Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi puhuu edellisestä elämästä

Jantsa
26.02.2021 |

Onko teillä lapset puhunut edellisistä elämistä? Meillä 4-v yhtäkkiä alkoi puhumaan, enkä tiedä miten siihen suhtautua. Kertoo olleensa edesmennyt sukulainen. Ei kuulosta mielikuvitustarinoilta, eikä pitäisi osata edes päätellä että kyseinen sukulainen on kuollut. Jos kysyy jotain, sanoo ettei saa kertoa. Ei vastaa kuka kieltää kertomasta. Kyselee itse että milloin tänne tullut jne. Vähän kylmää nämä puheet.

Kommentit (657)

Vierailija
541/657 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut juttuja elinsiirron saaneista ihmisistä, jotka ovat saaneet siinä samalla luovuttajan muistoja.

Näitä sukusoluissa perittyjä vaistoja ja muistoja voisi kutsua juuritiedostoiksi.

Vierailija
542/657 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elollisen olion elämän merkityksellisimmät kokemukset kuten eloonjäämistaistelut ja monet ns. syvät kokemukset painuvat sinne juurimuistiin ja periytyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/657 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla että lapsessasi on new age henki eli tietäjähenki eli demoni, joka esiintyy sukulaisena ja yrittää saada teitä uskomaan sielunvaellukseen ja new age uskontoon. oletko harrastanut noituutta tai tarotkortteja? se on selvä portti demonimaailmaan.  Raamatussa mainitaan tietäjähenki joka on kreikaksi PYTHON

16 Ja tapahtui meidän mennessämme rukouspaikkaan, että meitä vastaan tuli eräs palvelijatar, jossa oli tietäjähenki ja joka tuotti paljon tuloja isännilleen ennustamisellaan.

17 Hän seurasi Paavalia ja meitä ja huusi sanoen: "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien".

18 Ja tätä hän teki monta päivää. Mutta se vaivasi Paavalia, ja hän kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinun lähteä hänestä". Ja se lähti sillä hetkellä.

kannattaa ottaa Jeesus vastaan ja käskeä lapsenkin ottamaan upostuskaste Jeesukseen ja Jeesus sydämeen

Vierailija
544/657 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita tutkittu ja todistettukin. Juurikin lapset on muistaneet ja tutkija selvittänyt asiat ja kirjoittanut kirjan. Nämä ovat vastoin valtauskontoja eikä näitä haluta ottaa tosissaan. Katson jos löytäisin näitä tutkimuksia..

Vierailija
545/657 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen aikaan puhuin usein outoa kieltä ennen nukahtamista.

Se olisi pitänyt äänittää ja kuunnella sitten.

Vierailija
547/657 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista.

Mulla ei oo mitään muistikuvia edellisistä elämistä.

Ei mullakaan. Olen oikeastaan vähän kade.

Minä myös. Olis mukava tietää jotain edellisestä elämästä jos sellaista on elänyt. Että oliko se elämä vielä kurjempaa kuin tämä vai meneekö niin että parempaa on aina luvassa. Voispa itse päättää syntyykö uudelleen vai saisko jo lopettaa tämän helvetin.

Vierailija
548/657 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut elämät seuraavat meitä kirjoitti:

Olin kuusi, kun aloin puhua vanhemmilleni asioita toisista maailmoista.

On olemassa muitakin maailmoita veistelin isälleni.

Isä sitten kyseli leikkisästi. Kerroin yksityiskohtaisesti hänelle päällekkäisistä varjoista.

Isäni meni tolaltaan kun siirryin epilepsiseen transsitilaan.

Silmäni pyörähtivät ylössuin, niin että valkuaiset vain näkyivät.

Puheeni oli monoonista. Vartaloni nytkähteli. Isäni väitti että sormenpääni hävisivät todellisuuteen ja kenkäni katosivat myös näkökentästä.

Kerroin yksityiskohtaisia versioita isäni lapsuudesta ja onnettomuudesta jotka häntä oli koetelleet.

Siitä kesäisestä uimapäivästä, kun hän menetti parhaan ystävänsä järveen ja kaikesta yrityksestä huolimatta ei onnistunut elvyyttämään tätä.

Kerroin muista maailmoista joissa he edelleen olivat veljiä tai ystäviä.

Isäni ei koskaan toipunut muistikuvista joita siirsin hänelle. Hän aloitti terapian ja kävi terapiassa aina eläkepäiviinsä asti. Emme juuri puhuneet enää muista maailmoista ja todellisuuden versioista.

Isä vaikutti helpottuneelta, kun ystävä voi hyvin, mutta lopulta hän alkoi epäilemaan mielisairautta, koska eri todellisuuksien muistot aiheuttivat ristiriitoja.

Siksi en kanavoi mielelläni muiden maailmojen asioita yksinkertaisille mielille. Siihen ei mikään lääkityskään enää myöhemmin auta. Väärä muisto kovalevyllä voi olla vahingollinen tasapainolle.

Tästä tuli mieleen yksi kerta nuoruudessa kun leikimme spiritismiä laudalla. Kysyimme maailman rakennetta ja voiko ihminen valita oikein tai väärin. Kävi selväksi että jokaiselle valinnalle on oma minä ja tarina. Oikeaa ja väärää ei ole siinä mielessä miten me sen romantisoimme. Maailmoita on yhtä paljon kuin valintoja tai "raiteita" näille. Kun ihminen vahingossa tai korkeimpien voimien seurauksena valitsee "oikein", niin hän sukeltaa toisen ulottuvuuden maailmaan oman itsensä tilalle. Tästä voi seurata elämäntapojen muutoksia. Äkillistä laihtumista tai raitistumista. Joissain tapauksissa henkilö saattaa muuttua myös juopoksi, koska siinä elämässä tai "raiteilla" hän on juoppo. Tästä syystä on niin vaikea laihduttaa ja raitistua, kun ne ei ole sen maailman sääntöjen mukaista käyttäytymistä minuudelle. Meistä on valmis käsikirjoitus olemassa. Tästä syystä esimerkiksi vesilasitestiä tai taikaa ei suositella tehtäväksi, jos elämä on ihan mallillaan ja tuntee kestävänsä taakan. Meillä jokaisella on omat kuormat että todellisuuksien välillä säilyisi tasapaino.  Jos jossain ulottuvuudessa minä kuolee, niin voi pudota eräänlaiseen kaninkoloon ja elämät sulautuu yhteen. Silloin voi tulla rajuja elämänmuutoksia.

Yksi istuntoon osallistuneista menehtyi myöhemmin tässä maailmassa.

Vierailija
549/657 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut maailmat on tosia kirjoitti:

muut elämät seuraavat meitä kirjoitti:

Olin kuusi, kun aloin puhua vanhemmilleni asioita toisista maailmoista.

On olemassa muitakin maailmoita veistelin isälleni.

Isä sitten kyseli leikkisästi. Kerroin yksityiskohtaisesti hänelle päällekkäisistä varjoista.

Isäni meni tolaltaan kun siirryin epilepsiseen transsitilaan.

Silmäni pyörähtivät ylössuin, niin että valkuaiset vain näkyivät.

Puheeni oli monoonista. Vartaloni nytkähteli. Isäni väitti että sormenpääni hävisivät todellisuuteen ja kenkäni katosivat myös näkökentästä.

Kerroin yksityiskohtaisia versioita isäni lapsuudesta ja onnettomuudesta jotka häntä oli koetelleet.

Siitä kesäisestä uimapäivästä, kun hän menetti parhaan ystävänsä järveen ja kaikesta yrityksestä huolimatta ei onnistunut elvyyttämään tätä.

Kerroin muista maailmoista joissa he edelleen olivat veljiä tai ystäviä.

Isäni ei koskaan toipunut muistikuvista joita siirsin hänelle. Hän aloitti terapian ja kävi terapiassa aina eläkepäiviinsä asti. Emme juuri puhuneet enää muista maailmoista ja todellisuuden versioista.

Isä vaikutti helpottuneelta, kun ystävä voi hyvin, mutta lopulta hän alkoi epäilemaan mielisairautta, koska eri todellisuuksien muistot aiheuttivat ristiriitoja.

Siksi en kanavoi mielelläni muiden maailmojen asioita yksinkertaisille mielille. Siihen ei mikään lääkityskään enää myöhemmin auta. Väärä muisto kovalevyllä voi olla vahingollinen tasapainolle.

Tästä tuli mieleen yksi kerta nuoruudessa kun leikimme spiritismiä laudalla. Kysyimme maailman rakennetta ja voiko ihminen valita oikein tai väärin. Kävi selväksi että jokaiselle valinnalle on oma minä ja tarina. Oikeaa ja väärää ei ole siinä mielessä miten me sen romantisoimme. Maailmoita on yhtä paljon kuin valintoja tai "raiteita" näille. Kun ihminen vahingossa tai korkeimpien voimien seurauksena valitsee "oikein", niin hän sukeltaa toisen ulottuvuuden maailmaan oman itsensä tilalle. Tästä voi seurata elämäntapojen muutoksia. Äkillistä laihtumista tai raitistumista. Joissain tapauksissa henkilö saattaa muuttua myös juopoksi, koska siinä elämässä tai "raiteilla" hän on juoppo. Tästä syystä on niin vaikea laihduttaa ja raitistua, kun ne ei ole sen maailman sääntöjen mukaista käyttäytymistä minuudelle. Meistä on valmis käsikirjoitus olemassa. Tästä syystä esimerkiksi vesilasitestiä tai taikaa ei suositella tehtäväksi, jos elämä on ihan mallillaan ja tuntee kestävänsä taakan. Meillä jokaisella on omat kuormat että todellisuuksien välillä säilyisi tasapaino.  Jos jossain ulottuvuudessa minä kuolee, niin voi pudota eräänlaiseen kaninkoloon ja elämät sulautuu yhteen. Silloin voi tulla rajuja elämänmuutoksia.

Yksi istuntoon osallistuneista menehtyi myöhemmin tässä maailmassa.

Unohdin mainita että henki joka kertoi näistä maailmoista on Magus niminen tietäjä.

Hän aiheutti sähköhäiriöitä kun pitkämielisyydessään yritti laudan välityksellä kertoa meille tätä kokonaisuutta. Lopulta yksi meistä hyväksyi hengen siirtymisen vartaloonsa, että kysymykseen saataisi selvä vastaus.

Vierailija
550/657 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessa leikin sisarusteni kanssa paljon orpolapsia. Kuinka selviytyä ilman vanhempia ja miten keksiä asioita auttamaan arkea. Tämän ikäisenä näin toistuvia painajaisia että menettäisi sisarukseni ja unessa meidät vietiin eri paikkoihin minkä jälkeen emme enää näkisi toisiamme. Edelleen muistan sen kauhun tunteen. Olen vanhin ja aina kantanut tähän elämään tarpeetonta vastuuta sisaruksistani.

Myöhemmällä iällä aloin kiinnostua todella paljon juutalaisvainoista ja toisesta maailmansodasta. Luin paljon kirjallisuutta ja katsoin dokumentteja.

Aikuisena pääsin mieheni kanssa matkustamaan Krakovaan. Rakastuin heti Puolan metsiin. Sain voimakkaan deja vun, missä juoksen paljain jaloin kesäisessä metsässä lehtien ja oksien päällä. Metsä on valoisa ja puut valtavan suuria ja niissä on lehdet. Metsässä olo on aina tuonut minulle turvan tunnetta. Vierailimme keskitysleirimusrossa. Siellä koin jotain kerrassaan ihmeellistä, joka sai minut ymmärtämään tätä kaikkea uusin silmin. Tuon jälkeen en ole lukenut enää yhtään kirjaa vaan olen löytänyt ilmeisesti asiaan rauhan ja olen voinut kiinnittyä lujemmin nykyiseen elämääni.

Vierailija
551/657 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti muistaa hyvin tarinat, joita kerroin alle kouluikäisenä. Pari lyhkäistä lausetta on kirjoitettu ylöskin vanhalla kirjoituskoneella (kotitietokoneet oli just tekemässä tuloaan kun olin taapero.) Tarinoideni ihmisillä oli tosi erikoiset nimet, joita nykyään internetistä hakemalla ei löydy oikeastaan mitään. Ja mitä olen kuunnellut ja vanhoja kirjoituksia katsellut, niin aika höttöistä stooria se oli, kertoi jostain kahdesta äijästä, jotka matkasi keskenään laivalla ja teki milloin mitäkin viikinkihommia. Minkälaisessa laivassa sitten on vain kaksi miestä joiden nimet ei kuulosta kuuluvan oikein mihinkään kieleen, eikä ainakaan skandinaaviseen viikinkinimistöön, en tiedä.

Luulen, että keksin ihan itse kaiken telkkarissa tai sarjakuvissa näkemieni viikinkijuttujen perusteella, ja vilkkaalla mielikuvituksella. Kuvailut laivastakin muistuttavat haparoivasti Vasa-hylkyä, jota perheen voimin on käyty ruotsalaisessa museossa katsomassa samoihin aikoihin, mikä oli aikuisille varmaan yks asia tuhannen muun joukossa sinä päivänä, mutta jäi lapselle tosi vahvasti mieleen.

Mutta äitini on aina ollut kovin vaikuttunut tarinoista ja tuntuu ajattelevan, että niissä oli jotain perää. Ja mulle tulee pakosti mieleen vaan, että itse hieman taikauskoinen äiti on tarttunut tilaisuuteen pitää pientä poikaansa erityislahjaisena. Kyllähän se tietty kylmää ja riipii, kun lapsi punoo tarinaa, josta AIKUINEN löytää merkityksiä eikä ymmärrä, mistä on voinut moista keksiä. Mutta lapsi se on vaan saattanut oppia käyttämään äidinkieltään proosallisesti ja huomannut, että tarinoilla on yleensä tietynlainen rakenne ja jatkuvuus, ja paiskoo sitten menemään mitä mieleen tulee ja on ympäristöstä ja mediasta itsekseen ammentanut.

En nyt sano että kaikkia vastaavia lasten tarinoita voi selittää yhtä helposti, mutta osan varmaan voi. Ja onhan langassa muutama selvästi sensaatiomaisuudessaan keksittykin tarina. Mutta pointtintani pitäisin sitä, että lapsen selvänäköilmiöistä raportoivien vanhempien uskomusmaailma on myös ihan tarkastelun arvoinen juttu. Kuuntelisitte ehkä mielenkiinnolla, kun mutsi kertoo mun lapsuuden edellisen elämän kokemuksista, mutta kyllä se hymy jossain vaiheessa hyytyis kun aihe siirtyisi chakroihin, energiavirtoihin, auroihin, kummituksiin...

552/657 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika jännä, mutta oletsä hei pelannut growtopiaa? :D se on sellanen hauska peli jossa saa farmata ja olla proo, joten kaikki koviksetkin saa pitää hauskaa lesoessaan proiudellaan. :O ja onhan se hauska kun on kaikki pro kamat ja muut! xD kannattaa pelata hei nopee! :)

553/657 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan edelleen selkeän näkemyksen "vanhasta" elämästäni lapsena. Paikka, jossa en ole koskaan käynyt eikä koskaan nähnyt. Maasto, veneet, värit, rakennukset jne. Voisin kuvata sitä ja kertoa heille, että rannan ja rakennusten välillä ei ollut puita ja ruohoa. 1960-luvulla se oli jo satavuotisjuhla tällä alueella.

Hulluin oli, kun olin 35-vuotias, kun olin fiksu ja rakensin taloja edellisestä elämästäni. Tämä lasten näkökaupunki sisällytettiin noin 400 tuntia sitten.

Vierailija
554/657 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan lasten kokemia harhoja tutkittu miten paljon?

Psykoosi on vakava mielenterveyden häiriö, jossa todellisuudentaju hämärtyy ja vääristyy siten, että sisäisiä mielikuvia on vaikea erottaa ulkopuolisesta todellisuudesta.

Keskeisiä oireita ovat aistiharhat (hallusinaatiot), harhaluulot (deluusiot), vääristyneet tulkinnat ulkoisesta todellisuudesta ja hajanaisuus sekä tunteiden latistuminen, puheen köyhtyminen, aloitekyvyn heikkeneminen ja kyvyttömyys tuntea mielihyvää.

Käytös voi olla outoa, arvaamatonta ja ennustamatonta tutuissakin tilanteissa. Myös mielialojen nopeaa vaihtelua voi esiintyä.

Psykoottisen henkilön ajattelua ja asenteita voi olla vaikea tai mahdoton käsittää.

Aiempi toimintataso voi taantua.

Psykoosien esiintyvyydeksi lapsilla on arvioitu enintään 1 % ja nuorilla 1–2 % 1. Kaikkien psykoosien elämänaikainen esiintyvyys Suomessa on noin 3,5 % ja skitsofrenian elämänaikainen esiintyvyys 1 % 3.

Skitsofrenian tyypillinen puhkeamisikä on miehillä 15–25-vuotiaana, naisilla 20–30-vuotiaana.

Skitsofrenian varhaisin muoto (very early onset schizophrenia) alkaa alle 13-vuotiaana, tavallisimmin kuitenkin kouluiässä tai esimurrosiässä (early onset schizophrenia).

Sairastumista edeltää yleensä ennakko-oirevaihe, jota luonnehtivat oudot subjektiiviset kokemukset ja epäspesifit oireet, kuten ahdistuneisuus ja masentuneisuus.

Lapsuus- ja nuoruusiän skitsofrenian oireina esiintyy ajatusten ja käyttäytymisen hajanaisuutta, assosiaatiohäiriöitä (mielleyhtymien löyhyyttä) ja harhaluuloja esimerkiksi ympäristön tai ihmisten suhteen.

Aistiharhat voivat olla ääni- tai näköaistimuksia tai ruumiintuntemuksia.

Puheessa voi esiintyä neologismia eli uusien, omien sanojen käyttöä.

Kognitiivisissa taidoissa esiintyy usein negatiivisia muutoksia; tavallisimmin keskittymiskyky heikkenee.

Psykoottisiin tiloihin voi liittyä outoja, asiaankuulumattomia ilmeitä ja eleitä sekä ristiriitaisuutta käytöksessä.

Lapsi tai nuori voi käyttäytyä uhkaavasti ja arvaamattomasti, väkivaltaisestikin, eikä käytös tunnu liittyvän edeltäviin tapahtumiin tai aiempien traumakokemusten laukaisemiin tunnetiloihin.

Oireet tulee aina suhteuttaa lapsen ikään, kehitystasoon ja muiden todettujen häiriöiden oireisiin.

Ks. Käypä hoito -suositus Skitsofrenia 

Vierailija
555/657 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudessa leikin sisarusteni kanssa paljon orpolapsia. Kuinka selviytyä ilman vanhempia ja miten keksiä asioita auttamaan arkea. Tämän ikäisenä näin toistuvia painajaisia että menettäisi sisarukseni ja unessa meidät vietiin eri paikkoihin minkä jälkeen emme enää näkisi toisiamme. Edelleen muistan sen kauhun tunteen. Olen vanhin ja aina kantanut tähän elämään tarpeetonta vastuuta sisaruksistani.

Myöhemmällä iällä aloin kiinnostua todella paljon juutalaisvainoista ja toisesta maailmansodasta. Luin paljon kirjallisuutta ja katsoin dokumentteja.

Aikuisena pääsin mieheni kanssa matkustamaan Krakovaan. Rakastuin heti Puolan metsiin. Sain voimakkaan deja vun, missä juoksen paljain jaloin kesäisessä metsässä lehtien ja oksien päällä. Metsä on valoisa ja puut valtavan suuria ja niissä on lehdet. Metsässä olo on aina tuonut minulle turvan tunnetta. Vierailimme keskitysleirimusrossa. Siellä koin jotain kerrassaan ihmeellistä, joka sai minut ymmärtämään tätä kaikkea uusin silmin. Tuon jälkeen en ole lukenut enää yhtään kirjaa vaan olen löytänyt ilmeisesti asiaan rauhan ja olen voinut kiinnittyä lujemmin nykyiseen elämääni.

Orpoleikit oli ihan tavanomaisia vielä hetki sitten. Se liittyy luonnollisella tavalla itsenäistymiseen ja historiallisesti hetki sitten tavanomaiseen tapahtumaan. Ihminen osaa varautua.

Vaikka uskon geneettisesti periytyvän ja ihmiskuntaa koskevan muistin mahdollisuuteen, mietin miten jälleensyntymän kannattajat perustelevat kehoa vaihtavan sielun kehityksen. On faktaa, että ihminen on kehittynyt eläimen kaltaisesta olennosta. Missä vaihessa sielu on tullut mukaan, ja miksi sen pitäisi kiertää?

Kun tämä uskomus syntyi, ei tiedetty evoluutiosta. (Mikäli joku vetoaa sen teoreettisuuteen, kerrottakoon että tieteellinen teoria tarkoittaa todistettavissa olevaa asiaa, jota ei voida sellaisenaan järjestää näkyviin. Esim. alkuräjähdys.)

Vierailija
556/657 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi, mutta vanha isä harrasti sukututkimusta ja oli kunnostuttanut vanhoja valokuvia. Hänellä oli ollut täti joka 1900 luvun alussa oli lähtenyt Amerikkaan ja palannut vanhuuden päiviksi Suomeen. Hänen jäämistöstä oli valokuva, jossa hän nuori nainen kehräsi rukilla.

En ollut kovin kiinnostunut mutta silloin kyllä pelotti: nainen kuvassa oli täsmälleen minun näköiseni. Aivan saman näköinen kuin minä.

Henkisestä puolesta en tiedä, sama isä käytti minua hyväkseen joten ihan omista nahoista on ahdistus tullut.

Vierailija
557/657 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki odottavat minua kirjoitti:

Yrittäkääpä elää Suomessa pienenä poikana joka oli edellisessä elämässään Kristus Jeesus.

Jos olet se kuka väität niin voisitko parantaa minut fyysisistä sairauksistani? Raamatun perusteella pelkkä sanasi riittää parantamaan.

Mutta onhan se selvä, että elämässä on ihmeellisiä sattumia. Sain asian selvillle vasta aikuisena mutta tapasin alle kouluikäisenä erään pojan lastentapahtumassa, ja siitä pojasta tuli myöhemmin paras kaverini kun satuimme samalle yläasteelle (asuimme eri kaupungeissa). Vanhempani olivat ottaneet kuvan, jossa tuo poika näkyi takanani siinä tapahtumassa.

Myöhemmin tämä ystävä kuoli ja nyt työtiimini uusi jäsen on henkilö, joka puolestaan näyttää ja vaikuttaa hyvin paljon tältä ystävältä ja heidän kolme käyttämäänsä nimikirjainta ovat samat, tosin ystäväni kirjoitti kaksi viimeistä niistä eri järjestyksessä.

Vierailija
558/657 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki odottavat minua kirjoitti:

Yrittäkääpä elää Suomessa pienenä poikana joka oli edellisessä elämässään Kristus Jeesus.

Jos olet se kuka väität niin voisitko parantaa minut fyysisistä sairauksistani? Raamatun perusteella pelkkä sanasi riittää parantamaan.

Mutta onhan se selvä, että elämässä on ihmeellisiä sattumia. Sain asian selvillle vasta aikuisena mutta tapasin alle kouluikäisenä erään pojan lastentapahtumassa, ja siitä pojasta tuli myöhemmin paras kaverini kun satuimme samalle yläasteelle (asuimme eri kaupungeissa). Vanhempani olivat ottaneet kuvan, jossa tuo poika näkyi takanani siinä tapahtumassa.

Myöhemmin tämä ystävä kuoli ja nyt työtiimini uusi jäsen on henkilö, joka puolestaan näyttää ja vaikuttaa hyvin paljon tältä ystävältä ja heidän kolme käyttämäänsä nimikirjainta ovat samat, tosin ystäväni kirjoitti kaksi viimeistä niistä eri järjestyksessä.

Työkaverisi saattaa olla toisen ulottuvuuden Timppa.

Vierailija
559/657 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LastImes kirjoitti:

voi olla että lapsessasi on new age henki eli tietäjähenki eli demoni, joka esiintyy sukulaisena ja yrittää saada teitä uskomaan sielunvaellukseen ja new age uskontoon. oletko harrastanut noituutta tai tarotkortteja? se on selvä portti demonimaailmaan.  Raamatussa mainitaan tietäjähenki joka on kreikaksi PYTHON

16 Ja tapahtui meidän mennessämme rukouspaikkaan, että meitä vastaan tuli eräs palvelijatar, jossa oli tietäjähenki ja joka tuotti paljon tuloja isännilleen ennustamisellaan.

17 Hän seurasi Paavalia ja meitä ja huusi sanoen: "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien".

18 Ja tätä hän teki monta päivää. Mutta se vaivasi Paavalia, ja hän kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinun lähteä hänestä". Ja se lähti sillä hetkellä.

kannattaa ottaa Jeesus vastaan ja käskeä lapsenkin ottamaan upostuskaste Jeesukseen ja Jeesus sydämeen

On myös viitteitä että Simon Magus työskentelee varjoissa vielä tänäänkin.

Hän oli se mies joka hävisi Pietarille, jos olisi voittanut niin Paavi olisi paha.

Pietarin voiton ansiosta Paavin valta on hyvä maailmassa ja sitä ei Simon Magus siedä.

Vierailija
560/657 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut juttuja elinsiirron saaneista ihmisistä, jotka ovat saaneet siinä samalla luovuttajan muistoja.

Näitä sukusoluissa perittyjä vaistoja ja muistoja voisi kutsua juuritiedostoiksi.

Ai, joko aivojakin siirretään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan