Miespuolinen työkaveri sanoi "mun puolesta voisitte kaikki olla alasti"
Meillä oli aikaisin aamulla Teams-kokous, jossa oli 4 naista ja 2 miestä. Alussa keskusteltiin siitä kuinka klo 7 kokous on tosi aikaisin ja yksi meistä naisista sanoi, että hyvä kun sai vaatteet päälle. Sitten mieskolleega sanoi, että hänen puolestaan voisitte kaikki olla alasti, ei haittaisi yhtään. Toinen mieskolleega tietenkin röhötti vitsille ja pari muuta naiskolleegaa nauroivat (vaivaantuneina varmasti). Minä olin niin shokissa etten saanut sanottua mitään, mutta palaverin jälkeen tuli itku ja en voi käsittää miten joku voi sanoa tuollaista. Olen tuntenut tämän kolleegan kohta 10 vuotta ja tuollaista hän ei ole sanonut koskaan. Ottaisitteko te yhteyttä esimieheen? Minua ällöttää, että ehkä hän katselee meitä Teamsin kautta joten perverssillä tavalla. Ja mitä hän ajattelee meistä töissä??
Kommentit (89)
M kirjoitti:
Mun mielestä kaikki paitsi läskit naiset saisivat olla alasti 24/7.
Varmasti tuo duunikaveri runkkaa ajatuksesta alastomasta aapeesta, mietipä sitä.[/quoteMitä ilmeisemmin olet sinkku. Tuolla asenteella pysytkin.
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Mitä opimme? Opimme sen, et mies ei saa kertoa vitsejä. :) Toivottavasti mies ei saa potkuja tuon takii. Toi on jo naurettavaa… Ite oon ollu työharjottelus palkanlaskijana, ja kohta alotan työt, nii yks tuntematon nainen kysyi kynää ja viivotinta, nii ku annoin ne, nii hän kiitti ja sanoi, et nuorella miehel ei oo sellasta, mitä ei tarvittas. Olisko miun pitäny haastaa toi nainen oikeutee seksuaalisesta häirinnästä?
En tajunnu tota sanontaa.
Mitä se vihjas?
Jotain seksijuttuja vai?
Iteltä menee aina noi ohi, kun keskityn töihin niin huolella. Lihaksia on tultu kehumaan ja koskettelemaan, mutta niin on sitä tehneet myös miehetkin.
Kovalla työmiehellä pitää olla lihaksia. Lihasten koskettelua pidän ihan ok, harva ihminen nykyään saa kokeilla ja nähdä oikean työmiehen työn tuloksen aiheutuneita lihaksia.
Siis sellaisia mitkä on Simpson sarjan koulun talkkarilla vaikkapa.
Tiedätte tyypin. Sellainen minä olen. Varmasti suurimman osan kuuma päiväuni.
T: Mies 45
Varmaa tarkotti tolla toimivaa penistä, en mie tiiä. :D Toi nainen oli siis joku nelikymppinen, niin jos miehellään on jotain miesongelmii tai jotaki. Vai onko miul vaa liian kiero mieli? :D Oli miten oli, vitsailu on iha eri asia, kui mennä suoraan sanoo jotaki toiselle. Toi AP:n ruikutus oli järkevää, jos mies olis sanonu ton suoraan naiselle ilman tota vitsiosaa. Ja kiitti mielikuvasta, ajattelen sit siuu päiväunilla. :D Vitsi, vitsi. :P
Yleensä erektiohäiriöitä tulee miehille vasta noin seitsemänkymppisenä.
Miehet yleensä lisääntyy vasta neljänkympin jälkeen aina seitsemänkymppiseksi asti.
Vanheneminen on kyllä harmillista etenkin naiset ottaa sen raskaasti.
Miehet ovat myös valikoivia erektionsa kanssa.
Sitä ei tainnut rouva nelkyt tietää.
Olen nyt kyllä ihan eri mieltä jokaisesta kohdasta 😊
Muaki itkettää välillä kun joku vastaantuleva nainen hokee et tarvis panna sitä, kun niin kova kiima päällänsä.
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Mitä opimme? Opimme sen, et mies ei saa kertoa vitsejä. :) Toivottavasti mies ei saa potkuja tuon takii. Toi on jo naurettavaa… Ite oon ollu työharjottelus palkanlaskijana, ja kohta alotan työt, nii yks tuntematon nainen kysyi kynää ja viivotinta, nii ku annoin ne, nii hän kiitti ja sanoi, et nuorella miehel ei oo sellasta, mitä ei tarvittas. Olisko miun pitäny haastaa toi nainen oikeutee seksuaalisesta häirinnästä?
En tajunnu tota sanontaa.
Mitä se vihjas?
Jotain seksijuttuja vai?
Iteltä menee aina noi ohi, kun keskityn töihin niin huolella. Lihaksia on tultu kehumaan ja koskettelemaan, mutta niin on sitä tehneet myös miehetkin.
Kovalla työmiehellä pitää olla lihaksia. Lihasten koskettelua pidän ihan ok, harva ihminen nykyään saa kokeilla ja nähdä oikean työmiehen työn tuloksen aiheutuneita lihaksia.
Siis sellaisia mitkä on Simpson sarjan koulun talkkarilla vaikkapa.
Tiedätte tyypin. Sellainen minä olen. Varmasti suurimman osan kuuma päiväuni.
T: Mies 45
Varmaa tarkotti tolla toimivaa penistä, en mie tiiä. :D Toi nainen oli siis joku nelikymppinen, niin jos miehellään on jotain miesongelmii tai jotaki. Vai onko miul vaa liian kiero mieli? :D Oli miten oli, vitsailu on iha eri asia, kui mennä suoraan sanoo jotaki toiselle. Toi AP:n ruikutus oli järkevää, jos mies olis sanonu ton suoraan naiselle ilman tota vitsiosaa. Ja kiitti mielikuvasta, ajattelen sit siuu päiväunilla. :D Vitsi, vitsi. :P
Yleensä erektiohäiriöitä tulee miehille vasta noin seitsemänkymppisenä.
Miehet yleensä lisääntyy vasta neljänkympin jälkeen aina seitsemänkymppiseksi asti.
Vanheneminen on kyllä harmillista etenkin naiset ottaa sen raskaasti.
Miehet ovat myös valikoivia erektionsa kanssa.
Sitä ei tainnut rouva nelkyt tietää.
se erektiohäiriä tulee vasta kun laitetaan kylmäkaappiin, sen jälkeen ei taida veri enää lähteä kiertämään ja sen jälkeen ainakaan kun viedään hautuumaalle.
Tykkääkö moni sun työkavereista perverssiydestä?
Olisihan se ilo ollut miehen silmille jos ne naiset olisitte olleet alastomina. Muutenkin pitäisi naisten suosia ainakin avoimia kaula aukkoja. Olisi hyvä piristys raskaan arjen keskellä.
Näyttää naiset ihanalta myös vaatteet päälläkin, en ymmärrä miksi pitäisi riisua.
Työkaverisi on kiusaaja. Otat ehdottomasti yhteyttä esimieheesi ja annat hänen tehdä työnsä.
Potkut ja heti. Muistaako joku vielä sen audi-myyjän? Tuhotkaa tuon säälittävän paskan elämä heti, ei se muuten opi. Ja vaikka oppisikin, niin eipähän pyöri haitolla enää