Vanhenevan puolison (46v) ulkonäkö ja jutut inhottaa
Vielä 10 vuotta sitten ei ollut tätä ongelmaa, mutta nyt yli 45-vuotiaana hänellä on tullut painoa varsinkin keskivartaloon, hampaisiin hammaskiveä, hiukset ohentuneet, pientä ryppyä tullut kasvoihin joka paikkaan, jutut muuttuneet tylsiksi ja asenteet jähmettyneet, mitään uutta ja kivaa tai outoa ei voi harrastaa. Haaveet liittyy kesämökkiin ja pihanlaittoon. Tekee mieli erota.
Kommentit (607)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murska enemmistö alapeukkuja Ap:lle, kunnes käy ilmi, että Ap on nainen ja sitten peukut ylös. Really?
Itse ajattelin, että ihmisten mielipide muuttui ja peukut kääntyi ylös kun selvisi tämän aloituksen tehneen puolison olevan noin nuori.
Ainakin minä oletin aloitusta lukiessani, että aloittaja on itsekin keski-ikäinen ja ällöksyy keski-ikäistä puolisoaan joten paheksuin ja alapeukutin, mutta sitten kun selvisi AP:n olevankin vasta kolmikymppinen, niin ymmärsin heti häntä ja yläpeukutin.
Samoin olisin ymmärtänyt, jos AP olisi 30v mies joka ei enää haluaisikaan olla itseään 16 vuotta vanhemman naisen kanssa jonka kanssa alkoi 20-vuotiaana.Isojen ikäerojen suhteissa sen vanhemman osapuolen luulisi ymmärtävän jo suhteen alussa, että sitä kestää minkä kestää ja reilusti nuorempi puoliso voi jossain vaiheessa ihan vaan sen ikäeron vuoksi lähteä ja luultavasti lähteekin.
N28
Noinko kertakäyttöisenä oikeasti ajattelet avioliiton? Kestää minkä kestää, luulisi ymmärtävän jos ero tulee?
Meitä on moneen junaan, ei voi muuta sanoa. Minulle avioliitto on pyhä, eikä siihen lähdet "kestää minkä kestää"- ajatuksella. Harmi jos nykymoraali on erilainen.
N51
Ei vaan ikäerosuhteet ajattelen näin ;)
36-vuotias on tyhmä, jos ottaa 20-vuotiaan sillä silmällä, että tässä nyt sitten loppuelämä ollaan.
36-vuotiaan luulisi ymmärtävän, että se 20v on ihan pentu ja saattaa jossain vaiheessa aikuiseksi kasvettuaan lähteä vanhenevan puolison rinnalta omaa elämäänsä elämään.
Rakastava ihminen tämän ymmärtääkin.
Kummallista, ettet sinä 51-vuotiaana ymmärrä?
Itse suoraan sanottuna katson kieroon ihmisiä, jotka alkavat noin nuoren kanssa vaikka ovat itse lähemmäs nelikymppisiä. Ja säälin sitä nuorta.
Vaikka ei sinänsä minulle kuulukaan.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri en ole ymmärtänyt suhteissa, joissa nainen yli 10v nuorempi kuin mies. Kun ollaan 20v ja mies yli 30v, tilanne vielä hyvä. Mutta kun nainen alkaa lähestyä 30v ikää ja mies reilu 40v, tilanne alkaa olla toinen, mies harmaantuu ja rypistyy kun nainen on vielä nuori, kaunis ja menevä. Tällaiset pariskunnat ovat vain niin eri paria...
Katsos kun nainen täyttää 50 vuotta se muuttuu täysin käyttökelvottomaksi marisijaksi. 60v mies taas voi alkaa vaikka isäksi ja jakaa hyviä geenejään.
Monet luulee yli 60 vuotiaita isejä kylläkin lastensa papoiksi, lisäksi sen ikäiset eivät pysy vilkkaan lapsen perässä.
Ei sen ikäisten miesten pojista edes tule vilkkaita, vaan sellaisia kömpelöitä nössöjä.
Eikä ihmekään kun pappaikäinen isänä, eikä isoisänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murska enemmistö alapeukkuja Ap:lle, kunnes käy ilmi, että Ap on nainen ja sitten peukut ylös. Really?
Itse ajattelin, että ihmisten mielipide muuttui ja peukut kääntyi ylös kun selvisi tämän aloituksen tehneen puolison olevan noin nuori.
Ainakin minä oletin aloitusta lukiessani, että aloittaja on itsekin keski-ikäinen ja ällöksyy keski-ikäistä puolisoaan joten paheksuin ja alapeukutin, mutta sitten kun selvisi AP:n olevankin vasta kolmikymppinen, niin ymmärsin heti häntä ja yläpeukutin.
Samoin olisin ymmärtänyt, jos AP olisi 30v mies joka ei enää haluaisikaan olla itseään 16 vuotta vanhemman naisen kanssa jonka kanssa alkoi 20-vuotiaana.Isojen ikäerojen suhteissa sen vanhemman osapuolen luulisi ymmärtävän jo suhteen alussa, että sitä kestää minkä kestää ja reilusti nuorempi puoliso voi jossain vaiheessa ihan vaan sen ikäeron vuoksi lähteä ja luultavasti lähteekin.
N28
Noinko kertakäyttöisenä oikeasti ajattelet avioliiton? Kestää minkä kestää, luulisi ymmärtävän jos ero tulee?
Meitä on moneen junaan, ei voi muuta sanoa. Minulle avioliitto on pyhä, eikä siihen lähdet "kestää minkä kestää"- ajatuksella. Harmi jos nykymoraali on erilainen.
N51
Nyt on kyse ikäerosta. Aivan eri asia olla viisikymppisenä naimisissa viisikymppisen kanssa kun kolmekymppisenä viisikymppisen kanssa.
Eiköhän se 15 vuotta nuorempi naaras kyttää vain sen vanhan uroksen rahoja ja perintöä.
Haisee niin selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri en ole ymmärtänyt suhteissa, joissa nainen yli 10v nuorempi kuin mies. Kun ollaan 20v ja mies yli 30v, tilanne vielä hyvä. Mutta kun nainen alkaa lähestyä 30v ikää ja mies reilu 40v, tilanne alkaa olla toinen, mies harmaantuu ja rypistyy kun nainen on vielä nuori, kaunis ja menevä. Tällaiset pariskunnat ovat vain niin eri paria...
Katsos kun nainen täyttää 50 vuotta se muuttuu täysin käyttökelvottomaksi marisijaksi. 60v mies taas voi alkaa vaikka isäksi ja jakaa hyviä geenejään.
Monet luulee yli 60 vuotiaita isejä kylläkin lastensa papoiksi, lisäksi sen ikäiset eivät pysy vilkkaan lapsen perässä.
Ei sen ikäisten miesten pojista edes tule vilkkaita, vaan sellaisia kömpelöitä nössöjä.
Eikä ihmekään kun pappaikäinen isänä, eikä isoisänä.
Naistenpäivänäkin tuollaista paskaa.
Osa naisista on moukkia. Hävetkää.
Miksi otit itsellesi " Isän" sä varmaan oot itse vielä Lapsi vai ? Mitä!?
Oot ukkoasi lähes 20 - vuotta nuorempi! Vai?
Kuule ennen vanhaan jos mies rakastu Itseään Lähes 20 vuotta nuorempaan naiseen sitä EI katsottu hyvänä , sitä katsottiin Erittäinkin pahasti kieroon
Ja pistettiin Rauhoittuun lukkojen taa.
Pidettiin höperönä.
Muuten Aiemmin Vauva- Lehden Keskusteluis oli Keskustelu Millainen On Trunn off Mies ja siellä Oli Paljon kommestoijista päätellen Sun Kaltaisisa nuoria naisia, joiden Ainoa Trunn Off mies oli Miehen ulkonäkö ja oli Pitkä lista tästä miehen ulkonäöstä .
Mutta Ette osaneet Pitää Tärkeänä Sitä Asiaa Millainen Mies on Sisältä?
Millainen on hänen luonteensa?
Onko Hän luotettava, Rakastava, Rehellinen, Auttavainen , Osaako Sanoa myös Anteeksi ja Kiitos ja Sanooko Minä Rakastan Sinua?
Ei ei ne ollut tärkeitä jauhaatte vain miehen ulkonäöstä.
Ja Siellä haukuttiin naisia joille Ei se Miehen ulkonäkö Ei ole Tärkein vaan Juuri nuo Asiat.
Haukuitta Kukkahattu tädeiksi.
Minä Itse kirjoitin pitkän listan Trun Off miehistä kirjoitan nyt , Nämäkö on sitten OK MIES Tyyppejä ?
On : Terroristi, paatunut Rikollinen huumediileri, Narkkari, Alkoholisti,
Väkivaltainen, Naisten mies, rasisti.
Eli tälläisetkö miehet ovat OK ?
Oisko Sinusta Kiehtovaakin olla Parisuhteessa Paatuneen Rikollisen kanssa?
Tai Muu noista mainituista.
Minä taas oon nähnyt kun 40- mies näyttää 20- ltä kun ei oo Narkkari eikä tupakoi eikä juo paljon viinaa.
Mutta jos mies on 20_ - v on Narkkari, tupakoi ja juo paljon viinaa näyttääkin 80- sieltä.
sitä paitsi Nainen se rypistyy Enemmin kun mies Ai Niin Hyvää Naisten Päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ihmekään kun pappaikäinen isänä, eikä isoisänä.Naistenpäivänäkin tuollaista paskaa.
Tottahan tuo on, kömpelöitä nössöjä niistä tulee ja nuorten miesten kasvattamat itsevarmat, motorisesti taitavat ja sosiaalisesti sulavat pojat ajaa vasemmalta ja oikealta ohi.
Naistenpäivä ei liity asiaan mitenkään.
Sus. Minunkin komea entinen heila, tyyppi Euroopan parhaasta päästä ulkonäkö.
Nyt vanhettunut ukonkääpänä.
Jotkut vaan menettävät ulkonäkönsä ihan uskomattomalla tavalla . Eihän sille mitään voi ,mutta elämä on kovaa.
Ei kannata kysyä minun ulkonäköä. Olen vieläkin fiksu ja filmaattinen.
Ammu ittes. Tässä tätä nykyajan empatiaa haha. Varmaan ihmiset on kuitenkin aidompia kuin ennen kun voi tykittää ensimmäisen mieleen tulleen ajatuksen ulos.
Mun muija on kans lihonu aivan törkeesti.
Nykyään kun aletaan petitouhuihin, niin joudun heittelemään
perunajauhoja muijan alaosastoon, jotta paikallistan missä se
kostea kolo luuraa. Kätevä keino sinänsä.
Eroa ja hanki 16 vuotta nuorempi puoliso. Harmi vaan kun hänkin vanhenee joka päivä,
Kuten sinäkin.
Ah niin täydellistä kun rikkaat ja kauniit ja rohkeavatkin vanhentuu samaa tahtia kun taviksetkin.
Kuvailit minut ahhahahahah..ikää on kuitenkin vasta 40vuotta. aahh mökki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ihmekään kun pappaikäinen isänä, eikä isoisänä.Naistenpäivänäkin tuollaista paskaa.
Suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ratkaisun: osta tiukka trikooasu ja kymppitonnin kilpapyörä. Lähde liikenteeseen, aja tasaista 50km/h vauhtia autojen joukossa (välillä toki koukkaat jalkakäytävälle puimaan nyrkkiä ja itkettämään mummoja ja vaunujen kanssa kulkijoita). Raivoa kaikesta ja kaikille, kuvittele olevasi lähes jumalaan verrattava, maailmaa pelastava yli-ihminen etkä lainkaan tavallinen kuolevainen - kuten ikääntyvä vaimosi. Kyllä helpottaa.
Njäää. Taidan lähteä hiihtämään
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 16 vuotta nuorempi ja alkanut haaveilla omanikäisestä, tai ehkä itseäni nuoremmasta miehestä.
Ap
Ei sitten ukkoa valitessa tullut mielen, että se on ihan kohta 50v pappa? Vai ajattelitko, että "Miehethän vanhenee kuten George Clooney<3"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että mies voi vielä 60-vuotiaana tuottaa sekundaspermalla nepsy-jälkeläisiä ei ole mikään meriitti. Kaikista vanhemmista (yli 45v) pariskunnista kirkkaasti suurimmassa osassa se mies on sohvalla päivänsä köllöttelevä marisija. Naiset taas tuntuvat pysyvän aktiivisempina ja virkeämpinä.
Itse olen 40vee mies ja olen huomannut että nuoremmat naiset ovat kiinnostuneempia seksis tä ku vanhemmat:) siksipä deittailen n.7-10 vee nuorempia leidejä. Maailmat kohtaa viel ku sopiva ikäero ja ne kiinteät rungot:) kiihkeetä sek siä en vaihtaisi vanhempiin:)
Kaikki miehet haluaa nuoremman naisen, johan se on statuskysymys! Ja nuorempien kans on hauskempaa ja kiihkeempää!
M40( vaimoni on 32v)
Eräs suht tunnettu kaunotar, (ei juorulehtien palstojen), joka 70-kymppisenä on yhä työelämässä johtajana, on ollut suhteessa todella elegantin 10-vuotta nuoremman miehen kanssa. Nainen oli/on erittäin korkeasti koulutettu, ex-mies maanviljelijä. Miehelle oli liikaa, kun nainen oli jatkuvasti valokeilassa (ainakin varmuudella 4-vuotta). Miehen ego ei kestänyt naisen palkkaeroja, tietävyyttä, kaulutusta ja näkyvyyttä esim. telkkarissa. No, mitä sitten tapahtui. Niin, mies lähti ja tapasi toisen naisen, heti erottuaan edellisestä. Tämä nykyinen on kansalaiskoulun käyneenä vähävarainen ja ulkonäkönsä, no joo, kovin tavallinen, ei erotu joukosta. Nainen on 15-vuotta nuorempi kuin tämä kirjoitksessa mainittu mies. Niin tyypillistä. Mies vaihtoi siis kaunottaren rumilukseen.
Suuren ikäeron suhteet voivat toimia, jos ikäero ja sen vaikutukset elämään tunnustetaan itselle rehellisesti. Nämä "mutqu mun 45 vee mies juoksee maratoneja ja pukeutuu paljon nuorekkaammin kuin moni 25 vee" ovat tuhoon tuomittuja. Aikavälillä 25-40 ihmisen elämäntyyli ja toimintakyky voi säilyä aika lailla samana, mutta jossain vaiheessa isompi notkahdus tulee vääjäämättä. Siihen on varauduttava henkisesti etukäteen. Samaten omaishoitaja-hoidettava-asetelma on hyväksyttävä. On hölmöä laittaa pää pensaaseen ja hokea itselleen "mitä tahansa voi tapahtua ja kuka vaan voi kupsahtaa vaikka huomenna" -mantraa, jos 90 % todennäköisyydellä kuitenkin jää nuorena leskeksi ja käyttää hyviä vuosiaan huonokuntoisen puolison ympärivuorokautiseen hoitamiseen, kun kaverit golffaavat ikäistensä miesten kanssa romanttisilla etelänmatkoilla.
Enkä sano, että suuren ikäeron suhteen onnistuminen olisi mahdotonta tai johtaisi aina epäonneen. Olen nähnyt esim. oman isoäitini hoivaavan isoisääni suurella hellyydellä ja rakkaudella. Vaikka oli viimeiset vuodet olivat rankkoja ja yksinäisyys vanhana musertavaa, en usko, että hän olisi vaihtanut elämäänsä isoisän kanssa mihinkään.