Perusterve Heini 32 v joutui koronan takia ambulanssilla sairaalaan: varoittaa vähättelemästä brittimuunnosta!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007831407.html
Helsingin yliopiston virologian professori Olli Vapalahti sanoo IS:lle, että virusmuunnos leviää lasten parissa ja muussakin väestössä herkemmin kuin alkuperäinen koronavirus."
Miten helvetissä kukaan enää viitsii valehdella, ettei lapset ja nuoret ole merkittäviä koronan levittäjiä ja kouluja ja päiväkoteja ei pitäisi laittaa kiinni?!!
Kommentit (594)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heini on tilastopoikkeama. Ei kannata panikoida yhden naisen takia.
Karu totuus on, että suurin riski kuolla koronaan on niillä ihmisillä, jotka ovat:
- ikä yli 50v
- sukupuoli mies
- tupakoitsija (nykyinen röökaaja tai entinen röökaaja)
- ylipainoinen
- fyysisesti passiivinen (huono lihaskunto, huono aerobinen kunto)
- verenpainetautinenKatsokaa peiliin ja kysykää itseltänne, kuinka monta riskitekijää teillä on. Minulla on NOLLA, joten aion jatkossakin vähätellä koronavirusta.
On se pöpi :D
Ottaen huomioon Suomen ikäpyramidin enemmistö suomalaisista on yli 50 joilla on kohonnut verenpaine.
Yhteiskunnassa on oikeuksia mutta myös sääntöjä,jos et oletäysin white trashia ymmärrät tämän.
Hei, satun tietämään että valitettavasti juttu on täyttä totta. Surullista ja raskasta varmasti perheelle. Todella ikävä lukea tällaista spekulointia täältä. Toivon Heinille ja perheelle paljon voimia tänä raskaana aikana. Onneksi Heini on päässyt kotiin. Ovat erittäin hyväsydämisiä ja hyviä ihmisiä. Harmittaa, miksi aina hyviä ja kilttejä ihmisiä kohtaa pahimmat asiat.
Kannatat siis vääristynyttä/vääristettyä uutisointia. Itse kuulisin mielelläni ihan faktapitoista uutisointia. Jos terveydenhuolto on ylikuormittumassa, haluan myös kuulla siitä. Toivottavasti sitä tietoa ei vääristetä. [/quote]
Ei ole ylikuormituksen merkkejä erikoissairaanhoidossa ainakaan omalta näköalapaikalta tarkasteltuna. Minua terveyden ammattilaista ylipäätään harmittaa, kun puhutaan kuinka potilaat kuormittavat terveydenhuoltoa. Potilaita varten tuo järjestelmä on olemassa. Toivon mukaan ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Heini jaksoi kuitenkin kuvata itseänsä siellä sairaalassa happinaamarissa. Ja jännästi muuttui se kirjoitus facessa lehtijutun kanssa samanlaiseksi. Aiemmin oli erilainen, tuli kuvaan ambulanssikin. Ei mee läpi tämäkään.
Pitäskö sun jo hakea hoitoa? Kannattaisi varmaan hommata jotain muutakin tekemistä, kun tuota koko maailmaa vastaan sotaa ei ole vielä voittanut kukaan, etkä sinäkään siinä tule onnistumaan. L is for Loser.
Vierailija kirjoitti:
Kannatat siis vääristynyttä/vääristettyä uutisointia. Itse kuulisin mielelläni ihan faktapitoista uutisointia. Jos terveydenhuolto on ylikuormittumassa, haluan myös kuulla siitä. Toivottavasti sitä tietoa ei vääristetä.
Ei ole ylikuormituksen merkkejä erikoissairaanhoidossa ainakaan omalta näköalapaikalta tarkasteltuna. Minua terveyden ammattilaista ylipäätään harmittaa, kun puhutaan kuinka potilaat kuormittavat terveydenhuoltoa. Potilaita varten tuo järjestelmä on olemassa. Toivon mukaan ainakin.
Onneton trolli.
Vierailija kirjoitti:
Hei, satun tietämään että valitettavasti juttu on täyttä totta. Surullista ja raskasta varmasti perheelle. Todella ikävä lukea tällaista spekulointia täältä. Toivon Heinille ja perheelle paljon voimia tänä raskaana aikana. Onneksi Heini on päässyt kotiin. Ovat erittäin hyväsydämisiä ja hyviä ihmisiä. Harmittaa, miksi aina hyviä ja kilttejä ihmisiä kohtaa pahimmat asiat.
No kyllä me nyt uskotaan, että on totta. Jos kerta kilttejäkin ovat.
N88 kirjoitti:
Mystisesti tuo julkaisu sitten katosi. Oliko pelkkää huomionhakuisuutta, joka menikin liian pitkälle?
Edelleen kun katsoo vuosikuolleisuutta, niin siinä ei ole mitään poikkeavaa. Kun katsoo lapsien, nuorten ja työikäisten kuolinlukuja, ne ovat käytännössä olemattomat.
Omituista, kun kyseessä piti olla niin ”vaarallinen pandemia”, mutta samaan aikaan hoetaan, että ”testeihin pitää mennä, koska virus on niin monella oireeton”
Viranomaiset ja poliitikot puhuu jatkuvasti niin ristiriitaisia puheita, että alkaa jo naurattamaan.
Minä kaipaisin tarkempaa tietoa:
1. Tarttumisolosuhteista, millainen sairastuneiden kontakti on ollut/altistumisaika keskimäärin Suomessa.
2. Mitkä seikat mahdollisesti yhdistävät perusterveitä vakavasti sairastuneita? Elintavat? Ympäristö? Työpaikka?
3. Mitkä seikat mahdollisesti yhdistävät lievän tartunnan saaneita?
Heitäkin on kaikissa ikäluokissa, vaikka ikä on suurin riskitekijä.
Ongelma on se, että tieto on liian epäspesifiä.
Vierailija kirjoitti:
Heini jaksoi kuitenkin kuvata itseänsä siellä sairaalassa happinaamarissa. Ja jännästi muuttui se kirjoitus facessa lehtijutun kanssa samanlaiseksi. Aiemmin oli erilainen, tuli kuvaan ambulanssikin. Ei mee läpi tämäkään.
Joo, kyllä se oli tekaistu salaoperaatio koko artikkeli. Heini on oikeasti NWO:n palkkaama kuubalainen agentti! Onneksi salaliittohörhö oli tällakin kertaa valppaana niin fake news saatiin paljastettua!
Olen ollut aikaisemmin sairaalassa ja hengityskoneessa.
Aion edelleen vähätellä koronavirusta, koska minua ei oikeasti kiinnosta tippaakaan, joudunko UUDESTAAN hengityskoneeseen vai en.
Kokemukseni tuosta aikaisemmasta sairaalakäynnistä oli niin hyvä, etten pelkää uusintakierrosta. Miksi pelkäisin, kun koronavirus tappaa äärimmäisen vähän (alle puoli prosenttia) kaikista niistä potilaista, jotka saavat tartunnan.
Ei me voida kaikkia heikkoja alkaa pelastamaan. Jatketaan normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän työpaikalta vois tehdä jutun: 30 altistui, 10 sai tartunnan, heistä 3 oireita, eli nuhaa. Kellään ei mitään jälkioireita.
Ai niin, sitten kaikki tai ainakin suurin osa alkais ajatella, että ei ne tartuntamäärät vielä mitään...
Brittiversio?
Britti on todennäköisesti levinnyt Suomessa kaikessa hiljaisuudessa jo viime syksynä. Suomessa viranomaiset reagoi aina jälkijunassa.
Vierailija kirjoitti:
Aion edelleen vähätellä koronavirusta, koska minua ei oikeasti kiinnosta tippaakaan, joudunko UUDESTAAN hengityskoneeseen vai en.
Kokemukseni tuosta aikaisemmasta sairaalakäynnistä oli niin hyvä, etten pelkää uusintakierrosta. Miksi pelkäisin, kun koronavirus tappaa äärimmäisen vähän (alle puoli prosenttia) kaikista niistä potilaista, jotka saavat tartunnan.
Önnöönnöö minäminä. Olet sinä kyllä hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä se oli tekaistu salaoperaatio koko artikkeli. Heini on oikeasti NWO:n palkkaama kuubalainen agentti! Onneksi salaliittohörhö oli tällakin kertaa valppaana niin fake news saatiin paljastettua!
Keksipä koronakiimainen jotain uutta välillä. On niin kuluneita nuo sun höpötykset. Se on sulla tieten päivystysvuoro alkanut. Miltä tuntuu olla ääliö, joka ei tiedä mitään maailmanmenosta, mutta silti pitää öyhöttää?
Vierailija kirjoitti:
Joo hengityskoneessa saa kyllä lasaretin tujuimmat mömmöt, kunnon kuoseissa olin viikon. Ai kun pääsis pian uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvii neljää eri särkylääkettä? ibuprofeenia jos ottaa ei saa ottaa naprokseenia, panacodissa on kodeiinia mutta myös 500mg parasetamolia, joten jos siihen vielä repii parasetamolia lisäksi niin 3g maksimiannos ylittyy helpolla.
Syökö nyt aspiriiniakin? Jos on jo erityiset verenohennuslääkkeet käytössä on ihan hirveän vaarallista saada sisäinen verenvuoto jos lisäksi vetää aspiriinia.
Mitä muita särkylääkekkeitä on?
Mihin sitä sattuu että särkylääkkeitä syö?
Jos sillä on vielä kuumetta miksi se päästettiin pois sairaalasta?
Ei sairaalassa pelkän kuumeen takia pidetä. Ulos vaan heti kun jalat kantaa, eikä senkään kanssa ole aina niin tarkkaa. Näin kotihoidossa työskennelleenä tosi turhauttavaa kun asiakkaat kotiutetaan siinä kunnossa että seuraavalla visiitillä saat ensitöiksesi järkätä heidät sinne takaisin, usein monta kertaa peräkkäin. Eikä liity erityisesti koronaan, vaan ihan yleistä ollut jo vuosia, säästöjen tulosta.
Sairastakaa kotona! Älkää tunkeko sairaalaan joka oireessa. Koronan voi varsin hyvin sairastaa kotona. Ei se ole ihme jos terveydenhuolto kuormittuu, kun sairaanhoitoon tungetaan joka pikku oireessa.
Eniten silti kummastuttaa, mitä ihmettä Heidille on tapahtunut vuoden 2018 jälkeen. En todellakaan tunnista samaksi ihmiseksi tuota vuoden 2018 naista ja muissa kuvissa poseeraavaa.
Vierailija kirjoitti:
Sairastakaa kotona! Älkää tunkeko sairaalaan joka oireessa. Koronan voi varsin hyvin sairastaa kotona. Ei se ole ihme jos terveydenhuolto kuormittuu, kun sairaanhoitoon tungetaan joka pikku oireessa.
Siellä taas yksi jolla ei ole mitään hajua siitä miten hommat toimivat mutta pakko silti sanoa jotain että tuntisi itsensä tärkeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Eniten silti kummastuttaa, mitä ihmettä Heidille on tapahtunut vuoden 2018 jälkeen. En todellakaan tunnista samaksi ihmiseksi tuota vuoden 2018 naista ja muissa kuvissa poseeraavaa.
Korona.
Nuo mainitsemasi ovat koronan riskitekijöitä, etenkin tuo tupakointi, vaikka mitään muita riskitekijöitä ei olisi. Siitä huolimatta tupakoitsija on virallisesti perusterve.