Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vikaa on naisessa, joka on periaatteessa ihan keskivertotasoa äkkikatsomalta?

Vierailija
09.03.2021 |

Jos olen siististi meikattu ja suihkunraikas, näytän todennäköisesti suunnilleen keskiverrolta tietääkseni (tosin hitusen keskivertoa huonommalta ehkä). Olen hoikka ja ihan sopusuhtainen, kasvonpiirteeni hieman lipsuvat siitä perusstandardista. Pukeudin hyvin tavallisesti ja neutraalisti sekä peittävästi.

Suomessahan keho on suuren osan vuodesta peitetty ja jos hiuksetkin ovat hyväkuntoiset ja luonnolliset, niin ongelma rajautuukin kasvoihin ja kasvonpiirteisiin. Ihokin on ihan ok ja hampaat valkoiset, silmät ihan ok. Ei ole tatuointeja tai lävistyksiä. Periaatteessa piirteet ovat ihan suomalaista standardia, tosin poikkeavat hieman keskiverrosta.

Mikä kasvoissani siis aiheuttaa sen, että seurustelukumppanin saaminen on käytännössä täysin mahdotonta?

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti edellistä 50 kertaa, kun olet lähestynyt miestä ja saanut pakit. Keksitkö näille lähestymisille yhteisiä tekijöitä?

Olen lähestynyt miestä kolme kertaa elämässäni. Yhden kerran sain pakit ja se mies oli parisuhteessa elävä proffani yliopistossa. Harmitti silti. Ei naisten tehtävä ole lähestyä miehiä.

Odottelen aloitteita miesten puolelta, mutta uskoisin, että ne minua paremman näköiset saavat sellaisia jatkuvasti. En ole itse saanut vuosikausiin lainkaan aloitteita ja ulkonäköni on oltava se pääasiallinen syy.

T. Ap

How is that working for you?

-Dr. Phil

Uskoisin, että miehet itse tietävät, mitä haluavat, joten eivät he aloitteita tarvitse naisilta. Jos olisin mies, niin tietenkin tekisin aloitteita, mutta naisena se on vain paha turn-off. En halua myöskään miestä, joka on liian passiivinen ja aloitekyvytön. Mielestäni miehen tulee muutenkin päättää asioista, johtaa suhdetta (ja mahdollista avioliittoa) ja olla se parisuhteen moottori. Nainen sitten seurailee ja peesailee miestä sekä on sellainen kiltti ja nöyrä "alamainen".

T. Ap

Vierailija
22/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin mahdotonta?

Mene ulos, kysy 50 ensimmäiseltä vastaantulevalta mieheltä puhelinnumeroa ja olet hyvin varmasti jo ensi viikonloppuna parisuhteessa miehen kanssa.

Ei naisen tehtävä ole tehdä aloitteita. Siis missään nimessä. Nainen tekee itsestään halvan tyrkyn ja vaikuttaa epätoivoiselta, jos tekee aloitteita. Eivät miehet halua "helppoa" naista. Olen lukenut parisuhde- ja deittioppaita teini-iästä lähtien, joten tiedän nämä asiat yleisellä tasolla.

T. Ap

Mensan tasoinen älykkyys ei ilmeisesti ole opettanut sinulle kuitenkaan ilmeisesti lainkaan lähdekritiikkiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5, nyt jonnetar esiintyy jo aikuisena naisena

Vierailija
24/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti edellistä 50 kertaa, kun olet lähestynyt miestä ja saanut pakit. Keksitkö näille lähestymisille yhteisiä tekijöitä?

Olen lähestynyt miestä kolme kertaa elämässäni. Yhden kerran sain pakit ja se mies oli parisuhteessa elävä proffani yliopistossa. Harmitti silti. Ei naisten tehtävä ole lähestyä miehiä.

Odottelen aloitteita miesten puolelta, mutta uskoisin, että ne minua paremman näköiset saavat sellaisia jatkuvasti. En ole itse saanut vuosikausiin lainkaan aloitteita ja ulkonäköni on oltava se pääasiallinen syy.

T. Ap

Eeeeehhhh... lähestyit pfoffaasi yliopistolla? Tuotanoin, olet varmaan hieman persoonallisempi tapaus, et ihan normipirkko. Luulen, että sinun kannattaisi hakea tarkalla seulalla sellaisia miehiä, joiden kanssa voisi kolahtaa. Voi olla, että kehonkielessäsi ja tavassasi olla ja tulla kontaktiin on jotain erikoista, jolloin sinulla ei ole kemiaa kenen hyvänsä kanssa.

Voisitko hieman avata kommenttiasi lisää? Mikä kehonkielessäni voisi poiketa keskiverrosta? Mistä voisin tarkalla seulalla haeskella miehiä? En ole varsinaisilla deittipalstoilla tai Tinderissä ollut koskaan elämässäni.

T. Ap

Vierailija
25/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskinkertaisuus on itseasiassa naiselle aika paha. Koitat todennäköisesti kilpailla niistä about top 20% miehistä mutta ne menee top 20% naisille. Olet varmaankin kuitenkin sen verran nätti tai korkeasti koulutettu ettei ns. "huonommat miehet" viitsi edes kokeilla kepillä jäätä.

Vierailija
26/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siitä yli tunti kun aloitit "ihan perusnättinä naisena"?

Vierailija
27/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin mahdotonta?

Mene ulos, kysy 50 ensimmäiseltä vastaantulevalta mieheltä puhelinnumeroa ja olet hyvin varmasti jo ensi viikonloppuna parisuhteessa miehen kanssa.

Ei naisen tehtävä ole tehdä aloitteita. Siis missään nimessä. Nainen tekee itsestään halvan tyrkyn ja vaikuttaa epätoivoiselta, jos tekee aloitteita. Eivät miehet halua "helppoa" naista. Olen lukenut parisuhde- ja deittioppaita teini-iästä lähtien, joten tiedän nämä asiat yleisellä tasolla.

T. Ap

Mensan tasoinen älykkyys ei ilmeisesti ole opettanut sinulle kuitenkaan ilmeisesti lainkaan lähdekritiikkiä?

Olen lähdekriittinen, mutta käsittääkseni pariutumisasioissa ihmiset toimivat melko primitiivisten viettien pohjalta. Lisäksi olen lukenut aiheesta useista lähteistä muutenkin. Tiedän, että niissä oppaissa rajoitteena oli tietty kulttuurillinen ympäristö, sillä ne oli kirjoitettu anglosaksisten maiden "pariutumissääntöjen" perusteella, ei Suomessa vallitsevien käytäntöjen mukaan. Päätin kuitenkin paremman puutteessa toimia niiden mukaisesti.

T. Ap

Vierailija
28/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voitko vastata myös viesti 4? Useimpien ok naissinkkujen ongelma on, etteivät he vain ole missään missä heidät voi tavata.

Vierailija
29/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mielestäni missään nimessä "perusnätti", vaan keskivertotasoa, ehkä "keskiverto miinus". Jos mietin inhorealistisemmim, niin olen ruma. Mutta tosiaan silleen siistiksi laitettuna järjellisesti ajatellen olen ehkä siellä keskiverron alarajalla tosiaan.

T. Ap

Vierailija
30/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ylität Mensa-rajan, mikset vaikka liity Mensaan ja käy katsomassa tarjontaa? Siellä on enemmän miehiä kuin naisia.

Vierailija
31/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet trolli ja/tai tyhmä. 0/5

Olen läpäissyt Mensan pääsyrajan, joten en ole tyhmä. En myöskään trollaa ainakaan tässä ketjussa, vaan ihan rehellisesti kysyn.

T. Ap

Aaa... Olet lukenut kirjoista ja mensan rajat läpäissyt. Ok. No se selittää. Olet autistinen käytökseltäsi. Ei elämä toimi niin kuin kirjoissa. Nuo on i d io otteja tuolla kaikki ja eläimen tasolla. Rentoudu. Oma paviaanisi ei toimi kuin järkiolento. Mene rohkeasti juttelemaan, puhu mitä sattuu, hymyile. Kyllä se siitä.

Vierailija
32/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt: "Mikä kasvoissani siis aiheuttaa sen, että seurustelukumppanin saaminen on käytännössä täysin mahdotonta"?

Miten voit ajatella, että täältä voisit saada mitään järkeviä vastauksia, kun ainakaan minun kykyni ei riitä kuvittelemaan ulkonäköäsi. Ehkä ulkonäössäsi ei ole mitään vikaa vaan käytöksessäsi, jota miehet karttaa.

Vierailija
33/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sosiaalinen? Paljon tapaat uusia ihmisiä (miehiä) vuodessa? Käytätkö deittisovelluksia ja millaisia kokemuksia niistä on?

Ok, vaatauksia tässä:

-en ole kovin sosiaalinen, vaan kotona viihtyvä (tosin muuten liikunnallinen) introvertti

-en tapaa uusia ihmisiä juurikaan (missä edes tapaisin?)

-en käytä deittisovelluksia; en ole koskaan edes kokeillut niitä

T. Ap

Vierailija
34/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin mahdotonta?

T. Ap

Apua. Olet elävä esimerkki siitä, millaista tuhoa self help -oppaat voi pahimmillaan saada aikaan. Et ikinä tule löytämään parisuhdetta, jos yrität edetä jonkun oppikirjan mukaan.

Nyt silmät ja sydän auki, ihan oikeesti. Mä olen elänyt näin, eikä rakkaudesta ole pulaa. Tein aloitteen mieheni suhteen, ja arvaa mikä oli miehen reaktio? Hän kertoi olleensa ihastunut minuun jo pitkään. Oli vaan liian herrasmies tehdäkseen aloitetta, ei halunnut pilata ystävyyttä.

Nyt ollaan oltu 10 vuotta onnellisesti yhdessä, eikä mun aloitteellisuus ole tehnyt musta olleenkaan vähemmän haluttavaa tai naisellista. Mitä tyrkkyä tai epätoivoista on siinä, että ihastuu ja haluaa kertoa tunteistaan? Sehän on just kaunista ja miehellekin imartelevaa.

Vierailija
35/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin mahdotonta?

T. Ap

Olen lähdekriittinen, mutta käsittääkseni pariutumisasioissa ihmiset toimivat melko primitiivisten viettien pohjalta. Lisäksi olen lukenut aiheesta useista lähteistä muutenkin. Tiedän, että niissä oppaissa rajoitteena oli tietty kulttuurillinen ympäristö, sillä ne oli kirjoitettu anglosaksisten maiden "pariutumissääntöjen" perusteella, ei Suomessa vallitsevien käytäntöjen mukaan. Päätin kuitenkin paremman puutteessa toimia niiden mukaisesti.

T. Ap

Ja tulos ei ole ollut hyvä. Tekisiko silloin kaltaisesi älykäs ihminen sellaisen johtopäätöksen että neuvot ovat joko huonoja tai eivät sovi Suomeen?

Vierailija
36/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sinun helpompi lähestyö miehiä nettideiteillä? Ei Tinderissä,kun se on seoinen speed- dating paikka?

Tuli mieleeni, siksi, että tuli vaikutelma, että olet introvertti, ja sinun on vaikea ilmaista itseäsi oikein. Nettideiteillälähestyminen on introverteille "möläyttelijöille" helpompaa.

Toki suosittelen, että tapaat ne nettideititkin piakkoin, sillä mielikuvat muodostuvat nopeasti, ja senetin /puhelimen kautta saatu mielikuva vs. live- mielikuva eivät yleensä vastas toisiaan.

Vierailija
37/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mielestäni missään nimessä "perusnätti", vaan keskivertotasoa, ehkä "keskiverto miinus". Jos mietin inhorealistisemmim, niin olen ruma. Mutta tosiaan silleen siistiksi laitettuna järjellisesti ajatellen olen ehkä siellä keskiverron alarajalla tosiaan.

T. Ap

Joku julkkis ehkä samaa näköä kuin sinä? Siis kuka?

Vierailija
38/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sosiaalinen? Paljon tapaat uusia ihmisiä (miehiä) vuodessa? Käytätkö deittisovelluksia ja millaisia kokemuksia niistä on?

Ok, vaatauksia tässä:

-en ole kovin sosiaalinen, vaan kotona viihtyvä (tosin muuten liikunnallinen) introvertti

T. Ap

Case closed. Hajaantukaa.

Vierailija
39/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, vaatauksia tässä:

T. Ap

Ja johtopäätöksesi tästä oli että vian pitää olla kasvoissasi?

Vierailija
40/119 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Eeeeehhhh... lähestyit pfoffaasi yliopistolla? Tuotanoin, olet varmaan hieman persoonallisempi tapaus, et ihan normipirkko. Luulen, että sinun kannattaisi hakea tarkalla seulalla sellaisia miehiä, joiden kanssa voisi kolahtaa. Voi olla, että kehonkielessäsi ja tavassasi olla ja tulla kontaktiin on jotain erikoista, jolloin sinulla ei ole kemiaa kenen hyvänsä kanssa.

Voisitko hieman avata kommenttiasi lisää? Mikä kehonkielessäni voisi poiketa keskiverrosta? Mistä voisin tarkalla seulalla haeskella miehiä? En ole varsinaisilla deittipalstoilla tai Tinderissä ollut koskaan elämässäni.

T. Ap

Oletko vielä siellä yliopistolla ja voitko verkostoitua siellä, liittyä johonkin ryhmiin tms.? Tai onko sinulla mitään harrastusta, jossa voisit tavata miehiä? Nettideitit ovat kyllä aika raaka ympäristö, ei varmaan sieltä kannata aloittaa. Lukaisin nuo analyysisi pariutumisoppaista, ja mun korvaan kuulostat assimmalta kuin lapseni, jolla on autisminkirjon dg. Epäilen, että nämä piirteet näkyvät päällepäin. Sinulla saattaa olla vaikkapa erikoisia ilmeitä tai asentoja tai kyvyssäsi seurata keskustelua on jotain poikkeavaa. Tiedän, koska olen outo itsekin, mutta yleensä miehillä menee hieman pitempään ennenkuin huomaavat. Mutta siis, jokin yhteinen kiinnostuksenkohde voisi auttaa sinua jakamaan ajatuksiasi ja saamaan yhteyden vastakkaiseen sukupuoleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän