NOHYNEK TÄRÄYTTI KARUN FAKTAN ROKOTTEESTA: Kaikki riskiryhmäläiset eivät sitä ota.
Rekisteritiedot paljastavat, että Suomessa kuolee vuosittain influenssan takia toistatuhatta rokottamatonta riskiryhmälöistä.
Tuskinpa koronarokotettakaan ottaa kovin moni, koska riskiryhmästäkin vai osa on kiinnostunut rokottamisesta.
https://www.esbo.fi/fi-FI/Sosiaali_ja_terveyspalvelut/Flunssa_vai_influ…
Aiotteko ottaa?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun isä kuoli influenssaan, vaikka oli rokotettu.
Kaksi mammaa ja yksi pappa kuollut mulla vaikka ottivat rokotuksen.
Yksi pappa kuoli influenssaan ja ei ottanut. Tosin hän oli vanhin 99,9 vuotta (Puoli vuotta alle 100)Rokote ei ainakaan vakuuta kun kaikki ne jotka ovat säännällissti ottaneet ovat influenssaan kuolleet
Puoli vuotta alle 100 ei ole 99,9 vaan 99,5.
Mihin perustuu väitteesi, että kaikki influessarokotteen ottaneet ovat kuolleet influenssaan? Siihenkö että nuo kaksi mammaa ja yksi pappa ovat kuolleet? Entäpä ne miljardit muut, jotka ovat ottaneet rokotuksen, eivätkä ole kuolleet?
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä itse saa valita minkä rokotteen ottaa. Joko ottaa sen mitä tarjotaan, tai ei mitään. Itse en muuten ottaisi välttämättä, mutta haluan mahdollisimman nopeasti päästä normaalisti matkustamaan joten siksi otan kyllä.
Rokote ei estä tartuttamasta muita eikä itse sairastumasta.?
En pysty ottamaan koska en voi luopua lääkityksestäni varoajoiksi, koska henki menee :/
Vierailija kirjoitti:
En luota Nohynekiin ollenkaan. Hänellä on julmannäköiset silmät.
Hänhän on kertonut, ettei itsekään ota koronarokotetta.
Voi olla, ettei Nohynek ota rokotetta siitä syystä, että hän on jo sairastanut koronan, jonka vuoksi immuniteetti siihen hänellä on jo ennestään. Sairastetun koronan tarjoaman suojan on ainakin kerrottu kestävän pidempään ja olevan tehokkaampi kuin rokotteella saatu immuniteetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luota Nohynekiin ollenkaan. Hänellä on julmannäköiset silmät.
Hänhän on kertonut, ettei itsekään ota koronarokotetta.Voi olla, ettei Nohynek ota rokotetta siitä syystä, että hän on jo sairastanut koronan, jonka vuoksi immuniteetti siihen hänellä on jo ennestään. Sairastetun koronan tarjoaman suojan on ainakin kerrottu kestävän pidempään ja olevan tehokkaampi kuin rokotteella saatu immuniteetti.
Brasilian tilanteesta on nähty, että sairastettu peruskorona ei suojaa brasilialaiselta variantilta. Eli kyllä se tauti tulee uudelleen ja uudelleen.
En ota. Minulla on oikeus sairastua ja päästä hoitoon.
Influenssarokotettu koko perhe. Meidän perheeseen iski kerran ja sairaalan kautta osa meni.
Tämä ei ole tiedettä, mutta sanonpa nyt kuitenkin.
En ole ottanut rokotteita lapsuuden jälkeen. 47v. Armeijassa viimeksi tetanus.
Olen terve kuin pukki, muutama pahempi flunssa ollut, ehkä n viiden vuoden välein. Muutoin ei ole mitään niiskutusta, allergiaa, ihottumaa tai mitään muutakaan ”pikku kurkkukipua” tai vastaavaa, joita melkein jokaisella tuntuu tätä nykyä olevan jatkuvasti.
Minun vinkit elämään: syökää luonnollista hyvää ravintoa ja välttäkää kaikkea (lääke)teollisuuden tuottamaa kuraa. Samoin on tehnyt isäukko ja oma äitinikin. Heillä ikää jo lähemmäs 80. Ei mitään vaivoja.
Älkää sekaantuko rokotteisiin.
Otin. 2.riskiryhmää olen.
Äitini ei ota iäkäs ln ja uniapnea on. Ei vaan suostu ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen terve kuin pukki, muutama pahempi flunssa ollut, ehkä n viiden vuoden välein. Muutoin ei ole mitään niiskutusta, allergiaa, ihottumaa tai mitään muutakaan ”pikku kurkkukipua” tai vastaavaa, joita melkein jokaisella tuntuu tätä nykyä olevan jatkuvasti.
Minun vinkit elämään: syökää luonnollista hyvää ravintoa ja välttäkää kaikkea (lääke)teollisuuden tuottamaa kuraa. Samoin on tehnyt isäukko ja oma äitinikin. Heillä ikää jo lähemmäs 80. Ei mitään vaivoja.
Älkää sekaantuko rokotteisiin.
Muuten samaa mieltä, mutta tetanuksen otan työterveyden ohjeen mukaan säännöllisesti silloin kun pitää.
Räkätaudissa, poskiontelontulehduksessa olen ollut viimeksi 2004. Lapsiperheessä luulis saavan kaikki pöpöt, mutta ei ne minuun ole tarttuneet.
En luota tähän rokotteeseen. Eli en ota.
Toinen, vähän erikoisempi syy olla ottamatta rokotetta, on se, että jos sairastun pahemmin, pääsen sairaalaan hoidettavaksi.
Nyt olen aina yksin, voin kuolla yksin kotonani, eikä kukaan tiedä eikä välitä.
Se kuoleminenkaan ei haittaisi, sillä nykymaailmassa ei ole enää mitään minulle. Koen "elämäni" merkityksettömäksi ja tyhjäksi.
Koronakuolema olisi luonteva tapa poistua muihin maisemiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää sekaantuko rokotteisiin.Muuten samaa mieltä, mutta tetanuksen otan työterveyden ohjeen mukaan säännöllisesti silloin kun pitää.
Räkätaudissa, poskiontelontulehduksessa olen ollut viimeksi 2004. Lapsiperheessä luulis saavan kaikki pöpöt, mutta ei ne minuun ole tarttuneet.
Ajattelin myös näin ennen, mutta suosittelen perehtymään aiheeseen sellaisia reittejä pitkin, joista täällä ei voi puhua. Totuus löytyy kaivamalla. Erityisesti vanhaa kirjallisuutta voin suositella, jossa totuus ei ole manipuloitua.
Influenssa rokotteella on ollut viime vuosina yli 65v, :lle 10% .Korkeintaan 30% suoja .
Tänä vuonna ei influenssaa kiertelemässä. THL videolta.
Mitä tämä rokotusvimma on nykyisin on?
Vierailija kirjoitti:
En nyt pahalla sano, mutta kai sinä tiedät, ettei influenssarokote estä influenssaa? Kun tämä asia on niin perustavanlaatuisen perustietoa, että ei kai täysivaltainen aikuinen voi olla tietämättä?!? OIkeasti. Jonain vuosina tehoaa hyvin, toisina huonommin. Koskaan valitettavasti ei ole rokote täydellä teholla toiminut. Tämä nyt on niin selvä asia.... oikeasti.
Eiköhän se kaikille ole aika lailla selvää, ettei mikään rokote ihan 100% suojaa tartunnalta. Mutta pienempikin teho vähentää ko taudin leviämistä ja vähentää sitä kautta myös rokottamattomien sairastumisriskiä.
Vierailija kirjoitti:
Influenssa rokotteella on ollut viime vuosina yli 65v, :lle 10% .Korkeintaan 30% suoja .
Tänä vuonna ei influenssaa kiertelemässä. THL videolta.
Mitä tämä rokotusvimma on nykyisin on?
Mitä vähemmän muut sairastuvat influenssan, sitä pienempi riski on yli 65 vuotiaillakin. Koronatoimet ovat estäneet myös muiden hengitystieinfektioiden leviämistä tehokkaasti.
Otan rokotteen. Olin nuorena tehohoidossa saatuani influenssan. Jostain syystä tauti meni minulla niin pahaksi.
Influenssa ei ole "flunssa".
Eikä yhden influessankaan sairastaminen tuo immuniteettiä toisiin influenssiin, koska influenssavirukset muuntautuvat koko ajan ja joka vuosi leviää uudet viruskannat.