Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ns. navettahuivit aikuisella naisella = YÖK!

Vierailija
08.08.2006 |

Ulkosuomalaisena kesälomaa Suomessa viettäneenä en voinut kuin ihmetellä, että nyt on sitten suomalaisilta naisilta kadonnut se viimeinenkin tyylinhiven. Navettahuivisia (tiedättehän, kukallinen, mielellään Marimekon huivi taiteltu kolmioksi ja sidottu korvien takaa pään ympäri) naisia pihat, puistot ja huvipuistot pullollaan! Suomalaiset leveät, meikittömät kasvot navettahuivin kehystämänä, ja sitä jo melkein tuntee lannan hajun sieraimissaan. Mitään järkevää perustetta ei sellaisen hirvityksen päällepukemiselle voi olla! Hyvät ystävät, suokaa navettahuiville arvonsa ja jättäkää se sellaisten käytettäväksi, jotka sitä oikeasti tarvitsevat - navetoissa työskentelevät ihmiset!

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on mielestäni ainoa perusteltu syy huivia pitää. Ja kuten varmaan tiedät, ei sen huivin tarvitse navettahuivi olla, vaan päähän voit vetäistä jonkun muunkin huivin. Tsemppiä sinulle ja paranemisellesi!

ap

Vierailija
22/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

navettahuivin puolustajaa liikkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette vain halua myöntää itsellenne, että olette kulkeneet taas kuukausikaupalla julkisella paikalla juntin näköisenä, likainen tukka hapsottaen huivin alta. Me muut nauramme partaamme.

Ja se joka tuulesta valitti, korvaläpät toimivat tosi hyvin ja ovat vielä fiksun näköisetkin.

ap

Vierailija
24/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin haukut kirjavin sanankääntein kaikki huivien käyttäjät ja sitten pyytelet p*rsettä nuoleskellen anteeksi ihmiseltä, jolla on elämässä todellisiakin ongelmia.

Vierailija
25/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippiskin on parempi tai joku muu kesähattu sitten jos lippis ei sovi muuhun pukeutumiseen. Mutta mun mielestä lippis on oikein hyvännäköinen useimmilla kunhan se sopii muuhun vaatetukseen, ts. rentoon, urheilulliseen asuun.

Vierailija
26/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi pyysinkin häneltä anteeksi. Moukkamaista olisi ollut jättää pyytämättä anteeksi. Mutta ehkä niin tekisi navettahuivipää?

ap

Vierailija
27/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju todistaa vain sen, että KYSE ON MAKUASIOISTA. Ap inhoaa huiveja, mutta suosittelee korvaläppiä. Oma näkemykseni tähän: salli minun nauraa. Mutta, mutta: tämä on MINUN mielipiteeni. Joku taas pitää lippistä kivan ja sporttisen näköisenä, kun toisille siitä tulee mieleen formulakisojen perseenkeikuttajat.

En voi muuta kuin toistaa ikivanhan kliseen: makuasioista ei voi kiistellä.

Vierailija
28/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun he eivät ole häntä alun perin haukkuneetkaan. Hoh hoijaa, ap.

Vierailija
29/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää just sellaisia vatteita yllään, joista pitää itse.

t. se syöpäläinen

Vierailija
30/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei sellaista ole, mutta voisin hyvin kuvitella hommaavani, jos kasvot vähän kapenisivat=laihtuisin lisää.

Ja aika dorkaa edes olettaa, että löytyisi kovin montaa huivitonta huivien puolustajaa;kait niillä tyypeillä olisi ne huivit, jos ne niistä tykkäisi??? Ihan sama kuin etsisi tyyppiä jonka mielestä korkokengät on maailman siistein juttu, vaikka itse kulkee vaan tennareissa..

Vierailija
31/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko ns. jenkkihuivit navettahuiveksi? Jos lasketaan, niin liityn joukkoon xD

Vierailija
32/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka suhteen virolaiset naiset pesee suomineidon mennentullen. Enpä vois kuvitella, että lahden toiselta puolelta näitä rättejä löytyis. Mutta muutenkin siellä kyllä kiinnitetään enemmän huomiota ulkonäköön.

Vierailija
33/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän sellaista, kun oma kalastajanhattu-mallinen beige tai 70-luvun tyylinen musta lerppalierinen eivät aina sovi (mm väriensä puolesta) yhtä hyvin kuin se huivi.

Ja tosiaan, makuasia. Minusta taas olkihatut ovat naurettavuuden huippu ja korvaläpät lähes yhtä pahat. Mutta tämä on subjektiivinen mielipide, ei mikään absoluuttinen Totuus.

Vierailija
34/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lippiksiä tai huiveja kiedottuna sillälailla kokonaan pään ympäri. eikä ikinä marimekkoa tai jenkkihuivia. navettatyyliin joskus kotipihalla kun otan aurinkoa ja kukaan ei nää... en ymmärrä miksi niin moni pitää silleen, kun se näyttää kamalalta suurimmalla osalla.

Vierailija
35/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tulisi meidän lähipuistoon ja näkis nää navettahuivit :). Ihmettelis varmaan, että mihin ihmeen junttilaan se on tullut! Hän on aina viimeisen päälle huoliteltu ja siististi pukeutunut, korut vaan kilisee leikkipuistossakin.

Vierailija
36/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. poster. net/eminem/eminem-bandana-4900647. jpg

En tosin ihan noin syvälle päähän vedettynä.

Vierailija
37/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päässä, mutta silloin enemmän takaraivolla kuin otsalla rajoja tekemässä :)

Vierailija
38/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vois olla iloinen siitä, että joku on kuollut rintasyöpään? Eiköhän siinä ole huivit ihan sivuseikka!

Vierailija
39/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siinä olen amaa mieltä, että ei ole kaupunkikäyttöön huivista. Itse kyllä käytän pihalla ja leikkipuistossa kuumalla paisteella.

Vierailija
40/66 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

navettahuivit ovat todellakin mauttomuuden huippu, erityisesti jenkki- ja unikkohuivit. ja mammat ihan polleena kun ihan marimekkoa päässä!!!

ja juuri kuvailemasi meikittömät leveät usein vielä valkoiset kasvot korostuvat mitä karmeimmalla tavalla! huivi lihottaa ja latistaa kasvot ja aivan yhtä tyylikästä kuin vyölaukku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi