Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirsi Piha vetäytyy pormestarikisasta

Kommentit (548)

Vierailija
181/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on muuten erittäin hyvä analyysi, 148.

En ole osannut sanoa noin, mutta olen aistinut sen eltaantuneisuuden vihreissä mikä oli myös kommunisteissa.

Saksan Vihreän puolueen perustivat entiset "netsit" sekä marxilaiset. Hyvin mahtuivat samaan puolueeseen.

Vierailija
182/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, ettei pormestarin pesti kiinnosta. KokoomusCUCKPerssuolinkaisten räkäporukka on mädättänyt kokoomuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole osannut sanoa noin, mutta olen aistinut sen eltaantuneisuuden vihreissä mikä oli myös kommunisteissa.

Ihminen, joka jaksaa jankuttaa kommunisteista, kun yrittä puhua demareista tai vasemmistoliitosta, paljastaa tyhmyytensä ja yleissivistyksensä syvät aukot ja sen, että nielee persujen säälittäväm propagandan.

Kuka jankuttaa?

Vierailija
184/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saksan Vihreän puolueen perustivat entiset "netsit" sekä marxilaiset. Hyvin mahtuivat samaan puolueeseen.

Niinpä.

Vierailija
185/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi todella hyvä tietää, miksi näin kävi.

Kirsi jahkaili pitkään ehdokkuutta. Hän varmaankin mietti asiaa yön pimeinä tunteina ja luopui kisasta.

Parempi nyt luovuttaa kuin erota virasta.

Asiat asioina. Ei mennä henkilökohtaisuuksiin.

Olen seurannut pitkään Kirsin vaiheita ja lukenut hänen kolumneja.

Kokoomuksen miehistä minulla on nuoruuden vuosilta ikäviä kokemuksia. Jäi iäksi kaamea käsitys

puolueen arvoista.

Helsinkiin kannattaa rakentaa korkeita taloja.

Säästyy tonttia ja palvelut ovat lähellä.

Tuskin Kirsi on moksiskaan vauva av jutuista.

Vierailija
186/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihahan totesi vastikään ettei kenenkään pitäisi äänestää kuntavaaleissa toista kokoomuslaista Atte Kalevaa. Kokoomuksen ehdokassäännöissä kielletty haukkua toista Kokoomuksen vaaliehdokasta julkisesti....mutta eihän Kiusa-Kirsi itselleen mitään mahtanut.

Aika törkeetä haukkua Atte Kalevaa, sisukasta kaveria joka kuuntelee kaupunkilaisia ja ajattelee omilla aivoilla yli puoluekurin.

Pullamössöpiha versus Kaleva...kannattaa miettiä mitä Kaleva on kokenut terroristien sieppattua hänet, räpätäti elää monikulttuurisessa harhassaan.

Niin,  mitähän se Kaleva on kokenut. Tunki itsensä väenvängällä so tivaan maahan, vaikka Suomen viranomaiset yritti kaikin tavoin estää, ei tämä v atipää kuunnellut, vaan paineli sinne siitä huolimatta. Sitten oltiinkin jo apua Suomen viranomaisilta kinuamassa, kun tuhmat terroristisedät ei tykänneetkään siitä, että Kaleva päätti olla tyhmänrohkea ja tunki nokkansa heidän reviirilleen.

Tyhmänrohkeaa kyllä. Ei kuitenkaan ollut turisti vaan ji ha dis min tutkija.

Ei mennyt sinne minkäänlaisessa virallisessa tutkijan asemassa, vaan päinvastoin Suomen viranomaisten jyrkästä vastustuksesta huolimatta.

Hän oli siis täysin puhdas turisti. Se mitä kukakin turisti matkallaan tekee, on sitten tietenkin jokaisen turistin itse päätettävissä. Jos menee kuitenkin sorkkimaan ihan tietoisesti muurahaispesää, vaikka häntä on kielletty niin tekemästä, niin ei silloin pidä mennä varoittajilta apua ruinaamaan, jos muurahaiset ei satukaan sorkkimisesta pitämään, vaan kyllä silloin pitää miehestä edes sen verran ryhtiä löytyä, että kantaa itse sorkkimisensa seuraukset.

Vierailija
187/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen valmis antamaan tällä kertaa näytön paikan Halla-aholle.

Halla-aho haluaa tulla valituksi eri paikalle kuin Helsingin pormestariksi.

Minne?

Vierailija
188/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei kestä Kokoomuksen toksista maskuliinisuutta, jossa haukutaan naispääministeriä , vit tui llen neidittelyn sijaan korostetusti rouvitellaan. Kokoomus ollut aina miesten puolue, jossa kiiltokuvanaisia parantamassa julkikuvaa.

Voi jeesus teitä vellihousuisia mielensäpahittajia. Keitetyssä makaroonissakin on enemmän sisäistä integritettiä kuin näissä märisijöissä. Ei sovi nykyajan nuoret naiset päättäviin pöytiin, ja sanon tämän ihan keski-ikäisenä naisihmisenä. Siinä vaiheessa kun joka jumalan poliittisesta ristiriidasta rupeaa äm mäkuoro itkemään nais vihasta ja toksi sesta maskuliinisuudesta ja siitä miten nyt taas on pahamieli, niin kotiin kasvamaan tuollaiset pitäisi lähettää. Keskenkasvuista ja narsistista uli naa. Kasvakaa nyt v*ttu aikuiseksi.

Kamalaa kielenkäyttöä "keski-ikäiseltä naisihmiseltä". Väität, ettei ole "nykyajan nuorista naisista" päättäviin pöytiin. Pihakin 53.. Jos oikeasti olet nainen ja olet yhtään seurannut miten on kirjoitettu "huulipunahalliruksesta" "tytötelty" ja ties mitä niin häpeä,jos et näe siinä naisia alentavaa käytöstä.

Terveisin: Keski-ikäinen nainen

Huomattavasti enemmän naisia alentaa tämä ikuinen itku ja parku naisvihasta ja muusta aivan asiaankuulumattomasta siinä vaiheessa kun asiaosaaminen on tätä luokkaa. Täysin kokemattomat nuoret naiset kulkevat nokka pystyssä omaa erinomaisuuttaan ihaillen, ja uhriutuvat välittömästi pienimmästäkin poikkipuolisesta sanasta. Sitä saa mitä tilaa: siinä vaiheessa kun pääministeri hakee naistenlehtijulkisuutta mielummin kuin osallistuu ainoaankaan haastatteluun missä joutuisi päätöksiään perustelemaan on täysin oikeutettua puhua siitä tissivaosta ja huulipunan väristä, kun se on se ainoa mitä kyseinen pimu haluaa esitellä. Minua ei tytöttely alenna, vaan se että tätä menoa ei naisilla ole mitään uskottavuutta jäljellä kun niin moni aikaisemmin uskottavalta vaikuttanut nainen lähtee tähän märinään mukaan.

Vierailija
189/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäänhän ei vaadi, että suurimman puolueen ehdokkaasta automaattisesti tulisi pormestari. Itse pohdin sitä vaihtoehtoa, että jos Hjallis saa riittävästi ääniä hän voisi olla oikein hyvä vaihtoehto jos kukaan muu ei saa riittävästi ääniä taakseen.

Vierailija
190/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihahan totesi vastikään ettei kenenkään pitäisi äänestää kuntavaaleissa toista kokoomuslaista Atte Kalevaa. Kokoomuksen ehdokassäännöissä kielletty haukkua toista Kokoomuksen vaaliehdokasta julkisesti....mutta eihän Kiusa-Kirsi itselleen mitään mahtanut.

Aika törkeetä haukkua Atte Kalevaa, sisukasta kaveria joka kuuntelee kaupunkilaisia ja ajattelee omilla aivoilla yli puoluekurin.

Pullamössöpiha versus Kaleva...kannattaa miettiä mitä Kaleva on kokenut terroristien sieppattua hänet, räpätäti elää monikulttuurisessa harhassaan.

Niin,  mitähän se Kaleva on kokenut. Tunki itsensä väenvängällä so tivaan maahan, vaikka Suomen viranomaiset yritti kaikin tavoin estää, ei tämä v atipää kuunnellut, vaan paineli sinne siitä huolimatta. Sitten oltiinkin jo apua Suomen viranomaisilta kinuamassa, kun tuhmat terroristisedät ei tykänneetkään siitä, että Kaleva päätti olla tyhmänrohkea ja tunki nokkansa heidän reviirilleen.

Tyhmänrohkeaa kyllä. Ei kuitenkaan ollut turisti vaan ji ha dis min tutkija.

Ei mennyt sinne minkäänlaisessa virallisessa tutkijan asemassa, vaan päinvastoin Suomen viranomaisten jyrkästä vastustuksesta huolimatta.

Hän oli siis täysin puhdas turisti. Se mitä kukakin turisti matkallaan tekee, on sitten tietenkin jokaisen turistin itse päätettävissä. Jos menee kuitenkin sorkkimaan ihan tietoisesti muurahaispesää, vaikka häntä on kielletty niin tekemästä, niin ei silloin pidä mennä varoittajilta apua ruinaamaan, jos muurahaiset ei satukaan sorkkimisesta pitämään, vaan kyllä silloin pitää miehestä edes sen verran ryhtiä löytyä, että kantaa itse sorkkimisensa seuraukset.

Meni keräämän aineistoa ja sitä sai. Ei sight seeing -lomalle.

Vierailija
191/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos! Voin siis sittenkin äänestää Kokoomusta. Jos kannattaisin vihreitä tai vasemmistoa, äänestäisin heitä, en kok Pihaa.

Vierailija
192/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä olisi uskonut, että vaaleissa taidan antaa ääneni persuille Helsingissä. Aiemmin olen äänestänyt joko vihreitä, kokoomusta tai demareita.

Nyt on kuitenkin niin nopeasti tapahtunut Helsingissä epämieluisaa kehitystä normaalin veronmaksajan näkökulmasta, että jotain muutosta täytyy tulla.

Persut ei ole ratkaisu mihinkään.

Heidän filosofiansa ydin on kuitenkin viha, se ei ole pidemmän päälle kenenkään etu, ei edes vihaajien itsensä.

Äänestäisin miuluiten vihreitä, mutta se vimma, millä Helsinkiä muutetaan joka paikasta, ei ole enää tervettä. Seillä on monia hyviä poliitikkoja ja ihmisiä, mutta en jaksa sitä, että ahha, tässäpä on kaupunginosa, pidetty , toimiva, no jaa, kyllä se on laitettava uusiksi, ei kun puskutraktoria esiin. Sinnemäkeä olen aina vierastanut vaikka vuosia vihrietä äänestin. Omahyväinen, itsekritiikitön hemmoteltu ihminen, joka avioitui autoalan pomon kanssa. Joka siis tiennaut kaikella, mikä on vihreitä arvoja vastaan. Miten rakastutaan omien arvojen vastaiseen ihmiseen?

"Heidän filosofiansa ydin on kuitenkin viha, se ei ole pidemmän päälle kenenkään etu, ei edes vihaajien itsensä."

Millä tavalla heidän filosofiansa ydin on viha? Olen itse kyllä havainnut vihreissä huomattavasti enemmän vihaa kuin persuissa.

Aidostiko et ymmärrä?

Vihaa on ihmisten erotteleminen sukupuolen ja etnisen taustan mukaan ja se on persuilun ydin. Niin siis valehtelemisen ja kikkailun lisäksi.

Vihreät pyrkivät jopa kaupungin uusimisella hyvään, sillä kyllä tiiviisti asuminen ja julkinen liikenne on yhteinen hyvä, sen tajuat sinäkin myöhemmin kun viitsit uskoa ilmastonmuutokseen yms kriiseihin. Enempää en jaksa aivopestyn kanssa jankutta. En äänestä enää vihreitä koska pilaavat muutaman mulle rakkaan paikan, vaikka sen perusfilosofian allekirjoitankin.

"Vihaa on ihmisten erotteleminen sukupuolen ja etnisen taustan mukaan ja se on persuilun ydin"

Olen kyllä havainnut, että erottelua sukupuolen ja etnisen taustan mukaan tapahtuu huomattavasti enemmän vihreissä kuin persuissa.

Vierailija
193/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse selittää.  Fiksumpaa kun pitää sen vain "henkilökohtaisena" syynä.  Hän on nyt out, ja odotamme mielenkiinnolla, kuka tulee tilalle.

Muidenkin puolueiden, paitsi persujen, ehdokkaat voisi ilmoittaa häippäsevänsä.   Näin saataisiin kaikille uusia ehdokkaita ja kisasta tulisi edes jotenkin kiinnostava.

Vierailija
194/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho haluaa tulla valituksi eri paikalle kuin Helsingin pormestariksi.

Minne?

Pershikiän elinkeinoasiamieheks tietty!

Vierailija
195/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaalit siirretään, kuka nousee pormestariksi?

Vapaavuorihan lähtee joka tapauksessa.

Onko tietoa?

Ettei vaan apulaispormestari A.S...

Vierailija
196/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullikseen Hanna ajatteli? Ketä?

Vierailija
197/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus saisi uudistua ja pistää änkyräjäärät kuriin. Orpon, Vapaavuoren ja Kalevan kaltaiset ääliöt aiheuttavat erityisesti naisten joukkopaon tällä toiminnalla.

Lepomäki ja Häkkänen olisivat paljon vetoavampia järkipoliitikkoja tähän maailmantilanteeseen.

Vierailija
198/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä olisi uskonut, että vaaleissa taidan antaa ääneni persuille Helsingissä. Aiemmin olen äänestänyt joko vihreitä, kokoomusta tai demareita.

Nyt on kuitenkin niin nopeasti tapahtunut Helsingissä epämieluisaa kehitystä normaalin veronmaksajan näkökulmasta, että jotain muutosta täytyy tulla.

Persut ei ole ratkaisu mihinkään.

Heidän filosofiansa ydin on kuitenkin viha, se ei ole pidemmän päälle kenenkään etu, ei edes vihaajien itsensä.

Äänestäisin miuluiten vihreitä, mutta se vimma, millä Helsinkiä muutetaan joka paikasta, ei ole enää tervettä. Seillä on monia hyviä poliitikkoja ja ihmisiä, mutta en jaksa sitä, että ahha, tässäpä on kaupunginosa, pidetty , toimiva, no jaa, kyllä se on laitettava uusiksi, ei kun puskutraktoria esiin. Sinnemäkeä olen aina vierastanut vaikka vuosia vihrietä äänestin. Omahyväinen, itsekritiikitön hemmoteltu ihminen, joka avioitui autoalan pomon kanssa. Joka siis tiennaut kaikella, mikä on vihreitä arvoja vastaan. Miten rakastutaan omien arvojen vastaiseen ihmiseen?

"Heidän filosofiansa ydin on kuitenkin viha, se ei ole pidemmän päälle kenenkään etu, ei edes vihaajien itsensä."

Millä tavalla heidän filosofiansa ydin on viha? Olen itse kyllä havainnut vihreissä huomattavasti enemmän vihaa kuin persuissa.

Aidostiko et ymmärrä?

Vihaa on ihmisten erotteleminen sukupuolen ja etnisen taustan mukaan ja se on persuilun ydin. Niin siis valehtelemisen ja kikkailun lisäksi.

Vihreät pyrkivät jopa kaupungin uusimisella hyvään, sillä kyllä tiiviisti asuminen ja julkinen liikenne on yhteinen hyvä, sen tajuat sinäkin myöhemmin kun viitsit uskoa ilmastonmuutokseen yms kriiseihin. Enempää en jaksa aivopestyn kanssa jankutta. En äänestä enää vihreitä koska pilaavat muutaman mulle rakkaan paikan, vaikka sen perusfilosofian allekirjoitankin.

Ladies and gentlemen, vihreiden kannattaja kaikessa loistossaan! "Vihreys parasta ikinä, paitsi silloin kun se osuu minuun henkilökohtaisesti! Muita sopii kurjistaa täältä maailman tappiin, kunhan ei mun tontille tulla pilaamaan mun näköaloja! Olen s u vait se v ainen, ja siksi mielelläni teen uhrauksia muiden puolesta!"

Vierailija
199/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää munattomat nössö äijät ”antavat ymmärtää” että tää ei ole sun homma...tyttö.

Etköhän Vapaavuori jois taas ittes känniin ja menis vaikka hiukka autoilemaan.

Vierailija
200/548 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savustettiinko Piha ulos? Äijäsiipi ei kestänyt mahdollisuutta että se olisi saanut äänivyöryn?

En usko, että tällaisesta pelkoa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän