Ns. navettahuivit aikuisella naisella = YÖK!
Ulkosuomalaisena kesälomaa Suomessa viettäneenä en voinut kuin ihmetellä, että nyt on sitten suomalaisilta naisilta kadonnut se viimeinenkin tyylinhiven. Navettahuivisia (tiedättehän, kukallinen, mielellään Marimekon huivi taiteltu kolmioksi ja sidottu korvien takaa pään ympäri) naisia pihat, puistot ja huvipuistot pullollaan! Suomalaiset leveät, meikittömät kasvot navettahuivin kehystämänä, ja sitä jo melkein tuntee lannan hajun sieraimissaan. Mitään järkevää perustetta ei sellaisen hirvityksen päällepukemiselle voi olla! Hyvät ystävät, suokaa navettahuiville arvonsa ja jättäkää se sellaisten käytettäväksi, jotka sitä oikeasti tarvitsevat - navetoissa työskentelevät ihmiset!
Kommentit (66)
Valistakaa ihmeessä!
Ja ihan vaan tiedoksi, navetassa ei kyllä tosiaankaan pidetä huivina pientä kolmiota takaraivolla, vaan tarkoitus on peittää hiukset kokonaan.
Tässä vielä pari tunnettua tyyli-ikonia 50- ja 60-luvuilta, varmaan hekin suoraan navetasta tulossa ap:n mielestä:
http: // stylebytes. net / 2005 / 11 / 12 /
http: // www. lacoctelera. com / nocheenlaciudad / post / 2005 / 09 / 22 / audrey
Ja entäs kaikki muslimit sitten?
t. huiviton huiveja ymmärtävä
OOn itseasiassa aina kadehtinut ihmisiä joiden päähän sopii huivi. (niitä voi käyttää tyylillä tai tyylittä) Nykyään näkee ihan kivojakin huivivirityksiä ja harmittaa kun itselle ei sovi. :( (no sitä unikkoo en käyttäis).
En osaa toki vetää rajaa missä menee hyvän ja huonon huivin raja kun toilille sopii oikein kunnon turbaani kun taas toisille tuollainen Eminem tai navetta-viritys.
Voi surku jos oon jonkun päivän pilannu sillä.
Mulla rasvoittuu hiukset päänahasta vaikka edellisenä päivänä olisi pesty, pääasiassa siksi käytän huivia. Ei joka aamu ehdi pestä hiuksia. Eikä huivin alta pilkota rasvainen tukka, ei hiusten latvat rasvoitu.
Mutta näytän oikeasti ihan kauhealta huivi päässä tai yhtään mikään muukaan viritelmä päässä. Kuljen kesät talvet paljain päin. Jos pitäisin huivia, niin se olisi kyllä ehdottomasti tuo Eminem-tyyli.
Mulla on kyllä vähä vakavampia murheita kun mitä ihmiset laittavat päähänsä. Ei pitäisi ihan pikku asioista valittaa, pitäisi olla onnellinen että on esim. terve, ei mitään sairauksia.
Ja toiseks, mun mielestä lippis on kyllä kaiken huippu. Itse on koskaan suostuisi sitä päähäni tunkemaan.
Mulla ei ole minkään valtakunnan mielipidettä niistä. Jos jollain on navettahuivi, hyvä homma, hänellä on syynsä. Oonpa kietaisuut itsekin joskus pään suojaksi huivin, ja tytölläni on usein.
Voi meitä tietämättömiä tyylittömiä.
muuta ku urheillessa. Ja kuka ihme pistää lierihatun päähänsä?? kyllä mult a saa ainakin naurunremakan nää ns. " hienot" lierihattuiset naiset ku huivi päässä.
Ja kyllä, käytän huivia ulkoillessani lasten kanssa, jos oikein aurinko paahtaa ja saatanpa piipahtaa kaupassakin huivi päässä. Ja mulle se ainakin sopii
Kyllä jokaisella on oikeus pukeutua ihan miten itse haluaa joutumatta puolustelemaan valintojaan. Kauneusihanteita kun on niin monia. Eri asia on sitten muita loukkaava pukeutuminen ja siitähän ei navettahuivissa ole kyse. Jos ei kärsi katsoa, niin on parempi pysytellä sisätiloissa ja vaikka katsella sitä omaa täydellistä kuvaansa peilistä.
Ja lippikset on minusta sporttisen vaatetuksen kanssa, esim. huppari, usein tyylikkäitäkin. Ei tietenkään mikään ilmaislippis tai tarjahalonen-lippis, vaan hyvänmallinen merkkilippis, esim. esprit.
ja todellakin huivit ovat helvetin karseita aikuisilla naisilla - ihan ne marimekkohuivitkin... Pienillä tytöillä jotenkuten menettelee.
Muumimaailma, Särkänniemi ym ovat erinomaisia paikkoja tarkastella kanssaihmisiä (omien lastensa vahtimisen/viihdyttämisen ohella tietty). Suomalaiset naiset ovat navettahuiveineen aika tyylittömiä. Toisaalta se on hyvä - erotutaanpa me tyylikkäät (ja huivittomat) sitten paremmin joukosta.
Lippikset (esim David, Peak) sopivat urheiluun. Ei naiselle muuten lippis sovi.
Huivia käytän kesällä siksi, että kasvot ruskettuu. Vrt. lippis tai lierihattu.
Minua ei liikuta paskaakaan, mitä joku ajattelee huivin käytöstä :)
Uimalakkia? Virkattua antennipipoa?
Lomailin Italiassa huivipäisenä, enkä kuullut ohikulkiessani siellä mitään naurunremakoita. Naureskelivat sitten ilmeisesti sisäänpäin.
Perkules, perustetaan pro navettahuivi -yhdistys!
Vierailija:
Itse sorrun joskus kesällä moiseen huiviin, jos on hiukset tosi likaiset ja olen menossa suihkuun vasta myöhemmin. Mieheni v-tuilee mulle tuosta huivista. Mutta kerrohan nyt, mitä voi sitten laittaa päähän, jos haluaa peittää hiuksensa? Ihan tositarkoituksella kyselen.
Kesäinen lierihattuhan on aivan ihanan näköinen, kunhan on osannut pukeutuakin sen tyylisesti. Suosittelen myös ns. kalastajanhattua, jos pää pitää suojata.
kaikenmaailman lierihatut ja kalastajanhatut on törkeen näkösiä lärsöjä.
Omistan kyllä jokusen huivin, mutta käytän niitä pannaksi taiteltuna, en kolmiona. Kerran olen tosin tänä kesänä sortunut kolmionmalliseen huiviin, sellaiseen muotoonommeltuun nauhalliseen, kun jouduin seisomaan monta tuntia suorassa auringonpaisteessa enkä omista kesähattua. Mutta ei minun silmääni häiritse ollenkaan, jos joku muu käyttää huivia navetan malliin, ja itsekin olen moiseen sortunut joskus aikanaan. Hiukseni ovat kiharat ja paksut, ja niskaan solmittu huivi vie ihanasti hiostavat hiukset vähän ylemmäs. Aina kun ei haluaisi pitää hiuksia kiinni... :)