Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi iäkkäänä +35v,lihoo ja laihtuminen on mahdotonta? :(

Vierailija
07.03.2021 |

Ikusesti 100kg.

Kommentit (160)

Vierailija
81/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin kierukan nelikymppisenä ja paino nousi viisi kiloa. Painoin 58 kiloa ennen kierukkaa ja nyt 63.

Älkää yläpeukuttako. Nuo kilot on keskivartalossa.

Vierailija
82/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puskan marjat. Ikävuosistakin tehdään tekosyy ja oikeutus lihomiselle. Ei liho jos ei anna itsensä lihoa. 

Ja varmaan joku on jo osannut kertoa senkin että 35+ ei tosiaan ole iäkäs. Itse 56 ja kappas vaan kun ei ole tuollaista ihmeellistä automaattilihomista tapahtunut!? Varmaan geeneistäkin kiinni mutta en ole muuttanut ruokailu- tai liikuntatottumuksia mihinkään ja samanpainoinen ja -kokoinen olen kuin kolmekymppisenä, ja kevyempi/hoikempi kuin alle kaksvitosena. 

Kun nainen täyttää 35v niin on alinta ihmis saastaa. Miehet ei silloin enää vilkaisekaan, mitä järkeä syödä askeettisesti? Eli vanhan naisen Ainoa ilo elämässä syöminen.

Näin vanhana naisena panostan kyllä enemmän ruuan laatuun kuin määrään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisenä (ja huomattavasti vanhempanakin) painoin 52kg. Ei tuossa vaiheessa ikä lisää painoa van se mitä syöt🤣

Sitten kun ikää on 60v alka olemaan vaikeuksia pysyä normaalipainossa

n61v

Onhan se helppoa, kun ruoka on pelkkää polttoainetta. Meille joillekin se on ainoa syy nousta aamulla sängystä. Ap

No ei todellakaan ole pelkkää polttoainetta!

Ruoka on yksi elämäni tärkeimmistä elämyksistä! Jokainen suupala pitää olla nautinto, jokainen ruoka rakkaudella laitettu ja mielellään perheen tai ystävien kanssa jaettu. Jopa kasvatan osan ruuastamme itse tai poimin metsästä. Hyvin tehty, hyvistä raaka-aineista, tutkimusmatka ympäri maailmaa omassa keittiössä. Joka päivä.

Mun mielestä tankkaamista on nimenomaan lihavien mättöruuat joissa määrä on laatua tärkeämpää. Ihan sama mitä suuhunsa pistää! 

Jos nauttisit elämästä, niin ostaisit marjat helposti pakastealtaasta. Ap

Tai sitten arvostan myös marjanpoiminnassa saatua liikuntaa ja "pään tyhjennystä" luontoelämyksen lisäksi ja saan siitä nautintoa enemmän kuin Prisman kylmäaltaasta:)

Taas yksi syy miksi olen normaalipainoinen ja sinä ilmeisesti et;D

Tämä on totta, olen lihava koska haluan nauttia elämästä. Sinä olet laiha, koska olet askeetti ja nautit kärsimyksestä. Olisipa mulla sun geenit :( Ap

Askeetti en todellakaan ole, enemmänkin hedonisti! Mistähän mä kärsin?

Tässä juuri syön munakasta savulohella ja parsalla ja jälkkäriksi otan maitokahvin eilen leipomallani pikkuleivällä. Päivälliseksi tulossa mureketta ja kanttarellirisottoa salaatin kanssa, iltakahville pala jäätelöä. Takkatuli roihuaa ja kohta laitan äänikirjan taas päälle, tänään ei ole töitäkään.

Laitas oma gourmetmenusi niin vertaillaan

Mitkä on annos määrät, varmasti tosi pienet? Mulla tulee pienistä annoksista vaan paha mieli. Jäätelöä menee jälkkäriksi se puoli litraa, näin esimerkkinä.

Ap

Se että syön normaaleja annoksia ei tee minusta askeettia. Tuossahan se vika juuri on miksi et laihdu. Mulla normipaketti jäätelöä riittää 4 annokseen, eli tuplasti pidempään kuin sinulla.

Risottoa 150g, lihaa samoin, salaattia iso kasa. 2 munan munakas, savulohta 100g, 4 parsaa (niitä olisi voinut olla enemmänkin), 1 pikkuleipä. Siinä tämän päivän annoskoot lounaan ja päivällisen osalta. 

Ks esim Ruokatieto.fi erilaiset keskiverto annoskoot. Jos syö enemmän voi vain katsoa peiliin ja ihmetellä miksi lihoo:)

Kiitos kun laitoin määrät:olet siis askeetti :) osaisimpa itsekin nauttia kärsimyksestä ja pienistä määristä. Ehkä seuraavassa elämässä. Ap

Vierailija
84/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä IÄKÄS YLI 35-VUOTIAS 🤦‍♀️🥴

Vierailija
85/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puskan marjat. Ikävuosistakin tehdään tekosyy ja oikeutus lihomiselle. Ei liho jos ei anna itsensä lihoa. 

Ja varmaan joku on jo osannut kertoa senkin että 35+ ei tosiaan ole iäkäs. Itse 56 ja kappas vaan kun ei ole tuollaista ihmeellistä automaattilihomista tapahtunut!? Varmaan geeneistäkin kiinni mutta en ole muuttanut ruokailu- tai liikuntatottumuksia mihinkään ja samanpainoinen ja -kokoinen olen kuin kolmekymppisenä, ja kevyempi/hoikempi kuin alle kaksvitosena. 

Tuossa on keski-ikäisille naisille motivoiva video. Olen itse vasta 35-vuotias (ja iäkäs) ja toi video inspiroi minuakin.

Ööö, silikoni bimbo videon pitäisi motivoida taviksia? Taattua av mammaa, voi jeesus

On se nurinkurista joo. Rasvaprosentti pitää saada lähelle nollaa, mutta pitää olla tissit. Lihaksia ei saa olla, koska ympärysmitta suurenee. Ei motivoi minua.

Vierailija
86/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisenä (ja huomattavasti vanhempanakin) painoin 52kg. Ei tuossa vaiheessa ikä lisää painoa van se mitä syöt🤣

n61v

Onhan se helppoa, kun ruoka on pelkkää polttoainetta. Meille joillekin se on ainoa syy nousta aamulla sängystä. Ap

Ruoka on yksi elämäni tärkeimmistä elämyksistä! Jokainen suupala pitää olla nautinto, jokainen ruoka rakkaudella laitettu ja mielellään perheen tai ystävien kanssa jaettu. Jopa kasvatan osan ruuastamme itse tai poimin metsästä. Hyvin tehty, hyvistä raaka-aineista, tutkimusmatka ympäri maailmaa omassa keittiössä. Joka päivä.

Mun mielestä tankkaamista on nimenomaan lihavien mättöruuat joissa määrä on laatua tärkeämpää. Ihan sama mitä suuhunsa pistää! 

Tai sitten arvostan myös marjanpoiminnassa saatua liikuntaa ja "pään tyhjennystä" luontoelämyksen lisäksi ja saan siitä nautintoa enemmän kuin Prisman kylmäaltaasta:)

Tämä on totta, olen lihava koska haluan nauttia elämästä. Sinä olet laiha, koska olet askeetti ja nautit kärsimyksestä. Olisipa mulla sun geenit :( Ap

Tässä juuri syön munakasta savulohella ja parsalla ja jälkkäriksi otan maitokahvin eilen leipomallani pikkuleivällä. Päivälliseksi tulossa mureketta ja kanttarellirisottoa salaatin kanssa, iltakahville pala jäätelöä. Takkatuli roihuaa ja kohta laitan äänikirjan taas päälle, tänään ei ole töitäkään.

Mitkä on annos määrät, varmasti tosi pienet? Mulla tulee pienistä annoksista vaan paha mieli. Jäätelöä menee jälkkäriksi se puoli litraa, näin esimerkkinä.

Ap

Se että syön normaaleja annoksia ei tee minusta askeettia. Tuossahan se vika juuri on miksi et laihdu. Mulla normipaketti jäätelöä riittää 4 annokseen, eli tuplasti pidempään kuin sinulla.

Risottoa 150g, lihaa samoin, salaattia iso kasa. 2 munan munakas, savulohta 100g, 4 parsaa (niitä olisi voinut olla enemmänkin), 1 pikkuleipä. Siinä tämän päivän annoskoot lounaan ja päivällisen osalta. 

Ks esim Ruokatieto.fi erilaiset keskiverto annoskoot. Jos syö enemmän voi vain katsoa peiliin ja ihmetellä miksi lihoo:)

Kiitos kun laitoin määrät:olet siis askeetti :) osaisimpa itsekin nauttia kärsimyksestä ja pienistä määristä. Ehkä seuraavassa elämässä. Ap

Asketismi tai askeesi on sellaisen elämäntavan harjoittamista, jossa itsehillinnällä, itsekurilla ja myös hyveiden harjoittamisella on keskeinen merkitys. Askeetti voi esimerkiksi kieltäytyä seksuaalisista nautinnoista, noudattaa ankaraa ruokavaliota tai paastota.

En siis edelleenkään ole askeetti koska en kieltäydy mistään enkä noudata ruokavaliota, opettele ensin mitä käyttämäsi sivistyssanat tarkoittaa. Ei tarvita itsekuria kun syö itsensä kylläiseksi - ei överiähkyyn. 

Vierailija
87/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on keski-ikäisille naisille motivoiva video. Olen itse vasta 35-vuotias (ja iäkäs) ja toi video inspiroi minuakin.

Ööö, silikoni bimbo videon pitäisi motivoida taviksia? Taattua av mammaa, voi jeesus

Sä olet ilmeisesti Katsomatta paskaa -mamma. Siinä videolla oli haastateltu myös "tavallisia" naisia. Yksi oli esimerkiksi lentoemäntä.

Hienoa kun tavalliset naiset pääsevät esille. Olihan siinä myös muita taviksia, malleja ja jotain instatyttöjä? Sellainen inspiroi minua tosi paljon. Jokaisen naisen tulisi ymmärtää mitä on olla tavallinen.

Ei katsomatta paskaa, vaan jonkun miehen märkä uni, ei minun.

eri

Vierailija
88/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n61v

Tämä on totta, olen lihava koska haluan nauttia elämästä. Sinä olet laiha, koska olet askeetti ja nautit kärsimyksestä. Olisipa mulla sun geenit :(

Ap

Ihanaa että nautit elämästä niin paljon.

Vierailija
89/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan keksittyähän tuo lihominen ikääntymisen myötä muka jonkun heikentyneen aineenvaihdunnan takia on. Kumma juttu että niinkin hiljattain kuin 50 vuotta sitten ei ikääntyminen hidastanut kenenkään aineenvaihduntaa.

Toki 50 vuotta sitten maailma oli muutenki erilainen. Toisaalta mistä tulkitset ettei 50 vuotta sitten aineenviahdunnassa tapahtunut ihmisillä muutoksia? Eroa ei ehken huomannut, kun fyysistä tekemistä oli enemmän ja ruoka ei ollut niin kaloripitoista.

Vierailija
90/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, joka päivä se jaksaa jauhaa tätä samaa. Menee samaan kategoriaan kuin se 135kg/11cm vai mikä lie, sekä muut saman aloituksen aina uudestaan tekevät. Mitä järkeä on aloittaa sama asia oikeasti päivittäin? Miksei voi keskustella yhdessä ketjussa? Tosin tämähän ei halua edes keskustella, toistaa joka kerta samat asiat ja nauttii vaan kun ihmiset neuvoo. En tiedä olisiko surullisempaa se että hän on trolli vai se että hän todella ajattelee noin?

Vierailija
91/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, joka päivä se jaksaa jauhaa tätä samaa. Menee samaan kategoriaan kuin se 135kg/11cm vai mikä lie, sekä muut saman aloituksen aina uudestaan tekevät. Mitä järkeä on aloittaa sama asia oikeasti päivittäin? Miksei voi keskustella yhdessä ketjussa? Tosin tämähän ei halua edes keskustella, toistaa joka kerta samat asiat ja nauttii vaan kun ihmiset neuvoo. En tiedä olisiko surullisempaa se että hän on trolli vai se että hän todella ajattelee noin?

Surullista on myös se, kuinka monta sivupersoonaa hänellä on, tässäkin ketjussa. Mistähän hän voisi saada apua?

Vierailija
92/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n61v

Ap

Asketismi tai askeesi on sellaisen elämäntavan harjoittamista, jossa itsehillinnällä, itsekurilla ja myös hyveiden harjoittamisella on keskeinen merkitys. Askeetti voi esimerkiksi kieltäytyä seksuaalisista nautinnoista, noudattaa ankaraa ruokavaliota tai paastota.

En siis edelleenkään ole askeetti koska en kieltäydy mistään enkä noudata ruokavaliota, opettele ensin mitä käyttämäsi sivistyssanat tarkoittaa. Ei tarvita itsekuria kun syö itsensä kylläiseksi - ei överiähkyyn. 

Vai olisiko sulla nyt ihan sellainen peiliin katsomisen paikka?

Vierailija
93/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Iäkkäänä, +35v"

😂

Vierailija
94/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35-vuotias on hyvin nuori ja suurin osa elämää edessä.  Minäkin katsoin 18-vuotiaana 25-vuotiaita pienen säälin ja kauhun vallassa - voiko näin vanhana olla enää elämää.

No olen 35v, tunnen sääliä itseäni ja kaikkia ikäisiäni kohtaan. Elämä todellakin ohi. Miehet ei enää himoitse, niin mitä järkeä elää?

No ei kai himoitse kun ryvet itsesäälissä. Aloita siitä elämäntapamuutoksesta niin jo muuttuu mielialakin parempaan suuntaan. Jos viillellä pitää ja elämänhalu hukassa niin varmasti tarvitset muutakin apua. Ei elämän ydintarkoitus ole olla miesten himojen kohteena vaan elää omanlaistasi, hyvää elämää.

Miehet nyt vaan on olleet mun elämän suola ja tarkoitus! 23 vuotiaana mulla oli ollut jo 53 seksikumppania. Rakastan sitä himon tunnetta. 30v masennuin, menin naimisiin, kun en saanut enää hyviä miehiä ja aloin syömään. Nyt kaikki pilalla, kun ikääkin jo 35v

vaihdoit pilluorkun suuorkkuun?

95/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu hormoneista. Ruoka vaikuttaa hormoneihin. Kokeile syödä kohtuuterveellisesti mutta vain kolmesti päivässä.

Kolmesti päivässä ? Mitä ? Itse syön yhden aerian illalla ,aamupalan 2-3 pientä leipää ja kahvia, hedelmiä aina kun haluttaa. 

Vierailija
96/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi muuta tyydytystä mässäilyn tilalle

Vierailija
97/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

RasSok kirjoitti:

Keksi muuta tyydytystä mässäilyn tilalle

Mikään ei voita ruokaa. Ap

Vierailija
98/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan ikääntyminen ja hidastuva aineenvaihdunta vaikuttavat painoon huomattavasti vähemmän kuin ihmiset kuvittelevat. Eniten vaikuttaa passiivinen elämäntapa eli paljon istumista, mukavuudenhalu eli ei lähdetä lenkille/salille/jumppaan ja tietenkin kulutuksen ylittävät kalorimäärät. Painonhallinta on helppoa ja paino myös pysyy kurissa kun syö muutaman  aterian päivässä ja pitää annoskoot kohtuullisina. Painonpudotus on mahdollista ja onnistuu myös eläkeläiselle järkeä käyttäen. 

Miksi kuvittelette, että nykynuoriso on järjestään ylipainoista? Koska syödä massuttavat herkkuja vuorokauden ympäri eivätkä liikahda padin tai puhelimen näytön edestä mihinkään. Istua retkotetaan tai maataan kun voisi tehdä jotain fyysistä. Vaikka lähteä kävelylle jos ei muuta jaksa.

Vierailija
99/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotias ei ole millään tavalla "iäkäs" :D ihmiset on passiivisia, ei liiku, lihakset katoaa ja mätrtään herkkua ja sidukkaa. Siinä se.

Vierailija
100/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35 vuotias ei ole millään tavalla "iäkäs" :D ihmiset on passiivisia, ei liiku, lihakset katoaa ja mätrtään herkkua ja sidukkaa. Siinä se.

99% miehistä ottaisi mieluummin 25v naisen, kuin 35v naisen. Mitä järkeä elää, kun miehet pitää saastana?