Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi pettämisestä kiinni muttei tunnusta edelleenkään

Vierailija
02.03.2021 |

Olin viikon verran sukuloimassa lasten kanssa pohjoisessa (tämä oli siis kesällä), ja kun tulin kotiin, niin parin päivän päästä ryhdyin siivoamaan. Meidän makkarissa on tuoli jolle helposti kasaantuu vaatteita ja aloin setvimään pinoa. Päällimmäisenä oli musta villatakki, joka ei ollut mun, Part Two -merkkinen. Eikä ollut miehenkään, oli selkeästi sellainen ohut naisten villatakki, ohutta tyköistuvaa neulosta, pienet napit. Koko XL. Se haisi järkyttävän pahalle ja siinä oli pitkiä vaaleanruskeita hiuksia kiinni. Kysyin mieheltä mikä tää on, ei osannut antaa mitään selitystä. Kysyin onko täällä ollut joku muu kun oltiin lasten kanssa poissa, ei kuulemma ollut. Kysyin miten vtussa meillä sit voi olla vieraan naisen villatakki makkarissa päällimmäisenä vaatepinossa? Ei sanonut mitään.

Miehen aikuinen Tukholmassa asuva tytär käy täällä aina välillä ja hänen tavaroitaan on meidän vierashuoneessa ja mies esittikin että mitä jos tää on x:n villatakki, että hän on täällä vähän siivoillut ja on voinut nostaa sen vierashuoneesta tänne. Miksi vtussa ”nostaisi” vierashuoneesta mitään kun ei siellä mitään ylimääräistä loju, tytär käynyt viimeksi monta kk sitten ja miksi mies nostaisi tavaran just meidän makkariin? Lisäksi tytär on kokoa XS.

Kun selitystä ei tullut niin annoin asian olla mut tää vaan vaivaa mua koko ajan enemmän. Sit vielä uudenvuodenaattona hän jäi kiinni siitä, että antoi kaksi pusua mun parhaalle kaverille ja piteli tätä kädestä kiinni. Nainen on nyt entinen paras kaveri.

Mä en tiedä mitä mä teen tuon ukon kanssa. Yhä vaan hän väittää ettei tiedä mistä villatakki on ilmaantunut meidän makkariin. Viimeksi eilen illalla ja yöllä tästä riideltiin. Olen oikeasti miettinyt kaikki mahdolliset vaihtoehtoiset teoriat mutta mikään ei ole realistinen. On olemassa vaan yksi selitys ja se on se että meillä kävi makkarissa mun poissaollessa joku muu joka sen villatakin unohti.

Millä saan miehen tunnustamaan tämän? Erolla olen jo uhannut ja viime yönä ilmoitin että mies saa nukkua vierashuoneessa siihen asti kunnes kertoo.

Kommentit (427)

Vierailija
341/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehesi pettää tyttärensä kanssa? Miksei muut kelpaa?

Onko miehesi suku pohjoisesta tai Heinävedeltä? Siellä tuollainen on ihan normaalia.

Vierailija
342/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valehtelit noista naisten vaatteista? Oikeasti siellä oli pahnoja, sian ulostetta, sekä nahkainen lieka piilotettuna patterin taakse.

https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/201701212200057471

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ootte kaikki muuten yllättävän perseestä.

Kiitos, samoin?

Vierailija
344/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni valehteli kun löysin kaksi vaaleaa pitkää hiusta sängystä sekä yhden sohvalta samana päivänä. Itselläni on mustat ja mies on itse kalju ja hän oli Afrikkalainen. Hän meni niin paniikkiin ja sanoi sen olevan eka koirankarva johon totesin ettei hän tämä mikään koirankarva ole kun aivan selvä hius ja vielä eri värinenkin kun koirasi. Sen jälkeen mies muutti tarinaansa ja sanoi että vai sitten onkohan se on hänen siskonsa. Ettei ole varma kumman. Johon sanoin että kui tyhmänä mua pidät, sun sisko on Afrikkalainen ei sil oo vaaleita hiuksia. 🤣 meni hiljaiseksi ja ikinä en totuutta kuullut kun niin hirvee riita tuli ja ei myöntänyt, tilanne eskaloitu etten enää luottanut.

Vierailija
345/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyinen ex eli silloinen poikaystävä sanoi erään naisen olevan kaverinsa johon tutustunut töissä. Olimme olleet 5v yhdessä. Ihmetellen pienistä viitteistä jtn mätää on. Totuus oli että heillä oli juttua ja suhde ja jälkeen p kuulin tälle naiselle oli sanonut minun olevan exä josta ei pääse eroon. Ja että roikun miehessä ja että emme seurustele vaikka minulle mies vannoi rakkauttaan ja hän ei tahtonut erota👌🏻👍🏾 Tämmöisten kokemusten jälkeen joku vielä ihmetteleen miksi vaikea rakentaa uusia suhteita ja luottaa enää kehenkään kun luoton ihmisiin pilasi exäni. Valehteli todella paljon kaikesta.

Vierailija
346/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset naiset ei tajua vaikka auto on täynnä kondomeja muovimattojen alla ja naisten puh.no.sekä sängystä löytyy huulipunia ja paidan kauluksesta.Jotkut varastelee koruja ja astioita.Toiset jättää tahallaan merkkejä.Naiset pettää myös.Mutta onhan tyhmiä naisiakin kun uskoo kaikki selitykset.

Vierailija
347/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin XL on jo läski.

Vierailija
348/427 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli hakenut kierrätyksestä jonkun vanhan villatakin, jotta pääsisi eukosta lopullisesti eroon ja saisi jatkaa hyvältä tuntunutta poikamieselämää. Ei kai tuo yhtä virhettä ala toistamaan.

Vierailija
349/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni valehteli kun löysin kaksi vaaleaa pitkää hiusta sängystä sekä yhden sohvalta samana päivänä. Itselläni on mustat ja mies on itse kalju ja hän oli Afrikkalainen. Hän meni niin paniikkiin ja sanoi sen olevan eka koirankarva johon totesin ettei hän tämä mikään koirankarva ole kun aivan selvä hius ja vielä eri värinenkin kun koirasi. Sen jälkeen mies muutti tarinaansa ja sanoi että vai sitten onkohan se on hänen siskonsa. Ettei ole varma kumman. Johon sanoin että kui tyhmänä mua pidät, sun sisko on Afrikkalainen ei sil oo vaaleita hiuksia. 🤣 meni hiljaiseksi ja ikinä en totuutta kuullut kun niin hirvee riita tuli ja ei myöntänyt, tilanne eskaloitu etten enää luottanut.

No joo ymmärtäähän tuon, eihän noi ole mitään älyn jättiläisiä.

Vierailija
350/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset anna vaan olla? Jos villatakkia ei olisi löytynyt niin et tietäisi asiasta mitään ja eläisitte sopuisasti kuten ennenkin. Ihmetyttää naisten tarve tonkia paskakasaa kun eteenpäin menemällä kaikki toimisi paremmin t mies

Itse tekisit samoin, mies kun olet, eikö niin? Antaisit olla, jos toinen on pettänyt, koska mitä sitä turhia tonkia? Heh.

Vierailija
351/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa olen pettänyt kotonani rakastajattaren kanssa ja hyvällä onnella olen välttänyt paljastumisen. Kyllä se on herkumpaa aviovuoteessa toisenkin kanssa. Jälkimmäisellä kerralla oli korvis tippunut, mutta onneksi satuin siivoon joka paikan. Juu ja lakanat piti pyykätä myös ja sauna pestä. Todennäköisesti koru oli tiputettu eikä tippunut.

Sama juttu täällä, aviovuoteesssa pari kertaa polkenut ns.vierasta muijaa,

kauhee siivoominen ja tutkiminen ettei jää mitään karvoja tms. lakanoille.

Nykyään vien panot vierashuoneeseen sinne ne kuuluukin,

ei tarvi ihan niin tarkkkaan syynätä ja siivota ja ihan yhtä hyvät kyydit saa.

Vierailija
352/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peronpuo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa olen pettänyt kotonani rakastajattaren kanssa ja hyvällä onnella olen välttänyt paljastumisen. Kyllä se on herkumpaa aviovuoteessa toisenkin kanssa. Jälkimmäisellä kerralla oli korvis tippunut, mutta onneksi satuin siivoon joka paikan. Juu ja lakanat piti pyykätä myös ja sauna pestä. Todennäköisesti koru oli tiputettu eikä tippunut.

Mietin tässä, että eikö olisi helpompi olla sinkku? Itse erosin miehestä lopulta, kun ymmärsin, että avioliitto oli tullut tiensä päähän.

Vierailija
353/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman huvittaa täällä nämä tyypit, jotka sanovat, että "olisiko mies tosiaan niin tyhmä, että ei huomaisi villatakkia yms jne". Voi kyllä. Miehet ovat JUURI niin tyhmiä, että tekevät kaikki alkeelliset virheet. Luulevat, ettei vaimo ihmettele, että petivaatteet on vaihdettu, vaikka 15 vuoden aikana eivät niitä ole koskaan vaihtaneet. Lisäävät baari-illan jälkeen someensa uusia tuttavuuksia. Piilottelevat räikeästi puhelintaan. Käyvät harva se päivä ja ilta ja yö harrastuksissa/poikien reissuilla/ylitöissä. Lista on loputon. Enemmänkin ihmettelen, miten tyhminä nämä miehet pitävät vaimojaan/tyttöystäviään.

Itseään saa peilistä katsoa, kun sen tyhmän pettäjämiehen puolisokseen valitsee. Sitä saa, mitä tilaa.

Vierailija
354/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on Drag ja villatakki oli hänen, hius hänen peruukistaan. Tarkasta, onko sovitellut sinun vaatteitasi ja käyttänyt meikkejäsi.

Joko tämä vaihtoehto tutkittu?

Vierailija
355/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peronpuo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä, että eikö olisi helpompi olla sinkku? Itse erosin miehestä lopulta, kun ymmärsin, että avioliitto oli tullut tiensä päähän.

No ei todellakaan.

Silloinhan joutuisi itse laittamaan ruuan, pesemään pyykit ja siivoamaan.

Vierailija
356/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peronpuo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta myönnät varmaan ettei ihan samalle tasolle yllä kuin aviovuoteessa vieraan paneskelu? :)

Siinä on ihan omanlaisensa lisämauste, sellainen ”kielletyn hedelmän puraisu”

Vierailija
357/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että olen kyllä ihan liian kiltti. Jos näen unta että petän miestäni, niin saan jo siitä ihan hirveät tunnontuskat.

Vierailija
358/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petturihan tuo selvästi on.Meilläkin ukko petti, mutta paljastui ,kun löysin hotellikuitin keskeltä olkkarin lattiaa.Jäätiin sitten vielä yhteen, lasten takia.Mies väitti suhteen loppuneen.Paskat sanon minä, ei takuulla loppunut.Käy kioskilla niin, että on siellä 20 min.Ei jonoa, muka laittoi yhden rivin lottoa. Käy suihkussa ENNEN lenkkiä ym....

T:pian ex, (Luojan kiitos)

Vierailija
359/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että olen kyllä ihan liian kiltti. Jos näen unta että petän miestäni, niin saan jo siitä ihan hirveät tunnontuskat.

Sama :D. Yleinsä kyllä herään ennen kuin mitään ehtii tapahtua, jotenkin liian hankalasti etenee uni.

Tavavallaan harmillista.

Vierailija
360/427 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin kun sain todisteet pettämisestä. Sen jälkeen selvisi vaikka mitä, miehellä oli ollut yhden yön hoitojen lisäksi ainakin kaksi "vakituista" tyttöystävää meidän avioliiton aikana. Epäili minua pettämisestä joka käänteessä, vaikka ei ollut oikeasti aihetta.

Toisen "tyttöystävän" mentyä naimisiin myöhemmin, vonkasi hänen siippansa minua baarissa. Sillä hetkellä mietin, että karman laki tuli nyt puraseen muikkia persiistä. Vonkaajan vaimo oli silloin pienen vauvan kanssa kotona niin kuin minäkin olin ollut kun tämä nainen petti minua aviomieheni kanssa. Hetken tunsin sadistista iloa ja harkitsin miehen matkaan lähtemistä. Sitten mietin, että jos lähden niin en anna sitä anteeksi itselleni ikinä. En tiedä miten se avioliitto nyt voi.

Jaksamista kaikki pettämisestä kärsiville. Itselle se oli kuin olisi tiiliseinällä lyöty päähän kun ymmärsi millaisen sian kanssa olin mennyt naimisiin. Ei silti mennyt usko ihmisiin.

En ole mikään uskonnollinen hihhuli, mutta jo raamatussa sanotaan, että osa meistä syntyy avioliittoon kelpaamattomina. Olen ajatellut samoin, että meistä kaikista ei vaan ole siihen uskollisuuteen. Osa ei halua ja osa ei pysty vaikka haluaisikin. Joillakin on niin huono itsetunto, että tarvitsee jatkuvasti hakea jotain pönkitystä sille etsimällä aina jotain uutta vongattavaa tai jotain elämää suurempaa rakkaussuhdetta. Jos kuvittelee, että se vaimo pysyy aina valmiina prinsessana vaikka itse lihoo sohvalla oluttölkkien ja sipsipussien välissä, niin ei ehkä elä ihan tässä maailmassa.

Toisaalta niitä on varmaan ihan yhtä paljon naisissakin. Yksi kaveri kyllästyi illanvietossa kun oma poikkis sammui, meni sitten poikkiksen veskiin panemaan sen parasta kaveria.

Kai sekin olisi hyvä muistaa, että vaikka olet itse umpirakastunut ja investoinut kaiken siihen parisuhteeseen ja perheeseen, niin voipa hyvinkin olla, että se mies ei tunne samoin vaikka niin vakuuttaisikin. Jotkut vaan etsii koko ajan mahdollisuutta vaihtaa parempaan.

Miten paljon se elämä sitten paranee jos sillä uudella on vähän nätimpi naama ja pienempi takapuoli? Jos taakse jää rikkoutunut perhe ja molemmille huono taloudellinen tilanne, niin voi käydä itselle kylmät. Entä kun tajuat miten hyvä se puoliso oli, ja se onkin jo siinä vaiheessa löytänyt toisen tai ei missään tapauksessa ota enää takaisin kun on ymmärtänyt miten petollinen olet ollut.

Kun mukana on lapsia pitää aina miettiä asioiden vaikutusta lasten tulevaisuuteen. Jos rakkautta vielä on, niin ehkä voi yrittää. Mutta jos sitä ei ole, niin lapsetkin kärsii. Samoin jos riidat on jatkuvia, niin lapsille on parempi kaksi rauhallista kotia. Oma lapsuudenkoti oli täysi helvetti kun kaksi narsistia taisteli vuosia ja me lapset jäätiin siihen väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi