Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kampaajat kihartavat hiuksia, kun ne kuitenkin oikenevat kohta sen jälkeen, kun ollaan lähdetty kampaajalta?

Vierailija
28.02.2021 |

En tajua. Jos suorahiuksinen ihminen menee tasoitukseen, miksi kuivauksen jälkeen täytyy vielä kihartaa hiuksia? Eihän siinä ole mitään järkeä? Kun on tiedossa, ettei olla menossa mihinkään juhliin.

Minulle kelpaisi sekin, että lähtee kampaajalta hiukset märkinä, mutta ilmeisesti jäljen tarkistamiseen tarvitaan kuivat hiukset.

Myös kampaajien mainoskuvissa hiukset on kiharrettu -ja silloinhan ei näe työn jälkeä kunnolla. Vedätystä siis.

Suorat, harjatut hiukset ovat kauniit.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mun hiuksia oo koskaan kiharrettu. Mistä tällainen luulo?

Vierailija
2/21 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain rohkeasti suuta auki siinä kohtaa, kun kampaaja meinaa laittaa kihartimen/raudan töpselin seinään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen aina pyytänyt kuivaamaan vain nopeasti sellaisenaan eikä kyllä mitään kiharoita ole koskaan tehty. 

Vierailija
4/21 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kampaajani aina pyynnöstäni suoristaa hiukseni, kun itse en millään osaa sitä yhtä hyvin ja tarkasti. Mutta tokihan hiukset sitten taas seuraavana päivänä ovat kihartuneet itsekseen, kostealla ilmalla tähän ei mene kuin tunti. 

T. Kiharahiuksinen 

Vierailija
5/21 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa ettet halua kiharoita. Kampaaja luultavasti katsoo, että kasvonpiirteisiin sopisi kihara, ja siksi laittaa ne, ellet itse esitä mitään toivetta miten hiukset laitetaan. Kampaaja haluaa, että lähdet hyvän näköisenä sieltä koska sitä useimmat asiakkaat toivoo.

Vierailija
6/21 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kampaajaa! Ei mun hiuksia ole ikinä leikkuun jälkeen kiharrettu. Tosin olen käynyt pitkään samalla kampaajalla.

Vierailija
7/21 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ne yrittää vetää suoraksi. Oon kiharahiuksinen. 🙄

Vierailija
8/21 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on liki vyötärölle olevat hiukset ja varsinkin kostealla ilmalla ne menevät ihan epämääräisille kiharoille, joten minäkin pyydän kampaajaa aina suoristamaan ne. Kykenen muutenkin juttelemaan kampaajien kanssa ongelmitta. Mikä sinulla ap on, että keskustelu on niin mahdotonta? Kjos et pysty juttelemaan, niin kirjoita vaikka lapulle toiveesi.

Vierailija
9/21 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he haluavat, että lähdet sieltä muuttuneen näköisenä - ja kivan näköisenä.

Mulle myös tulee aina suorat hiukset. Onhan se ihan kivaa vaihtelua, mutta en tykkää niistä pitkin päätä valuvista lärpäkkeistä, jotka eivät pysy korvan takana (suorahiuksisilla on yleensä syystäkin otsatukka) ja illalla ne jo näyttävät ikävälle välimallille, jossa on jotain kiharoita siellä täällä.

Nyt olen alkanut käydä ekokampaajalla, siellä saa paremman leikkauksen eikä hiuksia suoristeta sitä varten, että ne saisi leikattua. Nuoret kampaajat eivät muuta osaa.

t. toinen kiharapää (todella runsaat kiharat)

Vierailija
10/21 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiharahiuksinen ja suoristus maksaa erikseen, joten hiukset kuivataan vain päähän. 

Eikö se kihartaminen maksa sitten erikseen?

Vierailija
11/21 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on liki vyötärölle olevat hiukset ja varsinkin kostealla ilmalla ne menevät ihan epämääräisille kiharoille, joten minäkin pyydän kampaajaa aina suoristamaan ne. Kykenen muutenkin juttelemaan kampaajien kanssa ongelmitta. Mikä sinulla ap on, että keskustelu on niin mahdotonta? Kjos et pysty juttelemaan, niin kirjoita vaikka lapulle toiveesi.

Hauska. Sanon kyllä. Joskus annoin kihartaa, kun olin niin änkkänä enkä tajunnut jutun pointtia ollenkaan. Sitten ajattelin, että miksi ei.

Sekin ärsyttää, kun kampaajalla pitää aina föönata. Se vaurioittaa hiuksia. ap

Vierailija
12/21 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiharahiuksinen ja suoristus maksaa erikseen, joten hiukset kuivataan vain päähän. 

Mitä tuo tarkoittaa?

Vierailija
13/21 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo tarkoittaa?

Maksaa siis enemmän, jos suoristetaan tai kiharretaan erikseen eikä vain kuitava perusnormaalisti.  

Vierailija
14/21 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska. Sanon kyllä. Joskus annoin kihartaa, kun olin niin änkkänä enkä tajunnut jutun pointtia ollenkaan. Sitten ajattelin, että miksi ei.

Sekin ärsyttää, kun kampaajalla pitää aina föönata. Se vaurioittaa hiuksia. ap

Jos käyt viikottain kampaajalla, niin huolesi föönaamisesta on ehkä hivenen aiheellinen. Jos harvemmin, niin älä viitsi valittaa turhasta.

Vierailija
15/21 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajani aina oikaisee syöpähoitojen kihartamat hiukseni, jos en muista pyytää, että hän jättää hiukseni kihariksi.

Kampaajilla on varmaan omat toimintatapansa.

Vierailija
16/21 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmien tummennus liikkeessä ja lähti pois heti seuraavana päivänä ! 25€ siihen.Oli unohtanut vetyperoksiinin varmaan.Eikä toi mitään on niitä ollut säkkäräkiharaakin ihan pilattu hiukset.Tai piti olla olla 2 väri tuli 3 värinen.Piti tasata latvat niin teki hirveetä eripituisia poikatukka mallia.Nyt on liikkunut viime vuosina uskontoisia että heille pyytävät antamaan kaiken kuten shampoot meikit puoliksi käytetyt ÄLKÄÄ ANTAKO mitään varkaille.

Vierailija
17/21 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo tarkoittaa?

Maksaa siis enemmän, jos suoristetaan tai kiharretaan erikseen eikä vain kuitava perusnormaalisti.  

Ei mulla ainakaan maksa se, että latvoja käännetään leikkaamisen jälkeen. Mahtuu varatun ajan puitteisiin ja hiukset näyttävät vähän eläväisemmiltä kuin päätä myöten valuvat suoristetut.

Vierailija
18/21 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo tarkoittaa?

Ei mulla ainakaan maksa se, että latvoja käännetään leikkaamisen jälkeen. Mahtuu varatun ajan puitteisiin ja hiukset näyttävät vähän eläväisemmiltä kuin päätä myöten valuvat suoristetut.

No mulla on kiharat hiukset ja kyllä niiden suoristamiseen menee paljon enemmän aikaa kuin vain kuivaamiseen. Olen ihan tyytyväinen, että tämä on hinnoiteltu erikseen ja otan sen edullisimman vaihtoehdon. 

No latvojen kääntäminen ei kyllä kuulosta kihartamiselta yleensä. 

Vierailija
19/21 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole käynyt kampaajalla 9 vuoteen, minulla on pitkät luonnonkiharat hiukset ja leikkaan kuivat latvat niistä pois itse.

Silloin kun vielä kävin kampaajalla niin hän aina suoristi hiukseni leikkauksen jälkeen. Moni suorahiuksinen on sanonut että heille halutaan laittaa kiharoita ja meidän kiharapäitten hiukset suoristaa. Kampaajat varmaan haluavat viihdykettä itselleen, onhan se mukava nähdä miltä asiakas näyttää kun laittaa hiukset päinvastaisella tavalla. Tai ehkä hiusten tasoitus on niin pieni juttu että he haluavat vähän jotain erilaista asiakkaalle, ettei tarvitse ihan samannäköisten hiusten kanssa lähteä kampaajalta kuin sinne tullessa.

Vierailija
20/21 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus on niin huono että pitäähän sitä jotenkin yrittää kaunistella 😂