Mies jäi pettämisestä kiinni muttei tunnusta edelleenkään
Olin viikon verran sukuloimassa lasten kanssa pohjoisessa (tämä oli siis kesällä), ja kun tulin kotiin, niin parin päivän päästä ryhdyin siivoamaan. Meidän makkarissa on tuoli jolle helposti kasaantuu vaatteita ja aloin setvimään pinoa. Päällimmäisenä oli musta villatakki, joka ei ollut mun, Part Two -merkkinen. Eikä ollut miehenkään, oli selkeästi sellainen ohut naisten villatakki, ohutta tyköistuvaa neulosta, pienet napit. Koko XL. Se haisi järkyttävän pahalle ja siinä oli pitkiä vaaleanruskeita hiuksia kiinni. Kysyin mieheltä mikä tää on, ei osannut antaa mitään selitystä. Kysyin onko täällä ollut joku muu kun oltiin lasten kanssa poissa, ei kuulemma ollut. Kysyin miten vtussa meillä sit voi olla vieraan naisen villatakki makkarissa päällimmäisenä vaatepinossa? Ei sanonut mitään.
Miehen aikuinen Tukholmassa asuva tytär käy täällä aina välillä ja hänen tavaroitaan on meidän vierashuoneessa ja mies esittikin että mitä jos tää on x:n villatakki, että hän on täällä vähän siivoillut ja on voinut nostaa sen vierashuoneesta tänne. Miksi vtussa ”nostaisi” vierashuoneesta mitään kun ei siellä mitään ylimääräistä loju, tytär käynyt viimeksi monta kk sitten ja miksi mies nostaisi tavaran just meidän makkariin? Lisäksi tytär on kokoa XS.
Kun selitystä ei tullut niin annoin asian olla mut tää vaan vaivaa mua koko ajan enemmän. Sit vielä uudenvuodenaattona hän jäi kiinni siitä, että antoi kaksi pusua mun parhaalle kaverille ja piteli tätä kädestä kiinni. Nainen on nyt entinen paras kaveri.
Mä en tiedä mitä mä teen tuon ukon kanssa. Yhä vaan hän väittää ettei tiedä mistä villatakki on ilmaantunut meidän makkariin. Viimeksi eilen illalla ja yöllä tästä riideltiin. Olen oikeasti miettinyt kaikki mahdolliset vaihtoehtoiset teoriat mutta mikään ei ole realistinen. On olemassa vaan yksi selitys ja se on se että meillä kävi makkarissa mun poissaollessa joku muu joka sen villatakin unohti.
Millä saan miehen tunnustamaan tämän? Erolla olen jo uhannut ja viime yönä ilmoitin että mies saa nukkua vierashuoneessa siihen asti kunnes kertoo.
Kommentit (427)
Ei hän tunnusta välttämättä koskaan. On tiettyjä
narsismiin taipuvaisia luonteita jotka pitää kiinni valheestaan loppuun saakka, koska alkavat matkan varrella itsekin uskoa siihen.
Eli sua ap harmittaa se, että miehesi petti sua isomman naisen kanssa kuin itse olet?
Ei se kuule tunnusta mitään koskaan. Todnäk ollut muitakin tapauksia. Joko siedät pettäjää ja suljet silmät tai jätät äijän ja etsit miehen joka kunnioittaa sinua ja parisuhdetta.
Sinulla on vain kaksi vaihtoehtoa, joko elät asian kanssa ja unohdat sen tai et elä ja eroat. Koska et luota mieheen, niin jotain sille asialle täytyy tehdä. Et voi ikinä tietää onko hän pettänyt vai ei.
Jo se, että et luota, kertoo sen, että teillä ei ole hyvä olla yhdessä. Menkää pariterapiaan yhdessä tai sinä yksin juttelemaan jonnekkin. Tuota menoa tuhoat teidät molemmat.
Tod.näk. entinenkin suhde on päättynyt ukon pettämisiin, mutta jatka toki.
Mikset anna vaan olla? Jos villatakkia ei olisi löytynyt niin et tietäisi asiasta mitään ja eläisitte sopuisasti kuten ennenkin. Ihmetyttää naisten tarve tonkia paskakasaa kun eteenpäin menemällä kaikki toimisi paremmin t mies
Lopettaisin asiasta puhumisen ja laittaisin ukon tarkkailuun. Palaa väistämättä jos jotain tällaista puuhaa.
Itse eroaisin tuossa kohtaa, vaikka olisi lapsiakin. Miksi katselet pettäjämiestä? Noita tapauksia on ollut aiemmin ja tulee olemaan tulevaisuudessakin. Toki jos haluat kulissiavioliiton niin voi toimia.
Heh, kuulostat ihan minun ex-vaimolta. Hän kun oli reissussa niin lähes joka kerta meille oli ilmestynyt jonkun "toisen naisen" tavaroita. Oli shampoota, pesuharjaa, kondomeja, liukkaria yms... Ihme kamaa joita en ollut koskaan nähnytkään. Tuolla tenttaamisella ja riidankylvämisellä saat vain miehen lähtemään. Mutta ehkä sitä haetkin?
Vierailija kirjoitti:
Eli sua ap harmittaa se, että miehesi petti sua isomman naisen kanssa kuin itse olet?
Ja vielä pahan hajuisenkin.🤣
Ajatteletko tosissasi, että miehesi olisi niin typerä, että jättäisi päällimmäisenä näkyvissä olevan paidan löydettäväksesi, jos hänellä olisi ollut toinen nainen siellä? Jos sillä olisi toinen nainen, niin kai hän nyt yrittäisi sentään jäljet siivota ja hävittää?
Minäpä kerron: hän ei tunnusta ikinä. Uusiakin vastaavia tulee mutta jos et yllätä itse teossa niin KOSKAAN ei myönnä.
Mun mieheni petti mua vuosia, koko ajan oli pieniä merkkejä muttei jäänyt kunnolla kiinni. No kerran sit sanoin meneväni viikonlopuksi vanhemmilleni mutta päätinkin palata jo la-iltana. Päätin myös etten sano miehelle mitään. Tulin kotiin, ei ketään kotona. Ei tullut mies yöksi kotiin. Aamupäivällä sit ovi kävi ja kuului miehen ääni ja naisen kikatusta ja ”ähinää” eteisestä. Odottelin ja sit kävelin eteiseen, siellä mies suuteli vierasta akkaa. Oli kuulkaa hyvät ilmeet kummallakin. Akka livahti pois paikalta ja mies aloitti sellaiset selitykset ettei tosikaan, yritti väittää mustan valkoiseksi. Lopputulos oli että hain avioeroa viiden päivän kuluttua.
Nyt olen ollut jo vuosia naimisissa miehen kanssa joka on huomattavasti luotettavampi. Ex-miehellä ei mene kovin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko eri vuodevaatteet kotiin tullessasi?
Oli. Ja muutenkin oli pienesti siivoiltu, mitä ihmettelin koska mies ei normisti siivoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko tosissasi, että miehesi olisi niin typerä, että jättäisi päällimmäisenä näkyvissä olevan paidan löydettäväksesi, jos hänellä olisi ollut toinen nainen siellä? Jos sillä olisi toinen nainen, niin kai hän nyt yrittäisi sentään jäljet siivota ja hävittää?
Mä luulen että mies ei ole hoksannutkaan että sen vaatepinon joukkoon on tullut yksi musta vaate lisää. Ei hän myöskään sillä tavalla osaa edes erottaa onko joku villatakki mun vai ei, ei hän muista mun vaatteita niin tarkkaan. Petivaatteet oli vaihdettu ja muutakin pientä siivoiltu mutta se vaatekasa oli paikoillaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko eri vuodevaatteet kotiin tullessasi?
Oli. Ja muutenkin oli pienesti siivoiltu, mitä ihmettelin koska mies ei normisti siivoa.
Ap
Miksi sä sitten jatkat? Joko unohdat tai haet eroa.
Onnea vaan valitsemallasi tiellä.