Tapailemani mies laittoi aamiaisen vain itselleen "eihän naiset syö aamuisin"
Heräsin paistetun kananmunan tuoksuun miehen luona ja ilahduin, koska oli jo kova nälkä. Kun menin keittiöön, mies oli jo syönyt ja keräsi tiskejään pois. Kysyin jäikö minullekin ruokaa. Mies sanoi "eihän naiset syö aamuisin, ota vaikka appelsiinimehua" Kuulemma hänen äitinsä ja siskonsakaan eivät koskaan syöneet aamuisin vaan kattoivat perheen miehille. Nämä kolme naista ilmeisesti kattavat hänen mielestään kaikki maailman naiset?
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Saako tästä palstalta kuinka realistisen kuvan suomalaisista naisista? Tuntemani naiset on ihan erilaisia, mutta onko heilläkin oikeasti tällaisia ajatuksia, mitä palstanaisilla? Siinä tapauksessa en haluaisi olla missään tekemisissä suomalaisten naisten kanssa.
Jos palstamiehistä saatu kuva on realistinen, ei voi sanoa kuin jestas millaisia tyyppejä av-mammat vetää puoleensa. Jestas toiseenkin kertaan. Erehdyksiä kaikki.
Moukka tyyppi, ei minkäänlaista sivistystä. Normi ihminen todellakin tarjoaa aamupalaa kenelle tahansa luonaan yöpyvälle. Ei jatkoon.
Mitäs jos naiset tapailisitte niitä kunnon miehiä? Mutta eihän kunnollinen mies kelpaa vaan pitää olla jännitystä ja moottoripyörä.
Ota seuraavaksi eväät mukaan kun koukkua haluat
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos naiset tapailisitte niitä kunnon miehiä? Mutta eihän kunnollinen mies kelpaa vaan pitää olla jännitystä ja moottoripyörä.
Kunnon miehilläkin on moottoripyöriä, kuule 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
veikö ap aamiaistarvikkeet mukanaan miehelle mennessä, vai aikoiko ap maksaa puolet kauppalaskusta?
miestenkin pitää maksaa syömänsa ruoat naisten luona kyläillessään, ainakin palstan mukaan
eri asia, jos mies pyysi naista panolle, mies maksaa
Panosuhteessa on yhteistä vain seksi. Molemmat osapuolet huolehtivat itse rahoistaan ja syömisistään. On eri asia jos seurustelee. Silloin on muitakin velvollisuuksia.
Jos on kyse rahasta niin voihan sitä odottaa, että toinen on häipynyt ja sitten vasta alkaa tuoksutella kämppää herkkuaamiaisella. Aika nuuka saa olla jos ei halua kananmunaa ja leipäviipaletta tarjota yövieraalle. Maksaako kahvikuppi extraa vai pitääkö tyytyä kraanaveteen? Saako edes hampaita pestä ja suihkussa käydä, kun vettä kuuluu?
Miksi sitten palstan naisten mielestä miesten pitää maksaa ruokaostokset, jos mies menee naiselle kylään?
Kun tuntuu ettei täällä käyvät parit puhu toisilleen. Panon ei tarvi tuoda mitään, koska hehän lähtee yleensä heti menemään. Kumppanin kanssa olisi hyvä sopia syödäänkö vuoroin vieraissa vai tuoko molemmat omat syömiset.
Mä en tiedä mitä puhumista tässä nyt niin hirveästi on ? Jos mies tulee mun luokse, niin todellakin varaan meille ruokaa ja vielä extraa. Sama toisin päin. Yleensä vierailulle menevä vie vielä mukanaan jotain kuten viiniä tai herkkuja. Mihin on hävinnyt kaikki käytöstavat, joiden mä olen luullut olevan ihan normeja ?
Hienoa että tämä asia kirkastui AP:lle, kaikki naiset oppivat tämän joskus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? (Liittyykö tämä johonkin aiemmin kirjoitettuun, en lukenut koko ketjua?)
Millaisesta "tapailusta"mahtaa olla kyse?
Kauhea tilanne. Olisin kyllä pahasti loukkaantunut ja lähtenyt kotiin vähin äänin samantien.
Hyvä mies aloitus, taas. Söikö tämäkin mies räkäänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon miehilläkin on moottoripyöriä, kuule 😄
Muutamaa tapailin ja kaikki oli rikollisia ja käytti huumeita.
Tällä vauhdilla feministinen puolue on kesällä Suomen suurin!
Ihmettelen myös, että missä peruskäytöstavat?
Vierailija kirjoitti:
Heh. Kyllä hänen äitinsä ja siskonsakin syö aamupalaa. Ei vaan moukka pystynyt myöntämään, että oli ajattelematon, itsekäs ja huonotapainen.
Minä en syö koskaan aamupalaa koska herään vasta noin 11 maissa.
Mehuja en juo.
Juon vain mustan kahvin.
Lähden aamulenkille ja sen jälkeen poikkean jossain lounaalla,
Mies ei ole suomalainen.
Patriarkaatista kotoisin.
Perheen naisväki ei koskaan syönyt miesväen kanssa.
Ehkä he söivät tähteet? Mitä miehiltä jäi.
(olen itse ollut todistamassa tätä omin silmin, kun minut oli kutsuttu kylään tuolla kaukana).
AP: elämme tasa-arvon aikakautta. Mies laittaa itselleen aamupalan, nainen itselleen. Miksi miehen pitäisi sinua passata, et kuitenkaan tee hänellekään aamupalaa.
Vierailija kirjoitti:
9 sivua höpinää trollijonnen tapailumiesprovoon.
tarkoitat siis 11 sivua miesvihaa
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi kirjoitti:
katsokaas tykkäysten määrää vastauksissa
Eikä palstalla ole m i e s v i h a a
Eipäs vaan naisvihaa. Naisia pitäisi saada kohdella miten sattuu.
Kukaan ei ole väittänyt mitään tuollaista. Sinä täällä reagoit ap:n lennokkaaseen tarinaan tapahtumasta jota ei ole toteutunut.
Keräät vielä raivoa että "kaikki miehet on just tuollaisia"
Miksi?
Noin sanomalla saa naisen nolatuksi kun se tapahtuu. Tietty älytön miestyyppi harrastaa tätä.