Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaako muut kirsikkatuotteita?

kirsikka
06.03.2021 |

Vähän aikaa sitten huomattiin, että Lidlistä oli hävinnyt tosi hyvä kirsikkahillo - sitä ei kuulemma enää saa. Tänään ei ollut enää Puuilossa kirsikkamehua. Mistä niitä oikein saisi ja pitääkö tässä alkaa tilaamaan ulkomailta, jos ei lähempää löydy?

Kommentit (174)

Vierailija
161/174 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lapsuudesta suklaa-kirsikka tuutin, oli aivan mahtavan hyvää.

Vierailija
162/174 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilta oon ostanut paljon sellasia suklaalla päällystettyjä kirsikkamarmeladeja 🤤

Oo luin näistä fb sipsikaljavegaanit ryhmässä, ja kävin marraskuussa ostamassa 2 pakettia. Plussaa siitä, että ovat vegaanisia. Ei kyllä kauaa nokka tuhissut, kun oli molemmat paketit syötynä. Piti säästää toinen jouluun, mutta kuinkas kävikään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/174 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustopöytä pelastettu! Löysin s-marketista Filon kirsikkamarmeladia mitä Lidlistä sai joskus.

Vierailija
164/174 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suklaakirsikka. Marjat hyvänmakuisia ja niistä tehty hillo ja mehu hyvää.

Vierailija
165/174 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain perustelun, että Suomessa ei myydä kirsikkatuotteita, koska suomalaiset eivät tykkää saatikka osta niitä. Olen lähinnä ällistynyt, että perustuukohan tämä päätelmä johonkin 1950-luvun tutkimukseen, kun tässäkin jo 9 sivuinen ketju kasassa, jossa kaivataan kirsikkatuotteita. Itsekin pidän kirsikoista ja mielelläni ostaisin esim. kirsikkajäätelöä ja kirsikkahilloa.

Vierailija
166/174 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kirsikkatuotteita kauppoihin!

Vierailija
167/174 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitaan ns kirsikkatuotteita. Itse laitan kirsikoita rahkaan ja jugurttiin, löytyy esim Pirkka pakastekirsikoita. Tulee kunnollisia kirsikoita rahkan joukkoon, ja riittävästi.

Vierailija
168/174 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikauppani on poistanut kirsikkajogurtin valikoimistaan. Ennustin jo tuollaista, kun niin monet kerrat on ollut aika vanhoja päiväyksiä verrattuna saman tuotteen muihin makuihin...

Vierailija
169/174 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähikauppani on poistanut kirsikkajogurtin valikoimistaan. Ennustin jo tuollaista, kun niin monet kerrat on ollut aika vanhoja päiväyksiä verrattuna saman tuotteen muihin makuihin...

Että menepä sitten Prismaan tai Citymarketiin asti yhden kirsikkajogurtin takia. Mieluummin olen sitten syömättä jogurttia ollenkaan!

Vierailija
170/174 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapankirsikka menestyy Suomessa, mutta sitä ei saa ostaa mistään eikä sitä käytetä mihinkään meillä myytävän hyvään tuotteeseen. Nähtävästi linnut syö puusta. 

Vierailija
171/174 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jostain perustelun, että Suomessa ei myydä kirsikkatuotteita, koska suomalaiset eivät tykkää saatikka osta niitä. Olen lähinnä ällistynyt, että perustuukohan tämä päätelmä johonkin 1950-luvun tutkimukseen, kun tässäkin jo 9 sivuinen ketju kasassa, jossa kaivataan kirsikkatuotteita. Itsekin pidän kirsikoista ja mielelläni ostaisin esim. kirsikkajäätelöä ja kirsikkahilloa.

Kai se perustuu siihen että Suomessa myy vain mansikka- ja mustikka-maut. Tämän olen kuullut eräältä suuren elintarvikefirman ihmiseltä. 

Erikoista kun kirsikkamaat alkavat Virosta ja jatkuvat siitå Saksan kautta Ranskaan ja ties minne. 

Vierailija
172/174 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi kirsikkafaneille että nyt on tullut hyvä kirsikkaskyr, S-marketista ostin.

Ja kyllä, liityn heti kirsikanystäviin tai kirsikkakerhoon kun sellainen perustetaan.

Meillä myös mies tykkää kirsikasta.

Italiassa ostin yölläkin hapankirsikkajäätelön pikkunälkään... nam.

Vierailija
173/174 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hapankirsikka menestyy Suomessa, mutta sitä ei saa ostaa mistään eikä sitä käytetä mihinkään meillä myytävän hyvään tuotteeseen. Nähtävästi linnut syö puusta. 

Hapankirsikka on järkyttävän pahaa. En saa alas. Se on kuin puolukkamehu ilman sokeria jne. Syön vain makeita kirsikoita.

Vierailija
174/174 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kaverin kirsikka-tummasullaajätsiin törmäsin Cittarissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi