Vanhenevan puolison (46v) ulkonäkö ja jutut inhottaa
Vielä 10 vuotta sitten ei ollut tätä ongelmaa, mutta nyt yli 45-vuotiaana hänellä on tullut painoa varsinkin keskivartaloon, hampaisiin hammaskiveä, hiukset ohentuneet, pientä ryppyä tullut kasvoihin joka paikkaan, jutut muuttuneet tylsiksi ja asenteet jähmettyneet, mitään uutta ja kivaa tai outoa ei voi harrastaa. Haaveet liittyy kesämökkiin ja pihanlaittoon. Tekee mieli erota.
Kommentit (607)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sama varallisuus ja samantasoiset tulot. Miehen menot on isommat koska hän maksaa vielä vähän aikaa elatusmaksuja ja sen jälkeen on luvannut tukea lastensa opintoja. Miehellä ei ole perintöä, iäkkäät vanhempansa on elossa ja tarvitsevat koko ajan enempi huolenpitoa. Minun vanhemmat puolestaan on vielä n. 10 vuotta työelämässä. Sekin aiheuttaa riitoja, että mulle kasautuu varsinkin miehen äidistä nykyään suuri vastuu, sama oli miehen lasten kans niiden ollessa pienempiä. Tunnen todella eläväni ihan väärän sukupolven elämää. Ap
Ja mä kaikki on tullut yllätyksenä. No varmaan sellaiselle joka ei osaa ajatella paria päivää, korkeintaan viikkoa pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri en ole ymmärtänyt suhteissa, joissa nainen yli 10v nuorempi kuin mies. Kun ollaan 20v ja mies yli 30v, tilanne vielä hyvä. Mutta kun nainen alkaa lähestyä 30v ikää ja mies reilu 40v, tilanne alkaa olla toinen, mies harmaantuu ja rypistyy kun nainen on vielä nuori, kaunis ja menevä. Tällaiset pariskunnat ovat vain niin eri paria...
Katsos kun nainen täyttää
Monet luulee yli 60 vuotiaita isejä kylläkin lastensa papoiksi, lisäksi sen ikäiset eivät pysy vilkkaan lapsen perässä.
Ei sen ikäisten miesten pojista edes tule vilkkaita, vaan sellaisia kömpelöitä nössöjä.
Eikä ihme
Hoh-hoh mitä humpuukia. Mulla on ollut suvussa mies jonka isä oli pojan syntyessä puolivälissä 60 - 70. No ei tullut pojasta kömpelöä nössöä. Miten kaikenlaisissa luulotteluissa ja kuvitelmissa ihmiset elävätkään.
Nuori ja voimakas ritari! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muka 40-50v naiset nuoria ja miehet ikäloppuja? Missä fantasiamaailmassa elätte?
Ite parikymppisenä vastaan neljää viittäkymppistä miestä työnteossa, tappelussa ja seksisäkin.
Siis oikeesti. Mun haavat paranee alle viikossa, murtumat paranee kuukauden sisällä.
Mitä se vanhemmilta vie, kyllä te tiedätte että se vie joiltain jopa puolikin vuotta.
Älkää jumalauta alkako nuorille miehille. Me ollaan ne jotka maksaa teitinkin eläkkeet ja hoitaa teikäläisiä.
Ja jos uhosta valitatte, niin se on teiltä matkittu lapsuudessa. Mun uho tulee biologiasta ja fysiikasta.
Mun tulokset on totta eikä vanhuuden harhaa.
Onhan noita asioita vähän tutkittukin.
Noin keskimäärin, ihminen on tuottavimmillaan 50 - 60 ikävälillä, toiseksi parhaiten 60 - 70 välillä.
Jos työelämässä tulee jokin yllättävä ratkaistava pulmatilanne, ovat vanhemmat kokeneet työntekijät aivan ylivoimaisia nuorisoon verrattuna.
Menestyminen olympiakisoissa ja muissa sen kaltaisissa leikeissä on sitten hieman eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Syy miksi haluan omanikäisen, on se että oikein hyvin tiedostan nuoruuden kestävän vain vähän aikaa. Mieluummin nautin siitä ajasta ikäiseni kuin vanhan kanssa.
"parhainta on elää Jeesukselle nuoruuden keväässä.."
"tulevat ne päivät joista olet sanova 'nämä eivät minua miellytä' "
Tämän takia deittailen nuorempia naisia, ettei se rupsahdus sitten tule niin äkkiä. Paras miehelle mennä 40 v naimisiin 20 v naisen kanssa, niin sitten kun se vaimo rupsahtaa niin on jo itse vanha eikä samalla tavalla harmita. En tajua miehiä, jotka ovat vaikka kolmekymppisiä ja tapailevat saman ikäisiä naisia. Mommy issues?
Ei kaikki tuon ikäiset ole rupsahtaneita. Itse näin 34-vuotiaana himoitsen hyvin paljon erästä 47-vuotiasta erittäin komeaa vanhempaa miestä. Riippuu kai siitä, miten pitää itsestään huolta.
Kuinkas se nyt näin meni kun monesti jauhetaan että se on (melkein vain pelkästään) mies joka jättää kun vaimolle tulee vaikeuksia.