Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde.Mikä ärsyttää eniten?

Vierailija
05.03.2021 |

Mikä on parisuhteessa asia joka ärsyttää sinua eniten? Mikä on asia jota sinun on vaikeaa sietää?

Kommentit (215)

Vierailija
121/215 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ärsyttää koko parisuhde.

Vierailija
122/215 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/215 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko ärsyttää aina vaan enemmän ja enemmän.

Vierailija
124/215 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko ärsyttää aina vaan enemmän ja enemmän.

Kyllä tuo akkakin ärsyttää.

Vierailija
125/215 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen jatkuva juominen.

Vierailija
126/215 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun lukee, ihmetyttää miksi edes olette parisuhteessa? Johtuuko se siitä ettette osaa olla yksin?

Ainoa syy olla parisuhteessa on aito rakkaus.

Vierailija
127/215 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
128/215 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen jatkuva juominen.

Juopolle moro ja näkemiin.

Vierailija
129/215 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen jatkuva juominen.

Juopolle moro ja näkemiin.

Pitäähän se juoda joka päivä, etenkin näin helteillä. Jotkut toki käsittäneet asian hieman väärin ja vetävät päivässä pari litraa kossua

Vierailija
130/215 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti se kun toinen ei voinut koskaan olla tyytyväinen ja aina valitti kaikesta.

Vierailija
131/215 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen keskustelutaidot ovat hävinneet ja hermostuu kaikesta.. ei halua ymmärtää toista vaan jyrää ehdotuksen jo ennen lauseen loppua..

Vierailija
132/215 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso haikailee nuoruusaikojaan ja samalla haikalee perheenlisäystä. Ei ymmärrä että lapsen myötä nuoruusajat ja huolettomuus kaikkoaa vielä kauemmaksi.. kaikkea ei voi saada.

Vierailija
133/215 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
134/215 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa on välillä mukavaa, mutta välillä kuolettavan tylsää.

- Syvällistä tai kiinnostavaa keskustelua on miltei mahdotonta saada aikaiseksi. Vaimoa ei (enää) kiinnosta yhteiskunnalliset asiat, ei politiikka, ei filosofia, ei historia, ei taide, ei tiede tai edes luonto ja ympäristö.

- Hänellä ainoat kiinnostuksenkohteet ovat useimmiten joko sisustusohjelmat tai roskareality, joita sitten töllöttää kaikki illat TV:stä. Lisäksi marisee, että "meillä pitäisi (siis minun pitäisi) tehdä sitä, tätä ja tuota remonttia".

- Toinen vaihtoehto on musiikin kuuntelu. En käsitä. Musiikkimaku jotain teiniheviä tai räppiä. Aikuisella, 35-vuotiaalla ihmisellä. Siskoni kuunteli aikanaan Celine Dionia, jota silloin pidin ärsyttävänä, mutta nyt...se ei tuntuisi enää yhtään missään.

- Taivastelee "toisten ihmisten" epäterveellisiä elämäntapoja laihdutusohjelmissa tms. mutta hänen oma painoindeksinsä huitelee jossain 35-37 välillä. Kärsii ruoansulatusongelmista, mutta ei viitsi parantaa ruokailutottumuksiaan. Ei harrasta liikuntaa (itse olen normaalipainoinen ja kohtuullisesti liikkuva).

- Innostuu melko harvoin seksiin, jos minä teen aloitteen, mutta raivostuu aina, jos torjun hänen aloitteensa, tai en tunnista sitä sellaiseksi. Ei näe ristiriitaa asiassa, joten olen lopettanut tekemästä aloitteita, ja annan puoliväkisin vähintään suuseksiä aina silloin kun hän haluaa, vaikka itseä ei vähempää voisi kiinnostaa (ei liene ihme, että omat haluni ovat olleet enemmän tai vähemmän kateissa viime aikoina).

Vierailija
135/215 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vain helpompi sanoa moro kiitos ja näkemiin?

Vierailija
136/215 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko vain helpompi sanoa moro kiitos ja näkemiin?

Kyllä ehdottomasti.

Vierailija
137/215 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpusu aina märkä. Ei tarvi pussata huulten takaa, huulet riittävät.

Vierailija
138/215 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kysyä parisuhde mikä se on?

Vierailija
139/215 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen jälkien siivoaminen. Ei sinänsä ole hirveä sottapytty ja esim. roskat pistää pääsääntöisesti roskikseen ja pyykit pyykkikoriin, mutta ei tee käytännössä lainkaan kotitöitä ja sen lisäksi on kaikkea pientä...

- Jos joskus harvoin tyhjentää ja täyttää tiskarin, tekee sen silleen melkein että kaikki perusastiat pistää paikoilleen ja kaikki hankalammat jättää lojumaan.

- Syö paljon leipää ja keittiön työtason on aina täynnä muruja.

- Sotku vessanpytyssä, tästä kyllä loppujen lopuksi kilahdin niin että alkoi MELKEIN aina pyyhkiä pytyn jälkeensä.

- Ripusteli hammaslangat roskiksen reunalle vaikka tiesi, että mua risoo ne. Tämäkin vaati mun lopullisen hermojen menetyksen, että alkoi laittaa ne kokonaan roskiin.

- Suunnittelee kaikenlaista remppaa, mutta ei viitsi korjata repsottavia listoja yms. pikkuasioita, jotka parantais kämpän ulkonäköä ja viihtyvyyttä pikkuvaivalla. Tosin ko. rempatkaan ei koskaan toteudu.

- Ja sitten tämä järjetön tapa jotain tavaraa etsiessään penkoa kaappeja viskellen kaikki tavarat ulos ja jättäen ne vaan siihen! Mun siivottavaksi tietysti. Hei oikeesti. Koska on tietysti aina mun vika kun ei löydä omia tavaroitaan siitä, mihin ne jätti - joka roinan pitäisi lojua keskellä lattiaa, pöytää tai kulkuväylää määrättömän ajan, jos herra sattuu sitä kerran vuodessa tai kahdessa tai viidessä tarvitsemaan. No ei ole mahdollista, kyllä se vähintään kahden viikon lojutuksen jälkeen siirtyy lähimpään kaappiin.

Nämä nyt on näitä pieniä yhdessä asumisen ärsytyksiä. Aika hyvin meillä kun ei ihmeempää tule mieleen.

Vierailija
140/215 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ärsytä parisuhde kun sitä ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi