Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde.Mikä ärsyttää eniten?

Vierailija
05.03.2021 |

Mikä on parisuhteessa asia joka ärsyttää sinua eniten? Mikä on asia jota sinun on vaikeaa sietää?

Kommentit (215)

Vierailija
141/215 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

142/215 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lehmä ei huomioi koskaan vaikka sanon että seksiä pitäisi olla joka päivä. Laitan kohta lihoiksi. Kun mitään ei saa tehä mitä haluan...

Mitä?Tämä on jo törkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
143/215 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
144/215 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ihmiset ja heidän pakonomainen tarve puuttua kahden ihmisen väliseen parisuhteeseen.

Omassa parisuhteessa ei ärsytä mikään, se on ollut yli 20 vuotta timanttista.

Vielä kun saisi muut ihmiset maindaamaan vain omista bisneksistään, niin olis ihan priimaa..

Vierailija
145/215 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että toinen yrittää mielistellä ja sopeutua minun tapoihini ja/tai yrittää saada minut mielistelemään ja sopeutumaan hänen tapoihinsa. Täysin ajanhukkaa tuollainen että ihminen ei tapailuvaiheessa tai suhteen alussa ole omana itsenään vaan "tekee työtä" sen suhteen eteen mikä ei sitten pidemmän päälle olekaan aitoa vaan liikaa yrittämistä. Terv. Kahdesti avioeronnut kun suhde ei ollutkaan sitä mitä mies aluksi esitti sen olevan. 

Vierailija
146/215 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Muut ihmiset ja heidän pakonomainen tarve puuttua kahden ihmisen väliseen parisuhteeseen.

Omassa parisuhteessa ei ärsytä mikään, se on ollut yli 20 vuotta timanttista.

Vielä kun saisi muut ihmiset maindaamaan vain omista bisneksistään, niin olis ihan priimaa..

Kyllä. Muiden ihmisten tarve selittää, analysoida ja arvostella toisten parisuhteita. 

Vierailija
147/215 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuessaan mieheni haukkuu minua huoraksi, riippakiveksi ja vammaiseksi. Leppyessään pyytää kyllä anteeksi, mutta ihmettelee miksi "teeskentelen" loukkaantunutta. Hänen mielestään kiukuspäissään saattaa sanoa asioita joita ei oikeasti tarkoita. Kyllä, olen samaa mieltä, mutta jotain rajaa sanomisissakin.

Vierailija
148/215 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisessä avioliitossa ärsytti se, että kaikki piti aina tehdä yhdessä.

Tässä toisessa avioliitossa ärsyttää, kun kaikki itseäni kiinnostavat asiat pitää tehdä yksin.

Itsehän viehätyin tämän toisen miehen kohdalla hänen antamaansa vapauteen, kun eka oli ollut kontrolloiva. Vapautta antava mies myös sallii itselleen vapauden tehdä asiat niin kuin haluaa. Ei sillä - hän on ihana mies, mutta voisi lähteä useammin kanssani kävelylle.

Niin tai näin, aina väärinpäin. 

Onneksi olet tiedostanut, että sinussa ei ole vikaa, vaan siinä toisessa. 

Vierailija
149/215 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen kyvyttömyys tunnistaa omis tarpeita ja toiveita, saati kommunikoida niistä. Ja se jos koskaan ei suunnitella tai sovita mitään. En ymmärrä miks halutaan parisuhteeseen jos ei sit haluta parisuhteelta mitään.

Siks oonkin sinkku. Liikaa ollu tällasia ajan tuhlareita.

Olet varmasti ollut loistava parisuhteessa. Kommentissasi huokuu kyvykkyys analysoida omaa toimintaasi. Loppupäätelmä "olen sinkku koska en löydä tasoistani vastapuolta" kertoo kaiken oleellisen. 

Vierailija
150/215 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä täys alkkis, sikailija, persaukinen ja käyttää kaikki rahat itseensä eli tupakkaan ja kaljaan, ei käy edes töissä, vittuilee ja räyhää vielä kaupan päälle, vaikka kaikki hänen eteensä tehty

Vierailija
151/215 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijä täys alkkis, sikailija, persaukinen ja käyttää kaikki rahat itseensä eli tupakkaan ja kaljaan, ei käy edes töissä, vittuilee ja räyhää vielä kaupan päälle, vaikka kaikki hänen eteensä tehty

Vakka kantensa valitsee. 

Vierailija
152/215 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison kyvyttömyys tehdä päätöksiä, yleinen saamattomuus, hitaus ja aloitekyvyttömyys.

Johtaa siihen että minä teen oikeastaan kaiken koska en jaksa olla koko ajan patistamassa. Ja siltikin moni asia jää tekemättä koska toinen vaan hautoo ja hautoo päätöstä kun ei pysty päättämään.

Vierailija
153/215 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on ihan mt-potilas.

No, jätä se sika!

Vierailija
154/215 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtataistelut ja toisen harrastama vähättely.

Nuorena ja kokemattomana kuvittelin, että parisuhde olisi kumppanuutta ja yhteen hiileen puhaltamista. Ei, se olikin juuri tuota valtataistelua: taistelua siitä, kumpi on fiksumpi ja osaavampi ja kumpi saa viimeisen sanan. Lisäksi sain jatkuvasti kuulla olevani vääränlainen, liian vähän jotain ja liian paljon jotain muuta. Olin aivan tyrmistynyt. Itse olin valmis ottamaan toisen vastaan sellaisena kuin hän oli ja halusin tutustua häneen. Hänellä sen sijaan olikin mielessään jonkinlainen valmis paketti sekä lista vaatimuksista, jotka minun olisi pitänyt täyttää. Huonot ominaisuuteni ja puutteeni olivat hänen mielestään halveksittavia, ja vastaavasti hyvät ominaisuuteni herättivät hänessä kitkerää kateutta.

Enää en siedä tuollaista vaan olen mieluummin yksin.

Vierailija
155/215 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäsuhde joka ei koskaan muuksi muutu. Mahdollisuus olisi ollut parikin kertaa, yksin en sitä voi tehdä vaikka suuremman panokseni siihen olen ollut valmis antamaan. 

Vierailija
156/215 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni sairastui militanttifeminismiin ja alkoi peilaamaan kaikkien tekemisiä nais-mies-vastakkainasettelun kautta, jossa hänestä kehittyi taitava, suorastaan ilmiömäinen. En olisi ikinä voinut kuvitellakkaan, että mm. yöpöydän valojen sammuttaminen eri aikaan kuvastaisi patriarkkaallista sortoa. 

Vierailija
157/215 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen menee urhelijanuoren kanssa naimisiin, mistä se kaljamahainen hampparin purija, valehteleva pettäjä, ilmestyy sohvan pohjalle??

Varmaan samasta paikasta missä se kaunis ja sopusuhtainen eloveena transformoituu 30kg ylipainoiseksi pirttihirmuksi. 

Vierailija
158/215 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on ihan mt-potilas.

No, jätä se sika!

Moro ja näkemiin.

Vierailija
159/215 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei minulla ikinä ole ollut moista.

Vierailija
160/215 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?Onko sitten pakko ärsyttää mikään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi