Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhenevan puolison (46v) ulkonäkö ja jutut inhottaa

Vierailija
07.03.2021 |

Vielä 10 vuotta sitten ei ollut tätä ongelmaa, mutta nyt yli 45-vuotiaana hänellä on tullut painoa varsinkin keskivartaloon, hampaisiin hammaskiveä, hiukset ohentuneet, pientä ryppyä tullut kasvoihin joka paikkaan, jutut muuttuneet tylsiksi ja asenteet jähmettyneet, mitään uutta ja kivaa tai outoa ei voi harrastaa. Haaveet liittyy kesämökkiin ja pihanlaittoon. Tekee mieli erota.

Kommentit (607)

Vierailija
61/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap näen sulla ihanan tulevaisuuden kesämökillä, jossa jammaat viisikymppisten tunika&legginssit-mummojen kanssa Dr.Albanin tahtiin!

Vierailija
62/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tutustani, joka vaihtoi lähes parikymmentä vuotta vanhemman ex-miehensä uuteen lähes kymmenen vuotta nuorempaan, että on alkanut pitää todella hyvää huolta itsestään. On aina ollut hoikka ja käynyt aktiivisesti kuntoilemassa, mutta nyt mukaan on tullut kaikki mahdolliset kosmetologiset nuorennuspuleeraushoidot ja vastaavat :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehesi ikäinen mutta en edes itse jaksa miten monet ikäiseni, naiset ja miehet, elää jossain 90-luvulla. Kuuntelee sitä musiikkia, nostalgisoi, ei osaa olla poliittisesti korrekteja kuten nuoret, möläytellään ukkojuttuja tyyliin Kape ja koko asenne on jähmettynyt. 

Vierailija
64/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setämies siellä kaljamahoineen ja harvahampaineen tuomaroi. On nää veikeitä.. haters gonna hate..

MIKSI PEUKUTATTE TÄTÄ IKIKSEN LOPUTONTA MIESVIHAA???

Vierailija
65/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin vanheneva puoliso mäkeen vaan ja nuorempi urheilijanuorukainen rakastajaksi. Suosittelen ihan kaikille sukupuoleen katsomatta! 

Vierailija
66/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs otin paljon vanhemman miehen? Tämähän oli ihan arvattavissa.

Miten niin miehen? Tämähän on ihan sekopäistä.

Vierailija
67/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin takia ap:n kannattaa toimia nyt, että joku päivä ei niin kaukaisessa tulevaisuudessa mies todennäköisesti sairastuu johonkin, enemmän tai vähemmän vakavaan, ja sitten on kivan bitch olo kun siinä kohtaa ryhtyy vaihtamaan miestä uuteen. Näin kävi omassa lähipiirissä ison ikäeron suhteelle. Mies sairastui vakavasti, lähes henkeä uhkaavasti ja pitkäaikaisia muutoksia aiheuttavasti, ja sen jälkeen nuorikko lähti menemään. Siinä sitten meni mieheltä sekä terveys että nainen samasta ovesta. En usko että ex-vaimonsa olisi jättänyt, jos noin olisi käynyt pitkäaikaisessa parisuhteessa. Mies kuitenkin jätti vaimonsa nuoren naisen tähden ja lopulta luu jäi käteen.

Vierailija
68/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 16 vuotta nuorempi ja alkanut haaveilla omanikäisestä, tai ehkä itseäni nuoremmasta miehestä.

Ap

No en syytä sinua! Itse olen 46v nainen ja omanikäinen mies olisi kauhistus. Väh 10v nuorempi pitää olla että pystyisi katselemaan. 

Eihän tuossa ole mitään ongelmaa, Suomi on täynnä Lähi-idästä tulleita salskeita nuoria miehiä, jotka vain odottavat pääsevänsä kaltaisesi aikuisen naisen kanssa avioliittooon.

Vierailija
69/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 16 vuotta nuorempi ja alkanut haaveilla omanikäisestä, tai ehkä itseäni nuoremmasta miehestä.

Ap

Ällö tätinainen haaveilee vaan.

Vierailija
70/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on oikea ratkaisu. Ei ole rakkautta. Ja eroa heti turhia pitkittelemättä. Elämä jatkuu.

Vierailija
71/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setämies siellä kaljamahoineen ja harvahampaineen tuomaroi. On nää veikeitä.. haters gonna hate..

Ääliöt peukuttaa vaikkei edes sukupuolta ole kerrottu.

Miten olette noin tyhmiä ja miesvastaisia?

Vierailija
72/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itselläkin päättyi ison ikäeron suhde tuon maagisen 45 vuoden täyttämisen jälkeen, ikä jolloin miehet jostain ihmeen syystä samaan aikaan sekä ukkoutuvat, että kuvittelevat olevansa kuumimmillaan 🙈 olin 31v kun mies täytti 45v ja joku kuolemanpelkokin tuli häntä katsellessa.

45v kait alkaa ne miesten menopaussit, 7v aiemmin mitä yleensä naisilla. Sopii naisten/miesten eliniänodotuksen erotukseen nuo vuodet. (sivusta)

Vierailija
73/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääliöt peukuttaa vaikkei edes sukupuolta ole kerrottu.

Miten olette noin tyhmiä ja miesvastaisia?

Mammojen miäswiha on sokeaa.

Vierailija
74/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on vielä musiikkimaku, vähäpätöinen mutta jatkuvia riitoja aiheuttava asia. Mies ei kuuntele juuri mitään muuta, kuin 80-90-luvun musiikkia, jota en voi sietää. Vihaan sitä yli kaiken. Ap

Ei meilläkään mun miehen kanssa ole samanlainen musamaku, mutta en ole koskaan ajatellut että se olisi suhteen kannalta oleellinen. Kuuntelen haluamaani musiikkia kuulokkeista lenkillä tai siivotessani saatan luukuttaa ämyreistä lujaakin oli mies maisemissa tai ei. Kävin konserteissa joissa halusin ilman miestä ja niissä joissa musamaku kohtaa, yhdessä miehen kanssa. Kuitenkin meillä on 90 % eri maku, ei se ole meitä haitannut. Ei kaikkea tarvi kaksin tehdä. Meillä tilanne on toisinpäin, mies on mua nuorempi ja kuuntelee mun mielestä vitsillä sanottuna "vanhojen" musiikkia, tosin mulla on laaja musamaku ja riippuu isosti fiiliksestä mitä kuuntelen.

Nuoremmallekin miehelle voi kertyä ylipainoa parisuhteessa. Ei se että vaihdat nuorempaan takaa sitä, että saat kaiken mitä haluat. Meillä on oikein hyvä ja taas-arvoinen parisuhde. Ei mulla ole pienintäkään tarvetta vaihtaa toiseen. Joskus ärsyttää kaikki, useimmiten ei juuri mikään.

Lähipiirissä on muuten pariskunta samalla ikäerolla kuin te. Parisuhde alkanut kun molemmilla yksi parisuhde kariutunut ja yhä edelleen ovat onnellisia vaikka toinen on jo vanhus. Rouva on saanut opetella miesten töitä kun puoliso ei niitä hanskaa, mutta sanoo että edellinen parisuhde opetti sen että ei ne kädentaidot kaikkea ratkaise, on ollut onnellisempi tämän miehen kanssa vaikka hällä peukalo onkin keskellä kämmentä.

Kannattaa miettiä tarkkaan mitkä on ne asiat jotka hiertää, oisko niille tehtävissä jotain. Itselläni oli kriisi n 35 ikäisenä ja tuntui että mikään ei ole hyvin. Nyt kiitän järkeäni, etten tehnyt hätiköityjä päätöksiä vaan saatiin asiat miehen kanssa käsiteltyä. En usko että olisin onnellisempi nyt eronneena kuin tällä hetkellä olen. Hyviä asioita on niin paljon ja ne tahtovat kriisin keskellä jäädä pimentoon.

Toki, jos lapsia ei ole ja niitä haluat, vaatii se kunnon miettimisen ja selkeän päätöksen. Tehkää se yhdessä, oli ratkaisu mikä tahansa (lapsi, ei lapsia lainkaan , ei lapsia tässä parisuhteessa, ero jne)

Vierailija
75/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö tullut mieleen, kun tapasit ukkosi, että se oli jo sinuun verrattuna vanha? Se ikäero näkyy kaikessa mitä enemmän tulee ikää.

Vierailija
76/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi ihmeessä aloitit täpärästi täysi-ikäisenä noin ison ikäeron suhteen?

Olin jo 20. Mies suhtautui minuun kuin tasavertaiseen kypsään aikuiseen, meidän ikäero ei tuntunut silloin muutenkaan ongelmalta. Olin nuorena jopa ikäistäni vanhemman oloinen ja viihdyin silloin paremmin 30-vuotiaiden kuin 20-vuotiaiden kanssa.

Jo 20... Olit vasta 20 ja sen takia nyt teillä mielestäsi ongelma onkin.

Vierailija
77/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on vielä musiikkimaku, vähäpätöinen mutta jatkuvia riitoja aiheuttava asia. Mies ei kuuntele juuri mitään muuta, kuin 80-90-luvun musiikkia, jota en voi sietää. Vihaan sitä yli kaiken. Ap

Ei meilläkään mun miehen kanssa ole samanlainen musamaku, mutta en ole koskaan ajatellut että se olisi suhteen kannalta oleellinen. Kuuntelen haluamaani musiikkia kuulokkeista lenkillä tai siivotessani saatan luukuttaa ämyreistä lujaakin oli mies maisemissa tai ei. Kävin konserteissa joissa halusin ilman miestä ja niissä joissa musamaku kohtaa, yhdessä miehen kanssa. Kuitenkin meillä on 90 % eri maku, ei se ole meitä haitannut. Ei kaikkea tarvi kaksin tehdä. Meillä tilanne on toisinpäin, mies on mua nuorempi ja kuuntelee mun mielestä vitsillä sanottuna "vanhojen" musiikkia, tosin mulla on laaja musamaku ja riippuu isosti fiiliksestä mitä kuuntelen.

Nuoremmallekin miehelle voi kertyä ylipainoa parisuhteessa. Ei se että vaihdat nuorempaan takaa sitä, että saat kaiken mitä haluat. Meillä on oikein hyvä ja taas-arvoinen parisuhde. Ei mulla ole pienintäkään tarvetta vaihtaa toiseen. Joskus ärsyttää kaikki, useimmiten ei juuri mikään.

Lähipiirissä on muuten pariskunta samalla ikäerolla kuin te. Parisuhde alkanut kun molemmilla yksi parisuhde kariutunut ja yhä edelleen ovat onnellisia vaikka toinen on jo vanhus. Rouva on saanut opetella miesten töitä kun puoliso ei niitä hanskaa, mutta sanoo että edellinen parisuhde opetti sen että ei ne kädentaidot kaikkea ratkaise, on ollut onnellisempi tämän miehen kanssa vaikka hällä peukalo onkin keskellä kämmentä.

Kannattaa miettiä tarkkaan mitkä on ne asiat jotka hiertää, oisko niille tehtävissä jotain. Itselläni oli kriisi n 35 ikäisenä ja tuntui että mikään ei ole hyvin. Nyt kiitän järkeäni, etten tehnyt hätiköityjä päätöksiä vaan saatiin asiat miehen kanssa käsiteltyä. En usko että olisin onnellisempi nyt eronneena kuin tällä hetkellä olen. Hyviä asioita on niin paljon ja ne tahtovat kriisin keskellä jäädä pimentoon.

Toki, jos lapsia ei ole ja niitä haluat, vaatii se kunnon miettimisen ja selkeän päätöksen. Tehkää se yhdessä, oli ratkaisu mikä tahansa (lapsi, ei lapsia lainkaan , ei lapsia tässä parisuhteessa, ero jne)

Helppo on suhteesta nuoremman miehen kanssa huokailla että onneksi ei tehty hätiköityjä päätöksiä :D. Ap:llä on kuitekin pikkusen isommista jutuista kyse kuin yleensä parisuhteen kriiseissä. Harvemmassa parisuhteessa on siitä kiinni että toinen osapuoli joutuu luopumaan ihan jäätävistä perusasioista toisen hyväksi.

Vierailija
78/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää ikis tarinoi taas itsekseen.

Vierailija
79/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nämä eronneet kahden lapsen isät mitään lisää lapsia yleensä halua. He ovat monesti lähteneet pakoon lapsiperheen kiirettä ja kaaosta. Se on käynyt kätevästi ottamalla uusi nainen. Jännä juttu että käykin sitten näin. No miehille on yleensä ottajia siitä omasta ikäluokasta loppupeleissä kuitenkin. Nainen vaatimuksineen jää helpommin yksin ja lapsettomaksi jos ei pidä kiirettä. Miehen lapset on ihan eri asia kuin oma lapsi. Miehen lapsilla on yleensä äiti pl. leskimiehet.

Vierailija
80/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilla saa nuoresta miehestä, eri asia on, onko ap:llä siihen mahdollisuuksia. Ap näyttää mummolta nuorte miesten silmissä.

Mammojen räikeä ja typerä kaksinaamaisuus näkyy peukutuksissa.

Peukut kääntyisi jos kommentti olisi miehelle.

Olette hämmentävän tyhmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme