Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi puhuu edellisestä elämästä

Jantsa
26.02.2021 |

Onko teillä lapset puhunut edellisistä elämistä? Meillä 4-v yhtäkkiä alkoi puhumaan, enkä tiedä miten siihen suhtautua. Kertoo olleensa edesmennyt sukulainen. Ei kuulosta mielikuvitustarinoilta, eikä pitäisi osata edes päätellä että kyseinen sukulainen on kuollut. Jos kysyy jotain, sanoo ettei saa kertoa. Ei vastaa kuka kieltää kertomasta. Kyselee itse että milloin tänne tullut jne. Vähän kylmää nämä puheet.

Kommentit (657)

Vierailija
581/657 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fabulointia.

Vierailija
582/657 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä kakkaketjua vaan nostettu, usko jo ap, lapsesi on mielisairas, mitään edellisiä elämiä ei ole :D hienosti ihmiset vetää höplästä toisiaan!

Varmistan, mistä sinä sen tiedät?

Kukaan ei tiedä.

Lapsi on henkisesti terve, mutta elää erilaista elämää kuin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/657 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli mielenkiintoinen. Kyseessä lääkäri ja mainitsee videoillaan monia muitakin.

Vierailija
584/657 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Regressioterapiaan pitäisi mennä. Onko kukaan kokeillut? Muuta ku Paasonen tuolla yhdessä videossa.

Vierailija
585/657 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt sitä, että mitä jos uskonnot ovat kaikki totta. Eli yhdestä Jumalasta kertovia tarinoita vain muokattu eri poliittisten tarpeiden hyödyntämiseksi. Grishna, Allah, Jumala ja Jeesus. Yksi voima joka ohjaa Jumalallisesti kaikkea.

Tiedän, että Jumala on olemassa. Olen puhunut Jumalan kanssa.

Jumala on rakkaus.

Ihminen on ahneuksissaan tehnyt uskonnoista sodan välineitä Jumalan kustannuksella.

Ei ole kuin yksi Jumala totuudessa.

Vierailija
586/657 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mother told that she cannot take her newborn baby home unless she consents to having the baby tested for covid.

Need this for someone.

https://www.bitc hute.com/video/yysw6HX531A1/

Vierailija
587/657 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
588/657 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on YHWH?

Vierailija
589/657 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alle 2-vuotiaana sanonut yhtäkkiä äidilleni ennen nukahtamista että äiti odotattehan isin kanssa minua sitten taivaanportilla kun kuolen.

Kukaan ei ollut koskaan puhunut minulle taivaanporteista tai kuolemasta ylipäätään, myöskään en ole uskonnollisesta perheestä joten mistään ylimaallisesta en ollut koskaan kuullutkaan.

Myöhemmin olen tietenkin lukenut kuinka eri uskonnoista puhutaan paljonkin taivaan portista ja vieläkin se tuntuu vähän pelottavalta ajatella että olen siellä portilla varmasti ollut joskus.

Vierailija
590/657 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Vierailija
591/657 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen aloittaja kirjoitti:

Nämä on kyllä hurjia juttuja. Olen alkuperäinen ketjun aloittaja. Lapsen jutut ovat jatkuneet ja olen niitä kirjoittanut ylös. Millään tavalla kukaan koskaan ei ole ohjannut tämmöisiä juttuja puhumaan, joten todella hämillämme olemme olleet. Lapsella tuntuu olevan myös ymmärrystä asioista, mistä ei vielä tässä iässä pitäisi olla. Eikä edes tiedä että tätä henkilöä, keneksi itseään sanoo, on ollut olemassa.

Kiitos kommenteista, katsotaan mihin jutut vielä vievät.

Älä vie lääkäriin, jos osoittautuu älykkääksi. Maailma ei toimi niin kuin kuvittelet. Itse olin sellainen tyttö, kun menin syystä tai toisesta dissosiaatioon. Osaan englantia huippuhyvin siinä tilassa ja joitakin muita erityistaitoja.

Vierailija
592/657 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaava keissi Amerikassa. Pojalla eläviä muistoja toisesta maailmansodasta.

Toinen vastaava tapaus Carl Edon/Heinrich Richter

Vierailija
593/657 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kristinuskossa Jeesus ei myös kertonut ihan kaikkea, koska häntä ei olisi ymmärretty oikein. Raamatussa (Johannes 16 - Raamattu 1992 (KR92) - RAAMATTU.FI)

on teksti, jossa sanotaan:

”Paljon enemmänkin minulla olisi teille puhuttavaa, mutta te ette vielä kykene ottamaan sitä vastaan”.

Elikkä tieto tuotiin eri kansoille eri aikoina juuri sen mukaan, jota ihmiset juuri sillä hetkellä pystyisivät omaksumaan.

"Ajan ja paikan tuolla puolen"

Kirja

A. C. Bhaktivedanta Swami Prabhupāda

Bhagavad Gītā A.C. Bhaktivedanta Swamin alkuperäistekstillä ja kommentaareilla varustettu Bhagavad-gītā kuten se on. Jälleensyntyminen ja paljon muuta.

https://www.antikvaari.fi/naytatuote.asp?id=3314507

Toinen mahdollisuus, kertomus rajakokemuksesta:

https://www.antikvariaatti.net/tuotteet/39730

Tämä pehmeäkantinen kirja kertoo ikuisesta viisaudesta, jota suuret ajattelijat ovat opettaneet kautta aikojen.

https://www.govindam.fi/tuote/ajaton-viisaus/

The Transcendental Vibration

https://www.youtube.com/watch?v=M1ViPiqRKVw

rs

Vierailija
594/657 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleensyntymista ovat tutkineet muiden lisäksi myös Ian Stevenson. Hän on kirjoittanut paljon kirjoja. Netistä löydät myös.

Ian Stevenson

Ian Pretyman Stevenson (31. lokakuuta 1918 – 8. helmikuuta 2007) oli kanadalainen biokemisti, psykiatri ja parapsykologi. Hän työskenteli Virginian lääketieteellisessä korkeakoulussa viidenkymmenen vuoden ajan ja psykiatrian osaston johtajana 1957-1967, Carlsonin psykiatrian professorina vuosina 1967-2001 ja psykiatrian professorina vuodesta 2002 lähtien kuolemaansa asti.

Kannattaa lukea myös "Bhagavad Gītā"

Albert Einstein, Nikola Tesla, and other famous scientist get their inspiration after reading the Vedas

"Bhagavad Gitassa" puhutaan reinkarnaatiosta

Reinkarnaatio kuului alunperin kristinuskoon. Se poistettiin sieltä Nikean ja muiden kirkolliskokousten toimesta poliittisista syistä. Raamatusta poistettiin paljon tekstiä. Jäljellä jäi se, mikä on nyt jäljellä!

Vierailija
595/657 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ian Pretyman Stevenson (31. lokakuuta 1918 – 8. helmikuuta 2007) oli kanadalainen biokemisti, psykiatri ja parapsykologi. Hän työskenteli Virginian lääketieteellisessä korkeakoulussa viidenkymmenen vuoden ajan ja psykiatrian osaston johtajana 1957-1967, Carlsonin psykiatrian professorina vuosina 1967-2001 ja psykiatrian professorina vuodesta 2002 lähtien kuolemaansa asti.

Hän loi tutkijana laajan uran, jonka aikana hän syventyi muun muassa psykosomatiikkaan, kuolemanrajakokemuksiin ja jälleensyntymään. Hän haastatteli ja keräsi tarinoita pienistä lapsista, joiden väitettiin muistavan edellisiä elämiään. Hän matkusti laajasti neljänkymmenen vuoden ajan ja tutki yli kolmentuhannen lapsen tapausta ympäri maailmaa, [1] Hänen kantanaan oli, että eräitä fobioita, epätavallisia kykyjä tai sairauksia ei voitu täysin selittää perinnöllisyyden tai ympäristön selitysmalleilla. Hän uskoi, että reinkarnaatio antoi kolmannen selityksen. [2][3] Stevenson piti myös lasten kertomuksia edellisissä elämissään saamistaan haavoista, jotka muistuttavat heillä nyt olevia syntymämerkkejä, osoituksena jälleensyntymän puolesta. Hän dokumentoi yli kaksi sataa syntymämerkkiä ja syntymävikaa, jotka korreloivat lasten kertomusten kanssa[1]

Vaikka haluaisi, niin ei kuole. Kuolee ainoastaan fyysinen keho. Kun ikuinen sielu on irtaantunut ruumiistaan fyysisen kuoleman jälkeen, niin hän huomaa, että elää. Sielu ei tuhoudu ei vedessä, ei tulessa, eikä millään muulla konstilla. Pitää vaan syntyä uudestaan ja uudestaan.

Saṃsāra (sanskritiksi संसार 'läpikulku; eteneminen monien vaiheiden kautta').

"Raamatusta on karsittu kaikki kohdat, jotka liittyvät jälleensyntymiseen ja paljon muutakin".

Nikean kirkolliskokoukset jne. teit muutoksia raamattuun poliittisista syistä. Alkuperäisestä kristinuskon sanomasta ei ole jäljellä enää mitään.

6e

Vierailija
596/657 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä lapsi kertoi joskus, että sinne laatikkoon se isä hukkui. En ymmärtänyt tästä mitään kunnes sukututkimuksessa tuli selville, että miehen 6*isoisä hukkui Laatokka-järveen Karjalassa joskus 1700-luvun alussa.

Hukkumisen kokeminen vaikuttaisi olevan sellainen asia, joka säilyy perimässä.

Miten sellainen voisi säilyä perimässä, kun hukkunut ihminen ei enää tee lapsia, ja toisaalta ennen hukkumista henkilö ei vielä ole kokenut sitä...

Vierailija
597/657 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta mielikuvitustarinoilta

Kyllä kuulostaa erittäin paljon mielikuvitukselta. Jollain lapsilla on mielijuvitusystävä, jotkut seikkailee mielikuvitusmaailmassa.

Vierailija
598/657 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin poikani on sanonut jo hyvin pienenä, että emme me häntä saaneet. Hän valitsi tulla meidän perheeseen. 

Vierailija
599/657 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 3,5v välillä kysyy "Jutellaanko valo-olennoista?" sit me jutellaan. Ne on kuulemma pahoja. Mene ja tiedä D:

Vierailija
600/657 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 5- vuotias tyttö alkoi yhtenä aamuna kesken aamutoimien kertoa, kuinka hän jumalan kanssa valitsi tämän elämän ja meidän perheen :) Ei olla uskovainen perhe eikä tämmöisistä asioista juteltu muutenkaan. Itselläni on hyvin vahva muisto lapsuudesta (olin ehkä 6v,) jolloin yht.äkkiä muistin hyvin selkeästi, miten olin lukenut suuresta kirjasta "tarinoita" ja valinnut sieltä mihin synnyn seuraavaksi.  Olen itse enemmin luonnontieteisiin tukeutuva ihminen, mutta en silti pidä näitä asioita mitenkään kummallisina. Me ei tiedetä kuin murto-osa elämästä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän