Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde.Mikä ärsyttää eniten?

Vierailija
05.03.2021 |

Mikä on parisuhteessa asia joka ärsyttää sinua eniten? Mikä on asia jota sinun on vaikeaa sietää?

Kommentit (215)

Vierailija
61/215 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki.

Vierailija
62/215 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ajan lähes täydellinen puute, avopuolison lapsi sekä se, että olen itse useimmissa asioissa totaalisesti erilainen kuin he, eikä sitä erilaisuutta mielestäni ymmärretä tarpeeksi. Ts. en saa tilaa olla oma itseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/215 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää oma taipumukseni alkaa myötäillä kumppania ja asettaa hänet ykköseksi.

Olen koulutettu, tasa-arvoa kannattava heteronainen, mutta niin vaan eroottinen lataus panee pään pyörälle.

Vierailija
64/215 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman ajan lähes täydellinen puute, avopuolison lapsi sekä se, että olen itse useimmissa asioissa totaalisesti erilainen kuin he, eikä sitä erilaisuutta mielestäni ymmärretä tarpeeksi. Ts. en saa tilaa olla oma itseni.

Liian isolta kompromissilta kuulostaa.

Vierailija
65/215 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää oma taipumukseni alkaa myötäillä kumppania ja asettaa hänet ykköseksi.

Olen koulutettu, tasa-arvoa kannattava heteronainen, mutta niin vaan eroottinen lataus panee pään pyörälle.

Ja sitten siltä hunsvotilta ei saa edes seksiä vaikka miten myötäilee!

Vierailija
66/215 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskivaimon piereskely ja sipsien mussuttaminen

Vierailija
67/215 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää ihan miettiä, mikä ärsyttää ENITEN, koska olen tällä hetkellä todella kypsä avioliittooni.

Miehen vuosia jatkunut burnout/masennus, jota ei itse suostu myöntämään eikä tiedosta sen vaikutusta ihmissuhteisiin. Kyvyttömyys keskustella aiheesta (tai mistään muustakaan) rakentavasti. Muiden syyttäminen siitä, että on paha olo. Kyvyttömyys pyytää anteeksi kun on uupuneena räyhännyt ja syytänyt suustaan mitä sattuu. Se että ulospäin esitetään hyvää jätkää mutta läheisiä voi kohdella miten vaan. Haluttomuus kyseenalaistaa arvojaan, eli sitä onko ihmissuhteiden uhraaminen todella kaiken sen statuksen tavoittelun tai ylläpitämisen arvoista. Avun hakemisen pitäminen jotenkin häpeällisenä.

Vierailija
68/215 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
69/215 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian isolta kompromissilta kuulostaa.

Ja siltä se myös välillä tuntuu. Vikaa on varmasti itsessänikin kun olen asunut pitkään yksikseni tätä ennen, niin on vaikea sopeutua muiden tapoihin ja siihen, että saan olla yksikseni kotona ehkä kerran kolmessa viikossa, ja silloinkin puhutaan tyyliiin 1-2 tunnista.

Vierailija
70/215 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan mikään. Meillä menee hyvin ja rakkautta on.

Vierailija
71/215 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummotautinen nainen.

Vierailija
72/215 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummotautinen nainen.

Vierailija
73/215 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskivaimon piereskely ja sipsien mussuttaminen

Se on moro läskivaimolle.

Vierailija
74/215 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä kuorsaa niin että maalit katosta tippuu.Ja se piereminen ja sen yököttävä lemu.

Vierailija
75/215 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso.

Vierailija
76/215 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ajan puute.

Ainoastaan töissä saa olla rauhassa.

Jos lapset ovat yökylässä niin puoliso haluaa viettää aina koko sen ajan yhdessä.

Joskus voisin olla vaan itsekseni...

Vierailija
77/215 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalja.Tupakka.Kyylää ikkunasta naapurin naista.

Vierailija
78/215 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison on lihonnut niin etten enää halua häntä.

Vierailija
79/215 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheisyyden puute, yhteisen ajan puute, yksinäisyys, .. ihan tälläsiä perusjuttuja.

Vierailija
80/215 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. avioliitossa ärsytti miehen itsekkyys ja kyvyttömyys ajatella muita ihmisiä. Pillereiden popsiminen ja liikaa alkoa. Lähdin sitten pois ja elämäni paras päätös.

2. avioliitossa olen ollut pääsääntöisesti tyytyväinen. Välillä ärsyttäa miehen kyvyttömyys tehdä päätöksiä, esim. kaupassa itse päättää mitä ostaa, kysyy sitten viestein onko tätä tai tämä hyvä. Tai että siivotessa ei osaa itse päätellä mitä voisi tehdä. Haluaisin joskus olla joku muu kuin päättäjä perheessä. Onneksi sängyssä mies on dominoiva. Ja olen kyllä miettinyt sitä, olenko liian dominoiva, ihan terapeutin kanssa. Mutta taitaa vaan olla niin, että mies haluaa olla alistuva välillä.