Parisuhde.Mikä ärsyttää eniten?
Mikä on parisuhteessa asia joka ärsyttää sinua eniten? Mikä on asia jota sinun on vaikeaa sietää?
Kommentit (215)
Taloudellinen epävarmuus, vaikka kulut ovat melko lailla tuloihin suhteutettu ja reilusti jaettu. Mies pelasi itsensä ulosottoon, joka alkaa piakkoin. Tulee vaikuttamaan myös omiin tuloihin, koska useampaan vuoteen hänellä ei tule olemaan mihinkään ekstraa rahaa. Meillä pienet lapset, onneksi ulosotto ohi koulujen alkaessa ja suurempien menoerien tullessa. Mikä helpotus on ollutkaan, kun pelipaikat ovat olleet kiinni. Ja vaikka mokasi, rakkautta vielä on. Hyvä ihminen mokinensa kaikkinensa. Pettymys toki läsnä, mutta toivon, että yksi kerta riittää. Mikäli käytös ei muutu, ei liene vaihtoehtoja. Itse opettelen tässä samalla säästämään, jotta yllätyksiin olisi jotain jemmassa.
sukat pittää vaihtaa joka päivä
😕
Vierailija kirjoitti:
Pierun haju.
Tämä on suuri ongelma parisuhteessa.
Jatkuva p-askan haju.
Mä olen ihminen jolla on todella kiireinen arki ja sen vuoksi pitäisi osata aikatauluttaa kaikki hyvin. Mies taas on aivan hällä väliä -ihminen, ei pysty pitämään kiinni mistään aikatauluista eikä suostu suunnittelemaan tätä päivää pidemmälle. Ei ole edistystä tullut vaikka yhdessä oltu useita vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Miehen haukkuminen ja kiroilu
Miksi haukut miestä ja kiroilet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen haukkuminen ja kiroilu
Miksi haukut miestä ja kiroilet?
En mä hauku. Mies vaan ei osaa kommunikoida muuta kuin ala-arvoisesti.
Se ärsyttää et mies ei ole niin uskovainen.
Pihtaus ärsytti eniten. Siksi nainen onkin ex.
Oikeastaan vain se, että miksi tapasin nykyisen vaimoni vasta silloin kun tapasin. Tai ei se oikeastaan ärsytä, vaan hieman harmittaa. Vaimoni on kaunis, paljon nuorempi, mukava ja hauska, sekä aivan loistava muutenkin. Mukava elää seesteistä elämää hyvän kumppanin kanssa.
Oikeasti ärsyttää myös miehen persoonallisuushäiriö ja et siitä ei pääse eroon eikä mies muutu vaikka kuinka toivoisi.
Mieheni käveli tänään kanssani kauppaan jalkakäytävän autotien puoleisella reunalla ja huitoen käsiään selittäessään. Autot väistivät.
Hän ei suostunut siirtymään koska keskellä tietä ei voi kävellä. Tuollaiset asiat todella ärsyttävät.
Pidän miehessäni yleensä siitä että hän tuo uusia näkökulmia. On positiivinen ja diplomaattinen.
Tavallaan ei mikään.
Usein ärsyynnyn hetkellisesti, jos joudun hoitamaan tiettyjä arkisia asioita pidemmän ajanjakson yksin aikataulullisista syistä.
En kuitenkaan sano sitä ääneen, vaan pyrin siihen ajattelutapaan, että "se on vain tunne, se tulee ja sen voi antaa mennä". Ärtymykseni ei ole ikinä johtunut miehestä, eikä parisuhteesta vaan omasta väsymyksestä. Väsymys kuitenkin aina helpottaa, joko hölläämällä tai viimeistään kun mies vuorostaan ottaa kopin askareista.
Kun ollaan yhdessä puhuttu jostain todella tärkeästä asiasta ja ehkä sovittu jostain tekomallista, että yritetään eri tavalla kuin ennen, niin seuraavalla kerralla huomaa että mies ei olekaan yhtään sisäistänyt asiaa, onkohan edes kuunnellut tai miettinyt mitä itse päästää suustaan.
Sitten kaikki on taas samassa jamassa.
Ärsyttää siis kamalasti se kun ei yhtään voi luottaa että keskusteluissa päätetyt asiat todella sitten pätevät tulevaisuudessa.
Varmasti hyvin pieniä juttuja.
"Oli henkilö, tapahtui asioita".
Kiitos kattavasta raportistasi.