Vanhenevan puolison (46v) ulkonäkö ja jutut inhottaa
Vielä 10 vuotta sitten ei ollut tätä ongelmaa, mutta nyt yli 45-vuotiaana hänellä on tullut painoa varsinkin keskivartaloon, hampaisiin hammaskiveä, hiukset ohentuneet, pientä ryppyä tullut kasvoihin joka paikkaan, jutut muuttuneet tylsiksi ja asenteet jähmettyneet, mitään uutta ja kivaa tai outoa ei voi harrastaa. Haaveet liittyy kesämökkiin ja pihanlaittoon. Tekee mieli erota.
Kommentit (607)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet haluaa nuoremman naisen, johan se on statuskysymys! Ja nuorempien kans on hauskempaa ja kiihkeempää!
M40( vaimoni on 32v)
Kunhan muistat itsekin pysyä hauskana ja kiihkeänä, niin mikäs siinä. Useimmilla vaan se hauskuus ja kiihkeys vähenee merkittävästi keski-iän tienoilla. Se on sitten sille nuoremmalle ärsyttävää kun itsellä sitä hauskuutta ja kiihkeyttä riittäisi, mutta toinen on vaan kovin keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni on 45 ja minä 31. Olen aina viehättynyt vanhemmista miehistä ja pidän häntä reilusti seksikkäämpänä kuin oman ikäisiäni.
Onhan se fakta, että 14 vuoden ikäero näkyy tietyissä asioissa, mutta kyllä tässä suhteessa on paljon enemmän plussaa kuin miinusta.
Vielä. En halua olla ilkeä mutta katso uudestaan viiden vuoden päästä. Toi on oikeasti se vedenjakaja miehen elämässä, 45 v.
Kenen mukaan? Kuinka monta miestä tunnet, joiden elämää olet läheisesti seurannut alle 45 ja yli? Jos olet vaikka 100 miehen muuttumisen tilastoinut ja melkein kaikille on käynyt samoin, niin sitten olet jokseenkin uskottava.
Ei tuo perustu mihinkään.
Tärkeintä on että miestä saa solvata.En toivota hyvää naisten päivää. Ette ansaitse koko päivää.
Mitä erityistä solvaamista se on, jos kerrotaan, että näkyy se ikä miehessäkin. Ikääntyneitä naisia haukutaan täällä paljon enemmän.
Ei kukaan sitoudu sellaiseen
joka ei huolehdi itsestään: vaatteet , hygienia , normi paino.
Kaljuuntumiseen ja näönheikkenemiseen ym geenien aiheuttamaan haittaan tulee suhtautua myötätuntoisesti.
Jos mieheni lakkaisi käymästä suihkussa ja lihoisi.
Minä lähtisin...
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet haluaa nuoremman naisen, johan se on statuskysymys! Ja nuorempien kans on hauskempaa ja kiihkeempää!
M40( vaimoni on 32v)
Luitko aloituksen ennen kuin kommentoit?
Miestä paljon nuorempi nainen on kyllästynyt vanhaan ukkoonsa.
Ikinä täällä taas. Älkää yllyttäkö trollia.
Tuu käymään kylässä, pidän hyvää huolta ja saat kunnon kyydit
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan sitoudu sellaiseen
joka ei huolehdi itsestään: vaatteet , hygienia , normi paino.
Kaljuuntumiseen ja näönheikkenemiseen ym geenien aiheuttamaan haittaan tulee suhtautua myötätuntoisesti.
Jos mieheni lakkaisi käymästä suihkussa ja lihoisi.
Minä lähtisin...
Näin juuri! En näe ap:n tilanteessa ongelmana niinkään ikäeroa vaan sen, että mies on lakannut huolehtimasta itsestään. Ei keski-ikäisenä ole pakko lössähtää! Päinvastoin, silloin useimmilla on enemmän rahaa ja aikaa huolehtia itsestään kuin nuorena pikkulapsiperheen vanhempana. Koskee sekä miehiä että naisia.
Itse näkisin tilanteessa ainoana isona ongelmana sen, että ap:n lapsihaave uhkaa jäädä toteutumatta. Sellainen olisi itselleni varmaan ollut eron paikka.
T. Keski-ikäinen
miksi siiten vaippaiässä roikutaan ties missä?
Aku 45 kirjoitti:
Tuu käymään kylässä, pidän hyvää huolta ja saat kunnon kyydit
23 vuotiaana mulla oli ollut jo 53 seksikumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri en ole ymmärtänyt suhteissa, joissa nainen yli 10v nuorempi kuin mies. Kun ollaan 20v ja mies yli 30v, tilanne vielä hyvä. Mutta kun nainen alkaa lähestyä 30v ikää ja mies reilu 40v, tilanne alkaa olla toinen, mies harmaantuu ja rypistyy kun nainen on vielä nuori, kaunis ja menevä. Tällaiset pariskunnat ovat vain niin eri paria...
Katsos kun nainen täyttää 50 vuotta se muuttuu täysin käyttökelvottomaksi marisijaksi. 60v mies taas voi alkaa vaikka isäksi ja jakaa hyviä geenejään.
Se, että mies voi vielä 60-vuotiaana tuottaa sekundaspermalla nepsy-jälkeläisiä ei ole mikään meriitti. Kaikista vanhemmista (yli 45v) pariskunnista kirkkaasti suurimmassa osassa se mies on sohvalla päivänsä köllöttelevä marisija. Naiset taas tuntuvat pysyvän aktiivisempina ja virkeämpinä.
Naisten aktiivisuus ja virkeys:
"Onko mitään mahkuja pudottaa kesään mennessä 60kg ylipainoa pois?"
"Ihan helposti! Minulla on ylipainoa vähän enemmän, eli 80kg! Aloitin todella tiukan laihdutuskuurin viime kesänä! Nyt on lähtenyt jo toista kiloa! Aivan mahtava tunne!
Tuohon sitten muutama sata samanlaista möhkälettä lässyttävät miten vaikeaa laihduttaminen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 16 vuotta nuorempi ja alkanut haaveilla omanikäisestä, tai ehkä itseäni nuoremmasta miehestä.
ApMiksi otit niin vanhan ukon?
Hulluhan se on, joka ilmaiseksi antaa. Paljon mukavampi saada puolet talosta ja tavaroista kun vähän lahnana makaa. Vai mikä se olikaan avioliiton perimmäinen tarkoitus?
Vierailija kirjoitti:
Eräs suht tunnettu kaunotar, (ei juorulehtien palstojen), joka 70-kymppisenä on yhä työelämässä johtajana, on ollut suhteessa todella elegantin 10-vuotta nuoremman miehen kanssa. Nainen oli/on erittäin korkeasti koulutettu, ex-mies maanviljelijä. Miehelle oli liikaa, kun nainen oli jatkuvasti valokeilassa (ainakin varmuudella 4-vuotta). Miehen ego ei kestänyt naisen palkkaeroja, tietävyyttä, kaulutusta ja näkyvyyttä esim. telkkarissa. No, mitä sitten tapahtui. Niin, mies lähti ja tapasi toisen naisen, heti erottuaan edellisestä. Tämä nykyinen on kansalaiskoulun käyneenä vähävarainen ja ulkonäkönsä, no joo, kovin tavallinen, ei erotu joukosta. Nainen on 15-vuotta nuorempi kuin tämä kirjoitksessa mainittu mies. Niin tyypillistä. Mies vaihtoi siis kaunottaren rumilukseen.
Seitsemänkymmentä-kymppinen eli 700-vuotias?
Mun muija on nykyään niin ruma, että se on jo kaunis.
Kaverillani on lähes 20 v vanhempi mies. Hän kyllä treenaa, ja on suht ok kunnossa. Mutta haaveilee vain eläkkeestä. Se on paha se kun vaimo ei haluais olla se suurempituloinen pso.
Siitä huolimatta, onko aloitus provo vai ei, voin kyllä sanoa että kun nyt katselen mun ikäisiä joilla on 15-25 v vanhemmat miehet, EI KÄY KATEEKSI. Useammalla ongelmana juurikin tämä eläköitymisestä riitely. KAS kun ei silloin tullut ajatelleeksi, meni vaan jonkun tyypin kaa naimisiin jolla paremmat tulot, mutta ei se ollutkaan mikään miljonääri/urahaaveet ei toteutunut ja miten teemme sitten. Ei näistä naisista ketään kiinnosta hankkia itse ne suuret tienestit.
Törkeätä mun mielestä, jos on eläny vähän siivellä vuosikaudet niin vois antaa ukon siirtyä ansaitulle eläkkeelle silloin kun hän haluaa ja työnantajan puolesta saa. Eikä muutenkaan käy kateeksi kun katselee noita papparaisia. Jatkuvaa kitkaa tuntuu olevan, joten sinänsä en ihmettele aloittelijaa. Mutta miten ette tajunneet sitä silloin, vai oliko kenties tarkoitus olla vaan vähän aikaa yhdessä?
Tosi ikävää että täysin asiallinen vastaukseni on poistettu ketjusta. Kirjoitin että mulle kävi myös noin. Olin 15v vanhemman miehen kanssa joka alkoi ukkoutua 43-vuotiaana. Kaikki kaverit alkoi olla harmaahapsia(koska toki hänellä oli myös n.10v itseään vanhempia kavereita) illanvietot loppuivat iltaysiltä, sänkyhommat eivät miestäni enää kiinnostaneet. Mitään spontaania ei enää tehty, möllötettiin vain ja odoteltiin eläkepäiviä. Nykyään mulla on samanikäinen mies kuin itse olen, ja elämä on aivan toista. Reissataan, lähdetään kesällä aamuyöstä uimaan extempore, vieteään villejä öitä, ja yhdessäkin on oltu jo vuosikaudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri en ole ymmärtänyt suhteissa, joissa nainen yli 10v nuorempi kuin mies. Kun ollaan 20v ja mies yli 30v, tilanne vielä hyvä. Mutta kun nainen alkaa lähestyä 30v ikää ja mies reilu 40v, tilanne alkaa olla toinen, mies harmaantuu ja rypistyy kun nainen on vielä nuori, kaunis ja menevä. Tällaiset pariskunnat ovat vain niin eri paria...
Katsos kun nainen täyttää 50 vuotta se muuttuu täysin käyttökelvottomaksi marisijaksi. 60v mies taas voi alkaa vaikka isäksi ja jakaa hyviä geenejään.
Se, että mies voi vielä 60-vuotiaana tuottaa sekundaspermalla nepsy-jälkeläisiä ei ole mikään meriitti. Kaikista vanhemmista (yli 45v) pariskunnista kirkkaasti suurimmassa osassa se mies on sohvalla päivänsä köllöttelevä marisija. Naiset taas tuntuvat pysyvän aktiivisempina ja virkeämpinä.
"Ihan helposti! Minulla on ylipainoa vähän enemmän, eli 80kg! Aloitin todella tiukan laihdutuskuurin viime kesänä! Nyt on lähtenyt jo toista kiloa! Aivan mahtava tunne!
Tuohon sitten muutama sata samanlaista möhkälettä lässyttävät miten vaikeaa laihduttaminen on.
Ja samalla näiden naisten ylipainoiset, pälvikaljuuntuneet miehet makaavat sohvalla ja kaivavat nenää eivätkä suostu lähtemään lenkille kun telkkarista tulee ohjelmaa.
Pyydä mies mukaasi suihkuun! Peskää yhdessä hampaita. Käykää yhdessä kasvohoidoissa. Jne.
Rakastan jokaista ryppyä rakkaani kasvoissa, hellyydellä katson hänen haurasta kävelyään ja lämmöllä juttelemme erilaisista musiikkimauistamme, lempiruuista ja harrastuksista.
Rakkaus on ymmärrystä ja ennen kaikkea halua ymmärtää. Pappa 70v.
Ei aloittajalla ongelma ole pelkästään miehen ikä, vaan se ukkoutuminen. Mun mies on saman ikäinen kuin aloittajan, treenaa, on hyväkroppainen ja on kiinnostunut monenlaisesta, on menevä ja tekevä. Huolehtii hyvin hygieniastaan ja on viriili. Vähän toki alkaa olla ryppyjä silmäkulmissä ja harmaata ohimoilla, mutta se ei mua haittaa. Itse 6 vuotta nuorempana olen enemmän kaavoihini kangistunut, kotona viihtyvä ja kroppakin on plösömpi, vaikkei huono olekaan. Onneksi olen kaiketi aika kiva ja luonnonkaunis, muuten mies varmaan vaihtaisi mut nuorempaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja samalla näiden naisten ylipainoiset, pälvikaljuuntuneet miehet makaavat sohvalla ja kaivavat nenää eivätkä suostu lähtemään lenkille kun telkkarista tulee ohjelmaa.
Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä sanovat. Lihavilla on tapana valehdella paljon, niin ei niillä oikeasti mitään miehiä ole.
Mieshän saa vanhempanakin nuoremman naisen, naisen taas on turha haaveilla nuoremmasta miehestä.