyt naiseen, jolla olisi yhtä tympeä tapa ilmaista itseään. Jopa palstan k-miehet pystyvät yleensä parempaan.

Minä muuten rikoin kaikkia sääntöjä ja pyysin mieheni puhelinnumeroa juotuani ensin puoli pulloa Glenfiddichiä. On oltu 15 onnellista vuotta naimisissa nyt.

Vierailija
53/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet trolli ja/tai tyhmä. 0/5

Olen läpäissyt Mensan pääsyrajan, joten en ole tyhmä. En myöskään trollaa ainakaan tässä ketjussa, vaan ihan rehellisesti kysyn.

T. Ap

Ja silti perustat elämäsi tärkeimmän asian joillekin self help- oppaille, joita kirjoittelee random tavikset joilla on parhaimmillaan psykologin paperit kirjeopistosta? Jotka eivät perustu millään tavalla tieteelle? Mitään tieteellistä näyttöä ei ole siitä, että nainen ei voisi tehdä aloitetta. On vain erittäin epätieteellistä kuvitelmaa miehistä saalistajina ja naisista saaliina -mikä ei perustu minkään eläinlajin biologiaan. Urokset kilpailee toisiaan vastaan, ei metsästä naarasta.

Fiksu ihminen ymmärtäisi, että tämänhetkinen strategiasi on selvästi väärä, koska et ole parisuhteessa. Ja kokeilisi jotain muuta.

Vierailija
54/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, vaatauksia tässä:

T. Ap

T. Ap

sitten vaan kauneusleikkaukseen tai iloista sinkkuelämää.

Tämän vuoksi olenkin päätynyt siihen, että plastiikkakirurgia ratkaisisi ongelmani. Sen myötä löytäisin miehen, joka jaksaisi olla aloitteellinen ja motivoitua siitä, että päätyisimme parisuhteeseen. Siitäkin huolimatta mietin, jos olisikin joku yllättävä ns. "villi kortti" käyttämättä, jota en ole vielä keksinyt.

T. Ap

Vierailija
55/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras ystäväni on joskus selän takana naureskellut sille, että hymyilen liikaa ja liian leveästi ja matkivat ilmettäni puolisonsa kanssa, kun olin heidän luonaan kylässä. Luulivat, etten huomaa, mutta siis ilmeeni oli joku sisäpiirivitsi heille. Sen myötä opin välttelemään liikaa hymyilyä ja pitämään suutani enemmän visusti kiinni ja vakavana eri tilanteissa.

Paras ystäväsi on paskiainen.

Hymytön juro ilmekö on tavoite? Helposti lähestyttävä?

Vierailija
56/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi ulkoiset ulkonäkö vaate jutut on outoja . Ihmiset vaihtaa vaatteita tilanteen mukaan ja meikkaa välillä välillä ei ja vaihtaa hiustyylit mutta sen mukaan ihmistä valita . Oletko mukava mitä harrastat missä liikut miten käyttäydyt missä käyt uimassa mistä asioista tykkäät missä käyt hiihtämässä. Mikä on paras olutmerkki mikä on kivoin lomakohde missä käyt ottamassa aurinkoa.

Vierailija
57/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo hoikkuudellasi pääset hirveän pitkälle. Naiselle pelkkä hoikkuus on jo riittävä keino saada mies, oikeastaan se on ainut vaatimus mieheltä naiselle. En murehtisi sinuna yhtään. Sulle riittäisi miehiä jonoksi asti. Minä olen päästänyt itseni niin läskiin kuntoon, että yksikään mies ei minua tule kelpuuttamaan. Enpä tosin yhdenkään miehen tähden jaksa laihduttaakaan.

N20

Vierailija
58/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei ole mikään mittari . Eikä vaatteet. Vaan mitä sulle muuten kuuluu .

Vierailija
59/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina kaverini ylipuhui minut mukaansa ravintolaan. Olin ollut edellisenä päivänä luomen leikkauksessa enkä ollut käynyt suihkussa ettei haava kastu, hiuksetkin oli vähän niin ja näin. Jostain kumman syystä minua tanssitettiin huomattavasti enemmän kuin tavallisesti 😳

Vierailija
60/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet trolli ja/tai tyhmä. 0/5

Olen läpäissyt Mensan pääsyrajan, joten en ole tyhmä. En myöskään trollaa ainakaan tässä ketjussa, vaan ihan rehellisesti kysyn.

T. Ap

Ja silti perustat elämäsi tärkeimmän asian joillekin self help- oppaille, joita kirjoittelee random tavikset joilla on parhaimmillaan psykologin paperit kirjeopistosta? Jotka eivät perustu millään tavalla tieteelle? Mitään tieteellistä näyttöä ei ole siitä, että nainen ei voisi tehdä aloitetta. On vain erittäin epätieteellistä kuvitelmaa miehistä saalistajina ja naisista saaliina -mikä ei perustu minkään eläinlajin biologiaan. Urokset kilpailee toisiaan vastaan, ei metsästä naarasta.

Fiksu ihminen ymmärtäisi, että tämänhetkinen strategiasi on selvästi väärä, koska et ole parisuhteessa. Ja kokeilisi jotain muuta.

Tässä on sellainen sivujuonne, että olen *erittäin* kömpelö ja todennäköisesti melkeinpä sokea sosiaalisesti. En osaa flirttailla, en osaa oikein "lukea" ihmisten tarkoitusperiä, en huomaa mitään hienovaraisia vihjauksia tai möhlin ne ja hetken päästä (liian myöhään) huomaan sen vasta itse.

Nuorempana jokut kaverini väittivät, että joku mies muka vaikutti kiinnostuneelta minusta, mutten koskaan huomannut itse mitään, enkä edes huomannut, ketä he tarkoittivat, kun en osaa oikein havainnoida sosiaalisia tilanteita kovin hyvin. Miehen pitäisi olla todella suoraviivainen ja melkeinpä tökerön aloitteellinen sekä viedä tilannetta eteenpäin, mutta sellaista (muuten fiksun oloista) henkilöä en ole kohdannut.

Juuri sksi olenkin parisuhdeasioissa toiminut hyvinkin kirjaimellisesti niiden oppaiden mukaan. En tiedä, miten voisin treenata sosiaalisia taitojani (olisiko siihen joku tietokoneohjelma tms.?).

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä