Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei enää koko perheellä kauppaan!

Vierailija
25.02.2021 |

Pienennetään kohtaamisten määrää. Vain yksi perheenjäsen kerrallaan kauppaan. Yksinhuoltajista osa voinee saada apua vaikka toiselta yksinhuoltajalta kaupassa käynnin ajaksi. Toinen huoltaja käy ensin kaupassa toisen vahtiessa leikkipuistossa lapsia ja sitten vaihto.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on työmatkalla, otan pienet lapseni kauppaan mukaan. 

Vierailija
2/110 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi ihmeessä ydinperheet haluaa ryysätä ruokakauppaan koko perheen voimin. Huomattavasti helpompaa käydä yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi ihmeessä ydinperheet haluaa ryysätä ruokakauppaan koko perheen voimin. Huomattavasti helpompaa käydä yksin.

Niinpä. Äiti, isä ja miljoona penskaa kiljumassa ja juoksemassa.

Vierailija
4/110 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne laitan lapsen? Olen yksinhuoltaja eikä 5v voi olla yksin kotona. Tähän asti olen tilannut ruoat noutotoimituksena, mutta välillä vapaita nouto- tai toimitusaikoja ei ole missään kaupassa.

Vierailija
5/110 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han voi, kun noin noheva on, ilmoittautua kaikkien alueensa yksinhuoltajien ilmaiseksi lastenhoitoavuksi? Pääsevät hekin kauppaan.

Vierailija
6/110 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, AP mä käyn just sillä kokoonpanolla kaupassa millä milloinkin käyn, se ei kuulu sinulle.

Vierailija
7/110 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se lapsiin tartu muutenkaan ja kyllä koko perheen pitää päästä kauppaan tai muuten naapurit ja kylänmiehet ei tiedä että ollaan onnistuttu pariutumaan ja lisääntymään

Vierailija
8/110 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, ilkeä Sanna riistää prismaperheiden tärkeimmän ajanviettomuodon.

Vierailija
9/110 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä kaupassa kauan mene, nopea ostosten keräily ja maksu itsepalvelukassalle. Tulkoon koko perheen voimin, miksi alatte vartijoiksi, ilman oikeuksia.

Vierailija
10/110 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinhuoltaja ja käynyt aina kaupassa ennen kuin haen lapsen hoidosta. Mikään ei muutu.

Vierailija
11/110 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso on illat töissä ja pieniä ei voi jättää tunniksi kotiin yksinään.

Vierailija
12/110 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, AP mä käyn just sillä kokoonpanolla kaupassa millä milloinkin käyn, se ei kuulu sinulle.

T. Karen

Vierailija
13/110 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi harmi, ilkeä Sanna riistää prismaperheiden tärkeimmän ajanviettomuodon.

Et kestä prismaonnea! Vooi!

Vierailija
14/110 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja te uskotte tähän koronavedätykseen?

Meneppä Miikka vaikka nurkkaan järsimään pähkinöitä

Vierailija
15/110 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsia ei muutenkaan pitäisi viedä kauppaan sekoilemaan ja lääppimään kaikkea. Oli koronaa tai ei.

Vierailija
16/110 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppiipa lapset samalla kaupassa käynnin. Voi sitä iloa, kun saa työntää kärryä, vähän vanhempana ehkä käydä hakemassa hyllystä jotakin (enkä nyt tarkoita karkkia), painaa hedelmävaa'an nappia, olla avuksi kantamalla jotakin kotiin. 

Ei lasten kanssa muutenkaan tarvitse tehdä kaikkea aina helpoimmalla tavalla. Meillä pääsevät mm. auttamaan tai "auttamaan" keittiössä jo pienestä - "auttamaan", koska usein olisi helpompaa tehdä yksin. Mutta siitä on lapsille kuitenkin iloa, ja ovat oppineet suhtautumaan kotitöihin muunakin kuin ikävänä velvollisuutena.

Vierailija
17/110 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoliso on illat töissä ja pieniä ei voi jättää tunniksi kotiin yksinään.

Ennen puolison töitä?

Vierailija
18/110 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toimia 18v tyttären kanssa, joka roikkuu äidissään kuin napanuora vielä olisi?

Vierailija
19/110 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsen mukaan ottaminen on vielä ymmärrettävää, mutta näiden teinien ei. Vai eikö ne osaa olla yksin kotona sitä aikaa, kun vanhempi käy kaupassa.  

Vierailija
20/110 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää lapset vauvan kanssa autoon, jos minun on pakko käydä kaupassa. Yleensä mies hoitaa illalla työmatkalla. Kaupat on täällä maallakin klo 21 asti auki. Sen kun laittaa miehelle kauppalistan ja homma hoituu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi